Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Moderátor: Blue Lanos
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Ked neriesis peniaze, tak co tu furt pises o peniazoch? Na tvojom mieste, podla toho co sa tu pise, by som si isiel do tej 1.8. Teraz je pekne vidno aka skoda, ze Cruze nema viac motorov na vyber...
Nalietas na tom malo, diesel bude trpet, aj ked dnesne diesle znesu vela...
Ak neriesis peniaze tak by si mal porovnavat iba = benzin je tichsi, diesel je rychlejsi a zivsi. Kurenie neries vobec, ja som vobec nepocitil ze by sa diesel nejak dlho zahrieval a zacal kurit. To tvrdia len ti, co diesel nemaju, alebo maju 10 rocne diesle... Tot vse.
Nalietas na tom malo, diesel bude trpet, aj ked dnesne diesle znesu vela...
Ak neriesis peniaze tak by si mal porovnavat iba = benzin je tichsi, diesel je rychlejsi a zivsi. Kurenie neries vobec, ja som vobec nepocitil ze by sa diesel nejak dlho zahrieval a zacal kurit. To tvrdia len ti, co diesel nemaju, alebo maju 10 rocne diesle... Tot vse.
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
- Reklama
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
A co se tyce servisky, ta uz j ted ( pry) po 15 tis. u obou, takze to uz mas taky jedno. U dieselu je nepatrne drazsi. Takhle, vyjde te to minimalne nastejno, spis ten diesel bude asi ve finale drazsi, provoz bude stejny, ne-li drazsi, takze ten priplatek 35 tis ti to auto uz nikdy nevyjezdi. Ta 1,8 je na dane auto dostatecna, da se s ni i trosku " řádit", diesel je jizdnim projevem urcite lepsi, ale me osobne by i "jen" za 35 tis. rozhodne nestal, zas takovy zavodnik nejsem. Oba motory te povezou jak potrebujes, nebudou te omezovat a jak to pises a jak doporucuje Kjub, kasli na diesel a ber benzin, provozne je to v tvem pripade jiste vhodnejsi reseni
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
tim neresim penize je mysleno ze neresim to jestli budu jezdit levneji na benzin nebo diesel a zajima me spis chod motoru a ty jizdni vlastnosti. (takze u motoru penize neresim)
Na druhou stranu resim penize co se vybavy tyce, protoze me prijde zbytecny utracet za veci ktery nepotrebuju.
Jinak dikec hlavne za to vyjmenovani vyhod a nevyhod. (to me prave zajimalo nejvic, jestli to opravdu clovek pociti, ze je to auto zivejsi)
ps. jednoduse se bojim abych tim ze popojizdim ty kratke trasy ten motor nezlikvidoval. Jinak co se popisu vlastnosti co jsi popsal bych z meho pohledu jasne volil Diesel. O hluk mi nejde jelikoz nic nemuze bejt hlucnejsi nez moje soucasne auto v duchodu:-)
Na druhou stranu resim penize co se vybavy tyce, protoze me prijde zbytecny utracet za veci ktery nepotrebuju.
Jinak dikec hlavne za to vyjmenovani vyhod a nevyhod. (to me prave zajimalo nejvic, jestli to opravdu clovek pociti, ze je to auto zivejsi)
ps. jednoduse se bojim abych tim ze popojizdim ty kratke trasy ten motor nezlikvidoval. Jinak co se popisu vlastnosti co jsi popsal bych z meho pohledu jasne volil Diesel. O hluk mi nejde jelikoz nic nemuze bejt hlucnejsi nez moje soucasne auto v duchodu:-)
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Chevrolet Cruze 1,8
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
tak me napada nejvetsi vyhoda toho kdyz poridim cruze )))) Zacnu jezdit na vejlety s pritelkyni a bude mit radost :-DDDDDDDDDD
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Chevrolet Cruze 1,8
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Upřímně ten novej motor 120Kw je tichej jako benzín, ba naopak musim říct že motor v mem druhem autě Colt CZ3 je slyšet daleko víc jak v Cruzovi. Co se týče živosti tam tam asi neni co řešit, diesel táhne fakt skoro od volnoběhu a maximum má ve 3800 a červené je 4500 takže krásnej rozsah. Co jsem zatím zjišťoval tak Chiptuning od lepších firem dokáže udělat 25% nahoru + sportovní filtr a výfuky a mužeš mít přes 205koní. a 460Nm to jsou krásné parametry a živost toho auta znich jen srší
Ale myslim že fakt ať vezmeš cokoliv budeš spokojenej. Cruze je hlavně krásnej designově jak vnitřkem tak vnějškem.
Ale myslim že fakt ať vezmeš cokoliv budeš spokojenej. Cruze je hlavně krásnej designově jak vnitřkem tak vnějškem.
(Aktuální vozový park)
Cruze 2.0 VCDi 163k LT, navi + red kůže. (Chystá se křídlo, zadní dvě koncovky, bezpečnostní folie tmavé)
Suzuki SV 650 S
Mitsubishi Colt CZ3
Cruze 2.0 VCDi 163k LT, navi + red kůže. (Chystá se křídlo, zadní dvě koncovky, bezpečnostní folie tmavé)
Suzuki SV 650 S
Mitsubishi Colt CZ3
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Ja si myslím že si absolútne jasný adept na benzín. Všeobecné výhody a nevýhody diesla/benzínu tu nebudem rozoberať, o tom už tu boli napísané fakt klády.
1. Dochádzanie do práce 5 km? takúto vzdialenosť??? jednoznačne 7 mesiacov v roku na biku v zime na benzíne.
2. Spotreba? Ten kto chce naozaj úsporného diesla, ten si nekupuje Cruza, sorry chlapi ale naozaj je na chvoste medzi ostatnými značkami. Iné je ale pomer cena/design/výbava voči súperom.....tu má Cruze navrch.
3. To vypaľovanie DPF a všetko okolo toho, z toho ide strach
4. Výbava? - mám LS+ a jediné čo mi tam chýba je tempomat. Ten by som chcel, no a ak sa nemýlim v 2011 ho máš štandardne dokonca už aj v LS+.
Koža? výsostne individuálna vec, ja nechcem, nepotrebujem.
Chrómové doplnky? K tomu sa nevyjadrujem. Rovnako dažďový senzor, úplná zbytočnosť.
Navi za 22000? Tých 5 km do roboty dúfam trafíš. Ruku na srdce, ako často jazdíš, v cudzom prostredí? Si taxikár, kamioňák, alebo kuriér? Mám 6 palcovú navigáciu a dám si ju do zorného poľa kde chcem a presne tam kde to mám rád. Síce raz za rok, ale v strede dolu to rozhodne nie je
17" disky? Mne sa napríklad veľmi páčia. Ale sú tu takí experti, ktorí si myslia že tuningové sú krajšie a tamtie pekné origoš zhodia.... a uznaj že nechať 17-ky na zimu je luxus.
Klíma? Jasné že automat je komfortnejší, ale účel - schladiť- plní aj manuál rovnako dobre.
Podotýkam, že v služobných autách všetky tieto vymoženosti a ešte aj nejaké zbytočnosti ako vyhrievané sedadlá atď máme a tak viem porovnať, čo je super, čo je v pohode a čo je úplná blbosť. Ale všetko je to strašne subjektívne.
5. Pre mňa asi najpodstatnejšie z toho čo si napísal je toto porovnanie: 1.8 LT hneď alebo 2.0 za pol roka Ja len že aby si nebol ďalší, čo tu zakladá tému o tom že má Cruza na lodi a sedí niekde v Trieste na móle a pozerá na otvorené more ako bacil do lekárne......že kedy mi ten Cruze príde,už sa nemôžem dočkať
Summa summarum - podľa mňa nie je o čom,zober benzín, hneď a dokonca možno stačí aj LS+. Nech tak alebo tak, budeš mať určite krásne auto Tak dobre vyber.
1. Dochádzanie do práce 5 km? takúto vzdialenosť??? jednoznačne 7 mesiacov v roku na biku v zime na benzíne.
2. Spotreba? Ten kto chce naozaj úsporného diesla, ten si nekupuje Cruza, sorry chlapi ale naozaj je na chvoste medzi ostatnými značkami. Iné je ale pomer cena/design/výbava voči súperom.....tu má Cruze navrch.
3. To vypaľovanie DPF a všetko okolo toho, z toho ide strach
4. Výbava? - mám LS+ a jediné čo mi tam chýba je tempomat. Ten by som chcel, no a ak sa nemýlim v 2011 ho máš štandardne dokonca už aj v LS+.
Koža? výsostne individuálna vec, ja nechcem, nepotrebujem.
Chrómové doplnky? K tomu sa nevyjadrujem. Rovnako dažďový senzor, úplná zbytočnosť.
Navi za 22000? Tých 5 km do roboty dúfam trafíš. Ruku na srdce, ako často jazdíš, v cudzom prostredí? Si taxikár, kamioňák, alebo kuriér? Mám 6 palcovú navigáciu a dám si ju do zorného poľa kde chcem a presne tam kde to mám rád. Síce raz za rok, ale v strede dolu to rozhodne nie je
17" disky? Mne sa napríklad veľmi páčia. Ale sú tu takí experti, ktorí si myslia že tuningové sú krajšie a tamtie pekné origoš zhodia.... a uznaj že nechať 17-ky na zimu je luxus.
Klíma? Jasné že automat je komfortnejší, ale účel - schladiť- plní aj manuál rovnako dobre.
Podotýkam, že v služobných autách všetky tieto vymoženosti a ešte aj nejaké zbytočnosti ako vyhrievané sedadlá atď máme a tak viem porovnať, čo je super, čo je v pohode a čo je úplná blbosť. Ale všetko je to strašne subjektívne.
5. Pre mňa asi najpodstatnejšie z toho čo si napísal je toto porovnanie: 1.8 LT hneď alebo 2.0 za pol roka Ja len že aby si nebol ďalší, čo tu zakladá tému o tom že má Cruza na lodi a sedí niekde v Trieste na móle a pozerá na otvorené more ako bacil do lekárne......že kedy mi ten Cruze príde,už sa nemôžem dočkať
Summa summarum - podľa mňa nie je o čom,zober benzín, hneď a dokonca možno stačí aj LS+. Nech tak alebo tak, budeš mať určite krásne auto Tak dobre vyber.
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Sánka dolu šéfe Jacobus ! Aj u mňa jednoznačne 1.8LS + Dažďový senzor je blbosť z 10 dobre funguje jeden stiera si to kedy chce a cuvaci senzor podobna vychytávka Kjub by vedel porozpravať keď človek spohodlnie a spoľahne sa na techniku Jedine čo vidim ako + je ta automaticka klíma.
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Jo, ja bych to taky podepsal a kdybych vybiral dneska, taky bych bral 1,8 LS+, bohate to staci. A Emile, nevim, jestli uz s destovym senzorem jezdis, ale ja si na nej nemuzu stezovat, max dvakrat trikrat, jinak funguje uplne bezvadne a v podstate o nem nevis, sterace ridi, jak ma, nemusis si nic regulovat, najdes si jen co tobe vyhovuje a je to. Zrovna tohle bych v novem aute chtel zase
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
preco vsetci zabudate na 6-stupnovu prevodovku u 120KW 163k diesla?
Cruze LT BLACK 2.0 163k MT
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Jinak jen takovy zajimavy propocet - kdyz teda pocitam ze se nevys*** turbo, nenatankuju nekvalitni naftu apodobne a pro zajimavost jsem prihodil i plyn....
Uprimne mi zrovna o tohle moc nejde ale je to docela zajimave pocitani.
kazdejch 15000 km date cca o 2500 vic na servisni prohlidku.
Za tech 15000 km pri dlouhodobe spotrebe 7.5 s naftou a 9.0 s benzinakem spotrebujete:
nafta 1125 l
benzin 1350 l
v prepoctu na prachy pri soucasnych cenach to pak vypada takto
nafta 38250
benzin 47250
ted kdyz k tomu pricteme ty 2000 az 3000 navic co date za servisni prohlidku.
tak vam vyjde ze pri rocnim najezdu cca 15000 km budete radi kdyz budete s naftou cca 6500 v plusu.
takze pri tomto najezdu pokud se nic nestane budete mit motor zaplaceny za cca 5 a pul let. (pri normalnim rozdilu v cene benzinaku a nafty by se jednalo o 10 let)
Tak a ted si vezmeme to same pro plyn.
Prumerna spotreba benzinu je 9 l / spotreba na plyn je 11.5 (pocitano cca 28% spotreby navic)
Cas od casu neni od veci auto protahnout na benzin. A navic plyn nenaskakuje obzvlast v zime ihned. Pocitam tedy spotrebu 2000km na benzin rocne. Plus je nutne pocitat s cca 1250 kc navic na servis.
plyn: 1495
benzin: 180
v prepoctu na prachy
plyn: 26165 + benzin: 6300 = 32465 + servisni naklady rocne cca 1250 = 33715
rocne v porovnani s benzinem tedy usetrite vice nez 13000 a za 2 a pul roku mate investici pri tomto i malem najezdu zpatky.
Mozna jen na zaver male shrnuti .... omlouvam se za ty kvanta cisel (podobne kraviny a tabulky jsou totiz moji praci )) )
rocni naklady pri najezdu 15000 km rocne
benzin: 47250
nafta: 38250 (navratnost cca 5,5 let) - pocatecni investice 35000
plyn: 33715 (navratnost cca 2,5 roku) - pocatecni investice 35000
Plyn sebou, ale prinasi dalsi nevyhody, ale ty pravdepodobne vetsina z vas zna takze je netreba uvadet.
ps. s plynem a benzinem mam hodne zkusenosti a s dieselem nulove a tak je prece jen napriklad ta prumerna spotreba z moji strany skutecne jen odhad.
Uprimne mi zrovna o tohle moc nejde ale je to docela zajimave pocitani.
kazdejch 15000 km date cca o 2500 vic na servisni prohlidku.
Za tech 15000 km pri dlouhodobe spotrebe 7.5 s naftou a 9.0 s benzinakem spotrebujete:
nafta 1125 l
benzin 1350 l
v prepoctu na prachy pri soucasnych cenach to pak vypada takto
nafta 38250
benzin 47250
ted kdyz k tomu pricteme ty 2000 az 3000 navic co date za servisni prohlidku.
tak vam vyjde ze pri rocnim najezdu cca 15000 km budete radi kdyz budete s naftou cca 6500 v plusu.
takze pri tomto najezdu pokud se nic nestane budete mit motor zaplaceny za cca 5 a pul let. (pri normalnim rozdilu v cene benzinaku a nafty by se jednalo o 10 let)
Tak a ted si vezmeme to same pro plyn.
Prumerna spotreba benzinu je 9 l / spotreba na plyn je 11.5 (pocitano cca 28% spotreby navic)
Cas od casu neni od veci auto protahnout na benzin. A navic plyn nenaskakuje obzvlast v zime ihned. Pocitam tedy spotrebu 2000km na benzin rocne. Plus je nutne pocitat s cca 1250 kc navic na servis.
plyn: 1495
benzin: 180
v prepoctu na prachy
plyn: 26165 + benzin: 6300 = 32465 + servisni naklady rocne cca 1250 = 33715
rocne v porovnani s benzinem tedy usetrite vice nez 13000 a za 2 a pul roku mate investici pri tomto i malem najezdu zpatky.
Mozna jen na zaver male shrnuti .... omlouvam se za ty kvanta cisel (podobne kraviny a tabulky jsou totiz moji praci )) )
rocni naklady pri najezdu 15000 km rocne
benzin: 47250
nafta: 38250 (navratnost cca 5,5 let) - pocatecni investice 35000
plyn: 33715 (navratnost cca 2,5 roku) - pocatecni investice 35000
Plyn sebou, ale prinasi dalsi nevyhody, ale ty pravdepodobne vetsina z vas zna takze je netreba uvadet.
ps. s plynem a benzinem mam hodne zkusenosti a s dieselem nulove a tak je prece jen napriklad ta prumerna spotreba z moji strany skutecne jen odhad.
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Chevrolet Cruze 1,8
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Vsetko je to subjektivne, ci uz za diesel alebo za benzin, takze sa rozhodni podla svojho pocitu a penazenky. Navrhujem to tu zavriet, nikam to nepovedie
Cruze 2.0 163k LT, Velvet červená
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
radgosk: ja myslim ze jsi to docela trefil Vsechno to bude vzdycky subjektivni a naopak musim rict, ze to hlavni co jsem potreboval vedet jsem se tu nakonec dozvedel.
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Chevrolet Cruze 1,8
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
antarian.
Z tvojich slov cítim, že už si na pol ceste do predajne a ideš zrušiť tú objednávku na diesla. Zober tú 1.8 v plnke a utekáááááj. Ešte mi povedz že ju majú aj vo farbe akú chceš a je vymaľované.
...a ešte k tomu plynu. V inej téme to trochu rozoberám a len by som upravil to tvoje číslo o navýšení spotreby. 28% si mal možno vo Favoritke. Dnes mi všetky z oslovených firiem zhodne (pri inštalácii moderných systémov) zaručujú max 10%. Dúfam že v takto elementárnej veci ako je spotreba, by neojeklamávali a tak predpokladám nárast z priemerky 8 na 9 litrov.
Z tvojich slov cítim, že už si na pol ceste do predajne a ideš zrušiť tú objednávku na diesla. Zober tú 1.8 v plnke a utekáááááj. Ešte mi povedz že ju majú aj vo farbe akú chceš a je vymaľované.
...a ešte k tomu plynu. V inej téme to trochu rozoberám a len by som upravil to tvoje číslo o navýšení spotreby. 28% si mal možno vo Favoritke. Dnes mi všetky z oslovených firiem zhodne (pri inštalácii moderných systémov) zaručujú max 10%. Dúfam že v takto elementárnej veci ako je spotreba, by neojeklamávali a tak predpokladám nárast z priemerky 8 na 9 litrov.
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Iacobus: tech 28% je napriklad udavane mnozstvi vyrobcem pokud ti instaluji plyn oficialne u fiata i se zarukou. Pokud se kouknes napriklad na KIA PICANTO - taktez seriove vyrabeny plyn opet jsi zhruba kolem cisla 25%.
http://www.fiat.cz/lpg/kalkulacka-navratnosti/
koukni se napriklad tady. Samozrejme tech 27% je spise pesimisticka vyhlidka a s nejvetsi pravdepodobnosti se dostanes na mene. Ale zalezi hodne na tom jak budes jezdit.
Clovek musi totiz spocitat vsechno: neni to jen zvyseni spotreby o neco malo, pak si k tomu musis pridat lehke snizeni vykonu (to je dnes uz minimum) a dalsi vec je zvyseni vahy vozidla. (pocitej ze takova prestavba je klidna + cca 75kg). Osobne si myslim, ze kdyz do toho zapocitas vsechny tyhle veci tak se na tech 10% nemuzes nikdy dostat. Leda tak, v zime kdy lidi nepocitaji ze jedou chvili na benzin (u takhle velikeho auta si myslim ten rozdil nebude ale tak desivej jako 27%, ta spotreba vylitne nahoru hlavne u malych aut se slabsim motorem kde je ta zatez pak hodne znat)
Ale uprimne tak jako tak s tim budes jezdit vyrazne levneji obzvlast v lete kdy se vetsinou snizi cena plynu a je mene nez polovicni v porovnani s cenou benzinu a v zime to byva pro zmenu naopak.
http://www.fiat.cz/lpg/kalkulacka-navratnosti/
koukni se napriklad tady. Samozrejme tech 27% je spise pesimisticka vyhlidka a s nejvetsi pravdepodobnosti se dostanes na mene. Ale zalezi hodne na tom jak budes jezdit.
Clovek musi totiz spocitat vsechno: neni to jen zvyseni spotreby o neco malo, pak si k tomu musis pridat lehke snizeni vykonu (to je dnes uz minimum) a dalsi vec je zvyseni vahy vozidla. (pocitej ze takova prestavba je klidna + cca 75kg). Osobne si myslim, ze kdyz do toho zapocitas vsechny tyhle veci tak se na tech 10% nemuzes nikdy dostat. Leda tak, v zime kdy lidi nepocitaji ze jedou chvili na benzin (u takhle velikeho auta si myslim ten rozdil nebude ale tak desivej jako 27%, ta spotreba vylitne nahoru hlavne u malych aut se slabsim motorem kde je ta zatez pak hodne znat)
Ale uprimne tak jako tak s tim budes jezdit vyrazne levneji obzvlast v lete kdy se vetsinou snizi cena plynu a je mene nez polovicni v porovnani s cenou benzinu a v zime to byva pro zmenu naopak.
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Chevrolet Cruze 1,8
Re: Cruze 2.0 vcdi 120KW vs Cruze 1.8
Pekne sis to tu spocital, ja s tim plne souhlasim, proto ti radim ten benzin. Chlape, tebe jsme tu potrebovali, kdyz jsme se hadali benzin vs. diesel, nekde si to tu najdi, je to docela prdel
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca