Service
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned led 22, 2012 03:38
Service
Zdravim.
Chcel by som vediet ze v com moze bit problem ked mi to svieti. Neviem ani nahodov od coho to ma bit skontroloval som vsetky kable aj vsetko ale na nic som neprisiel. Svieti mi to od kedy zapnem kluč na polohu ON. A startnuť nemozem lebo mam problem v baterke ale nechcem kupit skor baterku kym neviem ze preco to svieti ci tam nenastava skrat. Neviete mi poradit tu na fore som cital o nieakom probleme zo svorkov S 203 ale neviem kde ju mam vôbec hladať.
Neviete mi poradit ze co vlastne za problem to moze biť.
Dakujem velmi pekne.
Chcel by som vediet ze v com moze bit problem ked mi to svieti. Neviem ani nahodov od coho to ma bit skontroloval som vsetky kable aj vsetko ale na nic som neprisiel. Svieti mi to od kedy zapnem kluč na polohu ON. A startnuť nemozem lebo mam problem v baterke ale nechcem kupit skor baterku kym neviem ze preco to svieti ci tam nenastava skrat. Neviete mi poradit tu na fore som cital o nieakom probleme zo svorkov S 203 ale neviem kde ju mam vôbec hladať.
Neviete mi poradit ze co vlastne za problem to moze biť.
Dakujem velmi pekne.
- Reklama
Re: Service
Podle mě kontrolka service tedy te žlutý motor svítí vždy a zhasne až když motor natočíš...... jakej máš problém v baterce? , tak to nahoď přes kabely z jinýho auta..... každopádně slabá nebo špatná baterka je zdrojem různých problémů např. ABS signalizuje pokles napětí atd. Takže radši si půjč od někoho dobrou baterku ( může mít i 44 AH třeba ze škodovky) tou to vlétě bez problémů natočíš a uvidíš, bacha na kontakty abys neměl krátký přívody a + měl na správný straně jinak je to jedno
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned led 22, 2012 03:38
Re: Service
Neviem baterka mi odišla ani neviem kvoli comu aj ju nabijam ale stale nechce mi ist musim kupit novu. Momentalne nemam moznost vyskusat nastartovat cez kable. Ale aj mna to napadlo. Inak moze to svietit aj kvoli tomu ze som z celeho systemu vitiahol chladiacu kvapalinu. Menil som olej aj chladiacu a mal som polku motora rozobrate. Len teraz neviem kvoli com u to moze svietit. Ci je chyba niekde v nieakom snimaci alebo ci fakt kvoli tej baterke. Inak ak mam tam trosku viac oleja ako ma bit nemoze to vadit. Lepsie povedane ze preto ci mi nesvieti kontrolka SERVICE
Re: Service
Základ všeho je dobrá baterka. Pak můžeš nastartovat a teprve po nastartování jdou řešit případné problémy. S nenastartovaným motorem nic nevymyslíš. Kontrolka Service před startem svítí, musí, protože ŘJ nedostává žádné signály a vyhodnotí to jako chybu. Po nastartování zhasne ve chvíli, kdy není zaznamenám žádný problém.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: Service
Kontrolka check service a takisto brzd, oleja a baterky svieti pri starte nie kvoli tomu, zeby nieco vyhodnocovalo nieco ako chybu, ale preto aby uzivatel vedel ze ma ziarovky v pristrojovke v poriadku. Ak nieco z toho nesvieti, treba skontrolovat prislusnu ziarovku. Ak svieti tak je ziarovka ok. Takze ak potom prislusna kontrolka nesvieti pocas jazdy tak je vsetko ok a uzivatel vie ze je vsetko ok. V pripade zeby takato kontrola pred startom nebola, tak by uzivatel nevedel ci je vsetko ok, lebo by nevedel ci nie je len vypalena niektora zo ziaroviek. Je to tak zamerne a je to rozumne.
Re: Service
Určitě ti nebude svítit kontrolka CHECK -SERVICE že tam máš víc oleje, nubira nemá čidlo na množství oleje ve vaně motoru ale určitě nenechávej v motoru víc oleje než tam patří vše co je přes horní rysku odsaj !!!!! pošli tam nějakou tenkou hadičku a třeba injekční stříkačkou to vycucni ! Hrozí v lepším případě zvýšená spotřeba oleje a zakarbonování motoru , v horším poškození motoru !!!!! Nejlépe je když je hladina oleje uprostřed mezi ryskami, samo měřit na rovné podlaze, motor je napříč a měrka je na straně tak se hodně projevuje sklon. Měř vždy stejně, klidně i za tepla nech po vypnutí motoru tak 2 minuty stéct olej do vany a měř.......
Takže , zajisti správné množství oleje v motoru, správné množství chladicí kapaliny , půjč si od kámoše nějakou baterku a pak uvidíš.... každopádně bez funkční baterky se nepohneš dál
Takže , zajisti správné množství oleje v motoru, správné množství chladicí kapaliny , půjč si od kámoše nějakou baterku a pak uvidíš.... každopádně bez funkční baterky se nepohneš dál
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Service
To co píšeš nevylučuje to, co jsem napsal já. Třeba tebou zmíněné kontrolky pro nabíjení a tlak oleje. Neběží motor, není tlak oleje ani nabíjecí proud z alternátoru, proto kontrolky svítí. Takže je to co? Z hlediska signalizace je to poruchový stav a jedno, čím je způsobený. Stejné je to u service.ppp píše:Kontrolka check service a takisto brzd, oleja a baterky svieti pri starte nie kvoli tomu, zeby nieco vyhodnocovalo nieco ako chybu, ale preto aby uzivatel vedel ze ma ziarovky v pristrojovke v poriadku. Ak nieco z toho nesvieti, treba skontrolovat prislusnu ziarovku. Ak svieti tak je ziarovka ok. Takze ak potom prislusna kontrolka nesvieti pocas jazdy tak je vsetko ok a uzivatel vie ze je vsetko ok. V pripade zeby takato kontrola pred startom nebola, tak by uzivatel nevedel ci je vsetko ok, lebo by nevedel ci nie je len vypalena niektora zo ziaroviek. Je to tak zamerne a je to rozumne.
To ale nemění nic na tom, že bez nastartovaného motoru se sorcerer007 nehne dál.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: Service
Ja som pisal to, ze sa nemusi plasit, kvoli tomu ze mu svietia pri zapnutom kluciku ale nenastartovanom motore 4 kontrolky. Medzi nimi aj check service. Je to uplne v poriadku a o ziadnej chybe to nesvedci. Sorcerer sa zlakol, ze ked mu svieti check service, tak je asi nieco zle. Ty este prilejes benzin do ohna vyhlasenim, ze RJ vyhodnoti z nedostatku signalov chybu a preto svieti. Ja viem co si myslel, aj mnohi dalsi, ale ked si to precita sorcerer, tak sa moze naplasit este viac. To mi ako dobra rada neznie. Lenze RJ ziadnu chybu nevyhodnocuje, len zamerne zasvieti kontrolkou aby vodic videl, ze je ziarovka v poriadku.
Na otazku ohladne mnozsta oleja a subislosti s kontrolkou uz odpovedal Richard a co sa tyka baterky, tak najjednoduchsia diagnostika, je taka, ze zmerias napatie na baterke ked je vsetko v aute vypnute, potom zmierias napatie na baterke, ked zapnes svetla, vetrak a vyhrievanie skla. A potom obe napises sem . Ak mas baterku nabitu, teda ma aspon 12.5V ale po zapnuti spotrebicov jej napatie klesne o volt alebo viac a to este prudko a nie postupne, tak je pravdepodobne v haji clanok. Proste bude skratnuty. Ak klesne az na 6V tak bude tiez niektory clanok v keli, ale na rozdiel od skratu bude skor rozpadnuty a bude mat privelky odpor. Skratnuty clanok najdes tak, ze po nasreti cez nalievaci otvor clanku uvidis na rozdiel od inych clankov, kopu bieleho sajrajtu, cize sulfidu olovnateho. Ak je clanok rozpadnuty tak z neho budes citit po nabijani velmi silny zapach spalenych pneumatik. Len necuchat k otvorom, len opatrne priviat rukou vzduch sponad otvoru k nosu. Pri nasati hmly kyseliny hrozi poleptanie sliznice nosa. Je to prijemne ako jednodnova chripka.
V espere 1.5l dohc (takmer totozny motor s nubirackoou 1.6, ale netusim co mas ty) som mal obcas o pol cm oleja nad ryskou, ale to sa nic nedeje. Aj tak nikto nevie kolko ho tam moze byt max, a co by sa stalo keby bolo oleja nad skutocne maximum. Rysky co su na mierke su len orientacnymi hranicami. Pod uz nie je dobre, lebo v zakrutach alebo na sikmej ploche by mohlo skor dojst k nasatiu bubliny do olejoveho cerpadla, ale da sa s tym jazdit. Nad tiez nie je dobre, lebo je to neekonomicke, teda kym motor nezerie vela oleja, potom je neekonomicke vobec s takym motorom jazdit. Kvoli par mm na mierke sa netreba plasit a nieco odsavat. Trochu oleja naviac klukovka rozhodit na stenu motora a nebude sa v nom brodit. Pocas jazdy aj tak vir od klukovky zenie olej na steny bloku motora a zastavia ho len plechy vo vani. Aj keby nejaky olej nahnalo do odvetravacej rurky, tak sa vacsina usadi v priestore vaciek a do sania sa dostane uz len hmla. Ta maximalne narobi karbonu vo vlacoch a na svieckach.
Co som cital pribeh o kupe jednej T603, tak prva jazda s kupenom polovrakom znamenala odlievanie oleja (skor benzinu) z vane pretoze im vytekal uz aj cez mierku, kedze par valcov nepalilo a motor to prezil. Ak sa teda da vraviet o preziti uz aj tak kaput motoru .
Cize zhrnutie: kontrola check service pri zpanutom kluciku ale este nenastartovanom motore je v poriadku. Znamena to len ze je ziarovka v poriadku a nic viac.
Trochu oleja nad rysku je ok. Kedze si nenapisal kolko je ta troska v tvojom pripade, tak neviem ci je to ok ale pol cm si ani nevsimnes.
Na otazku ohladne mnozsta oleja a subislosti s kontrolkou uz odpovedal Richard a co sa tyka baterky, tak najjednoduchsia diagnostika, je taka, ze zmerias napatie na baterke ked je vsetko v aute vypnute, potom zmierias napatie na baterke, ked zapnes svetla, vetrak a vyhrievanie skla. A potom obe napises sem . Ak mas baterku nabitu, teda ma aspon 12.5V ale po zapnuti spotrebicov jej napatie klesne o volt alebo viac a to este prudko a nie postupne, tak je pravdepodobne v haji clanok. Proste bude skratnuty. Ak klesne az na 6V tak bude tiez niektory clanok v keli, ale na rozdiel od skratu bude skor rozpadnuty a bude mat privelky odpor. Skratnuty clanok najdes tak, ze po nasreti cez nalievaci otvor clanku uvidis na rozdiel od inych clankov, kopu bieleho sajrajtu, cize sulfidu olovnateho. Ak je clanok rozpadnuty tak z neho budes citit po nabijani velmi silny zapach spalenych pneumatik. Len necuchat k otvorom, len opatrne priviat rukou vzduch sponad otvoru k nosu. Pri nasati hmly kyseliny hrozi poleptanie sliznice nosa. Je to prijemne ako jednodnova chripka.
V espere 1.5l dohc (takmer totozny motor s nubirackoou 1.6, ale netusim co mas ty) som mal obcas o pol cm oleja nad ryskou, ale to sa nic nedeje. Aj tak nikto nevie kolko ho tam moze byt max, a co by sa stalo keby bolo oleja nad skutocne maximum. Rysky co su na mierke su len orientacnymi hranicami. Pod uz nie je dobre, lebo v zakrutach alebo na sikmej ploche by mohlo skor dojst k nasatiu bubliny do olejoveho cerpadla, ale da sa s tym jazdit. Nad tiez nie je dobre, lebo je to neekonomicke, teda kym motor nezerie vela oleja, potom je neekonomicke vobec s takym motorom jazdit. Kvoli par mm na mierke sa netreba plasit a nieco odsavat. Trochu oleja naviac klukovka rozhodit na stenu motora a nebude sa v nom brodit. Pocas jazdy aj tak vir od klukovky zenie olej na steny bloku motora a zastavia ho len plechy vo vani. Aj keby nejaky olej nahnalo do odvetravacej rurky, tak sa vacsina usadi v priestore vaciek a do sania sa dostane uz len hmla. Ta maximalne narobi karbonu vo vlacoch a na svieckach.
Co som cital pribeh o kupe jednej T603, tak prva jazda s kupenom polovrakom znamenala odlievanie oleja (skor benzinu) z vane pretoze im vytekal uz aj cez mierku, kedze par valcov nepalilo a motor to prezil. Ak sa teda da vraviet o preziti uz aj tak kaput motoru .
Cize zhrnutie: kontrola check service pri zpanutom kluciku ale este nenastartovanom motore je v poriadku. Znamena to len ze je ziarovka v poriadku a nic viac.
Trochu oleja nad rysku je ok. Kedze si nenapisal kolko je ta troska v tvojom pripade, tak neviem ci je to ok ale pol cm si ani nevsimnes.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned led 22, 2012 03:38
Re: Service
Tak olej mam ani nie pol milimetra nad rysku. Lebo do auta je pisana hodnota oleja 3,8 litra ale nalial som tam 4 litre tak o 2 deci je tam viacej. A mali ste pravdu ze SERVICE zhasne ked nastartujem. Ja som bol z toho trosku vykolajeny lebo do teraz mi to nesvietilo a teraz som robil kompletnu opravu motora a zacalo to tak som nevedel ci to je chyba alebo co to ma znamenat. Do teraz mi to svietilo len dva krat pocas jazdy. A to len tak na minutko ani nie. A zhasla.
A mohly by ste mi poradit este v jednom. Nastartoval som motor a mal dost cudny zvuk jak keby nieco klepalo ale vôbec neviem co ani kde.
Tu je video. http://www.youtube.com/watch?v=9Gk-uEB4 ... e=youtu.be
Nemate z tym skusenosti?
A mohly by ste mi poradit este v jednom. Nastartoval som motor a mal dost cudny zvuk jak keby nieco klepalo ale vôbec neviem co ani kde.
Tu je video. http://www.youtube.com/watch?v=9Gk-uEB4 ... e=youtu.be
Nemate z tym skusenosti?
Re: Service
no a je to jasne - ty mas parny pohon
1,4 16V 100k - Nové Aveo 4-dverové LT - modra borocay ---===>>> a je to tadyyyyyy
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned led 22, 2012 03:38
Re: Service
Tak to by som rad vedel ze co to znamena ten parny pohon...
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned led 22, 2012 03:38
Re: Service
Dnes som nastartoval a nieak to prestalo mohlo to bit z toho ze pri ventiloch este nebol dostatok oleja... ze pocas prveho nasartovania bol nedostatok oleja???
Neviem ale tento zvuk motora by mohol bit nie???
http://youtu.be/SkbVFXSS6EY
Neviem ale tento zvuk motora by mohol bit nie???
http://youtu.be/SkbVFXSS6EY