Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vybava
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv říj 06, 2011 10:32
Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vybava
Ahojte Aveáci. Chystám sa kúpiť nové Aveo a pridať sa tak do Vašej veselej rodiny Pôvodne som chcel kúpiť Cruze, no finančné možnosti ma donútili voľbu prehodnotiť. Po Autosalóne v BA mám už dohodnutú aj testovaciu jazdu. Mne osobne sa auto naozaj páči ako zvonku, tak aj zvútra (samozrejme, neslintal som tak, ako keď som si sadol do 2 metre ďalej stojaceho Malibu - 2.4L ).
Prešiel som prakticky celé fórum, mám aký taký obraz, no ak je to možné, veľmi by mi pomohli odpovede na niektoré moje otázky ohľadom novej generácie.
Motory sú tie isté ako v starších verziách Avea? T.z. že skúsenosti zo staršími Aveami z hľadiska motorov sa dajú aplikovať aj na nové Aveo? V recenziách Aveu vyčítajú prílišnú hlučnosť motorov, aké máte skúsenosti? Taktiež som na mnohých miestach našiel info, že silnejšia 1.2 a 1.4 sú rozdielne výkonovo iba na papiery, a dokonca 1.2 sa správa lepšie v nižších otáčkach a výrazne menej žerie (Ja budem využívať auto 60:40 mesto:mimo mesto, nie však dlhé trate, mimo mesto tak cca. do 100 km).
Na iných fórach som veľa čítal o nespoľahlivosti týchto autíčok, máte osobné skúsenosti s významnými poruchami, resp. s výdržou týchto automobilov? Mne osobne sa napr.nezdalo v interiéri nejako výrazne lacno spracované - oproti tomu ako písali v mnohých recenziách.
Škoda je, že 1.2 sa nepredáva aj v najvyššej verzií výbavy, takto to skôr vyzerá na tú 1.4, nakoľko LTZ verzia je už celkom slušne naložená (lakťovú opierku by som však odmontoval a dokúpil a namontoval na stredový tunel novú )
Ďakujem za Vaše odpovede.
Prešiel som prakticky celé fórum, mám aký taký obraz, no ak je to možné, veľmi by mi pomohli odpovede na niektoré moje otázky ohľadom novej generácie.
Motory sú tie isté ako v starších verziách Avea? T.z. že skúsenosti zo staršími Aveami z hľadiska motorov sa dajú aplikovať aj na nové Aveo? V recenziách Aveu vyčítajú prílišnú hlučnosť motorov, aké máte skúsenosti? Taktiež som na mnohých miestach našiel info, že silnejšia 1.2 a 1.4 sú rozdielne výkonovo iba na papiery, a dokonca 1.2 sa správa lepšie v nižších otáčkach a výrazne menej žerie (Ja budem využívať auto 60:40 mesto:mimo mesto, nie však dlhé trate, mimo mesto tak cca. do 100 km).
Na iných fórach som veľa čítal o nespoľahlivosti týchto autíčok, máte osobné skúsenosti s významnými poruchami, resp. s výdržou týchto automobilov? Mne osobne sa napr.nezdalo v interiéri nejako výrazne lacno spracované - oproti tomu ako písali v mnohých recenziách.
Škoda je, že 1.2 sa nepredáva aj v najvyššej verzií výbavy, takto to skôr vyzerá na tú 1.4, nakoľko LTZ verzia je už celkom slušne naložená (lakťovú opierku by som však odmontoval a dokúpil a namontoval na stredový tunel novú )
Ďakujem za Vaše odpovede.
- Reklama
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
K motoru len tolko tato /2011/ najnovšia 1,2 16v čo je doma v HB je iný motor ako v Aveu /2008/ 1,2 16v čo má sestra. Ta novšia ide lepšie.
Škoda Roomster TSI
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Ahojte!
Som čerstvým majiteľom nového typu vozidla CHEVROLET AVEO - sedan,
benzín 68 kW-1.2 /eco motor GM/. Auto mám asi týždeň a najazdených cca. 500 km, tak extra jazdnú a motorovú recenziu napísať neviem, skôr som sa toto rozhodol napísať pre tých, ktorí o lúpe nového auta uvažujú,lebo aj mne chýbal taký "normálny" názor, lebo na nete auto testujú väčšinou len novinári.
Pri kúpe bola pre mňa rozhodujúca bezpečnosť /výsledky crash testov/,cena a potom som riešil výbavu, komfort a motorizáciu. Cenový limit bol 8000-9000 EUR. Cenníkovú cenu neriešte, lebo čo predajňa, to iná cena, rôzné akcie a pod.
V tejto cene si viete kúpiť vozidlo A,alebo B triedy. Na základe ceny som mohol uvažovať nad vozidlami: Renault Clio, Thália,Hyundai i20 limitovaná /akciová/ edícia za 8300.-EUR. Škodovku si kúpiť neviete, lebo ak chcete aspoň klimatizáciu a motor TSI,tak vám vo VW predajni ponúknu v tej cene /nad 10.000.-EUR už nové POLO a ak pritlačíte a obehnete všetky predajne v SR, tak nájdete aj GOLF...možno predvádzacie, ale nájdete-treba hľadať!/. Ohľad som bral aj na svoju výšku 188 cm a v aute som sa musel vedieť ako tak usadiť. Clio išlo ihneď zo zoznamu von, lebo som si nevedel predstaviť dlhšiu jazdu /ani 200km/ v tomto aute. Pokiaľ by som nezvolil výbavu, kde je výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča,tak nie. Tháliu som vyhodil hneď, ako som v predajni otvoril dvere, lebo ten smrad v novom aute....to nie. Dácii som sa bál, lebo kamarátovi sa na novom aute zlomila náprava a na diaľnici spravil pár premetov...našťastie sa mu nič vážne nestalo,ale doteraz sa pracuje na znaleckom posudku a pod /už 2 roky/. Už, už som chcel kúpiť i20-lebo bola výborna cena za limitovanú edíciu a auto je zvnútra väčšie ako by ste si mysleli. Výškovo nastaviteľné sedadlo ani nie je treba, skôr pre menšie postavy, ak si sedadlo chcete dať vyššie. Na aute ma odrádzalo nekvalitné spracovanie. Napr. gumové tesnenie okolo dverí sa odlepovalo. Opierky hlavy boli aktívne asi iba tým, že pri ohybe sa celá tyč, ktorá je zasunutá do operadla hýbala,až sa dal vidieť vnútorný tapacír /pozrel som viac áut a všetko to isté/. Crash test a 5 ročná záruka bez obmedzenia km bola ale lákavá. V šedej,alebo čiernej farne to vyzerá dobre a prekvapivo je to auto priestranné. Má síce slabšiu výbavu, ale možno chýba len ESP. Je to ale naozaj tak, že za málo peňazí, veľa muziky, lebo cena je super a dokonca vám niekde dajú aj AL disky a zimné pneu. Naozaj...90%, ale vždy by ma štvalo to, že to auto som kúpil len kvôli tomu, že je dobrá cena a dlho by trvalo, pokiaľ by som si ho oblúbil. Pokiaľ nemáte cez 50 rokov,auto sa k vám nebude nejako hodiť, nech ste akokoľvek anti-auto typ a auto chcete len na prevoz z bodu A do B.
Chevrolet sa mi dizajnovo veľmi páčil, ale cena......nijako som sa nezmestil do predajnej ceny, až raz sa jeden predajca zľutoval a našli sme spoločnú sumu a výbavu, do ktorej som sa nebál ísť. Nemohol som byť dnes frajer a zajtra by mi leasingovka auto vzala. radosť z nového auta vyprchá rýchlo, ale splátka nie,tak len z rozumom!
Chevrolet Aveo-sedan, výbava LT-už som mal kľúče! Interiér a exteriér je super-ak zvolíte aj bielu farbu,auto nestarí na dynamike a verte, že na pumpe sa majiteľ BMW za tým autom obzrie. Aj mňa sa spýtal jeden vodič, ktorý vystúpil z Lexusu za vyše 50.000.-EUR, že koľko také auto stojí a či si môže sadnúť....
Jazdné vlastnosti nebudem popisovať, lebo auto má málo km a nie som pretekár. Ako sedí, alebo nesedí, aký je podvozok, výkon, neviem, ani ma to nezaujíma, lebo jazdím predpisovo a v aute mám syna, tak či pri prejazde zákrutou šmykom bude nedotáčavé, alebo áno, ma ani nezaujíma. Skôr sa zameriam na praktičnosť.
Plasty vo vnútri sú dosť háklivé. Vidieť každý odtlačok. Ak vonku prší, otvoríte dvere a nastúpite,tak opršané plasty po uschnutí zanechajú fľaky. Chýba mi ochrana ľavej nohy,lebo ak ju nemáte na spojke a chcete si ju oprieť o to vyvýšené miesto pre ľavú nohu-vľavo od spojky, tak tam nie je žiadna gumová výsteľka,ale tapacír. Ten bude od topánky špinavý a rokmi zničený. Vyriešil som to ďalšou gumovou výstelkou, ktorú som dal pod gumový koberček....ten mimochodom uteká smerom k pedálom /originál/. Až príliš premyslená výbava od výrobcu: tempomat v základnej výbave, ale ak chcete výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, musíte ísť o triedu vyššie,ale dostanete aj klimatizáciu. Ak ale chcete el. nastaviteľné a vyhrievané zrkadlá, tak o ďalšiu výbavu vyššie!!! Inak zrkadlá sú super veľké a nebudete potrebovať kúpit na pumpe dodatkové zrkadielko na mŕtvy uhol...len ak chcete.
