motor 1 500 DOHC

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

bartosja@seznam.cz

motor 1 500 DOHC

Příspěvek od bartosja@seznam.cz »

Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
Reklama
 

Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1 500 DOHC

Příspěvek od Dano »

bartosja@seznam.cz píše:Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
Preco som si stale myslel,ze novy motor do Nexie je nerentabilny ked cele auto stoji menej ako ten motor? Asi som sa mylil. Co ti poradim. Generalkovat, generalkovat, generalkovat az to raz vydrzi a piesty neprasknu. :lol:
Uživatelský avatar
verusamira
Příspěvky: 167
Registrován: sob zář 04, 2004 00:30
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od verusamira »

No ja bych koupil novy dil a nebo z vrakače,tam to tolik stat nebude a maj tam toho dostatek včera sem tam byl.Je to na 34 exit z Prahy do Brna (ostředek). :P Ale kdyz je neco pokaženýho tak to chce vyměnit a ne opravovat.To je muj nazor.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Miky, prosímtě, budeš mít na ten vrakáč cestu? Sháním zadní nárazník. Je mi jedno v jaké barvě a celkem i v jakém stavu... Nemáte někdo třeba starý bouraný v garáži??? Za rozumný peníz bych to od Vás odkoupil... Díky všem...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
wapril
Příspěvky: 49
Registrován: ned kvě 23, 2004 20:41
Bydliště: Bludov (SU)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wapril »

verusamira píše:No ja bych koupil novy dil a nebo z vrakače,tam to tolik stat nebude a maj tam toho dostatek včera sem tam byl.Je to na 34 exit z Prahy do Brna (ostředek). :P Ale kdyz je neco pokaženýho tak to chce vyměnit a ne opravovat.To je muj nazor.


máš nějaký kontakt na ten vrakáč?
Uživatelský avatar
Loobo
Příspěvky: 172
Registrován: čtv zář 09, 2004 22:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od Loobo »

wapril píše:máš nějaký kontakt na ten vrakáč?
Je to kousek od Benešova:
http://opel.autovrakoviste.cz/
Červený Matiz 0.8 CD (dual airbag, ABS, posilovač, stylový interiér, zadní kšilt, atd. )
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1 500 DOHC

Příspěvek od JRD McLAREN »

bartosja@seznam.cz píše:Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
No pekne pekne...

Co presne ti v servise repasovali..??
dali ti druhy blok+piesty+ojnice+klukovka+secko co je este vo vnutry
:? :? :?
a namontovali naspet "tvoju" povodnu hlavu..??

diat sa totizto moze vselico...
..a kedze dovnutra nevidish...
tazko poradit...

..a nexesh nahodou novy motor ..??

...
CO ta vlastne cela ta "oprava" zatial staaala..??
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Este ma napadlo...

Ked spominash ze sa upecu kruzky,
a praskaju piesty...

ci ma valec v bloku motora po celej dlzke rovnaky priemer ..???
treba to premerat spec. mikrometrom....
prip. ci nieje zdeformavany prehriatim ci marazom,
(teda myslim zamrznutim chladiacej kvapaliny)

rozmery valca v mm... (aspon dufam ze su to tieto..)

STD - 76.00
I. - 76.25
II. - 76.50
III. - 76.75

tolerancia zvykne byt max. cca +- 0.03 ci +-0.05mm
ak je viac je zle..
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

V sucasnosti riesim ten isty problem ako p. Bartos. Generalkujem uz tretikrat a napriek tomu sa deformovali piestne kruzky a popraskali piesty. Servis tvrdi,ze je to chipovanim. Vy p. Bartos mate seriovu Nexiu bez upravy riadiacej jednotky?
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

este ma tak napadaa....

ZEBY ZA TO MOHOL VYSOKY KOMPRESNY POMER ..??
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Pricina neznama. Servis tvrdi ze chipovanim a zaruku na zgeneralkovany motor mi daju iba ked tam dam original seriovu jednotku bez prechipovania. Chlapici,od ktorych budem RJ kupovat tvrdia,ze motor by odisiel tak ci tak aj bez nachipovania. 6 mesiacov mi odporucaju jazdit na povodnu od niektoreho z nich a po zaruke generalky motora dat naspat tu nachipovanu. Ale ja nechcem riskovat. Necham sportovy filter a vyfuk,chiptuning nemusi byt. Uz sme tu pred casom vela o tom diskutovali,no asi dam na radu servisu,co ine mi ostava ked chcem dalej jazdit?
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

JRD McLAREN píše:este ma tak napadaa....

ZEBY ZA TO MOHOL VYSOKY KOMPRESNY POMER ..??
JRD, mám dotaz: copak lze kompresní poměr nastavit softwarově? Já vždycky myslel, že je třeba úpravu kompresního poměru provést "fyzicky" např. snížením hlavy...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

jaaj.. to nemal byt dotaz k RJ..

ale k praskajucim piestnym kruzkom..
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

V servise tvrdia,zeby to mohlo byt bohatou zmesou alebo vysokym kompresnym pomerom. Ale tak ako pise aj McLaren,zrejme sa to da upravovat softverovo. Ved o com potom by bol chiptuning? Vsetky tieto hodnoty sa preprogramovanim RJ menia. A to cele zrejme uskodilo mojmu motoriku. Ale suvis to urcite ma aj s prasknutym tesnenim pod hlavou,hlavou atd. Jedno s druhym a tak. Odbornici na auto-elektroniku ale tvrdia,ze destrukcia motora by nastala aj s originalnou RJ,ze chipovanie nema s tym ziadny suvis.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

To mi připomíná doktory, taky Ti každej tvrdí něco jiného... a vyber si potom :?: :?:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Odpovědět

Zpět na „NEXIA“