...a otáčkoměr až na doraz, to bylo dost hlučné zrychlení, že?xstastnyr píše:Ahoj všichni,
máme najeto 8000km na Sparku LT 1.2.
Nejezdíme pomalu, ale pěkně svižne. A občas na spotřebu.
Podle měření má průměrnou spotřebu 7l. při drsnější jízdě např. komplet vzdálenost 300km - na dálnicí cca.200km a pak ještě 100km kopce.
Na dálnici jezdíme okolo 150-160km/h mimo dálnici 100-110. (měřeno v Německu )))
Při jízdě na spotřebu má průměr okolo 5l.
Zatím max. spokojenost.
Přikládám fotečku tachometru zeleného bleska z DE
SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Moderátor: Blue Lanos
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
New Spark LS 2011 oranž.metla 1000km :-))[
- Reklama
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ahoj.
Nedá mi to, abych se nepodělil se svou zkušeností s tímto autem. Není moje, ale mojí mamky. Táta si v roce 1997 koupil nové Daewoo Nexia. A s trochou péče mu bez problémů slouží dodnes a kromě výměny těsnění pod hlavou a zadních pružin nebyl s autem nikdy žádný problém. Tohle auto je odvezlo na spoustu dovolených po celé Evropě. Takže volba druhého auta do rodiny padla právě na Chevrolet. Mámin Spark je r.v. 2009, motor 0,8l , najeto cca. okolo 20 000km. Osobně mu přezdívám "motorka", protože malý motůrek se zkrátka musí točit, aby ukázal co v něm je Občas si ho půjčujem když potřebujeme zajet někam dál po dálnici a nemusíme s sebou vézt tašky, abysme využili kombika. Naposledi jsme se Sparkem byli v Praze (100 km). Cestou tam jsme upalovali 130 km/h (to už se motůrek pěkně točí), zpátky v klidu 110 km/h. Když jsem po návratu natankoval zhruba to samé kolik by si vzala moje Laguna 1.8 vracel jsem auto s o čtvrtinu plnější nádrží Zkátka ať si říká kdo chce co chce, naši jsou s Chevroletem (Daewoo) spokojeni a auta fungují jak mají. Zkrátka kdo netrpí komplexy a nepotřebuje si zvyšovat sebevědomí hvězdičkou nebo čtyřmi kolečky ve znaku, ale hledá normální auto za rozumné peníze pak není co řešit
Nedá mi to, abych se nepodělil se svou zkušeností s tímto autem. Není moje, ale mojí mamky. Táta si v roce 1997 koupil nové Daewoo Nexia. A s trochou péče mu bez problémů slouží dodnes a kromě výměny těsnění pod hlavou a zadních pružin nebyl s autem nikdy žádný problém. Tohle auto je odvezlo na spoustu dovolených po celé Evropě. Takže volba druhého auta do rodiny padla právě na Chevrolet. Mámin Spark je r.v. 2009, motor 0,8l , najeto cca. okolo 20 000km. Osobně mu přezdívám "motorka", protože malý motůrek se zkrátka musí točit, aby ukázal co v něm je Občas si ho půjčujem když potřebujeme zajet někam dál po dálnici a nemusíme s sebou vézt tašky, abysme využili kombika. Naposledi jsme se Sparkem byli v Praze (100 km). Cestou tam jsme upalovali 130 km/h (to už se motůrek pěkně točí), zpátky v klidu 110 km/h. Když jsem po návratu natankoval zhruba to samé kolik by si vzala moje Laguna 1.8 vracel jsem auto s o čtvrtinu plnější nádrží Zkátka ať si říká kdo chce co chce, naši jsou s Chevroletem (Daewoo) spokojeni a auta fungují jak mají. Zkrátka kdo netrpí komplexy a nepotřebuje si zvyšovat sebevědomí hvězdičkou nebo čtyřmi kolečky ve znaku, ale hledá normální auto za rozumné peníze pak není co řešit
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Tak přátelé loučím se:(.... jak se říká GAME OVER dnes mě opustil můj červenej SPARK v necelích 42.000km.....
užívejte své plechové miláčky ve zdraví a ať Vám jen slouží
užívejte své plechové miláčky ve zdraví a ať Vám jen slouží
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ma.bre co se stalo???
Volkswagen Polo Classic, tmavě zelená metla, 1.6 benzín
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Ford Mondeo, 2.0 diesel
- Ivo R.
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte dub 05, 2005 00:08
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
sollik píše:Ahoj.
Nedá mi to, abych se nepodělil se svou zkušeností s tímto autem. Není moje, ale mojí mamky. Táta si v roce 1997 koupil nové Daewoo Nexia. A s trochou péče mu bez problémů slouží dodnes a kromě výměny těsnění pod hlavou a zadních pružin nebyl s autem nikdy žádný problém. Tohle auto je odvezlo na spoustu dovolených po celé Evropě. Takže volba druhého auta do rodiny padla právě na Chevrolet. Mámin Spark je r.v. 2009, motor 0,8l , najeto cca. okolo 20 000km. Osobně mu přezdívám "motorka", protože malý motůrek se zkrátka musí točit, aby ukázal co v něm je Občas si ho půjčujem když potřebujeme zajet někam dál po dálnici a nemusíme s sebou vézt tašky, abysme využili kombika. Naposledi jsme se Sparkem byli v Praze (100 km). Cestou tam jsme upalovali 130 km/h (to už se motůrek pěkně točí), zpátky v klidu 110 km/h. Když jsem po návratu natankoval zhruba to samé kolik by si vzala moje Laguna 1.8 vracel jsem auto s o čtvrtinu plnější nádrží Zkátka ať si říká kdo chce co chce, naši jsou s Chevroletem (Daewoo) spokojeni a auta fungují jak mají. Zkrátka kdo netrpí komplexy a nepotřebuje si zvyšovat sebevědomí hvězdičkou nebo čtyřmi kolečky ve znaku, ale hledá normální auto za rozumné peníze pak není co řešit
CHEVROLET AVEO 1.4 16V ( 100 k ) bílá barva
DAEWOO LEGANZA - automat (předáno ml. synovi)
CHEVROLET SPARK
nový FORD S-MAX - bílá barva , automat , pohon 4x4
Člen SK fóra Daewoo http://www.daewooforum.cz/
DAEWOO LEGANZA - automat (předáno ml. synovi)
CHEVROLET SPARK
nový FORD S-MAX - bílá barva , automat , pohon 4x4
Člen SK fóra Daewoo http://www.daewooforum.cz/
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ty blaho 160 ve Sparkovi? To uz bude pomalu adrenalinovy sport Uz i v Cruzovi je pri 160 dobry rachot, auto uz pak moc ochotne netahne, takze udelat tech 160+ v te krabicce (mysleno odporem kastle, ne vzhledem) muselo dat peknou fusku No, ale jak tu nekdo psal, psal to vlastne prodejce, co jineho cekat...a vzit neco z Ikei a jeste kolo? No...no...kucí, neprehanet
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ja predajca niesom ale 160ku som uz tiez ochutnal a az take zle to nebolo.Neda sa tak ist stale ale normalnu rychlost na dialniciach udrziavam bezne 140-150 a auto vtedy toci 4000ot co je upne v pohode znesitelne.
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Dnes fičím pro opraveného Sparkyska a zpátky pofičím po dálnici a hodlám ho provětrat.. Sparkys jede v pohodě 160km/h.. akorát mi tam bude nejspíš chybět ten tempomat..
Volkswagen Polo Classic, tmavě zelená metla, 1.6 benzín
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Hele, ja chapu, ze je to "v pohode", ale cestovat se takhle neda. Ja zkousel Cruze, tech 200 da, auto se ridit dalo, ale cestovat ne, proste je to sileny rachot, a to bylo taky ani ne 5000 otacek, ale venkovni vzduch, kol atd...v pohode je hodne optimisticky vyraz
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Raději bez komentáře..
Každý má to svůj názor..
Každý má to svůj názor..
Volkswagen Polo Classic, tmavě zelená metla, 1.6 benzín
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Ford Mondeo, 2.0 diesel
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Jajus je pilot vo tom zadna
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Chrudoši co tím myslíš rachod v Cruzovi ve 160 km, jezdím často tolik a i více ale rachot ?
To asi jezdíš s stáhnutima oknama.
To asi jezdíš s stáhnutima oknama.
Carthell Prg
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Zdravim vsetkych,
po zhruba mesiaci co som sedel na webe a natrafil na toto forum kde kazdy popisoval svoje skusenosti som bol dnes objednat Sparka v Green Cocktail farbe, ESP,vybava LS+ motor 1.2 a pride mi asi pod stromcek na vianoce tak sa tesim ako male decko.Takze dakujem za prakticke rady ktore tu kazdy napisal.
Toto forum mi skutocne pomohlo pri vybere mojho auta.
Ma niekto z Vas namontovany Zeder lock? Zvazoval som na radiacu paku Defend lock ale ten sa da zevraj prekonat-vsak autickari vedia asi svoje a tento Zeder je zatial zevraj neprekonatelny....Volal som do firmy ktora to montuje-je to v tej cene ako Defend len mi nevedeli povedal ci to zvladnu aj do Sparka lebosu to relativne nove modely..
Dakujem za kazdy postreh.
po zhruba mesiaci co som sedel na webe a natrafil na toto forum kde kazdy popisoval svoje skusenosti som bol dnes objednat Sparka v Green Cocktail farbe, ESP,vybava LS+ motor 1.2 a pride mi asi pod stromcek na vianoce tak sa tesim ako male decko.Takze dakujem za prakticke rady ktore tu kazdy napisal.
Toto forum mi skutocne pomohlo pri vybere mojho auta.
Ma niekto z Vas namontovany Zeder lock? Zvazoval som na radiacu paku Defend lock ale ten sa da zevraj prekonat-vsak autickari vedia asi svoje a tento Zeder je zatial zevraj neprekonatelny....Volal som do firmy ktora to montuje-je to v tej cene ako Defend len mi nevedeli povedal ci to zvladnu aj do Sparka lebosu to relativne nove modely..
Dakujem za kazdy postreh.
Chevrolet Spark LS+ 1,2 /5 dverovy Hatchback/ metaliza Green Cocktail /v cene zimne aj letne pneu
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Gear píše:Zdravim vsetkych,
po zhruba mesiaci co som sedel na webe a natrafil na toto forum kde kazdy popisoval svoje skusenosti som bol dnes objednat Sparka v Green Cocktail farbe, ESP,vybava LS+ motor 1.2 a pride mi asi pod stromcek na vianoce tak sa tesim ako male decko.Takze dakujem za prakticke rady ktore tu kazdy napisal.
Toto forum mi skutocne pomohlo pri vybere mojho auta.
Ma niekto z Vas namontovany Zeder lock? Zvazoval som na radiacu paku Defend lock ale ten sa da zevraj prekonat-vsak autickari vedia asi svoje a tento Zeder je zatial zevraj neprekonatelny....Volal som do firmy ktora to montuje-je to v tej cene ako Defend len mi nevedeli povedal ci to zvladnu aj do Sparka lebosu to relativne nove modely..
Dakujem za kazdy postreh.
Nazdar , s tým ZEDEROM dobrá voľba s bratom sme ich namontovali dosť , lepšie povedané brat vetšinou Volkswageny,škodovky,Audiny atd. Pokiaľ je klasiská spinacia skrinka a to v Sparkovy je tak to nieje problém namontovať , ale je to poriadna babračka , ale pre profika žiaden problém .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ahoj, vítej do klubu, máš identické auto jako my, resp. moje drahá, my máme najeto cca 8000 km, 95% po městě, zatím velká spokojenost. Zamykání zpátečky máme Construct. Ať Ti Skids sloužíGear píše:Zdravim vsetkych,
po zhruba mesiaci co som sedel na webe a natrafil na toto forum kde kazdy popisoval svoje skusenosti som bol dnes objednat Sparka v Green Cocktail farbe, ESP,vybava LS+ motor 1.2 a pride mi asi pod stromcek na vianoce tak sa tesim ako male decko.Takze dakujem za prakticke rady ktore tu kazdy napisal..
Chevrolet Spark 1.2 LS Plus, green cocktail
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS TI, Alfa Rosso
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS TI, Alfa Rosso