Diagram motoru
Moderátor: Blue Lanos
Diagram motoru
Máte někdo diagram motoru 2,0 - výkon, kroutící mom., spotřeba v závislosti na otáčkách?
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
- Reklama
Re: Diagram motoru
Asi nikdo nemá, škoda, myslím že všechny by to zajímalo i mě
Re: Diagram motoru
Nikdo nic? Ani Palix ani Peha?
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
Re: Diagram motoru
Tady jsou průběhy 1.6 a 2.0Peterek píše:Máte někdo diagram motoru 2,0 - výkon, kroutící mom., spotřeba v závislosti na otáčkách?
- Přílohy
-
- Vykony.jpg (60.88 KiB) Zobrazeno 3460 x
Re: Diagram motoru
Co z toho vyčtu pro leganzu ??
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Diagram motoru
...to conpet podstatná věc kterou z toho diagramu vyčteš je kroutící moment tedy optimální provoz, pokud máš dvoulitr je optimální provoz od 2tis. otáček do 4tis. otáček, u 1,6 od 3tis. do 4,6 otáček je to u ní posazený výše
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Diagram motoru
Tak, tak Serpico.
To Tarsinien: díky a nemáš i diagram spotřeby. Ten by mne velmi zajímal. Spodní hranici krouťáku jsem si už dříve nepřímo ověřil při odtahu kolegova BMW. Z diagramu jsem si to ověřil.
To Tarsinien: díky a nemáš i diagram spotřeby. Ten by mne velmi zajímal. Spodní hranici krouťáku jsem si už dříve nepřímo ověřil při odtahu kolegova BMW. Z diagramu jsem si to ověřil.
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
Re: Diagram motoru
Když bude k dispozici i diagram spotřeby, budeš vědět jak jet s Legou svižně a úsporně i s tím našim "žíznivým" dvoulitremconpet píše:Co z toho vyčtu pro leganzu ??
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
Re: Diagram motoru
Rádo se stalo. Diagram spotřeby bohužel nemám.Peterek píše:Tak, tak Serpico.
To Tarsinien: díky a nemáš i diagram spotřeby. Ten by mne velmi zajímal. Spodní hranici krouťáku jsem si už dříve nepřímo ověřil při odtahu kolegova BMW. Z diagramu jsem si to ověřil.
Re: Diagram motoru
novidíš ja hu mám čipnutu a krútiak išiel dole a ked chcem ušetrit tak jazdím do 2tis až 2,3 a v pohodeSerpico píše:...to conpet podstatná věc kterou z toho diagramu vyčteš je kroutící moment tedy optimální provoz, pokud máš dvoulitr je optimální provoz od 2tis. otáček do 4tis. otáček, u 1,6 od 3tis. do 4,6 otáček je to u ní posazený výše
Mějte se fajn