ToJa píše:ahojte, ďakujem za vaše príspevky a postrehy. som dosť naklonená pre nové aveo 1,4 práve kvôli tomu, že za cenu do cca 12000 EUR nové auto s takou výbavou ako je v novom aveu (výbava LTZ) asi ťažko zoženiem. presne ako píše mino, dá sa zohnať aj nové auto v inej značke, ale v omnoho slabšej výbave alebo len miniautíčko (takého sa ja bojím kvôli mojej klaustrofóbii). prešla som viacero predajcov, všade sú lákavé ceny od...(základ), ale keď mi dopĺňali výbavu navyše, ceny išli pekne nahor. ako som písala uvažujem nad 1,4 sedan v najvyššej výbave+metalíza a cenovo by ma auto vyšlo na cca 10.900 EUR (mám tam známeho a myslím, že cenu mi ponúkol vynikajúcu ). akurát ma trochu mrzí lenivosť avea. veľmi sa v autách nevyznám, ale pri skúšobnej jazde som zistila, že veľké zrýchlenie od avea asi očakávať nemôžem (lenže nemôžem porovnávať Citroen Xantia dvojliter s výkonom 112 kW, na ktorom jazdím súkromne a vw polo a toyota avensis, na ktorých jazdím služobne). nie som žiadny pirát ciest, aj keď občas nejazdím úplne podľa predpisov, ale kto z nás niekedy tomu trochu viac nepridá, však? . skúšané auto malo najazdené veľmi málo (cca 400 km), asi aj preto sa mi zdalo lenivé. a možno by ma nové aveo donútilo jazdiť kľudnejšie, pomalšie a hlavne bezpečnejšie. ako sa hovorí pomaly ďalej zájdeš. a aj keď niektorí odsudzujú chevrolet kvôli tomu, že pred pár rokmi kúpil daewoo a že sa jedná o kórejské auto, mne to nevadí. ja si auto chcem kúpiť pre seba a pre svoju potrebu a bezpečnosť na cca 5-6 rokov a nie aby mi "susedia závideli". a o tých pár rokov možno budú ceny áut už zase niekde inde. a už neriešim ani ten škaredý zadok auto. budú sa naň dívať ostatní vodiči, nie ja. hlavne, že ten môj je pekný (vraj). takže ešte si prejdem ponuky a skúsim sa rozhodnúť. zatiaľ je stále číslo 1 aveo. aj vďaka vám... ahojte.
Ked možem podotknúť ešte niečo ja osobne by som bral u avea 1,2 motor. A čo sa týka tej lenivosti tak aj moje bolo lenivé tak do 20tisíc km, a teraz jeho jazdné vlastnosti sa nedaju ani porovnať aké to bolo pred tým
A zadok nového avea ani mne sa moc nepáčí a ani prístrojovka. Ale na ten Tvoj začínam byť zvedavý ked tvrdia že je pekný.
možno na dalšeom chevrolet sraze to ohodnotíme. A niae ako mino že už 2roky čakame kedy sa ukáže na sraze. A stále má nijakú výhovorku
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
a vie mi niekto napisat ako ide 1,2 16v styri osoby a plny kufor? Mam 1,2 8v a to auto je dobre akurat tak pre dve osoby. Bol som s tym tento rok v chorvatsku a 4 osoby+plny kufor a hruza.Rozmyslam nad kupou noveho auta ale sedan tu uz urcite nebude.pokukujem po aveu hb.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Eugo já mám 1,2 16V 2009 před týdnem jsem vezl stavební materiál,6 pytlů po 40kg jeden pytel,zadek teda seděl fest a jelo nás 5 lidí v autě a úplně v pohodě zvládal
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
18lukin18 píše:Eugo já mám 1,2 16V 2009 před týdnem jsem vezl stavební materiál,6 pytlů po 40kg jeden pytel,zadek teda seděl fest a jelo nás 5 lidí v autě a úplně v pohodě zvládal
dobre a co na to dlhe tiahle stupania?
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
jel jsem z Vysokého Mýta do Chocně a je tam dvouproudoví stoupák a cca kolem 80km jsem se držel na 5rychlostní stupeň
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
Zdravím Vás Aveoticy . Môžem vám potvrdiť z vlastných skúseností že vozenie v 1,2 vo verzií s 8V a 12V je nehorázny rozdiel a ešte aj dielenské spracovanie je na neporovnatelnej úrovni . Mal som osem ventilového Poľjaka r.v.2008 a teraz mám dvanásťventilového čistokrvného korejca r.v.2011 . Rozdiel vydno aj vizuálne dosť dobre . Bol som krôčik od kúpi nového Avea tiež 1,4 ale vo výbave LT , ale rodinná situácia a pretechnizácia nového Avea (recyklizácia vyfukových plynou , ... atd.) ma presvedčila o starom dobrom T255 .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
šel bych do 1,4 ten motor mám já 74kw 101k a teď po 25 000km neskutečně ožil až sám zírám včera po dálnici 150km/hod a jen předl,do kopců táhne taky pěkně průměr spotřeba 6,9 což je dobrý.Nový Aveo jen 1,4 u mě.
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
Ale keby som bol v lepšej životnej situácií tak do nového Avea určite idem lebo je to kus pekného a moderného auta ktoré za tú cenu určiťe stojí .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex