Jednu klucku jemne skrkli, ale neriesim, lebo tam pojdu nove nerezy.
Zavadu s kontrolkou motora odstranili, podla mna to museli tvrdo riesit, lebo z hodiny cakania boli 4... Ale vsetko je tak jak ma byt, takze som spokojny.



Co sa tyka tej kontrolky motora (v navode je uvedena ako "chybna funkcia"), tak neboli moc sebaisty vo vysvetlovani, ale podla nich to bolo pravdepodobne sposobene tym, ze ked som isiel na rezervu (v nadrzi) uplne na doraz, cerpadlo, ci nieco tam vnutri nenasalo tolko benzinu ako malo, iny tlak a tak, a tym padom to rozsvietilo tu kontrolku, ktora uz potom stale ukazovala chybu aj po natankovani... Napisal som to jak retard sice, ale tak nejak to bolo....

A rarita bola, ze mi museli vymenit ziarovky nad SPZ (mal som biele ledky) za klasicke, lebo im to v kompe vyhadzovalo ako chybu!

No a vsetko bolo v ramci zaruky-takze som platil 0.-
Chrudosi, nase dokonale diesle commonraily, ako napisal Emil, nas ochrania SAME pred poruchou!



