Filtr pevnych castic

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
vilem
Příspěvky: 84
Registrován: úte dub 03, 2012 21:20
Bydliště: KOUŘIM

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od vilem »

JA ŽÁDNÝ PROBLEM NEMÁM MAM AUTO LPG TAKŽE NULOVÉ EMISE.VNĚKTERÝCG MĚSTECH EVROPI MAJ NAFTAKY ZÁKAZ A MUSÍ SY KOUPIT KUPON,PAK BI TŘEBA UVAŽOVAL O JINÉM MOTORU,A NE TAM DÁT SOUČÁSTKU ZA X PENĚZ KTERÉ SEŽEROU NAD NÁRODNÍ SPOLEČNOSTI,A ZATÍŽENÉ OBLASTI ANI KAČKU.TADY V ČESKU JE EKOLOGIE NA RUBY,NAPŘ SOL EL.ZATEPLOVÁNÍ DOMU PLASTEM.COSTÍM NAŠE VNOUČATA BUDOU ĚLAT AŽTO DOŽIJE.
Reklama
 

Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od smire666 »

To nemyslíš vážne? VŠETKY spaľovacie motory produkujú CO2. To tvoje LPG má možno vyššie emisie CO2 ako tieto Cruzy z dôvodu nižšej výhrevnosti a tým vyššej spotrebe LPG oproti nafte. Čím väčšie množstvo paliva spáliš, tým viac CO2 vznikne... Pri emisiách ide práve o toto CO2, nie o pevné častice... :PP: :PP: :PP:

PS: Tú spomínanú nálepku dostane skôr auto s Eur5 ako nejaký starší voz, aj keď "iba na plyn."
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
vilem
Příspěvky: 84
Registrován: úte dub 03, 2012 21:20
Bydliště: KOUŘIM

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od vilem »

dnes se koupí nové vozy již na,oba druhy plynu,jen v česku tomu házej klacky pod nohy,např Belgie tam sou osvobozeny tyto auta od všech poplatku.a věř soutam čtvrtě kde nesmíš ze žádným autem jen kola pěsky .ale už i tady něteré obchodní cetra tu maj parkoviště pro taková auta.
vilem
Příspěvky: 84
Registrován: úte dub 03, 2012 21:20
Bydliště: KOUŘIM

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od vilem »

smire666 píše:To nemyslíš vážne? VŠETKY spaľovacie motory produkujú CO2. To tvoje LPG má možno vyššie emisie CO2 ako tieto Cruzy z dôvodu nižšej výhrevnosti a tým vyššej spotrebe LPG oproti nafte. Čím väčšie množstvo paliva spáliš, tým viac CO2 vznikne... Pri emisiách ide práve o toto CO2, nie o pevné častice... :PP: :PP: :PP:

PS: Tú spomínanú nálepku dostane skôr auto s Eur5 ako nejaký starší voz, aj keď "iba na plyn."
já ho mam.
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od hladolef »

Kdyby ja mnel auto s timto filtrem,tak bych ho taky dal pryc,z duvodu vypalovani.Protoze po precteni clanku ve wikepedia-http://de.wikipedia.org/wiki/Dieselpartikelfilter Bych vubec nemnel zadne spatne svedomi,ze znecistuji zivotni prostredi.Pri vypalovani filtru,
dochazi k uniku-(preklad)-Karcinogen je látka, organismu nebo záření, které mohou způsobit rakovinu nebo podporují rakovinu [kartsinoˈgeːn].)

Ze to je k necemu dobre,o tom pochybuji,aj vedci.viz clanek.


Zweifel an der Wirksamkeit für die Umwelt
Dieselrußpartikelfilter sind um einiges komplexer als Katalysatoren. Der Grund liegt darin, dass die hocheffizienten wanddurchströmten Partikelfilter den gesammelten Ruß regelmäßig wieder abbrennen müssen (Regeneration). Hierzu ist eine aufwändige Regeltechnik und der Einsatz temperaturreduzierender Techniken notwendig. Darüber hinaus entstehen durch den Rußabbrand auch Sekundäremissionen. Entwicklungsingenieure von Opel haben nachgewiesen [11], dass Dieselrußpartikelfilter polyzyklische aromatische Kohlenwasserstoffe (PAKs, insbesondere Benzo(a)pyrene) in sehr erhöhter Konzentration erzeugen und diese während der Regeneration freigeben. Diese müssten nach dem DPF eigentlich mit einem zusätzlichen Katalysator entfernt werden. Beim Verbrennen von PAKs bei niedriger Temperatur, wie es bei der Regenerationstemperatur um die 250 bis 500 °C der Fall ist, können unter Umständen sogar Dioxine und Furane entstehen. Dies wurde von mehreren Forschungseinrichtungen nachgewiesen: Schweizer Bundesamt für Umwelt (BAFU); Eidg. Materialprüfungs- und Forschungsanstalt (EMPA, Abteilung Analytische Chemie), dem engl. Institut Ricardo im Auftrag der EU zum Thema: Particle Measurement Programme (PMP) [12], [13], [14].

Andere Experten und selbst Hersteller zweifeln an der versprochenen Wirkung der Dieselrußpartikelfilter. Im Buch „Minimierung der Partikelemissionen von Verbrennungsmotoren“ (ISBN 3-8169-2430-1, Expert Verlag) zeigen Messungen von Prof. Dr. Heinz Burtscher, Fachhochschule Aargau/Windisch in der Schweiz, dass wanddurchströmte Partikelfilter speziell im Bereich 10 bis 500 Nanometer nicht den gewünschten und geforderten hohen Abscheide-Wirkungsgrad von 99 % aufweisen. Im Gegenteil: Diese Feinstpartikelzahlen steigen sogar noch an. Hierbei handelt es sich um Aerosole, die durch den Filter quasi zerlegt werden. Das amerikanische Unternehmen Corning wiederum, selbst ein großer Hersteller von wanddurchströmten Partikelfiltern, zeigte auf einer SAE-Tagung in Chicago, dass diese Filter je nach Porosität und Porengröße auch schon mal einen Abscheide-Wirkungsgrad von nur 43 % haben können. Nach der Regeneration, die bekanntlich alle 500 bis 1000 km stattfindet, beträgt der Abscheide-Wirkungsgrad auch nur weniger als 60 %.

Deutsche Automobilhersteller setzen ausschließlich beschichtete Dieselrußpartikelfilter ein. Aus Kostengründen verzichteten einige Hersteller auf einen vorgeschalteten Oxydationskatalysator, der das Abbrennen der Rußpartikel unterstützt. Die Folge: Bei häufigem niedertourigen Fahren, wie zum Beispiel ständigen Stadtfahrten oder Fahrten auf sehr kurvenreichen Strecken, kann der Partikelfilter den gesammelten Ruß nicht mehr abbrennen und vor allem der vordere Teil des Filters verstopft schnell. Eine Kontrollleuchte am Armaturenbrett mit der Aufschrift „Dieselpartikelfilter“ fordert dann den Fahrer zu einer extra Regenerationsfahrt auf. Selbst wer mitten in einer Großstadt wohnt, muss dann über 15 Minuten lang mit mindestens 60 km/h fahren. Wer die Kontrollleuchte ignoriert und den Wagen noch fünfmal startet, kann dann nur noch mit begrenzter Drehzahl bis zur Werkstatt fahren, wo der Filter manuell gereinigt bzw. der Ruß abgebrannt werden muss.

Kritiken an Nebenstrom-Tiefbettfiltern sowie an „offenen“ Wandstromfiltern nach dem CRT-Prinzip gibt es auch. Vor allem der geringe Abscheide-Wirkungsgrad von 30 bis 40 % wird hervorgehoben. Allerdings handelt es sich hierbei um die Partikelgesamtmasse. Der Abscheide-Wirkungsgrad in Bezug auf die Partikelanzahl ist mit 80 % recht hoch. Techniker der Eidgenössischen Materialprüfungs- und Forschungsanstalt (EMPA) in Dübendorf (Schweiz) prüften einen VW Touran 1.9 TDI vor und nach Ausstattung mit einem sogenannten „offenem“ Filtersystem. Wie Spiegel Online am 29. Januar 2007 berichtete, verringerte sich die Rußbelastung der Abgase durch den Filtereinbau um knapp 40 Prozent – dies entspricht jedoch den Spezifikationen, da es sich um einen Nachrüstfilter handelt (siehe unter „Vergleich zum Wandstromfilter“)

Firma ktera to odstrani-http://hemi-service.de/dpf/dieselpartik ... ktivieren/
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od smire666 »

Samozrejme, to je druhý fakt -i Všetci sa tvária, že pri regenerácii "ekologického" filtra o nič nejde... Rovnako sa pevné častice spaľujú, tzn. vznikajú ďaľšie emisie -P -P -P
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od Krtek »

Ono to bude jako s pálenim PET flašek. Je rozdíl spálit jí v kotli na uhlí a je rozdíl spalovna, kde to pálej při mohem vyšších teplotách.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od smire666 »

Chlapi, kašlite na tie žabomyšie vojny, nulové emisie mali akurát tak Flintstonovci :PP: :PP: :PP:
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od Joztar »

noo ja mam sice malo km nabehane iba okolo 1600 ale co som postrehol sa mi 2x uz regeneroval filter... 2x sa mi stalo ze po vypnuti motora mi bezal ventilator ... ale iba asi 4-5 sekund ... aktualnu spotrebu stale sledujem a urcite mi nebezalo vypalovanie bo spotreba, otacky + celkovo spravanie auta bolo normalne tak neviem preco ten ventilator ... jedine co viem ze pred vypnutim motora som ho riadne vytacal :) takze ja osobne si myslim ze to dochladzovalo

o DPF som precital veeela clankov pred kupou auta a aj tak som kupil dizel :D proste ten motor taha oproti benzinu len to treba obcas povytacat ... normalne radim na 2500 niekedy aj vyzsie ked je motor zahriaty ... no ako hovorim mam malo km nabehane tak uvidime ci budu problemy ... inac problemy nemaju len chevy .... maju to vsetky auta kde sa nafta na vypalovanie pridava dodatocnym vstrekom do valca .... napr taky 2,2 hdi/tdci Ford motor ma samostatny vstrekovac az tesne pred filtrom ... ovela lepsi system neviem preco to nedavaju vsade takto ....

u nas by pomohlo aspon signalizacia vypalovania filtra ... pocul som ze sa riadiaca jednotka da upravit aby pri vypalovani blikala kontrolka popripade sivetila alebo aby to aspon piplo abo daco aby sme hned vedeli ze to regeneruje a nemam vypinat :)

inac boli mi odpourcane vif aditiva a 1x za rok precistit filter dpf super cleanom http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-super-clean ... ludia si to pochvaluju tak to asi funguje tiez mam v plane kupit no osobne som to zatial nepotreboval

nooo pocul som aj o moznosti nevykuchat filter ale prevrtat ho a ponechat tak jak je ... skusal niekto? zevraj potom sa to vypaluje v ovela vatsich intervaloch .... a nikdy nehrozi uplne upchatie filtra ... tiez celkom dobre riesenie co myslite ? nema niekto skusenosti?
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Matsonic
Příspěvky: 587
Registrován: sob říj 01, 2011 14:45

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od Matsonic »

Myslim ze by vsem pomohla jednoducha vec, kterou ma naprikla Toyota LandCruiser.
Kdyz je filtr zaplnen a je potreba ho vypalit tak se rozne kontrolka. Ty pokud dojizdis treba domu, nechas tak a pri dalsi jizde zmacknes tlacitko a on se vypali
Uživatelský avatar
Dannik91
Příspěvky: 811
Registrován: sob led 07, 2012 01:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od Dannik91 »

No takováhle kontrolka by toho dost vyřešila aspoň u mě. Už kolikrát se mi stalo, že jsem pospíchal třeba na zkoušku a kousíček před příjezdem na ono místo, začalo auto vypalovat. No bohužel musel jsem to utnout.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg

Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Uživatelský avatar
SERGEJ_3
Příspěvky: 1145
Registrován: sob pro 04, 2010 19:30
Bydliště: Ostravský gang

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od SERGEJ_3 »

Matsonic píše:Myslim ze by vsem pomohla jednoducha vec, kterou ma naprikla Toyota LandCruiser.
Kdyz je filtr zaplnen a je potreba ho vypalit tak se rozne kontrolka. Ty pokud dojizdis treba domu, nechas tak a pri dalsi jizde zmacknes tlacitko a on se vypali
tak to by bylo luxusni kdyby na to bylo tlacitko, pri nejake delsi jizde bych to nechal vypalit a byl by pokoj, nekdy se mi zda ze si to dela ze me srandu, jedu 200km cestu a kdyz sjedu z dalnice a sem skoro u cile tak teprve zacne vypalovat :roll:
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon, 19" GMP NINJA, filtr KN + chip, st.podvozek WEITEC HICON GT, přední světla Audi, zadní světla MB E class, fólie 5%, DVD rádio.

Prodám : pružiny H&R -30mm

www.chevy.tym.cz
Uživatelský avatar
Dannik91
Příspěvky: 811
Registrován: sob led 07, 2012 01:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od Dannik91 »

SERGEJ_3 píše:tak to by bylo luxusni kdyby na to bylo tlacitko, pri nejake delsi jizde bych to nechal vypalit a byl by pokoj, nekdy se mi zda ze si to dela ze me srandu, jedu 200km cestu a kdyz sjedu z dalnice a sem skoro u cile tak teprve zacne vypalovat :roll:
Stalo se mi nedávno, byl jsem za Prahou výlet dohromady cca 120km a 500m před barákem jsem začal vypalovat.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg

Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Matsonic
Příspěvky: 587
Registrován: sob říj 01, 2011 14:45

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od Matsonic »

Me se to stava i po 600km, ze se to spusti pred domem, to je hold zivot s DPF :o)
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevnych castic

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

Niekde vedci zistili, že pri spaľovaní nafty výfukom vyletujú rakovinotvorné častice, ktoré akurát zapadajú do niejakých bunkových škár v plúcach a je to veľmi nebezpečné. DPF filter ich zachytáva a potom redukuje ich početnosť a rozmery. Preto sa používa
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Odpovědět

Zpět na „Diesel“