Zdravím a obracím se na zdejší znalejší s dotazem.
Paní v Q7 nedala manželce (lacetti SW 2010, 1,6, 23tis km) přednost a bouchla ji předek tak blbě, že výsledkem je dle pojišťovny totálka což znamená, že oprava v autorizáku nepřipadá v úvahu (vzhledem k rozpočtu viz níže)
Ptám se tedy, zda existuje někdo s reálnějšími cenami než v přiloženém rozpočtu, či nezbývá než se vydat cestou bazaru, koupit komplet auto a vybrat si z něj potřebná střeva (tímto předběžně i zjišťuji, zda nemáte někdo zrovna k prodeji)
Díky všem za rady.
http://clip2net.com/s/2e2cd
Havárka - totální škoda - dostupnost dílů
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv zář 30, 2010 12:21
- Reklama
- rastom1556
- Příspěvky: 425
- Registrován: sob zář 17, 2011 20:06
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů
Skús si to dať naceniť bez Airbagu a klimatizácie.
Malo by to byť o 88 777,- lacnejiššie.
Malo by to byť o 88 777,- lacnejiššie.
Biele Aveo Sedan komfort 1.4 16V 69kW r.v.2009 , kúpené 5/2009
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte srp 21, 2012 09:36
Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů
Zdravim,
jsem novy na foru a chtel jsem se zeptat take na dostupnost dilu. Zrovna uvazuju o koupi Lacetti SW 1.8, ale jeste si nejsem jisty zejmena z duvodu (ne)dostupnosti dilu. Jake jsou vase zkusenosti s opravama a cekaci lhuty na ND?
Zaroven bych se chtel zeptat jake jsou nejcastejsi zavady krome EGR (ma to i benzin?) a uzasovani karbonu ve ventilech? Ma vubec nekdo Lacetti co zazil aspon 200 tisic km? Z toho co jsem videl na foru lidi maji vetsinou auta pod 100 tisic km. Ptam se pac kus co mam vyhlidnuty ma uz najeto 100 tisic km, takze abych vedel co mne ceka...
predem diky za info!
jsem novy na foru a chtel jsem se zeptat take na dostupnost dilu. Zrovna uvazuju o koupi Lacetti SW 1.8, ale jeste si nejsem jisty zejmena z duvodu (ne)dostupnosti dilu. Jake jsou vase zkusenosti s opravama a cekaci lhuty na ND?
Zaroven bych se chtel zeptat jake jsou nejcastejsi zavady krome EGR (ma to i benzin?) a uzasovani karbonu ve ventilech? Ma vubec nekdo Lacetti co zazil aspon 200 tisic km? Z toho co jsem videl na foru lidi maji vetsinou auta pod 100 tisic km. Ptam se pac kus co mam vyhlidnuty ma uz najeto 100 tisic km, takze abych vedel co mne ceka...
predem diky za info!
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů
Ahoj, mám sedana 1.8, aktuálně najeto 159000. Ze závad: ložisko v př. kole (ještě během záruky), lambda sonda v 66.000 km, nedávno měněný vlnovec a těsnění víka ventilů a loni odešel naklápěcí motorek ve světle. Celý nový světlo jsem koupil v replice na netu (www.aaaautodily.cz nebo tak nějak), do 3 dnů bylo doma za 1590 Kč (v servisu mi nabídli originál za 6370 Kč ).
Jinak z větších závad nic (ťuk - ťuk).
EGR a ventilů se u 1.8 moc neboj, to byla výsada hlavně 1.4 a 1.6.
Jinak z větších závad nic (ťuk - ťuk).
EGR a ventilů se u 1.8 moc neboj, to byla výsada hlavně 1.4 a 1.6.
Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů
Nepříjemné, ale stát se může. Spočítal jsem to tak letmo a za ty prachy za opravu by bylo snad pomalu na nové auto.. má to cenu vůbec opravovat?
Chevrolet new Aveo (sonic) Misty Lake
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů
Proto píše totálka a ptá se tady
Ináč moje Nubira má po 8,5 letech zatim cca 155 tis km. Krom 2 záručních čerpadel skoro nic. Vloni odešly vstřiky na LPG a bohužel mi vystřelila svíčka z hlavy. PalikX to dal naštěstí dohromady což mu do smrti nezapomenu. Jinak bylo pár drobností - 2x čištěnej, 1x měněnej EGR ventil, pak zaslepenej a klid. A asi 3x opravovaný urezlý držáky lanovodů ruční brzdy. Výměna spotřebáku jako tyčky stabilizátoru a čepy řízení mně už potkaly jednou a taky bez problémů a ceny podle mně lidový. Jinak si nevzpomínam na nic. Dostupnosti dílů bych se nebál. Krom toho záručního čerpadla jsem nikdy na nic nečekal. Při uvažování o koupi bych ale doporučoval se nejdřív v tomhle autě svézt. Né každej je na skákavou a divně se chovající kozu zvyklej. A pokud očekáváš jízdní vlastnosti alespoň na úrovni první koktávky, moh bys bejt zklamanej.
Ináč moje Nubira má po 8,5 letech zatim cca 155 tis km. Krom 2 záručních čerpadel skoro nic. Vloni odešly vstřiky na LPG a bohužel mi vystřelila svíčka z hlavy. PalikX to dal naštěstí dohromady což mu do smrti nezapomenu. Jinak bylo pár drobností - 2x čištěnej, 1x měněnej EGR ventil, pak zaslepenej a klid. A asi 3x opravovaný urezlý držáky lanovodů ruční brzdy. Výměna spotřebáku jako tyčky stabilizátoru a čepy řízení mně už potkaly jednou a taky bez problémů a ceny podle mně lidový. Jinak si nevzpomínam na nic. Dostupnosti dílů bych se nebál. Krom toho záručního čerpadla jsem nikdy na nic nečekal. Při uvažování o koupi bych ale doporučoval se nejdřív v tomhle autě svézt. Né každej je na skákavou a divně se chovající kozu zvyklej. A pokud očekáváš jízdní vlastnosti alespoň na úrovni první koktávky, moh bys bejt zklamanej.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram