Olej v převodovce
Moderátor: Blue Lanos
Chce to proste jen vychytat to razeni a zvyknout si na urcitej pohyb pakou, kdy to nedela zadnej problem. Nekdy se mi stane, ze z dvojky na trojku mi to jde pres zuby i pres plne vyslaplou spojku, ale nejvetsi pruser je u me razeni z trojky na dvojku. Proste to nejde a musim pouzit vetsi silu, coz me neskutecne se*re, pac to nechci zku*vit
Ale i tak me v tom vzdycky jakoby lupne. Proto uz zacinam premyslet o zmenseni tech vuli, jinak uz nevim
Z osobni zkusenosti treba vim, ze nektera auta maji podobny problem, ale ne takovyho razu jako Matiz. Po teto strance me Matiz dost zklamal, ale na druhou stranu si zase rikam "Je to levny auto".
Ale i tak me v tom vzdycky jakoby lupne. Proto uz zacinam premyslet o zmenseni tech vuli, jinak uz nevim
Z osobni zkusenosti treba vim, ze nektera auta maji podobny problem, ale ne takovyho razu jako Matiz. Po teto strance me Matiz dost zklamal, ale na druhou stranu si zase rikam "Je to levny auto".
- Reklama
Pro Roberta ano u 99% aut to pomůže.a to co pišeš je přesně ono je tam velká vůle a u tohoto problemu jen olej nepomůže prostě se to musí udělat.
Pro vydru víš ono to mohou být 2 věci najednou.Jak poškozené lanovody tak vůle v převodovce.A opět píšeš to samé co robert a tak bych začal převodovkou protože to určitě pomůže a pak už nejsou lana tolik namahaná a bude to
Pro vydru víš ono to mohou být 2 věci najednou.Jak poškozené lanovody tak vůle v převodovce.A opět píšeš to samé co robert a tak bych začal převodovkou protože to určitě pomůže a pak už nejsou lana tolik namahaná a bude to
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Nevím ,nevím jestli je řazená silová záležitost a dovolím si s Vámi nesouhlasit.
U mého Matíze to také není to pravé ořechové,ale násílím jsem nikdy neřadil.Chce tomu trochu pomoci,buď meziplynem a nebo snížením rychlosti před řazením s trojky na dvojku.Protože pokud řadíte násilím,problém se jenom zhoršuje.(lanovody se natahují)
Jak píše Robert,chce to najít tu správnou polohu a já přidám i rychlost vozu.
A úplně nakonec: Použijete kvalitní olej a uvidíte že se řazení zlepší. U mého Matíze se řazení zlepšilo o 40 % .
U mého Matíze to také není to pravé ořechové,ale násílím jsem nikdy neřadil.Chce tomu trochu pomoci,buď meziplynem a nebo snížením rychlosti před řazením s trojky na dvojku.Protože pokud řadíte násilím,problém se jenom zhoršuje.(lanovody se natahují)
Jak píše Robert,chce to najít tu správnou polohu a já přidám i rychlost vozu.
A úplně nakonec: Použijete kvalitní olej a uvidíte že se řazení zlepší. U mého Matíze se řazení zlepšilo o 40 % .
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne pon dub 04, 2005 10:10, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Olej pro automaty pomůže. Mně tam lejou jakýsi Mobil, typ už si nepamatuju. K řazení 3 -> 2 jsem objevil malý trik, který mi většinou pomůže: Řadím z trojky směrem na neturál, pak k sobě, pak dopředu směrem k jedničce (asi do 1/4 až 1/3 dráhy) a pak dozadu dvojku. Vše jemně bez násilí. Jde to celkem slušně. Pohodlně tam takhle lupnu dvojku i v cca 50km/h.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Tak kluci to že se naučite řadit tak aby to šlo je asi ta nejlevnější možnost.Ale jsou auta kterým to prostě NEJDE.Zkoušel jsem jich mraky.U některých pomůže jen olej ale tím zmenšením vůle začne řadit většinou o 80% lepe.což je znat U těch opravených tam jde 2 jednim prstem.A zjistil jsem tu cenu je to komplet se stočením hřídele bez oleje 6500.Cokoliv dalšíhov případě že se něco najde špatné (ložiska synchrony a.p se platí navíc).takže to je víc než jsem myslel.A za 1 den to jde s odřenýma ušima je to prace od 7 tak do 5.(bohužel musíme hřidele vozit na stočení)Je to na vás nikomu to nenutím.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Já vim,ale je to dost prace a něco musíme dělat dva.a to stočení taky není levný.Tak si to nech projít hlavou a jestě je to cena pro lidi z netu.Běžnej človek platí o něco víc.Až to budeš chtít napiš sem nebo mě a dohodnem to.To platí vlastně pro všecky.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Nevím s jakými auty jezdíš,ale takhle špatným řazením jsem se setkal pouze u Matíze a potom u Tatry 111(r.v.1965) a to již jsem řídil ledacos.palikx píše:Tak kluci to že se naučite řadit tak aby to šlo je asi ta nejlevnější možnost.Ale jsou auta kterým to prostě NEJDE.Zkoušel jsem jich mraky.U některých pomůže jen olej ale tím zmenšením vůle začne řadit většinou o 80% lepe.což je znat U těch opravených tam jde 2 jednim prstem.A zjistil jsem tu cenu je to komplet se stočením hřídele bez oleje 6500.Cokoliv dalšíhov případě že se něco najde špatné (ložiska synchrony a.p se platí navíc).takže to je víc než jsem myslel.A za 1 den to jde s odřenýma ušima je to prace od 7 tak do 5.(bohužel musíme hřidele vozit na stočení)Je to na vás nikomu to nenutím.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Řazení
Pro Palikxe dík za zjištění ceny .Nechám si to projít hlavou co s tím provedu .Ale pořád´by ta oprava měla u vás vyjít laciněji než v Olomouci kde mi řekli ,že cena opravy by se mohla vyšplhat až k 15000kč.Nejdříve vyměním olej a uvídím .Pak se ozvu .Zatím dík za rady a informace.Někdo napsal ,že se naposled s tak špatným řazením setkal u tatry 111.Já už mám asi 9 auto a u žedného jsem nikdy neměl problemy s řazením.Boužel asi je to výrobní vada .