DPF
Moderátor: Blue Lanos
DPF
Zdravím všechny majitele Captivy, mám jeden dotaz vlastním Captivu 2,0 r.v. 2007, najeto 47000 km a nedávno se mi rozsvítila kontrolka č. 15 dle manualu ( kontrolka závady ). V servisu jednoduše odstraněno diagnostikou, nejspíše zapřičiněno filtrem pevných částic. Chci se zeptat jakou máte vy zkušenost s DPF a jestli již si někdo nechal tento nesmysl z auta odstranit a na kolik to přijde. Díky
- Reklama
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: úte led 13, 2009 21:38
- Bydliště: Praha - Východ
Re: DPF
Problémy jsem měl spojené s chipem (moc velkej tlak na common railu) + odešel senzor teploty výfukových plynů, takže auto mělo problémy. Jinak se problém může objevit při pojíždění - tj. filtr se nevyčistí.
Určitě bych to nevyndával - je to prasárna. To si chtělo koupit benzínovou verzi .... Navíc se pomalu začíná uvažovat, že technické to budou kontrolovat takže teď auto ještě prošlo projde a je otázkou co za 2 nebo 4 roky. Novej není levná záležitost ...
Určitě bych to nevyndával - je to prasárna. To si chtělo koupit benzínovou verzi .... Navíc se pomalu začíná uvažovat, že technické to budou kontrolovat takže teď auto ještě prošlo projde a je otázkou co za 2 nebo 4 roky. Novej není levná záležitost ...
Re: DPF
OK bohužel jsem jenom běžný uživatel auta a tak každý názor je pro mě přínosem. To že je to prasárna mě nenapadlo jelikož pokud dá člověk do google odkaz DPF vyběhne na mě fůra odkazů na odstranění tohoto filtru a každý to tam vychvaluje ale musím uznat že na tom co na to řeknou na technický za dva roky něco bude to by potom mohl být fakt velký problém . Dík
Re: DPF
Když bliká, tak právě probíhá regenerace filtru. V tom případě jet a nezastavovat pokud je to možné.Matsonic píše:Nema nekdo povedomi, jaky je rozdil mezi tim, kdyz kontrolka sviti a blika?
Ideálně dle doporučení ze servisu dát za 3 a držet 3000 otáček. Heh, zkuste to ve městě .
Osobně mi regenerace probíhá v nejlepší dobu - když přijíždím ke škole a vyzvedávám děti, když přijíždím domů a parkuju, tak to spustí a podobně. Snad jen jednou se mi to povedlo, že spustila, když jsem byl na dálnici.
Funguje to prý tak, že při regeneraci se pouští do motoru víc nafty, která se nestihne spálit v komoře a projde až do filtru, kde se spálí a vypálí i bordel v něm. Je k tomu ale potřeba dostatečný výkon, teplota a tlak aby to proběhlo OK.
Vše výše uvedené není z mé hlavy ale ze servisů, tak jestli píšu něco špatně, tak se omlouvám.
Když svítí stále a nezhasíná, tak šup s tím do servisu.
Camilo
Re: DPF
U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
Captiva 2.0 crdi/2007/automat
Malaguti Phantom 100
První vozítko Škoda 1100 MB de Luxe,r.v.1969
Malaguti Phantom 100
První vozítko Škoda 1100 MB de Luxe,r.v.1969
Re: DPF
Twe toho se děsím. Přimém štěstí měto potká taky buď před příjezdem do práce, nebo příjezdu ke školce moje nervy... M
Honda CBR 954 RR Fireblade
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Re: DPF
V praci to na IVECU delaj kluci stejnehladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
Re: DPF
hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
Normálně nesvítí, mám taky starší verzi. V servisu mi to tam nějak naprogramovali.
Camilo
Re: DPF
Jasné, už som tak "vypaľoval" Caddyho v robote. Na parkovisku 3000 a do troch minút bolo po všetkom...hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF
Sorry že rejpu ale kupovat "úspornýho" diesláka abych pak naftu pálil na místě.... no tomu řikam pokrok, hlavně že máme turba, comonraily a nevim co ještě.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram