1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
odrifuk
Příspěvky: 302
Registrován: stř pro 01, 2010 20:32
Bydliště: Ilava Slovensko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od odrifuk »

Teplomer motora je asi v polovici medzi max a min.
predpokladám že je to asi 90 :?: možno viac nevystúpi nikdy
http://www.youtube.com/watch?v=3404Fpjq ... re=related
CRUZE 120 kW BIELY LTZ 6 manuál+FÓLIE
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mysak_Bob
Příspěvky: 16
Registrován: úte zář 25, 2012 17:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Mysak_Bob »

Panove, nevim, jak je to u Cruze, ale u me 406 (2.0HDI) se mi voda zahreje (na cca 90°C) behem 5-7km - pri tomto podzimnim pocasi, ale olej, ten se zahreje (na beznou provozni teplotu) tak po 15-20km. Takze pokud bych mel jezdit do prace pod 20km, tak bych sel radsi do 1,8 benzinu.
Peugeot 406SW 2.0HDI
ex-Nissan Primera HB 2.0SE - benzin, ex-Citroen BX16 4x4 - benzin, ex-Citroen BX16 - benzin
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od smire666 »

No u Cruza je to ako odrifuk píše, on ho má ( 120kW ), takže 3-5km -i
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
romanbb
Příspěvky: 71
Registrován: sob črc 28, 2012 19:48

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od romanbb »

No neviem ako vy pani, ale ja mam tiez 120kw a ked je von cca 8st tak trva 13-15km zhruba zahriatie na 90, takze sa chcem spytat kolko tocite otacok :) lebo mi to pride divne ze za 3-5 minut sa to zahreje.
micho
Příspěvky: 74
Registrován: pon črc 18, 2011 13:52
Bydliště: Košice / Trebišov, SK

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od micho »

Zohriatie na prevádzkovú teplotu pri týchto vonkajších teplotách (dnes ráno +7st a protivietor) trvá môjmu autu cca 3-4km (1km po meste, zbytok už mimo mesta na okreskách). Tých 3-5km pri dieseli a teplotách +1st mi príde hodne optimistické.
To, že mi auto začne kúriť podstatne skôr (teda v interiéri mám tých +18 po cca 2km) a aj že ručička teplomera sa začne odlepovať od nuly je druhá vec :!:
Cruze 1.8 LS+, MY2011
romanbb
Příspěvky: 71
Registrován: sob črc 28, 2012 19:48

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od romanbb »

myslím, že je reč ale o nafte... :)
micho
Příspěvky: 74
Registrován: pon črc 18, 2011 13:52
Bydliště: Košice / Trebišov, SK

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od micho »

Veď práve. Benzín sa vo všeobecnosti skôr zohrieva, takže ak sa môj benzínový motor zahreje za 3-4km pri +7st, príde mi nereálne, že sa diesel zahreje za 4-5km pri +1st. Ale to som aj písal vo svojom príspevku ;)
Cruze 1.8 LS+, MY2011
Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od mino »

Tak to sa nezdá ani mne tých 90 st po 3-5 km. Mne sa benzín po presne 5,5 km pohybuje okolo 60 st.
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
odrifuk
Příspěvky: 302
Registrován: stř pro 01, 2010 20:32
Bydliště: Ilava Slovensko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od odrifuk »

Nemeral som to presne bol to odhad :mrgreen:
Dnes sa na to pozriem a napíšem :?:
CRUZE 120 kW BIELY LTZ 6 manuál+FÓLIE
chester172
Příspěvky: 187
Registrován: ned zář 02, 2012 21:02
Bydliště: Mala Maca, okres Galanta, Slovensko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od chester172 »

Ako nemam priamo skusenost s motormi co su v chevroletoch, ale co mam teraz benzin 1.4 od VW tak normalnou jazdou sa mi zohraje po 3KM
Chevrolet Cruze 2.0D LTZ Biela Hatchback - zatial meno nemá, ale urcite nejake pekne vymyslim:)
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od smire666 »

Hm, akurát tam máš hliníkový blok motora, tu je liatinový, to môže robiť trošku rozdiel. Hliník rýchlejšie odvádza teplo do chladiaceho okruhu, takže sa môže blok okolo valcov skôr zohriať, či?
Na druhej strane liatinový blok môže byť o niečo tenší, tak neviem...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
pejee
Příspěvky: 1186
Registrován: pát čer 22, 2012 12:40
Bydliště: ZL

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od pejee »

Nevím jak cruze, aveo nemá budíky na teplotu, jen kontrolku při přehřátí - zatím ještě nesvítila. Na opelu benzín. motor se zahřeje zhruba kolem těch 5km na 80stupňů, na 90 se dostanu jen občas ve městě..jinak mezi 80 a 90.. 4km sjezd z kopce na neutrál nebo rychlost to jde zase pod 80
Chevrolet new Aveo (sonic) Misty Lake
Uživatelský avatar
jezevec
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 19:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec »

dnes jsem se díval, ráno bylo 7° a na 90° se to ohřálo za 4km klidnou jízdou mimo město. ale počkáme, co naměří odrifuk :PP:
Naposledy upravil(a) jezevec dne úte lis 13, 2012 11:46, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
Uživatelský avatar
Dannik91
Příspěvky: 811
Registrován: sob led 07, 2012 01:28
Bydliště: Praha

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dannik91 »

Při mojí časté trase 8km přijedu a motor mám už dávno zahřátý, odhaduju někde kolem 5km při teplotě 0-10°C.

jezevec: Problém s filtrem, jak pozoruji, je dost individuální věc. Nejvíc problémů mám s ním asi na foru já. Vypaluju dost často. I když se to po poslední výměně oleje (po 2500km) trochu zlepšilo. Samozřejmě, že krátké trasy nejsou zrovna vhodné, ale už několikrát se mi stalo, že jsem byl mimo Prahu cca 150km, filtr nic a 500m před barákem mi začal vypalovat, tak jsem se zase otočil a jel na "výlet". A tohle se stalo už více lidem, takže můžeš jezdit po dálnici, ale můžeš začít vypalovat až u baráku. Jak říkám, já mám dost náladový filtr.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg

Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Uživatelský avatar
odrifuk
Příspěvky: 302
Registrován: stř pro 01, 2010 20:32
Bydliště: Ilava Slovensko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od odrifuk »

Ja mám cyklus vypaľovania od 600 do 1000 km podľa dĺžky trás. :D
CRUZE 120 kW BIELY LTZ 6 manuál+FÓLIE
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Cruze“