Chiptuning 1.8l benzin
Moderátor: Blue Lanos
Chiptuning 1.8l benzin
Cauky koukal jsem ze uz par lidi tady ma udelanej chiptuning a proto bych poprosil o zhodnoceni:
- Jak je na tom spotreba sla dolu prosim o udaj spotreby mesto a mimo mesto
- Neyskakuji nejake zavady a funguje vse jak ma?
prosim o uvedeni pri provozu klady a protiklady co jste vypozorovali
Moc dekuji ua informace
- Jak je na tom spotreba sla dolu prosim o udaj spotreby mesto a mimo mesto
- Neyskakuji nejake zavady a funguje vse jak ma?
prosim o uvedeni pri provozu klady a protiklady co jste vypozorovali
Moc dekuji ua informace
- Reklama
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Na tvoj motor sa vobec neoplati davat chip...treba na to turbo, aby to zvysilo lepsie zvysilo vykon...a spotreba ti neklesne asi skoro vobec...na diesly 2.0 moze klesnut tak o pol litra na 100km..
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Prave bych potreboval nekoho kdo to ma protoze pred Cruzem jsem mel fabku 1,2l benzin a tam ten chip sel pekne poznat auto bylo zivejsi a spotreba mensi ale nevim jak to bude u te 1.8l
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning 1.8l benzin
čipovaná HaŤaPa ? tééééda to bych celkem i chtěl někdy zažít tu jízdu
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Chiptuning 1.8l benzin
to víš, místo 50 mít 55 hp to už je sakra znátKrtek píše:čipovaná HaŤaPa ? tééééda to bych celkem i chtěl někdy zažít tu jízdu
Chevrolet new Aveo (sonic) Misty Lake
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Možná bych zkusil přechod na E85 trochu zvýší výkon a zároveň ušetříš
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Chiptuning 1.8l benzin
To je velikej omyl E85 výkon sníží a spotřebu zvýší , stejně jako LPG . Více o chiptungu se dozvíte zde : http://www.mh.cz/vse-o-chiptuningu.htm
Najdete tam hodně odpovědí , nebo jim napište , u motoru bez turba není ten nárůst tak znatelnej , ale samozřejmně , že to jde , a má to smysl .
Tady je malej výtah toho základního :
Benzinové a dieselové atmosférické: + 8 - 15% výkonu a kroutícího momentu
Tuningem takovéhoto vozu se při naší úpravě dosáhne hlavně podstatně lepší dynamiky plynového pedálu, vůz se daleko lépe rozjíždí a reaguje rychle na požadavek výkonu. Nejedná o úpravu typu „formule“ ale každý řidič takového vozu moc dobře pocítí, co jsme pro něj úpravou udělali. U mnoha vozů se docílí posunutí maximálního kroutícího momentu směrem do nižších otáček což má za následek další „příjemno“ a navíc dojde ve většině případů k úspoře paliva, která ale také vždy závislá na „tíze nohy“. (viz. další často kladené otázky – spotřeba vozu)
Turbo benzinové a turbo dieselové (přeplňované): + 20 - 40% výkonu a kroutícího momentu
U těchto vozů je úprava znatelná i pro někoho, kdo k nám vůz na tuning jen přivezl od známého, který se nemohl dostavit osobně a po úpravě mu ho veze zpět. V nižších otáčkách, kdy ještě není dostatečně natlakované turbo se dociluje navýšení výkonu stejné jako u atmosférických motorů (8-15%), ale jakmile se docílí dostatečného tlaku (běžně při 1700-2000 otáčkách) tak dochází k zásadním nárůstům . Navíc se snažíme docílit co nejplynulejšího přechodu pro co nějvětší komfort akcelerace. Cílem chipování hlavně turbodieselových motorů je momentová křivka, která vyběhne do svého maxima v co nejnižších otáčkách a zůstane tam do otáček co nejvyšších, kde si poté převezme akcelerace křivka výkonová (hlavně většinou v případě předjíždění popř. kritické situace). Díky tomu, že se u moderních motorů dá upravovat až na 2 desítky parametrů a neskutečné množství palivových map je zde možné docílit i zasadnějších palivových úspor až 15%. V takovýchto případech se chiptuning i velice rychle cenově vrátí a nadále již jen šetří náklady na provoz. Toho nejvíce využívají firmy s dodávkami a s kamiony, kde se dociluje zásadních finančních úspor.
Najdete tam hodně odpovědí , nebo jim napište , u motoru bez turba není ten nárůst tak znatelnej , ale samozřejmně , že to jde , a má to smysl .
Tady je malej výtah toho základního :
Benzinové a dieselové atmosférické: + 8 - 15% výkonu a kroutícího momentu
Tuningem takovéhoto vozu se při naší úpravě dosáhne hlavně podstatně lepší dynamiky plynového pedálu, vůz se daleko lépe rozjíždí a reaguje rychle na požadavek výkonu. Nejedná o úpravu typu „formule“ ale každý řidič takového vozu moc dobře pocítí, co jsme pro něj úpravou udělali. U mnoha vozů se docílí posunutí maximálního kroutícího momentu směrem do nižších otáček což má za následek další „příjemno“ a navíc dojde ve většině případů k úspoře paliva, která ale také vždy závislá na „tíze nohy“. (viz. další často kladené otázky – spotřeba vozu)
Turbo benzinové a turbo dieselové (přeplňované): + 20 - 40% výkonu a kroutícího momentu
U těchto vozů je úprava znatelná i pro někoho, kdo k nám vůz na tuning jen přivezl od známého, který se nemohl dostavit osobně a po úpravě mu ho veze zpět. V nižších otáčkách, kdy ještě není dostatečně natlakované turbo se dociluje navýšení výkonu stejné jako u atmosférických motorů (8-15%), ale jakmile se docílí dostatečného tlaku (běžně při 1700-2000 otáčkách) tak dochází k zásadním nárůstům . Navíc se snažíme docílit co nejplynulejšího přechodu pro co nějvětší komfort akcelerace. Cílem chipování hlavně turbodieselových motorů je momentová křivka, která vyběhne do svého maxima v co nejnižších otáčkách a zůstane tam do otáček co nejvyšších, kde si poté převezme akcelerace křivka výkonová (hlavně většinou v případě předjíždění popř. kritické situace). Díky tomu, že se u moderních motorů dá upravovat až na 2 desítky parametrů a neskutečné množství palivových map je zde možné docílit i zasadnějších palivových úspor až 15%. V takovýchto případech se chiptuning i velice rychle cenově vrátí a nadále již jen šetří náklady na provoz. Toho nejvíce využívají firmy s dodávkami a s kamiony, kde se dociluje zásadních finančních úspor.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Bílá + LPG
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Diky za vycerpavajici informace a nahodou nekdo kdo ma LPG a zaroven udelany chiptuning tady neni? Zajimalo by me jestli se LPG s chiptuningem nehada a nedela to nejake problemy.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Slušnej PR blaf. Nevimmjak dosáhnout vyššího výkonu/krouťáku aniž bys nahnal do motoru víc paliva. nebo nedej bože dokonce míň ! Na řeči o lepšim průběhu než nastavil původně výrobce dávno envěřim. Setkal jsem se s X autama po čiptuningu, znát to často bylo ale kdo si psal pravidelně spotřebu, přišel na to že mu to žere o něco víc než před úpravou.
Ono i samotný turbo je o tom dostat do motoru víc vzduchu aby se tam mohlo dostat i víc benzínu.
Ono i samotný turbo je o tom dostat do motoru víc vzduchu aby se tam mohlo dostat i víc benzínu.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Buldogs: já to tak měl obojí na Feldě. Technicky problém žádnej ale jak řikam spíš to považuju za placeboefekt.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Chiptuning 1.8l benzin
nemám osobní zkušenost s E85, ale po tom co jsem si přečetl, to co se běžně vyskytuje na netu, píše se o navýšení výkonu, při mírně zvýšené spotřebě ( max. do 1 litru) Osobně jezdím na LPG a v zásadě mi tahle problematika celkem nebere. S mou Nubi jezdím do 10 l LPG na 100 a při ceně 15,9 za litr je to cca 159 za 100km, takže abych jezdil za stejný prachy s naftou, muselo by mě auto žrát 4,5 litru na 100, což v dnešní době DPF filtrů není zdaleka reálné, tak jezdím a jezdím dokud to půjde
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Krtek píše:Slušnej PR blaf. Nevimmjak dosáhnout vyššího výkonu/krouťáku aniž bys nahnal do motoru víc paliva. nebo nedej bože dokonce míň ! Na řeči o lepšim průběhu než nastavil původně výrobce dávno envěřim. Setkal jsem se s X autama po čiptuningu, znát to často bylo ale kdo si psal pravidelně spotřebu, přišel na to že mu to žere o něco víc než před úpravou.
Ono i samotný turbo je o tom dostat do motoru víc vzduchu aby se tam mohlo dostat i víc benzínu.
Samozřejmně že to funguje , každá řídící jednotka má "univerzální" nastavení .Jsou výrobci kde je možné si "čipnutí" koupit jako doplněk . To že nevíš Ty jak to udělat , neznamená , při vší úctě k Tobě , že to nejde
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Bílá + LPG
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Buldogs píše:Diky za vycerpavajici informace a nahodou nekdo kdo ma LPG a zaroven udelany chiptuning tady neni? Zajimalo by me jestli se LPG s chiptuningem nehada a nedela to nejake problemy.
Zajímavá otázka , já sám mám LPG v autě od koupě , zatím tři týdny a cca 2.100 km , ale vzhledem k tomu , že LPG má svou řídící jednotku a benzín taky .... Myslím že by to šlo , na tu řídíci jednotku benzínu , ale potom bys to poznal jen při jízdě na benzín , což by ztratilo to kouzlo ceny plynu (Plzeň cca 14,90 -16,10)
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Bílá + LPG
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Robi sa to, napr. aj BMW ma motory kde je zmena vykonu iba v softe, ale vyrobca motora uz pri navrhu dimenzoval komplet motor na vyssi vykon a v softe mozno aj naschval alebo z komercnych dovodov, alebo kvoli emisnym limitom nechal rezervu napr 25% vykonu. za poplatok soft samozrejme zmeni, ale ak si myslis, ze vyrobca navrhol motor a potom nejakeho manazera napadlo navysit vykon iba tak o 25%, tak sa mylis.mc.cvok píše:Krtek píše:Slušnej PR blaf. Nevimmjak dosáhnout vyššího výkonu/krouťáku aniž bys nahnal do motoru víc paliva. nebo nedej bože dokonce míň ! Na řeči o lepšim průběhu než nastavil původně výrobce dávno envěřim. Setkal jsem se s X autama po čiptuningu, znát to často bylo ale kdo si psal pravidelně spotřebu, přišel na to že mu to žere o něco víc než před úpravou.
Ono i samotný turbo je o tom dostat do motoru víc vzduchu aby se tam mohlo dostat i víc benzínu.
Samozřejmně že to funguje , každá řídící jednotka má "univerzální" nastavení .Jsou výrobci kde je možné si "čipnutí" koupit jako doplněk . To že nevíš Ty jak to udělat , neznamená , při vší úctě k Tobě , že to nejde
Cruze 2.0 163k LT, Velvet červená
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning 1.8l benzin
Já neřikam že nejde jenom softem zvýšit výkon. Jde to ale né při zachování nebo snížení spotřeby. Vždycky je to o tom dostat víc paliva do válců a čert vem emise.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram