v com vlastne mate problem s usb? ja si v pohode najdem adresar a prehram lubovolnu skladku. tak neviem....samos píše:dadif píše:Tak to jo, zajímavá shoda, přihrávku vracím zpět...
Zmínka o tempomatu u Mondea nebyla myšlená jako postesknutí, pouze jako konstatování, mě tempomat taky nechybí. Na Mondeu sice byl, ale po dálnici skoro nejezdím, takže jsem ho prakticky nepoužíval, ani v době, kdy fungoval. Delší dobu totiž ani nefungoval
S automatickejma stěračema mám jen malou zkušenost z jednoho služebního auta (Citroen C5) a vůbec mi to nevyhovovalo. Možná jsou u Orlanda lepší, nevím...
Handsfree beru tak, že je to v dnešní době už docela standard (stejně jako zmíněný bezramínkový stěrače), auto by to už moc neprodražilo a ačkoliv nejsem velkej telefonista, jak na potvoru vždycky někdo volá, když řídím...
Zavírání oken dálkáčem mi teda chybí (zvlášť teď v létě) dost. Na to jsem si v Modeu zvyknul. Jdeš k zaparkovanýmu rozpálenýmu autu, otevřeš už z dálky všechna okna, auto větrá. Naopak - odcházíš od auta a neřešíš, který okýnko zůstalo otevřený - dálkáčem zavřeš a je to. Kdyby se dalo v autě zmáčknout jedno tlačítko a okna se zavřela, tak to taky neřeším. Neřešil bych to ani v případě, kdyby bylo sekvenční ovládání na všech oknech. Ale když musíš u zadních okýnek držet tlačítka dokud se nezavřou, tak to mě nebaví...
Bederní opěrka - tady se asi spíš shodneme, kdo trpí na záda, ví svý...
Plasty jsou v Orlandu tvrdý, nicméně velice zdařile provedený - žádnej problém...
Vnitřní osvětlení - většině majitelů (řekl bych podle ohlasů na fóru) připadá nedostatečný. Mě ne, uvidíš sám...
Rezerva - asi taky shoda, s největší pravděpodobností dokoupím, jakmile někde neopravitelně píchnu, do tý doby asi ne...
Plynová vzpěra kapoty taky nebyla myšlená tak, že se bez ní neobejdu, ale je to sympatický řešení, zvlášť, když chodíš denně kontrolovat kunu, jestli se dobře vyspala a najedla...
S tím automatem jsem to asi úplně nepochopil, jak to myslíš. Jako že je u Orlanda výhodný ho pořídit, nebo naopak?
USB a řazení podle složek - no tak bez toho bych se snad ani neobešel, měl jsem jednou tu čest s nějakým levným MP3 přehrávačem a vůbec jsem nepochopil, jak to funguje, když tam není displej a nemůžeš si nic vybrat... ?!
Tak až Orlando bude, nezapomeň se podělit hned už i o první dojmy!
Jen v krátkosti několik komentářů:
automatické stěrače - to vypadá na úplnou shodu:-). Mimochodem jak to máš s automatickým přestíráním skla po použití ostřikovače? Mě nesmírně vytáčí, že (u nových aut) nemohu obsluhovat ostřikovač a stírání odděleně podle svého! Chtěl bych si nejdříve pořádně ostříkat sklo a až se mycí kapalina všude rozleje na celou plochu skla, tak chci teprve stírat..., vůbec jsem nepochopil tohle vylepšení ostřikovačů (no to je jen otázka)
tempomat - k tomu už nebudu nic dodávat, protože jejich skalní příznivce bych znechutil:-) Tím nechci říci, že to není bezvadná vychytávka, ale není vůbec pro naše silnice a dálnice
handsfree - jasně, cena vozu by nestoupla a skoro každý to ocení (těžko říci jak výrobci vozů volí svoje strategie...)
automat - nejprve musím zdůraznit, že v tomhle bodu nešlo o upřednostňování automatické převodovky (sice jí opravdi dávám přednost, ale o to tady nešlo), ale o vstřícnou cenovou politiku Chevroletu, kdy tě nenutí (pokud trváš na automatu) kupovat až dražší modely, nebo ty nejvyšší výbavy. U ostatních automobilek je obtížné (až nemožné) najít (trochu větší) vůz v cenové hladině Orlanda a "přikoupit" si jen automat. Většinou to vypadá tak, že při koupi vozu s automatem neplatíš cenu, za kterou sis vybral + cca30tisíc příplatek za automat, ale +100 až 150 tisíc, protože k těm základním výbavám a motorizacím ti automobilky automat nedodají...
USB (adresářové řazení) - je mně taky opravdu záhadou jak někdo smysluplně používá přehrávač, kde téměř není možné najít konkrétní zvukový soubor (problém většiny MP3přehrávačů, včetně telefonních a dokonce i automobilových zařízení...)
zkusím Orlando (později) porovnat s tou Mazdou..., uvidíme...
Orlando recenze
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando recenze
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
- Reklama
Re: Orlando recenze
Právě, že u Orlanda problém s přehráváním z USB nemáme. Naopak si pochvalujeme, že lze procházet adresářovou strukturu a najít si (a pustit) to, co zrovna chci. Hodně různých přehravačů (asi i v autech) tuhle možnost prostě nenabízí.
K automatu - aha, už rozumím jak to Samos myslel.
Kdyby byl automat v době koupě mého auta k dispozici, asi bych o něm taky uvažoval. Sice si rád "zakvedlám", ale stárnu a zpohodlňuju. A navíc je to šestikvalt...
K automatu - aha, už rozumím jak to Samos myslel.
Kdyby byl automat v době koupě mého auta k dispozici, asi bych o něm taky uvažoval. Sice si rád "zakvedlám", ale stárnu a zpohodlňuju. A navíc je to šestikvalt...
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Orlando recenze
Sajner píše:v com vlastne mate problem s usb? ja si v pohode najdem adresar a prehram lubovolnu skladku. tak neviem....samos píše:dadif píše:Tak to jo, zajímavá shoda, přihrávku vracím zpět...
Zmínka o tempomatu u Mondea nebyla myšlená jako postesknutí, pouze jako konstatování, mě tempomat taky nechybí. Na Mondeu sice byl, ale po dálnici skoro nejezdím, takže jsem ho prakticky nepoužíval, ani v době, kdy fungoval. Delší dobu totiž ani nefungoval
S automatickejma stěračema mám jen malou zkušenost z jednoho služebního auta (Citroen C5) a vůbec mi to nevyhovovalo. Možná jsou u Orlanda lepší, nevím...
Handsfree beru tak, že je to v dnešní době už docela standard (stejně jako zmíněný bezramínkový stěrače), auto by to už moc neprodražilo a ačkoliv nejsem velkej telefonista, jak na potvoru vždycky někdo volá, když řídím...
Zavírání oken dálkáčem mi teda chybí (zvlášť teď v létě) dost. Na to jsem si v Modeu zvyknul. Jdeš k zaparkovanýmu rozpálenýmu autu, otevřeš už z dálky všechna okna, auto větrá. Naopak - odcházíš od auta a neřešíš, který okýnko zůstalo otevřený - dálkáčem zavřeš a je to. Kdyby se dalo v autě zmáčknout jedno tlačítko a okna se zavřela, tak to taky neřeším. Neřešil bych to ani v případě, kdyby bylo sekvenční ovládání na všech oknech. Ale když musíš u zadních okýnek držet tlačítka dokud se nezavřou, tak to mě nebaví...
Bederní opěrka - tady se asi spíš shodneme, kdo trpí na záda, ví svý...
Plasty jsou v Orlandu tvrdý, nicméně velice zdařile provedený - žádnej problém...
Vnitřní osvětlení - většině majitelů (řekl bych podle ohlasů na fóru) připadá nedostatečný. Mě ne, uvidíš sám...
Rezerva - asi taky shoda, s největší pravděpodobností dokoupím, jakmile někde neopravitelně píchnu, do tý doby asi ne...
Plynová vzpěra kapoty taky nebyla myšlená tak, že se bez ní neobejdu, ale je to sympatický řešení, zvlášť, když chodíš denně kontrolovat kunu, jestli se dobře vyspala a najedla...
S tím automatem jsem to asi úplně nepochopil, jak to myslíš. Jako že je u Orlanda výhodný ho pořídit, nebo naopak?
USB a řazení podle složek - no tak bez toho bych se snad ani neobešel, měl jsem jednou tu čest s nějakým levným MP3 přehrávačem a vůbec jsem nepochopil, jak to funguje, když tam není displej a nemůžeš si nic vybrat... ?!
Tak až Orlando bude, nezapomeň se podělit hned už i o první dojmy!
Jen v krátkosti několik komentářů:
automatické stěrače - to vypadá na úplnou shodu:-). Mimochodem jak to máš s automatickým přestíráním skla po použití ostřikovače? Mě nesmírně vytáčí, že (u nových aut) nemohu obsluhovat ostřikovač a stírání odděleně podle svého! Chtěl bych si nejdříve pořádně ostříkat sklo a až se mycí kapalina všude rozleje na celou plochu skla, tak chci teprve stírat..., vůbec jsem nepochopil tohle vylepšení ostřikovačů (no to je jen otázka)
tempomat - k tomu už nebudu nic dodávat, protože jejich skalní příznivce bych znechutil:-) Tím nechci říci, že to není bezvadná vychytávka, ale není vůbec pro naše silnice a dálnice
handsfree - jasně, cena vozu by nestoupla a skoro každý to ocení (těžko říci jak výrobci vozů volí svoje strategie...)
automat - nejprve musím zdůraznit, že v tomhle bodu nešlo o upřednostňování automatické převodovky (sice jí opravdi dávám přednost, ale o to tady nešlo), ale o vstřícnou cenovou politiku Chevroletu, kdy tě nenutí (pokud trváš na automatu) kupovat až dražší modely, nebo ty nejvyšší výbavy. U ostatních automobilek je obtížné (až nemožné) najít (trochu větší) vůz v cenové hladině Orlanda a "přikoupit" si jen automat. Většinou to vypadá tak, že při koupi vozu s automatem neplatíš cenu, za kterou sis vybral + cca30tisíc příplatek za automat, ale +100 až 150 tisíc, protože k těm základním výbavám a motorizacím ti automobilky automat nedodají...
USB (adresářové řazení) - je mně taky opravdu záhadou jak někdo smysluplně používá přehrávač, kde téměř není možné najít konkrétní zvukový soubor (problém většiny MP3přehrávačů, včetně telefonních a dokonce i automobilových zařízení...)
zkusím Orlando (později) porovnat s tou Mazdou..., uvidíme...
Je potreba číst celou diskusi se všemi souvislostmi, pak bys pochopil/a, že právě zobrazování adresářové struktury v Orlandu, bylo pro nás důležité a jsme rádi, že to systém umožňuje (bohužel to tak často, dokonce obvykle, není).
Naposledy upravil(a) samos dne ned črc 29, 2012 21:48, celkem upraveno 1 x.
Za ty prachy víc chtít nemohu...
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
Re: Orlando recenze
[quote="dadif"]Právě, že u Orlanda problém s přehráváním z USB nemáme. Naopak si pochvalujeme, že lze procházet adresářovou strukturu a najít si (a pustit) to, co zrovna chci. Hodně různých přehravačů (asi i v autech) tuhle možnost prostě nenabízí.
[quote]
USB /adresářová struktura - no vždyť právě, to je to co u Orlanda také oceňuji (a těším se na to)...
[quote]
USB /adresářová struktura - no vždyť právě, to je to co u Orlanda také oceňuji (a těším se na to)...
Za ty prachy víc chtít nemohu...
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
Re: Orlando recenze
Krásná recenze od Dadifa, s naprostou většinou zcela souhlasím (i když tempomat a dešťový senzor jsou opravdu fajn). Jediný nesouhlas je u mne ale s plasty v interiéru. Ty lesklé černé jsou opravdu hrozné na udržování (doslova přitahují smítka), ale i ty zbývající černé matné mají přes jejich tvrdost poměrně nešťastný povrch, který je velmi náchylný k poškrábaní. Pokud do auta nenastupujete vyzutí, tak předpokládám všichni máte, stejně jako já, škrábance na plastech okolo prahů. Pokud někdo ne tak mu předem gratuluji a nechápu co je za eskamotéra a jak se do auta skládá, že se jich při nastupování nedotkne. Zpočátku jsem se snažil "vychovávat" děti aby si na ně při nastupování nestoupaly, ale pak jsem zjistil, že nejvíc poškrábané jsou u místa spolujezdce kde jezdí výhradně manželka a tu už nevychovám Nějaké škrábance jsou samozřejmě i u řidiče. Leštěnkou na plasty se to neskryje, takže to je holt na plastech okolo prahů poškrábané a nezbývá než se s tím smířit příp. úpravou alá kutil Tim to oblepit kobercem nebo vyrobit nějaký kryt...
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Béžová Daydream
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
Spotřeba CHEVROLET Orlando 1.8 104 kW / 141 HP
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
Spotřeba CHEVROLET Orlando 1.8 104 kW / 141 HP
- milosmlcoch
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát kvě 25, 2012 12:37
- Bydliště: Pernarec 119 33036
Re: Orlando recenze
Chci se zeptat Orlanďáci..máte také problém s venkovními plasty??jsou nějak zašedlé až skoro bílé??Jo a ještě jedna věc Code 79 ??co značí?? Díky
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163 k GAZ WHITE
Re: Orlando recenze
Když srovnávám předchozí auta, která nic neměla (ani airbagy, ABS, centrální zamykání, klimatizaci....) a stála 250tis. - FELDA, Kalos měl už klimatizaci, abych mu nekřivdil, jinak nic a stál 240tis., tak plasty mají asi všechna auta stejná. Proto mně to nepřekvapuje a tak se k nim taky chovám. Kdyby měl mít Orel ještě pořádné plasty, tak by pak měl stát o 100tis víc, než stojí, při tom co všechno má a umí. Ale pak bych si ho nekoupil. Taky neřeším ty adresáře, nahrál jsem si flashku 14 hod. hudby a to mi na dovolenou stačilo. Poslech a vyhledávání si užívám doma v křesle, v autě spíš přírodu a jízdu.
Mám asi tu výhodu, že všechna předešlá auta byla nová a poplatná své době. Proto jsem byl vždy spokojen, nové auto bylo vždy! lepší jak to předchozí. Nevím, jestli si někdo koupil nové auto za 600tis. a teď jako další Orlando o 200-250tis. levnější a předpokládá, že bude lepší a vybavenější. On si spíš koupil to za 600 tis. ojeté za 150-250tis a teď ho srovnává s novým Orlandem. To je přece blbost.
Orlando má vše odpovídající ceně, tedy i plasty, ale toto vše jsem si zjistil, když jsem si ho kupoval. S tím adresářem je to trochu jinak.
Kdyby mi to vadilo, tak bych to reklamoval. Ale nevadí, tak to neřeším. K určitým věcem jsem prostě tolerantnější.
Mám asi tu výhodu, že všechna předešlá auta byla nová a poplatná své době. Proto jsem byl vždy spokojen, nové auto bylo vždy! lepší jak to předchozí. Nevím, jestli si někdo koupil nové auto za 600tis. a teď jako další Orlando o 200-250tis. levnější a předpokládá, že bude lepší a vybavenější. On si spíš koupil to za 600 tis. ojeté za 150-250tis a teď ho srovnává s novým Orlandem. To je přece blbost.
Orlando má vše odpovídající ceně, tedy i plasty, ale toto vše jsem si zjistil, když jsem si ho kupoval. S tím adresářem je to trochu jinak.
Kdyby mi to vadilo, tak bych to reklamoval. Ale nevadí, tak to neřeším. K určitým věcem jsem prostě tolerantnější.
Re: Orlando recenze
Moje předechozí auto bylo nové, těsně přes 600tisíc a nyní si opravdu kupuji vůz o více než 200tisíc levnější - nemám žádná přehnaná očekávání. Ale faktem je, že srovnání se asi nevyhnu, to prostě dost dobře nepůjde. Na druhou stranu jsem měl už spoustu aut a ne vždy jsem šel do lepšího (dražšího), kupuji co je pro mě v tu chvíli vhodné (cenově, výbavou velikostí..., když jsme potřebovali "stěhovák", byl Pontiac Transport jasnou volbou, když maželka chtěla malé svižné auto, tak šestiválcový chevy cavalier coupe to bohatě splňoval, na české poměry a naše tehdejší potřeby pak postačoval jen spíše malý Opel combo...). Tentokrát jsme šli po ceně a automatické převodovce (a USB vstupu s adresářovým řazením ). Plasty jsem nikdy neřešil a s chevrolety byla dosud spokojenost.slaza píše:Když srovnávám předchozí auta, která nic neměla (ani airbagy, ABS, centrální zamykání, klimatizaci....) a stála 250tis. - FELDA, Kalos měl už klimatizaci, abych mu nekřivdil, jinak nic a stál 240tis., tak plasty mají asi všechna auta stejná. Proto mně to nepřekvapuje a tak se k nim taky chovám. Kdyby měl mít Orel ještě pořádné plasty, tak by pak měl stát o 100tis víc, než stojí, při tom co všechno má a umí. Ale pak bych si ho nekoupil. Taky neřeším ty adresáře, nahrál jsem si flashku 14 hod. hudby a to mi na dovolenou stačilo. Poslech a vyhledávání si užívám doma v křesle, v autě spíš přírodu a jízdu.
Mám asi tu výhodu, že všechna předešlá auta byla nová a poplatná své době. Proto jsem byl vždy spokojen, nové auto bylo vždy! lepší jak to předchozí. Nevím, jestli si někdo koupil nové auto za 600tis. a teď jako další Orlando o 200-250tis. levnější a předpokládá, že bude lepší a vybavenější. On si spíš koupil to za 600 tis. ojeté za 150-250tis a teď ho srovnává s novým Orlandem. To je přece blbost.
Orlando má vše odpovídající ceně, tedy i plasty, ale toto vše jsem si zjistil, když jsem si ho kupoval. S tím adresářem je to trochu jinak.
Kdyby mi to vadilo, tak bych to reklamoval. Ale nevadí, tak to neřeším. K určitým věcem jsem prostě tolerantnější.
Uvidíme jak srovnání s Mazdou dopadne, ale upřímně, ani Mazda nebyla nějaká hitparáda, ne že by bylo nač si konkrétně stěžovat, ale ani nevím co bych měl vyzdvihnout (snad s výjimkou tichého motoru). Prostě uvidíme.
Za ty prachy víc chtít nemohu...
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
Re: Orlando recenze
teším sa na to porovnanie Ornanada s mazdou 5. pri kúpe som uvažoval aj nad mazdou 5, Mazda sa mi veľmi páčila, ale odradila ma skutočnosť, že v 5.miestnej verzii stredné sedadlo nebolo dostatočnésamos píše:......Uvidíme jak srovnání s Mazdou dopadne, ale upřímně, ani Mazda nebyla nějaká hitparáda, ne že by bylo nač si konkrétně stěžovat, ale ani nevím co bych měl vyzdvihnout (snad s výjimkou tichého motoru). Prostě uvidíme.
Re: Orlando recenze
Chlapi, recenzie super, plasty a pod. neriešim, je to rodinné auto, nie výstavný brus Ak by ste videli prah zadných pravých dverí ( mám tam detskú sedačku ), sadli by ste si, ale už si človek zvykne...
K tej ochrane kerosérie, minulý week som mu doprial dvojitý náter tým čiernym asfaltovým bordelom. Od polovice stredového tlmiča až dozadu... Je tam totiž iba základovka...
K tej ochrane kerosérie, minulý week som mu doprial dvojitý náter tým čiernym asfaltovým bordelom. Od polovice stredového tlmiča až dozadu... Je tam totiž iba základovka...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Orlando recenze
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Orlando recenze
v časopise autotip probíhají testy různých aut na 100tkm, potom je rozeberou do šroubku a hodnotí. orlando má za sebou 50tkm... až to zveřejní, naskenuju a hodím to sem, kdyby to někoho zajímalo...
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
Re: Orlando recenze
no i to je možné ale já s tím stejně 100t nenajedu tak se toho až tolik nebojím. Hlavně že už to najelo těch 50t
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ + 18" bílá