Zajetí motoru
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
- Reklama
Re: Zajetí motoru
tomask píše:Přesně ....
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Zajetí motoru
Já přikrmuju vepřovou kostí, ale asi mu nechutná, na spotřebě jsem to nepoznal... Příště zkusím taky ten rohlík, nebo raděj loupáček, co myslíte?
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Zajetí motoru
No u Nakyho je lepší když přikrmuje jinak by mu sežraly k...y auto
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Zajetí motoru
Tak to mu říkám šlušně vykuněný Orlando
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Zajetí motoru
Sakra,byl si driv presne to same me napadlo
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Re: Zajetí motoru
Tuning je mrtvý at žije kuning
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Zajetí motoru
Uz mam vytrikany motor proti haveti, tak jezdim uz jen na naftu
Ale pekny forky tu davate, to se musi uznat
Ale pekny forky tu davate, to se musi uznat
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Re: Zajetí motoru
Když to pečivo se nedá zapomenoutnaky píše:Uz mam vytrikany motor proti haveti, tak jezdim uz jen na naftu
Ale pekny forky tu davate, to se musi uznat
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Zajetí motoru
taky vzpominam, bylo to fakt prekvapko a cumel jsem jak puk
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Re: Zajetí motoru
Asi mně podle stop tam chodila kočka (máme v sousedství 2), poradili mi odpuzovač psů (máme ho kolem vína, aby ná tam pes ne...) a funguje to i na kočky. Je to gel, vysublimuje, tak jsem ho dal do motoru na pár míst a už není ani gel ani šlápoty.
Re: Zajetí motoru
Tsoenami píše:Když to pečivo se nedá zapomenoutnaky píše:Uz mam vytrikany motor proti haveti, tak jezdim uz jen na naftu
Ale pekny forky tu davate, to se musi uznat
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Zajetí motoru
Po více jak 4 000 najetých km hlásím, že se motor začíná probouzet a cítím lehké náznaky razantního oživení oproti nemastné neslané jízdě prvních 1 000 km.
Prvních cca. 1 000 km jsme poctivě jezdili jen po okreskách a ve městě (kupodivu se povedlo bez kolon), hodně jsme řadili, motor nevytáčeli na víc jak 3 500 ot/min, ale na druhou stranu jsme se snažili jezdit svižně, abychom si nevychovali nějakého lenocha.
Co se týká lepšího pocitu z motoru, tak se (podle mého subjektivního mínění podpořoného čtením této diskuze) zlepšila pružnost - po městě se dá lehkou nohou při zahřátém motoru jezdit o jeden převodový stupěň výš, mimo obec zase motor reaguje rychleji na přidání plynu. Dále pak cítím rozdíl ve vysokých otáčkách, kdy se ke slovu dostává opravdu velký počet dříve jen papírových koníků.
Spotřeba s klesající tendencí do 9 l/100 km při předpisové jízdě.
Prvních cca. 1 000 km jsme poctivě jezdili jen po okreskách a ve městě (kupodivu se povedlo bez kolon), hodně jsme řadili, motor nevytáčeli na víc jak 3 500 ot/min, ale na druhou stranu jsme se snažili jezdit svižně, abychom si nevychovali nějakého lenocha.
Co se týká lepšího pocitu z motoru, tak se (podle mého subjektivního mínění podpořoného čtením této diskuze) zlepšila pružnost - po městě se dá lehkou nohou při zahřátém motoru jezdit o jeden převodový stupěň výš, mimo obec zase motor reaguje rychleji na přidání plynu. Dále pak cítím rozdíl ve vysokých otáčkách, kdy se ke slovu dostává opravdu velký počet dříve jen papírových koníků.
Spotřeba s klesající tendencí do 9 l/100 km při předpisové jízdě.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Re: Zajetí motoru
3000 km jsem zajížděla na benzín. Dávala jsem si hlavně bacha na zahřátí motoru, hned to netočila a při delších trasách mu šlapala trošku po krku, ať si zvykne na vysoké otáčky, ale nehonila to výš než 3500-4000. První delší cesta ukázala značný rozdíl. Cesta tam - 350km - auto líné, jízda do kopce tragická (měla jsem chuť vystoupit a tlačit ho do kopce), svižné předjíždění nereálné, maximální rychlost 180, ale to jsem auto tlačila i očima Cesta zpět - auto svižné, kopce super, maximálka stoupla na 200km/h. Od 3500 najetých kilometrů jsem si hlavně hodně hrála s otáčkami. Vytáčela jsem ho k 5 tis. jen co jsem k tomu měla příležitost. Jela jsem pak ve vysokých otáčkách aspoň 5-10 min a pak je nechala klesnout na 3500. "Trápila" ho do kopců a čím dál víc čekala razantní jízdu. Po 7000 km je auto svižné jako formule jedna Nepřekoná malé auta se stejným motorem v rychlosti rozjezdů, to je jasné, ale předjíždění, kopce vyjede krásně svižně, reakce po přidání plynu okamžitá, při maximální rychlosti 180km/hod mám pedál plynu sotva na polovině a na 200km v hodině se vůbec není problém dostat během chvilky. Určitě jede ještě rychleji, zatím si tohle překvapení ovšem nechávám na ujetí více km. Takže doporučuji honit co to dá, je to svižné auto, ale potřebuje cukr a bič Jen dodávám, že od 3tis. km jezdím čistě na LPG.
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Zajetí motoru
Dobrý deň,
snažil som sa auto zabehávať predpisovo a netlačiť ho na viac ako 3500 r.p.m,
teda aspoň prvých 3000km,
vysledok ?
Auto nenormalne zlenivelo,nechcelo ťahať, a nijako sa nedarilo prejsť hranicu 4000 r.p.m
Potom som mu začal viacej "nakladať" a motor začal ožívať,po cca 7000 km to už bolo lepšie,
a radikalne sa to zmenilo po prvej servisnej prehliadke po 15 000 km,
žeby to bolo tým novým olejom ?
Dnes nemám problem zrychliť,"auto ide za plynom", neni problem točiť 5 500 r.p.m. na III.stupni,
alebo 4000 na IV.stupni,ked predbieham,
avšak nenechávam ho dlho vo vysokých otáčkach maximalne tak minutu, viac nie.
Každý kopec vládze vybehnuť na IV.stupeň, niekedy aj na V. avšak otáčky nenechávam nikdy padnúť pod 2100 r.p.m.
LPG som dal namontovať ked bolo nabehané 21 300 km,teraz je stav tachometra cca 24 000,
na voĺnobehu motor pekne ide,nič neklepe,skrátka "šepot květin",
veĺká spokojnosť.
snažil som sa auto zabehávať predpisovo a netlačiť ho na viac ako 3500 r.p.m,
teda aspoň prvých 3000km,
vysledok ?
Auto nenormalne zlenivelo,nechcelo ťahať, a nijako sa nedarilo prejsť hranicu 4000 r.p.m
Potom som mu začal viacej "nakladať" a motor začal ožívať,po cca 7000 km to už bolo lepšie,
a radikalne sa to zmenilo po prvej servisnej prehliadke po 15 000 km,
žeby to bolo tým novým olejom ?
Dnes nemám problem zrychliť,"auto ide za plynom", neni problem točiť 5 500 r.p.m. na III.stupni,
alebo 4000 na IV.stupni,ked predbieham,
avšak nenechávam ho dlho vo vysokých otáčkach maximalne tak minutu, viac nie.
Každý kopec vládze vybehnuť na IV.stupeň, niekedy aj na V. avšak otáčky nenechávam nikdy padnúť pod 2100 r.p.m.
LPG som dal namontovať ked bolo nabehané 21 300 km,teraz je stav tachometra cca 24 000,
na voĺnobehu motor pekne ide,nič neklepe,skrátka "šepot květin",
veĺká spokojnosť.