Orlando recenze
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando recenze
kazde auto ma po 100t svoje muchy je jedno ci stoji 20 litrov alebo 40 litrov .... ono hlavne zalezi po akych cestach jazdi, kto na nom jazdi a ako sa o neho stara
- Reklama
Re: Orlando recenze
Joztar: o tom žádná. jde jen o to, co to je za chyby... pokud jsou to prkotiny, netřeba se nad tím zamýšlet, ale pokud se jedná o vážnější věc...
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
Re: Orlando recenze
No, mám zkušenosti se všeobecně vychvalovaným koncernovým autem 1,9TDI a musím říct, že žádná sláva. Značkový servis, nyní najeto 160 km, 4 x výměna ložiska v předním kole (po 30.000 km), oprava ramen přední nápravy, výměna turba a čeká mě oprava převodovky (2.stupeň lze zařadit jen při dvojím vyšlápnutí spojky) a výměna spojky...Takže co se tu řeší?
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Orlando recenze
TV REPORTÁŽ O AA AUTĚ
http://www.youtube.com/watch?v=OJxz5NQ- ... e=youtu.be
http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/cesk ... skuze.html
POZOR NA PODIVNÉ PRAKTIKY AAA AUTA !!!
Je to moje chyba, protože jsem nečetl recenze o této firmě před tím než jsem si s nimi něco začal a nevěřil jsem negativním zkušenostem lidí o kterých jsem slyšel, takže dávejte si dobrý pozor.
Managment centrály v Praze mi telefonicky velmi přesvědčivě a nezvratně několikrát sděloval, že auto Opel Astra 1,4i 16V s najetými kilometry 19 tisíc odkoupí za cenu 95.000 Kč. Když jsem se dotazoval, proč za tuto cenu, tak mi bylo chytře psychologicky sděleno, že mají několik zájemců. Vzhledem k tomu, že auto bylo v prodeji v jiném bazaru, tak jsem na managment AAA auta naléhal, aby mi řekli pravdivě v jaké cenové relaci auto skutečně vykoupí, kdyby byl nějaký problém. Bylo mi sděleno, že o vozidlo je opravdový zájem, že ho koupí za 95 tisíc, když jsem dále vyžadoval odpověď na mou otázku, tak mi bylo přesvědčivě sděleno, že by to bylo v cenové relaci 85 až 95 tisíc . Jediným cílem těchto účelových lží bylo dostat auto na prodejní plac firmy AAA - auto, ale pokračujeme dále. Místo toho, abych se podíval na recenze o této firmě na internetu, tak jsem tyto lži sbaštil i s navijákem a dal jsem souhlas, aby auto bylo s finanční ztrátou odebráno z bazaru a dovezeno do AA auta. Na www stránkách mají uvedeno, že prodej trvá méně než hodinu, já tam strávil skoro 4 hodiny. Dech beroucí zjištěním bylo, že jsem naletěl na největší podvod v mém životě, bylo mi sděleno touto firmou, že auto odkoupí za 50.000 Kč. Poté jsem naštvaně zavolal na centrálu v Praze a sdělil jsem pravdivě, že si tento podvod nenechám líbit, že zveřejním na netu pořízené audio záznamy pro občany co lživě AA auto slibovalo a jaká je realita. Po nějaké době nějaký pán z AA auta výkupní cenu zvedl na 70.000 Kč a prý prominou zaplatit kolem 4000 Kč nějaký poplatek, ale o tom v centrále vůbec nehovořili. Takže pozor na to co vám v telefonu tato neseriozní firma sděluje, protože realita je naprosto jiná . Je mi naprosto jasné, že kdybych na tuto firmu nepřitlačil s tím, že mám zadokumentované hovory s managementem AA auta, tak měli zisk 40.000 Kč plus těch 4000 Kč oproti seriozním bazarům aut (vozidlo bylo nabízeno za 90 tisíc), kde většinou provize činí v rozmezí 3-5 tisíc. Obdobné zkušenosti jsem se dočetl v recenzích na tuto firmu, proto nelze vyloučit, že se může jednat o účelové lhaní a obskurní praktiky této firmy. Malé dítě by určitě řeklo aa.