Auto je ale veľmi priestranné. Pri mojej výške si v poho sadnem aj za seba. Ani vzadu si nebúcham hlavu o strechu /v Cruze áno/,aj keď je auto oblúkovite krojené. Interiér auta v noci krásne svieti,ale až príliš. V zrkadle som videl, ako mám osvietenú tvár:) Ako keď máte sviečku pred sebou. Nevadí...komfort 100% a máte pocit, že sedíte v aute o pár tried vyššie. Pozor na zadný kufor, ktorý síce má cez 500L,ale staromódne ukotvenie dverí, ktoré oblúkovite zasahuje do batožinového priestoru, vám môže zničiť náklad-ak si ale zvyknete a premiestníte náklad,je to ok. Škoda,že ak chcete vymeniť žiarovku v zadnom svetle, tak musíte použiť krížový šroubovák a celé svetlo vymontovať,alebo demontovať z vnútra tapacír.
Motor zatiaľ nevytáčam a radím pri 2300-2500 otáčkach a ťažko je mi ho súdiť,lebo som mal vždy TDI od 81kW vyšie. Spotrebu som mal mimo mesta /sám/ 5,5 a v meste 7,5 L. Neskôr aj s manželkou, dieťaťom a naloženým kufrom /po 200km/,mimo mesta 5,3 a v meste 6,5. Spotreba sa má vraj ustáliť po 2000-5000 km na 4,5 mimo mesta, ale jazdím plynulo 50-90. Spotreba bola pri zapnutej klimatizácii a s tempomatom! Pred kopcom som ale pridával manuálne. V odbornej recenzii som čítal o gumovom radení, ale ja taký pocit nemám,ale treba si dávať pozor na zaradenie spiatočky! Občas to zaškrípe a niekedy musíte stlačiť spojku aj 2-3 x....možno sa to rozbehá:)
Exteriér:10 bodov
Interiér: dizajn 10 bodov, materiály 9 bodov /kvôli fľakom-traba často čistiť/
Komfort vodiča a osádky: 10 bodov
Spracovanie: 10 bodov
Bezpečnosť: 10 bodov
Výbava: 9 bodov len kvôli chýbajúcemu el.nastaveniu zrkadiel /len v drahšej a vyššej výbave/.
Mínus: chýbajúca plnohodnotná rezerva /dá sa kúpiť/. "Blbé" uchytenie kufrových dverí.
Záver: V pomere cena,bezpečnosť a výbava auta: Chevrolet AVEO: 100 bodov!
Samozrejme treba "vykšeftovať" cenu, lebo cenníková je okolo 10.600.-EUR!
Ja som auto kúpil za cenu, aký som mal limit a v metalíze. Inak by som kúpil Hyundai i20.
Som čerstvým majiteľom nového typu vozidla CHEVROLET AVEO - sedan,
benzín 68 kW-1.2 /eco motor GM/. Auto mám asi týždeň a najazdených cca. 500 km, tak extra jazdnú a motorovú recenziu napísať neviem, skôr som sa toto rozhodol napísať pre tých, ktorí o lúpe nového auta uvažujú,lebo aj mne chýbal taký "normálny" názor, lebo na nete auto testujú väčšinou len novinári.
Pri kúpe bola pre mňa rozhodujúca bezpečnosť /výsledky crash testov/,cena a potom som riešil výbavu, komfort a motorizáciu. Cenový limit bol 8000-9000 EUR. Cenníkovú cenu neriešte, lebo čo predajňa, to iná cena, rôzné akcie a pod.
V tejto cene si viete kúpiť vozidlo A,alebo B triedy. Na základe ceny som mohol uvažovať nad vozidlami: Renault Clio, Thália,Hyundai i20 limitovaná /akciová/ edícia za 8300.-EUR. Škodovku si kúpiť neviete, lebo ak chcete aspoň klimatizáciu a motor TSI,tak vám vo VW predajni ponúknu v tej cene /nad 10.000.-EUR už nové POLO a ak pritlačíte a obehnete všetky predajne v SR, tak nájdete aj GOLF...možno predvádzacie, ale nájdete-treba hľadať!/. Ohľad som bral aj na svoju výšku 188 cm a v aute som sa musel vedieť ako tak usadiť. Clio išlo ihneď zo zoznamu von, lebo som si nevedel predstaviť dlhšiu jazdu /ani 200km/ v tomto aute. Pokiaľ by som nezvolil výbavu, kde je výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča,tak nie. Tháliu som vyhodil hneď, ako som v predajni otvoril dvere, lebo ten smrad v novom aute....to nie. Dácii som sa bál, lebo kamarátovi sa na novom aute zlomila náprava a na diaľnici spravil pár premetov...našťastie sa mu nič vážne nestalo,ale doteraz sa pracuje na znaleckom posudku a pod /už 2 roky/. Už, už som chcel kúpiť i20-lebo bola výborna cena za limitovanú edíciu a auto je zvnútra väčšie ako by ste si mysleli. Výškovo nastaviteľné sedadlo ani nie je treba, skôr pre menšie postavy, ak si sedadlo chcete dať vyššie. Na aute ma odrádzalo nekvalitné spracovanie. Napr. gumové tesnenie okolo dverí sa odlepovalo. Opierky hlavy boli aktívne asi iba tým, že pri ohybe sa celá tyč, ktorá je zasunutá do operadla hýbala,až sa dal vidieť vnútorný tapacír /pozrel som viac áut a všetko to isté/. Crash test a 5 ročná záruka bez obmedzenia km bola ale lákavá. V šedej,alebo čiernej farne to vyzerá dobre a prekvapivo je to auto priestranné. Má síce slabšiu výbavu, ale možno chýba len ESP. Je to ale naozaj tak, že za málo peňazí, veľa muziky, lebo cena je super a dokonca vám niekde dajú aj AL disky a zimné pneu. Naozaj...90%, ale vždy by ma štvalo to, že to auto som kúpil len kvôli tomu, že je dobrá cena a dlho by trvalo, pokiaľ by som si ho oblúbil. Pokiaľ nemáte cez 50 rokov,auto sa k vám nebude nejako hodiť, nech ste akokoľvek anti-auto typ a auto chcete len na prevoz z bodu A do B.
Chevrolet sa mi dizajnovo veľmi páčil, ale cena......nijako som sa nezmestil do predajnej ceny, až raz sa jeden predajca zľutoval a našli sme spoločnú sumu a výbavu, do ktorej som sa nebál ísť. Nemohol som byť dnes frajer a zajtra by mi leasingovka auto vzala. radosť z nového auta vyprchá rýchlo, ale splátka nie,tak len z rozumom!
Chevrolet Aveo-sedan, výbava LT-už som mal kľúče! Interiér a exteriér je super-ak zvolíte aj bielu farbu,auto nestarí na dynamike a verte, že na pumpe sa majiteľ BMW za tým autom obzrie. Aj mňa sa spýtal jeden vodič, ktorý vystúpil z Lexusu za vyše 50.000.-EUR, že koľko také auto stojí a či si môže sadnúť....
Jazdné vlastnosti nebudem popisovať, lebo auto má málo km a nie som pretekár. Ako sedí, alebo nesedí, aký je podvozok, výkon, neviem, ani ma to nezaujíma, lebo jazdím predpisovo a v aute mám syna, tak či pri prejazde zákrutou šmykom bude nedotáčavé, alebo áno, ma ani nezaujíma. Skôr sa zameriam na praktičnosť.
Plasty vo vnútri sú dosť háklivé. Vidieť každý odtlačok. Ak vonku prší, otvoríte dvere a nastúpite,tak opršané plasty po uschnutí zanechajú fľaky. Chýba mi ochrana ľavej nohy,lebo ak ju nemáte na spojke a chcete si ju oprieť o to vyvýšené miesto pre ľavú nohu-vľavo od spojky, tak tam nie je žiadna gumová výsteľka,ale tapacír. Ten bude od topánky špinavý a rokmi zničený. Vyriešil som to ďalšou gumovou výstelkou, ktorú som dal pod gumový koberček....ten mimochodom uteká smerom k pedálom /originál/. Až príliš premyslená výbava od výrobcu: tempomat v základnej výbave, ale ak chcete výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, musíte ísť o triedu vyššie,ale dostanete aj klimatizáciu. Ak ale chcete el. nastaviteľné a vyhrievané zrkadlá, tak o ďalšiu výbavu vyššie!!! Inak zrkadlá sú super veľké a nebudete potrebovať kúpit na pumpe dodatkové zrkadielko na mŕtvy uhol...len ak chcete.
Auto je ale veľmi priestranné. Pri mojej výške si v poho sadnem aj za seba. Ani vzadu si nebúcham hlavu o strechu /v Cruze áno/,aj keď je auto oblúkovite krojené. Interiér auta v noci krásne svieti,ale až príliš. V zrkadle som videl, ako mám osvietenú tvár:) Ako keď máte sviečku pred sebou. Nevadí...komfort 100% a máte pocit, že sedíte v aute o pár tried vyššie. Pozor na zadný kufor, ktorý síce má cez 500L,ale staromódne ukotvenie dverí, ktoré oblúkovite zasahuje do batožinového priestoru, vám môže zničiť náklad-ak si ale zvyknete a premiestníte náklad,je to ok. Škoda,že ak chcete vymeniť žiarovku v zadnom svetle, tak musíte použiť krížový šroubovák a celé svetlo vymontovať,alebo demontovať z vnútra tapacír.
Motor zatiaľ nevytáčam a radím pri 2300-2500 otáčkach a ťažko je mi ho súdiť,lebo som mal vždy TDI od 81kW vyšie. Spotrebu som mal mimo mesta /sám/ 5,5 a v meste 7,5 L. Neskôr aj s manželkou, dieťaťom a naloženým kufrom /po 200km/,mimo mesta 5,3 a v meste 6,5. Spotreba sa má vraj ustáliť po 2000-5000 km na 4,5 mimo mesta, ale jazdím plynulo 50-90. Spotreba bola pri zapnutej klimatizácii a s tempomatom! Pred kopcom som ale pridával manuálne. V odbornej recenzii som čítal o gumovom radení, ale ja taký pocit nemám,ale treba si dávať pozor na zaradenie spiatočky! Občas to zaškrípe a niekedy musíte stlačiť spojku aj 2-3 x....možno sa to rozbehá:)
Exteriér:10 bodov
Interiér: dizajn 10 bodov, materiály 9 bodov /kvôli fľakom-traba často čistiť/
Komfort vodiča a osádky: 10 bodov
Spracovanie: 10 bodov
Bezpečnosť: 10 bodov
Výbava: 9 bodov len kvôli chýbajúcemu el.nastaveniu zrkadiel /len v drahšej a vyššej výbave/.
Mínus: chýbajúca plnohodnotná rezerva /dá sa kúpiť/. "Blbé" uchytenie kufrových dverí.
Záver: V pomere cena,bezpečnosť a výbava auta: Chevrolet AVEO: 100 bodov!
Samozrejme treba "vykšeftovať" cenu, lebo cenníková je okolo 10.600.-EUR!
Ja som auto kúpil za cenu, aký som mal limit a v metalíze. Inak by som kúpil Hyundai i20.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Skus radsej preradovat pri vyssich otackach... cca 3000ot/min.
Benzinovy motor potrebuje viac otacok ako dizlak, na ktory si zvyknuty
Benzinovy motor potrebuje viac otacok ako dizlak, na ktory si zvyknuty
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Gratulujem k novému autíčku Nech len dobre slúži. Zajtra máme v BA stretnutie, tak by si mohol dobehnúť...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Delaji se i turbomotory do Chevy jako do ostatnich vozu z produkce GM nebo ne?
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Myslím, že nie,resp. v ponuke som nevidel žiaden TSI a pod.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Kasli na benzin a ber diesel auto krasne taha nemusim rozmyslat kedy obehnut a spotreba je nizka a to ho este nemam zabehnute, ked vezmes diesel nebudes lutovat
Chevrolet Aveo LTZ 1,3D SDE 95 k
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
To je pravda,ale cena 12.000 EUR-cenníková,ale ak budeš šikovný....v NR a TT sa dá jednať ako na trhu.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Väcsinou sa da stale dohodnut
Chevrolet Aveo LTZ 1,3D SDE 95 k
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Mato: Obsah 1.6 v nafte to bude vykon
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6270
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Nepodceňuj Aveo
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Jako ja nevim kolegove ale vy z toho modelu delate nadauto, pripomina mi to skoda fabia klub
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
Furt je lepší jak fabiá alebo nijaký opel..... A o renaulte ani nehovorím.milosh píše:Jako ja nevim kolegove ale vy z toho modelu delate nadauto, pripomina mi to skoda fabia klub
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Kupuje Aveo 2012 - 1.4 alebo 1.2 - motory, technika, vyb
No nebudem tady delat OT ale nemuzes srovnavat korejske daewoo a nemeckou kvalitu, mrkni na testy jak si stoji daewoo s krizem a opel Ale toto je forum ne pro oply takze asi tak, ja si treba taky nekdy chevy koupim ale az to bude pravy chevy a ne korejsky
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet