buchot z prednej napravy
Moderátor: Blue Lanos
buchot z prednej napravy
Zdravim, začalo to asi včera, keď idem cez nerovnosti a výmole tak niečo mi začalo vpredu búchať, teda počuť bolo zpredu toho veľa už aj predtým ale pridal sa ďalší zvuk. Nechcem už veľa investovať do auta, keďže pôjde preč (asi rodičom) a ja už mám druhé ktoré bude pýtať investície, ale túto závadu by som rád odstránil vopred a preto by som chcel vedieť čim to je a čo by koštovalo opraviť to. Ten zvuk by som najlepšie popísal asi ako keď do krabice z plastu dám ťažkú železnú guľu a trasiem s tým. Čo by to mohlo byť podľa toho zvuku ? Čapy ? Také niečo nám robil aj Favorit a po výmene čapov sa aj volant prestal triasť. Auto má 100.000km, prakticky až na tlmiče a horné uloženie je tam všetko pôvodné.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
- Reklama
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: buchot z prednej napravy
mne toto na Astre robili tyčky stabilizátora po niečo vyše 100 000 km,po ich výmene bol pokoj
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: buchot z prednej napravy
To by ma tiez zaujimalo, mam ten isty problem. Nebude to prasknuta spruzina ?
Bucha to hlavne pri schadzani z obrubnika (parkovanie) a iba na pravom prednom kolese.
Bucha to hlavne pri schadzani z obrubnika (parkovanie) a iba na pravom prednom kolese.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Re: buchot z prednej napravy
to bude nieco uplne ine ako u mna. pri schadzani z obrubnika mi kedysi nieco hrozne vrzgalo, v servise zistovali co to robi tak stale schadzali a vychadzali na obrubnik a kym zistili cim to moze byt tak to prestalo robit.
a co moze byt s tymi tyckami ? su tam len nejake gumove podlozky, ale drzi to pevne, nie je to volne.
aj volant musím pevnejšie držať lebo na tých jamách mi sám zatáča kade-tade, niečo s riadením ?
a co moze byt s tymi tyckami ? su tam len nejake gumove podlozky, ale drzi to pevne, nie je to volne.
aj volant musím pevnejšie držať lebo na tých jamách mi sám zatáča kade-tade, niečo s riadením ?
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
Re: buchot z prednej napravy
Pred rokmi som tu riesil nejake divne zvuky od napravy , odvtedy s tym nebolo nic robene , postupne to bolo stale horsie , neprijemne zvuky pri prechadzani nerovnosti , ak sa vytocil volant , trebalo silu vratit ho spet , normalne sa vracia do zakladnej polohy aj sam ,bol som v tom ze su poskodene silenbloky spodnych ramien , az teraz som ich kupil , ale ked som zasiel do servisu \nakolko silenbloky si sam asi tazko vymenim \ zdvihli auto a ze silenbloky su uplne o.k . , ale spodne gulove capy boli v brutalnom stave , servisak sa cudoval ze som este nestratil koleso . Tak sa objednali - 30 eur a uz su vymenene , dal som uz vymenit aj tie gumy stabilizatora . Teraz je to uplne ine , cela naprava je uplne stabilnejsia a je to vydiet aj pocas jazdy. Ked som videl ten stary gulovy cap nebolo mi vsetko jedno . Teraz je pri prejazde nerovnosti ticho .
Daewoo Lanos sedan , r.v.97 ,1.5 sohc.
Re: buchot z prednej napravy
pozeram ze lanos ma napravu ako espero, takze by som sa pozrel na gulove sapy, hlavne dolne a silentbloky ramien. Kedze silentblok, ktory je v ramene bez lisu a specialneho pripravku neprelisujes za original a neoriginal nema vyznam kupovat, su to makke smejdy, asi bude najlepsie kupit nove ramena rovno aj so spodnymi gulovymi capmi, je to komplet. Z drafelu alebo allegra (este o kusok lacnejsie) stoja originaly okolo 30eur kus.
