olej2
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Pod autom ziadnu mlacku nemam!goror píše:tak dufam ze to budu len gumicky na ventiloch
a olejovu vanu mas suchu nerobi sa ti pod autom mlacka
(Iba ked mi pes ako vzdy zdrhne von a "poznaci" si koleso na mojom aute )
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
protože do vyjetého motoru již nové kroužky nesednou.proti válcům jsou kulaté(válce oválné)a vzniklé nepřesnosti jsou horší než staré kroužky.Ano oni časem sednou ale trvá to asi 10-20 tis.km a mezi tím unikající olej ty nové kruhy nejspíš zapeče.Takže pouze výbrus to zachrání.Andy píše:ano o dost viac! a preco to uz nezachranim?palikx píše:jestli víc jak 80 tis tak kroužkama to stejně nezachráníš.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
To si ma moc nepotesilpalikx píše:protože do vyjetého motoru již nové kroužky nesednou.proti válcům jsou kulaté(válce oválné)a vzniklé nepřesnosti jsou horší než staré kroužky.Ano oni časem sednou ale trvá to asi 10-20 tis.km a mezi tím unikající olej ty nové kruhy nejspíš zapeče.Takže pouze výbrus to zachrání.Andy píše:ano o dost viac! a preco to uz nezachranim?palikx píše:jestli víc jak 80 tis tak kroužkama to stejně nezachráníš.
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
Teoreticky to je pravda, ale iba teoreticky, ja som takúto operáciu urobil v minulosti na mojej Škodovke a zabralo to a výrazne od prvých metrov a prvých 500 km sa to ešte zlepšovalo. Potom sa to ustálilo.Andy píše:ano o dost viac! a preco to uz nezachranim?palikx píše:jestli víc jak 80 tis tak kroužkama to stejně nezachráníš.
A to som mal pôvodnú spotrebu oleja cca 1L na 200 km...
potom som ho skoro nedolieval....
A tiež stúpol výkon...
mala chúďa asi 130 000 km, takže tá teória by mala platiť, ale neplatila...
a keďže mám za sebou strojarinu aj viem prečo...
P.S.: Výsledok sa na 100% zaručiť nedá, ale ja by som to skúsil!
Neviem, čo sú GC krúžky a nikdy som to ani nepočul...petrm píše:Jo to se řešilo tzv GC kroužkama ty byli schopný téměř sami udělat výbrus válce ale po jejich použití už se nedal motor nikdy zachránit v případě další opravy
Použil som "klasiku" a ani žiadny výbrus, len som špárovými mierkami odmeral a potom upravil medzeru v zámku krúžku na rozmer podľa údajov výrobcu...
A zabralo to, za cenu krúžkov a tesnenia pod hlavu bola "skoro" GO motora!
... krúžky neboli zapečené, kruhovosť som nemeral, len novými krúžkami som pozrel proti svetlu, ale medzera v zámku bola do 2 mm...petrm píše:To jsou speciální kroužky ale na druhou stranu si mohl mít štěstí na dobře kulatej motor a jen si měl zapečený kruhy a tak když si dal nový tak to prostě bylo Ok buď rád nestává se vždycky
Motor šlape do dnes bez väčších problémov...
NIE NESMIES!!!rado_PT píše:Mohli by ste mi poradit?
Planujem v kratkej dobe vymenit motorovy olej, ale neviem aky tam mal predchadzajuci majitel.
Chcem tam totiz dat nejaky polosynteticky, prip plnesynteticky.
Mozem to v pohode vymenit bez ohladu co tam bolo predtym?
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6