Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leganzáci POZOR !!!!!
No vidíš Já som bol tiež zhrozený a všimni si tej rúry čo ide krížom cez palubku tak mne sa ten konektor dostal až tam a začlo mi s tade dymiť no a to bol horor ako som rval ten šuflík von ale našťastie sa nič nestalo len ma triaslo ješte dva dni po tom Ono to nie je sranda je tam okolo strašne vela horlavého materiálu a čudujem sa že výrobca na to nedošiel lebo to to nieje lahká závada
- Reklama
Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
taky jsem hořel
- Přílohy
-
- Obraz019.jpg (99.03 KiB) Zobrazeno 2580 x
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
Pehacku rekni Petrovi pokud si nevsimne tady ja to taky neresil tak at se na to radeji taky mrkne...
Jo vlastne on uz na to prdi tady tak ja mu pisnu jinde nebo primo Petanovi a bude
Jo vlastne on uz na to prdi tady tak ja mu pisnu jinde nebo primo Petanovi a bude
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
Hanzy je to asi měsíc,tak jsem měl panel klimy venku a absolutně v pohodě,nikde nic.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
Tak jsem s časovým odstupem mrknul na fórum a vidím toto vykřičníkové téma. Moje digiklima totiž jaksi...nemfunguje .
Přestože se zde o tom napsalo mnohé zajímavé (přízpěvky a obrázky jsem si uložil), chci mít jistotu, že můj případ je tentýž a ničím se nevymyká. Děkuji za trpělivost, jsem už holt takový .
Popíšu přesně co to dělá:
Displej pravdidelně bliká (2sec. vidno, 1sec. nevidno). Stejně tak i ventilátor se vypíná a zapíná. Hodiny i rádio fungují bezchybně. Veškeré hodnoty lze nastavit (pokud zrovna vidno). Ve zcela nepravidelných intervalech, dochází k restartu všech nastavených hodnot, tzn. větrák 0, teplota na 25°C, nasměrováno do čel. skla a do noh. Toto restartování patrně souvisí s výkyvem el. napětí v systému. Pokud nastaruji, hodnoty se někdy vynulují. Pokud pracuji s autorádiem, hodnoty se v ten moment někdy vynulují..atd. Není to ale pravidlem. Ničmeněj když už, stane se to vždy v momentě započetí nějaké takové manipulace. Někdy ale stačí jen zrychlit, někdy nic nedělám, jen jedu, brzdím atd. Po ujetí 10-15km se to ustálí a už nerestartuje, jen bliká a nastavení drží. Další věcí je to, že bez ohledu na nastavenou hodnotu, jde po zahřátí motoru a otevření termostatu do kabiny vždy tatáž teplota, cca 30 °C. Jediný způsob jak si tedy nezatápět teď v létě třeba i náporovým vzduchem, je stisknutí tlačítka vnitřnmího okruhu (taková ta fajvka se šipkou na konci ) nebo pootevřít okna. V Moto Morava v Olomóucu kolem toho 5 hodin lítali. Nepodařilo se jim spojit s ŘJ, napustili klimu - bez efektu, tak ji vypustili a hotové. Za 1500,- mi sdělili, že si mám koupit novou ŘJ klimy za 23tis, že mi ji namontují a zprovozní i podsvícení jednotlivých tlačítek na Climatronic panelu (bo nesvítí ). Klimu proto naplněnou nemám (na co taky), mělo by to teda fungovat jako auto bez klimy, ale...ee.
Toť vše. Snažil jsem to konstruktivně rozvést, aby to bylo co jejjasnější.
Pejsek je tedy jistě zakopán někde v elektrice, tzn. relé klimy (285,-) nebo Pehou zde zmíněný problém s Palachem konektorem.
Origoš servisy jsou měniči, nem opraváři a na jejich diagnózu se dívám s jistou opatrností až nedůvěrou. Za zmínku ještě stojí fakt, že tato potíž trvá už...ehm..až se stydím..2 roky beze změny k horšímu. Asi mám štěstí, že jsem ještě nezhořel
Pokud mi zde k tomuto může někdo kluci napsat aktuální poznatek, s vděčností se o něm zmíním na vyšších místech a možná i v závěti po úmrtí mojí Leganzy .
Děkuji předem za postřehy a přízpěvky na toto téma. Já se mezi tím, juknu pod povrch schránky u spolujezdce.
Peho, tebe chci požádat, budeš-li tak hodný a podělíš-li se se mnou o to el. schéma (asi ke klimě), o kterém ses kdysi zmínil. Kdybych to hodil k autolelektrikárovi, aby netápal. Já mám Legu dovezenou z Říma, Italsky tady nikdo neumí
___________________________________________________
Leganza 2.0 16V, 98kW, r.v. 98, stř. met, plná výbava, manuál, sekvenční vstřikování LPG
Přestože se zde o tom napsalo mnohé zajímavé (přízpěvky a obrázky jsem si uložil), chci mít jistotu, že můj případ je tentýž a ničím se nevymyká. Děkuji za trpělivost, jsem už holt takový .
Popíšu přesně co to dělá:
Displej pravdidelně bliká (2sec. vidno, 1sec. nevidno). Stejně tak i ventilátor se vypíná a zapíná. Hodiny i rádio fungují bezchybně. Veškeré hodnoty lze nastavit (pokud zrovna vidno). Ve zcela nepravidelných intervalech, dochází k restartu všech nastavených hodnot, tzn. větrák 0, teplota na 25°C, nasměrováno do čel. skla a do noh. Toto restartování patrně souvisí s výkyvem el. napětí v systému. Pokud nastaruji, hodnoty se někdy vynulují. Pokud pracuji s autorádiem, hodnoty se v ten moment někdy vynulují..atd. Není to ale pravidlem. Ničmeněj když už, stane se to vždy v momentě započetí nějaké takové manipulace. Někdy ale stačí jen zrychlit, někdy nic nedělám, jen jedu, brzdím atd. Po ujetí 10-15km se to ustálí a už nerestartuje, jen bliká a nastavení drží. Další věcí je to, že bez ohledu na nastavenou hodnotu, jde po zahřátí motoru a otevření termostatu do kabiny vždy tatáž teplota, cca 30 °C. Jediný způsob jak si tedy nezatápět teď v létě třeba i náporovým vzduchem, je stisknutí tlačítka vnitřnmího okruhu (taková ta fajvka se šipkou na konci ) nebo pootevřít okna. V Moto Morava v Olomóucu kolem toho 5 hodin lítali. Nepodařilo se jim spojit s ŘJ, napustili klimu - bez efektu, tak ji vypustili a hotové. Za 1500,- mi sdělili, že si mám koupit novou ŘJ klimy za 23tis, že mi ji namontují a zprovozní i podsvícení jednotlivých tlačítek na Climatronic panelu (bo nesvítí ). Klimu proto naplněnou nemám (na co taky), mělo by to teda fungovat jako auto bez klimy, ale...ee.
Toť vše. Snažil jsem to konstruktivně rozvést, aby to bylo co jejjasnější.
Pejsek je tedy jistě zakopán někde v elektrice, tzn. relé klimy (285,-) nebo Pehou zde zmíněný problém s Palachem konektorem.
Origoš servisy jsou měniči, nem opraváři a na jejich diagnózu se dívám s jistou opatrností až nedůvěrou. Za zmínku ještě stojí fakt, že tato potíž trvá už...ehm..až se stydím..2 roky beze změny k horšímu. Asi mám štěstí, že jsem ještě nezhořel
Pokud mi zde k tomuto může někdo kluci napsat aktuální poznatek, s vděčností se o něm zmíním na vyšších místech a možná i v závěti po úmrtí mojí Leganzy .
Děkuji předem za postřehy a přízpěvky na toto téma. Já se mezi tím, juknu pod povrch schránky u spolujezdce.
Peho, tebe chci požádat, budeš-li tak hodný a podělíš-li se se mnou o to el. schéma (asi ke klimě), o kterém ses kdysi zmínil. Kdybych to hodil k autolelektrikárovi, aby netápal. Já mám Legu dovezenou z Říma, Italsky tady nikdo neumí
___________________________________________________
Leganza 2.0 16V, 98kW, r.v. 98, stř. met, plná výbava, manuál, sekvenční vstřikování LPG
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
Ahoj budeš mat niekde špatnej kontakt ,kostra atd.treba porozpájat zásuvky a prestriekat neakým sprejom na kontakty no je to dost náročné príst na chybu lebo pritom treba aj rozobrat čast prístrojovky a premeriavat káble no ešte tam može byt niekde skrat treba premerat odber prúdu ked je vypnuté zapalovanie
Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
No jak to tak čtu, hodím to tomu autoelektrikárovi . Zkusím ještě Pehu, jestli mi pošle to el. schéma. Jak jsem psal, italský manuál je mi v podstatě k ničemuHusarJan píše:Ahoj budeš mat niekde špatnej kontakt ,kostra atd.treba porozpájat zásuvky a prestriekat neakým sprejom na kontakty no je to dost náročné príst na chybu lebo pritom treba aj rozobrat čast prístrojovky a premeriavat káble no ešte tam može byt niekde skrat treba premerat odber prúdu ked je vypnuté zapalovanie
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )
Je tam vždy jedna žárovička za 4 Kč pro 2 tlačítka. Od letoška si to měním zásadně sám, protože u tzv. autoelektrikáře, kde jsem si to nechával dělat doteď, jsem za výměnu jedné žárovky platil 600 Kč a ještě to pěkně zprasil, jak jsem teď zjistil!Ujel píše:Za 1500,- mi sdělili, že si mám koupit novou ŘJ klimy za 23tis, že mi ji namontují a zprovozní i podsvícení jednotlivých tlačítek na Climatronic panelu (bo nesvítí ).
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)