milosh píše:Uz jen to ze pises PROBEHNE PES tak to znaci ze ty potahy jsou nutnost, osobne bych si je ale do auta nedal, nehlede na funkci bocnich airbagu
Taky máme psa (teda 5kg takže těžko říct jestli je to ještě pes), a potahy jsem vůbec nezvažoval. Ale je fakt že při nějakém 50kg psovi se to asi pozná. Fce airbagů by neměla být žádným potahem ovlivněna - bývají v tom místě na tohle připraveny.
Zase je pravda, že co jsem viděl ty fotky na těch stránkách, které tady někdo hodil - vypadá to naprosto super - skoro nerozpoznatelně od standardních sedaček
Zajímá mě jak moc bych se v tom potil a jestli by do takového "potahu" šlo implantovat vyhřívání - pak by to celé dávalo ještě daleko větší smysl.
Tak vyhřívání ty autopotahy.cz neumí - stačilo zavolat a zeptat se
Ten pes byl jen ilustrační příklad možného znečištění auta, našeho minigaučáka se to netýká Boční airbagy jsou v pohodě, všichni výrobci potahů "na míru" s nimi počítají a přizpůsobí se jim. Co se týče vyhřívání, tak je velmi jednoduché dát ho pod potahy které potom na sedadle jsou dost na pevno, takže to nikam neujede (myslím ty za pár stovek do zapalovače s jinýma zkušenosti nemám).
Dědek přímo potahy nenabízí, ale stará se o to jeho žena, takže stačí zavolat nebo napsat e-mail a domluvit se. Vzorkovník látek mají přímo v autosalonu k nahlédnutí, což ale asi je problém pro někoho z větší dálky. Až je budu mít hotové tak je zkusím nafotit.
Š120L, VW Polo, Chevrolet Kalos hb, Chevrolet Aveo sdn, Chevrolet Orlando 1.8 LTZ přestavěn na LPG (systém OSCAR-N OBD/CAN s reduktorem MAGIC 3 a vstřikovači VALTEK T34) spotřeba na LPG
Jožan píše:Nosník už jsem zadal kámošovi,vozí totiž kamionem tyhle doplňky z Německa,prý tam je něco levného,jde jen o rozměr.Co se týče doplňků u prodejce,tak jsem si vzal jen gumové koberečky za 900,-.
V pondělí zatmavení skel,u nás s homologací-3000,-,tažné zařízení SVC Náchod 4100,- bajonet.
Nechal sis udělat to zatmavení skel? Kdo ti ho dělal? Mně ho nabízejí za 7000Kč přímo u delaera, ale ta cena...
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Béžová Daydream
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
inza píše:Můžu mít takový dotaz - jaký má smysl dávat potahy do nového auta? Hřeje to míň pod zadek? Sedačky se zachovají jako nové pro budoucí prodej? Budu stáčet tachometr a tvrdit že to nemá 150tis km ale 33 a že s tím jezdil jen dědeček na hřbitov?
Nechci do toho rýpat, ale zrovna smysl tohoto doplňku mi nějak uniká. Interiér nechám jednou za čas vyčistit a kvalita originál čalounění mi přišla víc než slušná.
.... a v autě nekouřím abych to mohl propálit.
Právě proto, že mám auto na každodenní ježdění a ne jen na koukání, tak se holt sem tam stane nějaká nečekaná událost. Zadrhne se šev na sedadle o zip u bundy, proběhne se pes po sedačce proti mé vůli, něco upadne nebo ukápne atd. Pokud plánuji, že to auto za pár let půjde k dalšímu majiteli, chci taky trochu ovlivnit cenu a líp se prodává zachovalý vůz, který po umytí, zamalování pár škrábanců a sundání potahů vypadá skoro jako nový, než auťák s odrbanýma sedačkama. Ty potahy nejsou tak velká investice, takže proč to do toho nedat, když při prodeji může lepší stav auta ovlivnit cenu.
Přesně tak, já má 3 děti a maléry na sedačkách jsou hned, tam se kopne, tam nadrobí - klasika. Tak potahy sundám, vyperu a je uklizeno
johnlord píše:Včera mi dorazily potahy na Orla, vypadají moc pěkně, ale u montáže jsem skoro rodil . Musel jsem rozdělat půl auta.
Začínal jsem v šest večer a končil o půl desáté v noci a to mi chybí ještě třetí řada, tam budou muset sedačky ven.
Objednával jsem u http://www.autopotahy.cz (http://www.autopotahy.sk)
Provedení velice precizní a přesné.
Na stánku jsem koukala, ale ceník nikde. Po telefonickém kontaktu chtěli auto nafotit a ani po tom bych se cenu hned nedozvěděla. Obchodní zástupce v Čechách má asi dovolenou-telefon nikdo nebere.
Taky bych ráda viděla nějakou Vaši fotečku autopotahů,jak to vypadá v reálu a co jste za to dal.
Já mám v merku potahy od soukromníka ,který mi je ušije na míru asi za 4500kč včetně třetí řady sedaček.
Měla jsem je už dělaný i na Sorento a úplná spokojenost, materiál držel, barva stálá a zadek se nepotil
Konečně se mi podařilo nafotit potahy, tak dávám do éteru.
Zatím mám navlečeny přední a zadní, třetí řadu jsem ještě nestihl (tam budou muset ven celé sedačky), ale po čase si uvědomuji, že jsem je možná
ani brát nemusel. Ušetřil bych 2000. Jinak cena všech byla 7100,-. Kvalita vynikající.
Jak je na tom Orlando z výroby s ochranou spodku proti korozi? Někde jsem četl, že to není ošetřené v podstatě žádným nástřikem (ve srovnání např. s koncernem VW) a že tedy dost akutně hrozí koroze, protože jenom samotný pozink toho moc nevydrží. Může někdo z majitelů potvrdit/vyvrátit tuto informaci? Máte někdo tip na to jak to ošetřit? Nerad bych po první zimě koukal na rezavý spodek...
založím na toto téma samostatné vlákno - tohle s doplňky vůbec nesouvisí
Naposledy upravil(a) Obelix dne čtv črc 14, 2011 14:36, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Béžová Daydream
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
Nenarazil někdo na plánek elektroinstalace Orlanda? Chci si do něj dát GPS sledovací systém a tak by se mi hodilo vědět, kde jsou jaké dráty natažené.
Š120L, VW Polo, Chevrolet Kalos hb, Chevrolet Aveo sdn, Chevrolet Orlando 1.8 LTZ přestavěn na LPG (systém OSCAR-N OBD/CAN s reduktorem MAGIC 3 a vstřikovači VALTEK T34) spotřeba na LPG