NE A NESTARTUJE
Moderátor: Blue Lanos
NE A NESTARTUJE
Matiz r. v. 2000 doposud naprosto bezproblémový provoz. Najeto 60.000km.
Minulý měsíc mě ovšem provázejí záhady. Nejdříve, kdyz jsem chtěla nastartovat, ozval se zvuk startéru a ani na třetí pokus se nastartování nezdařilo. Od auta jsem odešla, s tím, že je opět vybitá baterie. (V zimě takto občas pozlobila, ale spíš v loni. Letošní třítýdenní mrazy při každodenním chodu fungovala na 1.)
Odpoledne jsme tedy dali s manželem na startovací kabely. Matiz nastartoval, ale hned spadl a všechny budíky zhasly. Rozhodli jsme se, že celý postup zopakujeme.
Při sundavání poslední svorky na Matizově baterii, motor spadl. Pak jsme zjistili, ze stačí mít onu svorku na baterii přichycenou, bez toho aniž by byla spojena s dárcovskou baterií a nastartuje. Auto jsem kousek projela. Druhý den opět nenastartovala. Očistili jsme onen kontakt, kde byla svorka(byl celkem zoxidovaný) a nastartovat ŠLO. Druhý den ráno opět NE. Odpoledne jsme přitáhli nějaký kabel, který byl jako jediný uvolněný. Hurá. Nastartovat ŠLO. 3x za sebou. Oběma klíči. Ráno opět NE.
Zakoupili jsme nabíječku. Baterii jsme nechali nabíjet 3hodiny a nastartovat šlo. Druhý den jsem opět nenastartovala. Baterie šla tedy na nabíječku celou noc. A už nenastaruje. Budíky svítí. Startér se snaží, ale NIC.
Prosím poradí mi někdo. Mám začít nákupem nové baterie? Je to vůbec kámen úrazu?
(Nevím, jestli v úvahách může hrát roli, že před 2měsíci jsem měnila olej, ale informaci zde předkládám)
Nevíte někdo případně o nějakém servisu. Praha východ. Nechce se mi do autorizovaného.
Minulý měsíc mě ovšem provázejí záhady. Nejdříve, kdyz jsem chtěla nastartovat, ozval se zvuk startéru a ani na třetí pokus se nastartování nezdařilo. Od auta jsem odešla, s tím, že je opět vybitá baterie. (V zimě takto občas pozlobila, ale spíš v loni. Letošní třítýdenní mrazy při každodenním chodu fungovala na 1.)
Odpoledne jsme tedy dali s manželem na startovací kabely. Matiz nastartoval, ale hned spadl a všechny budíky zhasly. Rozhodli jsme se, že celý postup zopakujeme.
Při sundavání poslední svorky na Matizově baterii, motor spadl. Pak jsme zjistili, ze stačí mít onu svorku na baterii přichycenou, bez toho aniž by byla spojena s dárcovskou baterií a nastartuje. Auto jsem kousek projela. Druhý den opět nenastartovala. Očistili jsme onen kontakt, kde byla svorka(byl celkem zoxidovaný) a nastartovat ŠLO. Druhý den ráno opět NE. Odpoledne jsme přitáhli nějaký kabel, který byl jako jediný uvolněný. Hurá. Nastartovat ŠLO. 3x za sebou. Oběma klíči. Ráno opět NE.
Zakoupili jsme nabíječku. Baterii jsme nechali nabíjet 3hodiny a nastartovat šlo. Druhý den jsem opět nenastartovala. Baterie šla tedy na nabíječku celou noc. A už nenastaruje. Budíky svítí. Startér se snaží, ale NIC.
Prosím poradí mi někdo. Mám začít nákupem nové baterie? Je to vůbec kámen úrazu?
(Nevím, jestli v úvahách může hrát roli, že před 2měsíci jsem měnila olej, ale informaci zde předkládám)
Nevíte někdo případně o nějakém servisu. Praha východ. Nechce se mi do autorizovaného.
- Reklama
Re: NE A NESTARTUJE
pokuď jsi z Prahy tak kontaktuj Palixe,je to machr a hlavní náš servisák.Optám se pokuď jsem to dobře pochopil tak startér běží ale nenaskočí,že co imobilizér může to být tato závadaovka píše:Matiz r. v. 2000 doposud naprosto bezproblémový provoz. Najeto 60.000km.
Minulý měsíc mě ovšem provázejí záhady. Nejdříve, kdyz jsem chtěla nastartovat, ozval se zvuk startéru a ani na třetí pokus se nastartování nezdařilo. Od auta jsem odešla, s tím, že je opět vybitá baterie. (V zimě takto občas pozlobila, ale spíš v loni. Letošní třítýdenní mrazy při každodenním chodu fungovala na 1.)
Odpoledne jsme tedy dali s manželem na startovací kabely. Matiz nastartoval, ale hned spadl a všechny budíky zhasly. Rozhodli jsme se, že celý postup zopakujeme.
Při sundavání poslední svorky na Matizově baterii, motor spadl. Pak jsme zjistili, ze stačí mít onu svorku na baterii přichycenou, bez toho aniž by byla spojena s dárcovskou baterií a nastartuje. Auto jsem kousek projela. Druhý den opět nenastartovala. Očistili jsme onen kontakt, kde byla svorka(byl celkem zoxidovaný) a nastartovat ŠLO. Druhý den ráno opět NE. Odpoledne jsme přitáhli nějaký kabel, který byl jako jediný uvolněný. Hurá. Nastartovat ŠLO. 3x za sebou. Oběma klíči. Ráno opět NE.
Zakoupili jsme nabíječku. Baterii jsme nechali nabíjet 3hodiny a nastartovat šlo. Druhý den jsem opět nenastartovala. Baterie šla tedy na nabíječku celou noc. A už nenastaruje. Budíky svítí. Startér se snaží, ale NIC.
Prosím poradí mi někdo. Mám začít nákupem nové baterie? Je to vůbec kámen úrazu?
(Nevím, jestli v úvahách může hrát roli, že před 2měsíci jsem měnila olej, ale informaci zde předkládám)
Nevíte někdo případně o nějakém servisu. Praha východ. Nechce se mi do autorizovaného.
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: NE A NESTARTUJE
pochopil si správně, startér běží, ale nenaskočí.
Jak poznám závadu imobilizéru. Jak k ní dojde a co s tím? Jak jsem zde brouzdala, to chce autoriz. servis, ze?
Jak poznám závadu imobilizéru. Jak k ní dojde a co s tím? Jak jsem zde brouzdala, to chce autoriz. servis, ze?
Re: NE A NESTARTUJE
to co ty popisuješ tak to odpovídá na vadný imobilizér,takže ti doporučím než autorizák tak našeho hlavního servisáka,který dělá zázraky s autem
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: NE A NESTARTUJE
poslal jsem ti SZ takže jukniovka píše:Mistra Palixe?
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
-
- Příspěvky: 464
- Registrován: pon čer 14, 2010 21:05
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: NE A NESTARTUJE
To 18lukin18: Co tě vede k tomu, citovat poslední příspěvek?
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
Re: NE A NESTARTUJE
Podobný problém. Matize vyléčila jízda po D1
Matiz Hatchback 1998
Powerisery fungujou i bez ropy. Takže sedmimílové boty do každé rodiny :-)
Powerisery fungujou i bez ropy. Takže sedmimílové boty do každé rodiny :-)
Re: NE A NESTARTUJE
Matiz je citlivy na ciste trysky
skute obcas pridat nejaky cistic do paliva
skute obcas pridat nejaky cistic do paliva