Lenka Králová - 22.10.2012
Velmi špatná zkušenost. Výkup auta vyšší střední třídy r. 2006: Po telefonu bylo nabídnuto 140.000,- což byla reálná cena za kterou se tyto auta nyní prodávají. Přijeli jsme, technik auto prohlédl, projel, řekl že je v pořádku, hezké, a nabídl 110.000,-. Po chvíli jsme s tím souhlasili, technik odešel vyřizovat ale za pár minut se vrátil s tím "ŽE SE SPLETL" a může nám dát max. 70.000,-. Taková hra se "zákazníky" je urážka. Takže kdo nechce zrácet čas a náladu, AAA Auto určitě ne.
http://recenze-autobazaru.cz/autobazar-aaa-auto-22
mrtriki
Dobry den.
Pozor na AAA auto. Vystavuji falešný faktury.
K ceně auta si navíc účtujou šampon za 5000kc.
Vůbec vás o tom neinformuji, nakonec to musíte zaplatit.
Zkouší různý podvody!!!!, využívají nepozornost kupujícího.
http://www.reference-autobazaru.cz/1_42_1.html
Věřím na ochrannou sílu recenzí. Miroslav Stach
http://www.youtube.com/watch?v=OJxz5NQ- ... e=youtu.be
http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/cesk ... skuze.html
POZOR NA PODIVNÉ PRAKTIKY AAA AUTA !!!
Je to moje chyba, protože jsem nečetl recenze o této firmě před tím než jsem si s nimi něco začal a nevěřil jsem negativním zkušenostem lidí o kterých jsem slyšel, takže dávejte si dobrý pozor.
Managment centrály v Praze mi telefonicky velmi přesvědčivě a nezvratně několikrát sděloval, že auto Opel Astra 1,4i 16V s najetými kilometry 19 tisíc odkoupí za cenu 95.000 Kč. Když jsem se dotazoval, proč za tuto cenu, tak mi bylo chytře psychologicky sděleno, že mají několik zájemců. Vzhledem k tomu, že auto bylo v prodeji v jiném bazaru, tak jsem na managment AAA auta naléhal, aby mi řekli pravdivě v jaké cenové relaci auto skutečně vykoupí, kdyby byl nějaký problém. Bylo mi sděleno, že o vozidlo je opravdový zájem, že ho koupí za 95 tisíc, když jsem dále vyžadoval odpověď na mou otázku, tak mi bylo přesvědčivě sděleno, že by to bylo v cenové relaci 85 až 95 tisíc . Jediným cílem těchto účelových lží bylo dostat auto na prodejní plac firmy AAA - auto, ale pokračujeme dále. Místo toho, abych se podíval na recenze o této firmě na internetu, tak jsem tyto lži sbaštil i s navijákem a dal jsem souhlas, aby auto bylo s finanční ztrátou odebráno z bazaru a dovezeno do AA auta. Na www stránkách mají uvedeno, že prodej trvá méně než hodinu, já tam strávil skoro 4 hodiny. Dech beroucí zjištěním bylo, že jsem naletěl na největší podvod v mém životě, bylo mi sděleno touto firmou, že auto odkoupí za 50.000 Kč. Poté jsem naštvaně zavolal na centrálu v Praze a sdělil jsem pravdivě, že si tento podvod nenechám líbit, že zveřejním na netu pořízené audio záznamy pro občany co lživě AA auto slibovalo a jaká je realita. Po nějaké době nějaký pán z AA auta výkupní cenu zvedl na 70.000 Kč a prý prominou zaplatit kolem 4000 Kč nějaký poplatek, ale o tom v centrále vůbec nehovořili. Takže pozor na to co vám v telefonu tato neseriozní firma sděluje, protože realita je naprosto jiná . Je mi naprosto jasné, že kdybych na tuto firmu nepřitlačil s tím, že mám zadokumentované hovory s managementem AA auta, tak měli zisk 40.000 Kč plus těch 4000 Kč oproti seriozním bazarům aut (vozidlo bylo nabízeno za 90 tisíc), kde většinou provize činí v rozmezí 3-5 tisíc. Obdobné zkušenosti jsem se dočetl v recenzích na tuto firmu, proto nelze vyloučit, že se může jednat o účelové lhaní a obskurní praktiky této firmy. Malé dítě by určitě řeklo aa.
Lenka Králová - 22.10.2012
Velmi špatná zkušenost. Výkup auta vyšší střední třídy r. 2006: Po telefonu bylo nabídnuto 140.000,- což byla reálná cena za kterou se tyto auta nyní prodávají. Přijeli jsme, technik auto prohlédl, projel, řekl že je v pořádku, hezké, a nabídl 110.000,-. Po chvíli jsme s tím souhlasili, technik odešel vyřizovat ale za pár minut se vrátil s tím "ŽE SE SPLETL" a může nám dát max. 70.000,-. Taková hra se "zákazníky" je urážka. Takže kdo nechce zrácet čas a náladu, AAA Auto určitě ne.
http://recenze-autobazaru.cz/autobazar-aaa-auto-22
mrtriki
Dobry den.
Pozor na AAA auto. Vystavuji falešný faktury.
K ceně auta si navíc účtujou šampon za 5000kc.
Vůbec vás o tom neinformuji, nakonec to musíte zaplatit.
Zkouší různý podvody!!!!, využívají nepozornost kupujícího.
http://www.reference-autobazaru.cz/1_42_1.html
Věřím na ochrannou sílu recenzí. Miroslav Stach
Re: Orlando recenze
TO JE SÍLA !
Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat). Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
Vít Paroulek
PS: Rozešlete to kam to jde, ať konečně lidi vidí jaký to jsou kurvy!!!
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... t=aaa+auto
Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat). Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
Vít Paroulek
PS: Rozešlete to kam to jde, ať konečně lidi vidí jaký to jsou kurvy!!!
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... t=aaa+auto
Re: Orlando recenze
Ahojte, ešte pred kúpou auta som prečítal viacero novinárskych aj užívateľských recenzii ako aj skúseností s Orlandom na tomto fóre. Mám Orlando od konca septembra 2012 s benzínovým motorom 1.8 vo výbave LT+, ku dnešnému dňu je na tachometri cca 10 000 km. Niektoré veci som sa nedočítal, preto skúsim pár postrehov. Auto má nesporné kvality a je oproti tomu čo som doma vlastnil 6 rokov - Rnault Thalia krokom vpred. Napriek tomu sa niektoré veci nevydarili a teda sa skôr sústredím na tieto negatívne skúsenosti.
Začnem najskôr tým čo ma zaskočili asi najviac a to je spotreba. Oproti deklarovanej spotrebe je reálna spotreba aspoň u mňa o 8 až 10% vyššia. Tým stúpajú výrazne náklady ma prevádzku. Spotreba v mimomestskom cykle 5,9 l/100 km je jednoducho nereálna, dokonca podľa aktuálnej špecifikácie výrobca uvádza hodnotu 5,7 l/100 km čo je zavádzajúce. Nejdem v tomto vlákne túto vec bližšie rozoberať, ale myslím si, že výrobca by sa mal nad týmto zamyslieť a uvádzať pravdivé alebo reálnejšie údaje.
V súvislosti s motorom ma dva krát prekvapilo, že som nenaštartoval, rozsvietili sa a zostali svietiť viaceré kontrolky, ručička palivomera spadla na nulu a zostala svietiť kontrolka stavu paliva. Po naštartovaní a cca pol hodine jazdy ručička palivomera vystúpala na normálnu úroveň. Túto závadu popisujú viacerí členovia fóra s úpravou pohonu na LPG, ja však LPG nemám tak nie celkom rozumiem tejto záhade. V súvislosti s palivomerom musím skonštatovať, že je málo spoľahlivý, čo je dosť nepríjemná vec. Ak natankujem nádrž doplna, palivomer klesá s najazdenými km pomalšie cca do 500 km, potom klesá prekvapujúco rýchlo. Čiže po najazdení cca 500 - 550 km ukazuje stav nádrže cca 1/2, po najazdení cca ďalších 130 km ukazuje stav 1/4 a zvyšok dojazdím na cca 120 -130 km.
V palubnom PC ma mrzí to, že je iba jedno denné počítadlo km a chýba mi údaj o spotrebovanom palive. Oba tieto údaje boli veľmi užitočné napríklad vedel som bez prepočítavania jednoduchým pohľadom približne koľko paliva môžem natankovať do plnej nádrže. V prípade denného počítadla som bol zvyknutý jedno denné počítadlo nulovať pri každom natankovaní a druhé som používal bežne. Páčila by sa mi v PC aj funkcia, kde sa uvádza spotreba resp. dojazd v km na 1 l paliva.
Vnútorné osvetlenie vozidla, tak ako to kritizovali viacerí na tomto fóre mohlo byť vyriešené lepšie. Pomohlo by jemné podsvietenie podlahy pri strednom rade sedadiel, ale aj podsvietenie kruhu spínacej skrinky zapaľovania. Totiž jediné stropné svetlo je nešťastne umiestnené za prvým radom sedadiel tak, že ramenom tienim spínaciu skrinku. Tak musím zapnúť čítaciu lampičku aby som trafil kľúčom do zapaľovania, čo je dosť nepohodlné. Kruhové podsvietenie spínacej skrinky mala už aj Thalia.
Odkladací priestor na okuliare by som si vedel predstaviť aj trochu hlbší, neviem či sa v kórei predávajú len ploché okuliare, ale tie moje štandardné sa tam nezmestia, resp. veko odkladacieho priestoru je stále pootvorené. V priestore kabíny mám ešte jeden poznatok a to je vnútorné zrkadielko v strope. Plastová konštrukcia tohto zrkadielka je tak smiešne labilná, že ho radšej ani nepoužívam. Dokonca pri kúpe auta bol mechanizmus zrkadielka zlomený, predajca ho obratom vymenil. žiaľ asi namontovali už nejaké reklamované, nakoľko bolo poškriabané. škoda.
Ďalšia vec, ktorú považujem za nedotiahnutú sú ostrekovače. Nerozumiem prečo ak zapnem ostrekovač čelného skla stierače prebehnú iba jeden cyklus stierania a vždy musím ručne znova dostierať stekajúcu vodu. Zaujímavé je, že ak použijem ostrekovanie zadného skla, stierač ešte tri krát zotrie sklo od stekajúcej vody. Ešte dodám, že kvalita originál stieračov je žalostná a po zime to bude prvá vec čo vymením.
Integrované autorádio má niekoľko špecifických „vlastností“. Neviem, či je to tým, že rádio neviem ovládať ale hlasitosť rádia musím dať aspoň na 35-40 aby som ho počul. Neviem či dobre píšem, ale zosilnenie vysielania informáciíí o premávke sa dá nastaviť na najvyššiu hodnotu 35 čiže mi hlasitosť paradoxne klesne. Tiež je problém s hlasitosťou ak prepnem na externý zdroj napr. USB, kde musím nastaviť hlasitosť na 20 aby nebola príliš vysoká. Je to celkom nepríjemné. Úplne zbytočné je zakomponovanie Bluetooth iba na synchronizáciu ext. zariadenia a rádia na prehrávanie hudby. Bez handsfree je toto zariadenie nepoužiteľné a zbytočné. K prehrávaniu mp3 z USB mám ešte jednu výhradu, a teraz neviem či je to nejakým nastavením alebo špecialitou tohto rádia. Rádio nie je schopné prehrávať hudbu po adresároch. ak v menu nastavím play all rádio prehrá prvú skladbu z prvého adresára, potom prvú skladbu z druhého adresára atď. Prehrať samostatne hudbu len z jedného adresára sa mi podarilo len cez funkciu search. Jednoducho pri nastavení paly all pomieša skladby z rôznych adresárov.
Celkovo Orlando považujem za výborné auto, aj keď v určitom zmysle plné kompromisov. Predovšetkým je veľmi pohodlné, bezpečné, cenovo primerané avšak trochu sa šetrilo na niektorých detailoch. Jedinú vážnejšiu výhradu mám k spotrebe tá je pre mňa sklamaním.
Začnem najskôr tým čo ma zaskočili asi najviac a to je spotreba. Oproti deklarovanej spotrebe je reálna spotreba aspoň u mňa o 8 až 10% vyššia. Tým stúpajú výrazne náklady ma prevádzku. Spotreba v mimomestskom cykle 5,9 l/100 km je jednoducho nereálna, dokonca podľa aktuálnej špecifikácie výrobca uvádza hodnotu 5,7 l/100 km čo je zavádzajúce. Nejdem v tomto vlákne túto vec bližšie rozoberať, ale myslím si, že výrobca by sa mal nad týmto zamyslieť a uvádzať pravdivé alebo reálnejšie údaje.
V súvislosti s motorom ma dva krát prekvapilo, že som nenaštartoval, rozsvietili sa a zostali svietiť viaceré kontrolky, ručička palivomera spadla na nulu a zostala svietiť kontrolka stavu paliva. Po naštartovaní a cca pol hodine jazdy ručička palivomera vystúpala na normálnu úroveň. Túto závadu popisujú viacerí členovia fóra s úpravou pohonu na LPG, ja však LPG nemám tak nie celkom rozumiem tejto záhade. V súvislosti s palivomerom musím skonštatovať, že je málo spoľahlivý, čo je dosť nepríjemná vec. Ak natankujem nádrž doplna, palivomer klesá s najazdenými km pomalšie cca do 500 km, potom klesá prekvapujúco rýchlo. Čiže po najazdení cca 500 - 550 km ukazuje stav nádrže cca 1/2, po najazdení cca ďalších 130 km ukazuje stav 1/4 a zvyšok dojazdím na cca 120 -130 km.
V palubnom PC ma mrzí to, že je iba jedno denné počítadlo km a chýba mi údaj o spotrebovanom palive. Oba tieto údaje boli veľmi užitočné napríklad vedel som bez prepočítavania jednoduchým pohľadom približne koľko paliva môžem natankovať do plnej nádrže. V prípade denného počítadla som bol zvyknutý jedno denné počítadlo nulovať pri každom natankovaní a druhé som používal bežne. Páčila by sa mi v PC aj funkcia, kde sa uvádza spotreba resp. dojazd v km na 1 l paliva.
Vnútorné osvetlenie vozidla, tak ako to kritizovali viacerí na tomto fóre mohlo byť vyriešené lepšie. Pomohlo by jemné podsvietenie podlahy pri strednom rade sedadiel, ale aj podsvietenie kruhu spínacej skrinky zapaľovania. Totiž jediné stropné svetlo je nešťastne umiestnené za prvým radom sedadiel tak, že ramenom tienim spínaciu skrinku. Tak musím zapnúť čítaciu lampičku aby som trafil kľúčom do zapaľovania, čo je dosť nepohodlné. Kruhové podsvietenie spínacej skrinky mala už aj Thalia.
Odkladací priestor na okuliare by som si vedel predstaviť aj trochu hlbší, neviem či sa v kórei predávajú len ploché okuliare, ale tie moje štandardné sa tam nezmestia, resp. veko odkladacieho priestoru je stále pootvorené. V priestore kabíny mám ešte jeden poznatok a to je vnútorné zrkadielko v strope. Plastová konštrukcia tohto zrkadielka je tak smiešne labilná, že ho radšej ani nepoužívam. Dokonca pri kúpe auta bol mechanizmus zrkadielka zlomený, predajca ho obratom vymenil. žiaľ asi namontovali už nejaké reklamované, nakoľko bolo poškriabané. škoda.
Ďalšia vec, ktorú považujem za nedotiahnutú sú ostrekovače. Nerozumiem prečo ak zapnem ostrekovač čelného skla stierače prebehnú iba jeden cyklus stierania a vždy musím ručne znova dostierať stekajúcu vodu. Zaujímavé je, že ak použijem ostrekovanie zadného skla, stierač ešte tri krát zotrie sklo od stekajúcej vody. Ešte dodám, že kvalita originál stieračov je žalostná a po zime to bude prvá vec čo vymením.
Integrované autorádio má niekoľko špecifických „vlastností“. Neviem, či je to tým, že rádio neviem ovládať ale hlasitosť rádia musím dať aspoň na 35-40 aby som ho počul. Neviem či dobre píšem, ale zosilnenie vysielania informáciíí o premávke sa dá nastaviť na najvyššiu hodnotu 35 čiže mi hlasitosť paradoxne klesne. Tiež je problém s hlasitosťou ak prepnem na externý zdroj napr. USB, kde musím nastaviť hlasitosť na 20 aby nebola príliš vysoká. Je to celkom nepríjemné. Úplne zbytočné je zakomponovanie Bluetooth iba na synchronizáciu ext. zariadenia a rádia na prehrávanie hudby. Bez handsfree je toto zariadenie nepoužiteľné a zbytočné. K prehrávaniu mp3 z USB mám ešte jednu výhradu, a teraz neviem či je to nejakým nastavením alebo špecialitou tohto rádia. Rádio nie je schopné prehrávať hudbu po adresároch. ak v menu nastavím play all rádio prehrá prvú skladbu z prvého adresára, potom prvú skladbu z druhého adresára atď. Prehrať samostatne hudbu len z jedného adresára sa mi podarilo len cez funkciu search. Jednoducho pri nastavení paly all pomieša skladby z rôznych adresárov.
Celkovo Orlando považujem za výborné auto, aj keď v určitom zmysle plné kompromisov. Predovšetkým je veľmi pohodlné, bezpečné, cenovo primerané avšak trochu sa šetrilo na niektorých detailoch. Jedinú vážnejšiu výhradu mám k spotrebe tá je pre mňa sklamaním.
Re: Orlando recenze
Musím říct, že zajímavý příspěvek. Těchto aut jsme již nakoupili několik, jezdím tak různě se všemi.
Spousta věcí mě překvapuje na vašem příspěvku překvapuje. Pokud je udávaná spotřeba asi 6l a jezdím o 8-10% nad tuto hodnotu, jezdím tedy za 6,5 což považuji s motorem 1.8 a velikostí auta v podstatě za zázrak
Reálná spotřeba (řeší se v topicu spotřeba) se u 1.8 u všech pohybuje mezi 7-10 l (v případě manuální převodovky).
Chování palivoměru - zatím jsem neviděl auto, kde by se choval jinak -tedy že první polovinu klesá pomaleji než druhou.
Většinou po dvou projetých nádržích člověk ví, jak to zhruba je i bez koukání na palubní počítač - tedy kolik asi najede (s přesností na 50km, což mi přijde dostatečné). Absolutně mi není jasná stížnost na to, že neukazuje nějaké hodnoty - např. Honda začala dávat počítač do aut až od nějakého roku 2006, navíc dle výsledků průzkumů stejně většina řidičů nastaví jednu hodnotu na palubním PC a tu už dále nijak moc "nepřeklikává".
Co se týče "dostírávání" stěračů, já bych například tuto funkci zase vůbec nechtěl - protože po zkušenostech s Mondeem, kde si stěrače dostírávaly kdy chtěly a co chtěly to že nakonec ještě rozšudlají něco po skle, když už dávno nechci aby stíraly - je vidět že 100 lidí 100 názorů.
Nechci rozporovat všechny výhrady z této recenze - ale rozhodně většina z nich je spíš pouze hledání chyb na jinak neskutečně povedeném autě. A to ho ještě nevlastním
Spousta věcí mě překvapuje na vašem příspěvku překvapuje. Pokud je udávaná spotřeba asi 6l a jezdím o 8-10% nad tuto hodnotu, jezdím tedy za 6,5 což považuji s motorem 1.8 a velikostí auta v podstatě za zázrak
Reálná spotřeba (řeší se v topicu spotřeba) se u 1.8 u všech pohybuje mezi 7-10 l (v případě manuální převodovky).
Chování palivoměru - zatím jsem neviděl auto, kde by se choval jinak -tedy že první polovinu klesá pomaleji než druhou.
Většinou po dvou projetých nádržích člověk ví, jak to zhruba je i bez koukání na palubní počítač - tedy kolik asi najede (s přesností na 50km, což mi přijde dostatečné). Absolutně mi není jasná stížnost na to, že neukazuje nějaké hodnoty - např. Honda začala dávat počítač do aut až od nějakého roku 2006, navíc dle výsledků průzkumů stejně většina řidičů nastaví jednu hodnotu na palubním PC a tu už dále nijak moc "nepřeklikává".
Co se týče "dostírávání" stěračů, já bych například tuto funkci zase vůbec nechtěl - protože po zkušenostech s Mondeem, kde si stěrače dostírávaly kdy chtěly a co chtěly to že nakonec ještě rozšudlají něco po skle, když už dávno nechci aby stíraly - je vidět že 100 lidí 100 názorů.
Nechci rozporovat všechny výhrady z této recenze - ale rozhodně většina z nich je spíš pouze hledání chyb na jinak neskutečně povedeném autě. A to ho ještě nevlastním
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
- Budvyk.cz
- Příspěvky: 610
- Registrován: stř led 11, 2012 20:17
- Bydliště: Lovosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando recenze
Já s autíčkem problémy nemám. Spotřebu jsem nikdy neřešil u žádného. Jestli mi vadí spotřeba koupím si kolo a budu jezdit na kole. Jinak se spotřeba dá udržet, ale záleží na tom kde a jak člověk jezdí. Pokud jezdím jen v okolí bydliště couračky(většinou město) tak jsem tak na 9,5 l. Nedávno jsem absolvoval cestu Čáslav Lovosice po okreskách při normální rychlosti kolem 100km/h a spotřeba byla 7,3. Což myslím bylo super
Budvyk.cz
Škoda 125 GLS
Favorit 136 LS
Hyundai Lantra combi 1,6 16V
Peugeot 307SW 2Hdi
Hyundai i30CW 1,6 16V (nyní)
Chevrolet Orlando 1,8LTZ (nyní)
Škoda 125 GLS
Favorit 136 LS
Hyundai Lantra combi 1,6 16V
Peugeot 307SW 2Hdi
Hyundai i30CW 1,6 16V (nyní)
Chevrolet Orlando 1,8LTZ (nyní)
Re: Orlando recenze
Ďakujem za reakcie, v každom prípade úmyslom nebolo dodatočné hľadanie chýb, skôr som zameral na skúsenosti, ktoré ma viac či menej prekvapili. Chápem, že nie všetci sa s mojimi postrehmi zhodnú, no niektoré veci, ktoré som popisoval ako napr. vnútorné hlasitosť rádia a mp3 z USB majú samostatné vlákno, tiež na fóre boli rozoberané vnútorné osvetlenie, či labilná konštrukcia vnútorného zrkadielka, takže v tomto určite nie som sám, tieto problémy len potvrdzujem.
V otázke palivomeru je problém v tom, že vo firme jazdím na rôznych autách od ťažkých terennych po cestovné a musím sa spoliehať na palivomer, veď od toho tam je. Nemôžem si pamätať ako sa správa ukazovateľ palivomera v rôznych autách, proste očakávam štandardné správanie palivomera. Tu nejde o +- 50km ale o 200 a viac km. Minule sa mi stalo, že sadnem do auta pozriem na stav nádrže 1/2 mal som naplánovanú cestu ZA – ZM – ZA (cca 260 km), za normálnych okolností to na „pol“ nádrže musím dať, chyba, pri spiatočnej ceste som musel tankovať!. Nechcem si predstaviť, že sa mi niečo podobné stane na diaľnici v Chorvátsku. Toto považujem za nedostatok, možno že je chyba len v mojom prístroji a tak by som poprosil skúsenejších Orlanďákov, či si takúto vec všimli a podľa toho by som vec prípadne reklamoval.
Ostrekovače, no neviem si spomenúť okrem starej š120, ktoré auto má jeden cyklus zotretia po ostrekovaní. Prekvapuje ma to vzhľadom na to, že zadný stierač zotrie sklo po ostrekovaní 3 krát. Tiež ale súhlasím s tým, že v niektorých autách napr. p307 stierače nekonečne dlho rozmazávajú sklo po ostrekovaní, čo je ešte nepríjemnejšie než opätovne spustiť stierače.
Palubné PC s mnou uvedenými funkciami mala už aj moja „lowendová“ Thalia, tam PC fungovalo spoľahlivo. Tiež Thalia mala aj osvetlenie prstenca spínacej skrinky, čo bola veľmi dobrá vec.
A čo sa týka spotreby, viem že idem proti prúdu, ale nepáči sa mi ak výrobca udáva nepravdivé údaje. Ešte som nečítal príspevok, kde by majiteľ Orlanda dosiahol výrobcom deklarovanú spotrebu, čo je smutné ale veľavravné.
Nechcem sa tváriť, že je všetko super, keď z môjho pohľadu nie je aj keď zväšča ide o drobnosti. Pozitívnych skúseností je dosť a zbytočne by som sa opakoval a ja ich nespochybňujem, naopak s takmer všetkými súhlasím.
V otázke palivomeru je problém v tom, že vo firme jazdím na rôznych autách od ťažkých terennych po cestovné a musím sa spoliehať na palivomer, veď od toho tam je. Nemôžem si pamätať ako sa správa ukazovateľ palivomera v rôznych autách, proste očakávam štandardné správanie palivomera. Tu nejde o +- 50km ale o 200 a viac km. Minule sa mi stalo, že sadnem do auta pozriem na stav nádrže 1/2 mal som naplánovanú cestu ZA – ZM – ZA (cca 260 km), za normálnych okolností to na „pol“ nádrže musím dať, chyba, pri spiatočnej ceste som musel tankovať!. Nechcem si predstaviť, že sa mi niečo podobné stane na diaľnici v Chorvátsku. Toto považujem za nedostatok, možno že je chyba len v mojom prístroji a tak by som poprosil skúsenejších Orlanďákov, či si takúto vec všimli a podľa toho by som vec prípadne reklamoval.
Ostrekovače, no neviem si spomenúť okrem starej š120, ktoré auto má jeden cyklus zotretia po ostrekovaní. Prekvapuje ma to vzhľadom na to, že zadný stierač zotrie sklo po ostrekovaní 3 krát. Tiež ale súhlasím s tým, že v niektorých autách napr. p307 stierače nekonečne dlho rozmazávajú sklo po ostrekovaní, čo je ešte nepríjemnejšie než opätovne spustiť stierače.
Palubné PC s mnou uvedenými funkciami mala už aj moja „lowendová“ Thalia, tam PC fungovalo spoľahlivo. Tiež Thalia mala aj osvetlenie prstenca spínacej skrinky, čo bola veľmi dobrá vec.
A čo sa týka spotreby, viem že idem proti prúdu, ale nepáči sa mi ak výrobca udáva nepravdivé údaje. Ešte som nečítal príspevok, kde by majiteľ Orlanda dosiahol výrobcom deklarovanú spotrebu, čo je smutné ale veľavravné.
Nechcem sa tváriť, že je všetko super, keď z môjho pohľadu nie je aj keď zväšča ide o drobnosti. Pozitívnych skúseností je dosť a zbytočne by som sa opakoval a ja ich nespochybňujem, naopak s takmer všetkými súhlasím.
Re: Orlando recenze
Souhlasím s Tebou, ale když si přečteš http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... vat/18405/,
věřím, že jsou schopni změřit uváděné hodnoty. Já jsem s spotřebou spokojený,věřím, že půjde ještě dolů, dle mých zkušeností je auto kompletně zajeté tak po 30 000 tis. km.
věřím, že jsou schopni změřit uváděné hodnoty. Já jsem s spotřebou spokojený,věřím, že půjde ještě dolů, dle mých zkušeností je auto kompletně zajeté tak po 30 000 tis. km.
Re: Orlando recenze
slaza, vďaka za článok, metodiku výpočtu som poznal už skôr, dobre je rozpísaná v článku ministerstva dopravy SR http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... aliva_.pdf
Len dodám, že viacerí odborníci v tejto oblasti sa vyjadrili v tom zmysle, že výrobca vie ovplyvniť výsledky tzv. továrenským nastavením motora testovaného vozidla.
Dôvody, prečo som sklamaný zo spotreby som písal aj vo vlákne k spotrebe https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... &start=465
Len dodám, že viacerí odborníci v tejto oblasti sa vyjadrili v tom zmysle, že výrobca vie ovplyvniť výsledky tzv. továrenským nastavením motora testovaného vozidla.
Dôvody, prečo som sklamaný zo spotreby som písal aj vo vlákne k spotrebe https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... &start=465
Re: Orlando recenze
prostě jde o to, že každé měření je určitě "objektivní"
Re: Orlando recenze
Tak a v Auto Bilde sme víťazmi testu na zaťaženie kufra...
super dopadol aj Spark
super dopadol aj Spark
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Orlando recenze
to jest Chevy power