Jazdil som predtym Feliciu 1,6 55kW...a rozdiel je citelny...
motor 1,6 je "aktivnejsi" az za 2000...vcera som siel do Kosic cez Dargov - take stredne stupanie...a motor na piatom prevodom stupni nebol ochotny udrzat rychlost 90...co sa mi predtym na felde nikdy nestalo (samozrejme viem, ze felda je lahsia, ale ma aj menej vykonny motor)...
v kazdom pripade....1,6 raketa nie je a asi ani nikdy nebude...
ale ja si jazdu uzivam...nemusim odchadzat z krizovatky ako prvy ...a nesnazim sa trhnut rychlostne ani casove rekordy na cestach....nevyhodou vsak je predchadzanie vozidiel....ziada si nutne nizsi prevodovy stupne a otacky cez 3000 az k 4000....setrna jazda to potom nie je
Chevy CRUZE 1.6 LS/LT+ 2011 Velvet red, K&N air filter
"Pantaleon" si měl koupit auto s automatem, když si myslí, že může 1,5t auto jezdit na pětku vše, kopec nekopec, hory, doly.... Nevím, ale mě dali do auta fofrklacek, z křižovatky jsem určitě první, ale musí se motor dostat do pásma slušného krouťáku, který pak drží. Cruzovi schází sportovní režim pro citlivost plynového pedálu, tj. prudší derivaci a malou integraci, než ve standardním režimu. Cca rok mi trvalo, než jsem se s autem sžil. Dnes vím, že plynový pedál, aby si to palubní ECU dlouho nerozmýšlel, mačkám až k polovině v podstatě rovnou po záběru spojky. Tím se Cruze jednoznačně rychleji probudí k světu a pokud se tak rozjede i za dva, jede jak ďas. Na tu jednašestku....