Nedavno som menil spodne ramena aj s tymi silentblokmi a spodnymi gulovymi capmi. Pred par rokmi som menil len silentbloky (samozrejme neoriginalne), asi tyzden sa po vymene zdalo ze je lepsie ale potom som si povedal ze to bolo placebo alebo ze sa to uz vratilo do predosleho stavu. Tiez na nerovnostiach tahalo za volant, pritom geometria ok, gulove capy sice boli suche ale bez voli, aspon bez takych ktore by sa dali na voze zistit a ked som bral zakrutu trochu ostrejsie auto bolo mierne pretacave a nervozne. Teraz po vymene ramien za nove origo, musim povedat ze jazdim na uplne inom aute. Pretacavost zmizla, auto uz meni smer len na riadne naklonenej ploche ale to je normalne, vo vymoloch uz volantom ani nehne. Na nerovnostiach uz nie je nervozne, aj je celkovo stabilnejsie. Takze aj ak este nebolo nic menene, skus vymenit ramena a uvidis. Mozno aj tie gulove capy aj ked sa zdaju byt bez voli uz volu maju.
Tycky stabilizatora kym nerupne pod nimi podlozka by nemali klepat, aj ked tie gumy na nich uz budu po rokoch tvrde ako kamen. Mozno robia to klepkanie, ale to sa da poreisit dotiahnutim alebo vymenou gum. Jedna stoji necele euro, alebo si za 6 az 7 eur kupis cely komplet tycky na jednu stranu. Mne raz rupla podlozka pod rurkou na tycke stabilizatoru a nic neklepalo len nieco piskalo/skripalo a aj to len obcas. Inac s tyckami stabilizatora rukou kym je naprava v kuse nehnes, na to by si potreboval aspon metrovu rurku aby si sa pozrel ci je na nich daka vola kvoli tvrdosti gum.
Ale ak nechces do toho auta uz davat dalsie peniaze tak ti ostava len sa s tym zmierit. Ja som s mizernymi slentblokmi a mozno aj gulovymi capmi jazdil urcite viac nez 60tkm a okrem toho ze sa mierne viac zjazdievali predne gumy sa nic nedialo. Len bolo treba viac korigovat smer auta na nerovnostiach.
Nedavno som menil spodne ramena aj s tymi silentblokmi a spodnymi gulovymi capmi. Pred par rokmi som menil len silentbloky (samozrejme neoriginalne), asi tyzden sa po vymene zdalo ze je lepsie ale potom som si povedal ze to bolo placebo alebo ze sa to uz vratilo do predosleho stavu. Tiez na nerovnostiach tahalo za volant, pritom geometria ok, gulove capy sice boli suche ale bez voli, aspon bez takych ktore by sa dali na voze zistit a ked som bral zakrutu trochu ostrejsie auto bolo mierne pretacave a nervozne. Teraz po vymene ramien za nove origo, musim povedat ze jazdim na uplne inom aute. Pretacavost zmizla, auto uz meni smer len na riadne naklonenej ploche ale to je normalne, vo vymoloch uz volantom ani nehne. Na nerovnostiach uz nie je nervozne, aj je celkovo stabilnejsie. Takze aj ak este nebolo nic menene, skus vymenit ramena a uvidis. Mozno aj tie gulove capy aj ked sa zdaju byt bez voli uz volu maju.
Tycky stabilizatora kym nerupne pod nimi podlozka by nemali klepat, aj ked tie gumy na nich uz budu po rokoch tvrde ako kamen. Mozno robia to klepkanie, ale to sa da poreisit dotiahnutim alebo vymenou gum. Jedna stoji necele euro, alebo si za 6 az 7 eur kupis cely komplet tycky na jednu stranu. Mne raz rupla podlozka pod rurkou na tycke stabilizatoru a nic neklepalo len nieco piskalo/skripalo a aj to len obcas. Inac s tyckami stabilizatora rukou kym je naprava v kuse nehnes, na to by si potreboval aspon metrovu rurku aby si sa pozrel ci je na nich daka vola kvoli tvrdosti gum.
Ale ak nechces do toho auta uz davat dalsie peniaze tak ti ostava len sa s tym zmierit. Ja som s mizernymi slentblokmi a mozno aj gulovymi capmi jazdil urcite viac nez 60tkm a okrem toho ze sa mierne viac zjazdievali predne gumy sa nic nedialo. Len bolo treba viac korigovat smer auta na nerovnostiach.
Re: buchot z prednej napravy
Inak mozme sa dohodnut keby niekto chcel tie moje nove silenbloky , vysli ma na 30 eur , alebo vymena za nieco ine .Cerstvy pripad -Aby to nedopadlo potom takto
Daewoo Lanos sedan , r.v.97 ,1.5 sohc.
Re: buchot z prednej napravy
dam vymenit teda len tie gulove capy
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
Re: buchot z prednej napravy
čap vymenený, bol zlý, no problém s buchotom zostal, nakoniec sa ukázalo že bola len uvolnená skrutka na tlmiči
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6