Benzín, nafta nebo plyn?
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Benzín, nafta nebo plyn?
Zdravím všechny přispívající. Omlouvám se pokud takovéto téma již někde je, ale nenašel jsem. Zato jsou diskuze prolezlé někdy až hádkami, co je lepší. Zda benzín, nafta nebo plyn. Jednotlivá témata jsou plná balastu, někdy více a někdy méně vtipné příspěvky pak zaplňují většinu témat. Pokud mohu poprosit, tak dávejte příspěvky o tom co je lepší či horší do Pokecu na toto téma.
Já osobně jsem jezdil jak s benzínem tak i s naftou a myslím si, že nelze jednoznačně označit nějakou variantu jako nejlepší. Pokud jsem jezdit dlouhé trasy a cca 40.tis. km ročně, tak bych preferoval naftu. Nyní jezdím většinou krátké trasy a cca 17 tis. km ročně a tak dle propočtů /vlastních/preferuji benzín. S plynem nemám zkušenosti.
PS: pokud je toto téma blbost tak to napište a smažeme to
Já osobně jsem jezdil jak s benzínem tak i s naftou a myslím si, že nelze jednoznačně označit nějakou variantu jako nejlepší. Pokud jsem jezdit dlouhé trasy a cca 40.tis. km ročně, tak bych preferoval naftu. Nyní jezdím většinou krátké trasy a cca 17 tis. km ročně a tak dle propočtů /vlastních/preferuji benzín. S plynem nemám zkušenosti.
PS: pokud je toto téma blbost tak to napište a smažeme to
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
- Reklama
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
Preto je tato tema sade plna hadok a hlavne nedorozumeni, pretoze niekto najprv musi zadefinovat slovo LEPSI.
Bez toho budes porovnavat jablka s hruskami.
Vyhody lpg:
1. setri motor (neriedi olejovu napln, ma vyssie oktanove cislo) ale len ak je dobre nastaveny a ak motoru nevadi vyssia teplota vo valcoch, hlavne kvoli vyfukovym ventilom
2. nepokazi sa na rozdiel od benzinu kedze je uzavrety v utesnenej nadrzi
Nevyhody lpg:
1. ma vyssie naroky na motor, takze niektore motory, na ktorych vyrobca prilis setril, maju problem s vyfukovymi ventilmi (na lpg konfere na pandore bolo par renault meganov).
2. zlikviduje kufor, kvoli nadrzi
3. problemy pri tankovani - malo cerpaciek, slaba obsluha, mala nadrz = caste tankovanie. Mala nadrz nie je podmienka, ale obvykle vacsia nevojde alebo uberie na prakticnosti a priestore v kufri podstatne viac a navyse aj ked by sa vosla vacsia, tak lpg montaznici z pohodlnosti alebo nevedmosti montuju malu. A neinformovani zakaznici radsej usetria pri montazi tisicku a, ktoru potom minu behom prveho roku na nepohodlnejsom tankovani.
4. problemy pri parkovani, na slovensku nevedia co je to vetrane podzemne parkovisko, je mi jasne ze kvoli par percentam lpg aut je to zbytocne, lenze vetrat treba aj kvoli dizlom a benzinom, skuste si v ba poluse zaparkovat v podzemi a dychat pritom nosom, co vysmrkate do vreckovky. V taliansku su vraj vetrane podzemne garaze bezne a zakaz lpg tam vraj ani nevidiet. Ale to bude asi tym, ze tam jazdi na lpg vraj az 20% aut.
5. vysoka investicia na zaciatku, problemy so zarukou, mizerna kvalita montaznych dielni, bordel v zakonoch.
Ak si niekto este na nieco spomenie tak nech to sem napise.
Ja osobne ak by som mal najazdit 10 a viac tisic km rocne a hlavne na danom aute aspon 100tkm cekovo (na rocny priebeh nie je vzdy vhodne pozerat,dolezity je celkovy) a robil by som kratke trasy do 50 az 100km, tak lpg. Ak pod 50tkm celkovo tak benzin. A inak dizel. Dizel je dobry na dlhe trasy, ale musi byt tichy,
Bez toho budes porovnavat jablka s hruskami.
Vyhody lpg:
1. setri motor (neriedi olejovu napln, ma vyssie oktanove cislo) ale len ak je dobre nastaveny a ak motoru nevadi vyssia teplota vo valcoch, hlavne kvoli vyfukovym ventilom
2. nepokazi sa na rozdiel od benzinu kedze je uzavrety v utesnenej nadrzi
Nevyhody lpg:
1. ma vyssie naroky na motor, takze niektore motory, na ktorych vyrobca prilis setril, maju problem s vyfukovymi ventilmi (na lpg konfere na pandore bolo par renault meganov).
2. zlikviduje kufor, kvoli nadrzi
3. problemy pri tankovani - malo cerpaciek, slaba obsluha, mala nadrz = caste tankovanie. Mala nadrz nie je podmienka, ale obvykle vacsia nevojde alebo uberie na prakticnosti a priestore v kufri podstatne viac a navyse aj ked by sa vosla vacsia, tak lpg montaznici z pohodlnosti alebo nevedmosti montuju malu. A neinformovani zakaznici radsej usetria pri montazi tisicku a, ktoru potom minu behom prveho roku na nepohodlnejsom tankovani.
4. problemy pri parkovani, na slovensku nevedia co je to vetrane podzemne parkovisko, je mi jasne ze kvoli par percentam lpg aut je to zbytocne, lenze vetrat treba aj kvoli dizlom a benzinom, skuste si v ba poluse zaparkovat v podzemi a dychat pritom nosom, co vysmrkate do vreckovky. V taliansku su vraj vetrane podzemne garaze bezne a zakaz lpg tam vraj ani nevidiet. Ale to bude asi tym, ze tam jazdi na lpg vraj az 20% aut.
5. vysoka investicia na zaciatku, problemy so zarukou, mizerna kvalita montaznych dielni, bordel v zakonoch.
Ak si niekto este na nieco spomenie tak nech to sem napise.
Ja osobne ak by som mal najazdit 10 a viac tisic km rocne a hlavne na danom aute aspon 100tkm cekovo (na rocny priebeh nie je vzdy vhodne pozerat,dolezity je celkovy) a robil by som kratke trasy do 50 az 100km, tak lpg. Ak pod 50tkm celkovo tak benzin. A inak dizel. Dizel je dobry na dlhe trasy, ale musi byt tichy,
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
Nevyhody diesla:Vzhladom na vysoku ucinnost produkuje malo odpadoveho tepla a v zime je v interieri do prvych 10km zima.
Ak je v noci pod -15°C tak rano startujem so strachom, ci to ta nafta v nadrzi zvladne.
Drahe diely pod kapotou.
Vyhody moderneho diesla:
Prijemna spotreba.
Dobry dojazd na plnu nadrz.
Hluk motora už je zvladnuty - nezainteresovane osoby v interieri nevedia rozlisit druh pohonnej jednotky. Vynimkou je TDI-PD, tam je to v interieri fakt hlucne.
Ak je v noci pod -15°C tak rano startujem so strachom, ci to ta nafta v nadrzi zvladne.
Drahe diely pod kapotou.
Vyhody moderneho diesla:
Prijemna spotreba.
Dobry dojazd na plnu nadrz.
Hluk motora už je zvladnuty - nezainteresovane osoby v interieri nevedia rozlisit druh pohonnej jednotky. Vynimkou je TDI-PD, tam je to v interieri fakt hlucne.
Opel Omega 2.2DTI
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
Coto coto ctu benzin nafta pry trosku podrazuje?
To jsou mi veci a jeste to daj jako hlavni clanek na seznamu asi na tom pravda naka bude.
http://www.novinky.cz/ekonomika/226914- ... inach.html
I v telce ted o tom melou
Me to neslo ani o 10 haleru
LPG 16.90kc
CNG 16.70kc
U tankovani zasadne se usmivat
To jsou mi veci a jeste to daj jako hlavni clanek na seznamu asi na tom pravda naka bude.
http://www.novinky.cz/ekonomika/226914- ... inach.html
I v telce ted o tom melou
Me to neslo ani o 10 haleru
LPG 16.90kc
CNG 16.70kc
U tankovani zasadne se usmivat
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
Dávno som sa tak nepobavil .ppp píše:Preto je tato tema sade plna hadok a hlavne nedorozumeni, pretoze niekto najprv musi zadefinovat slovo LEPSI.
Bez toho budes porovnavat jablka s hruskami.
Vyhody lpg:
1. setri motor (neriedi olejovu napln, ma vyssie oktanove cislo) ale len ak je dobre nastaveny a ak motoru nevadi vyssia teplota vo valcoch, hlavne kvoli vyfukovym ventilom
2. nepokazi sa na rozdiel od benzinu kedze je uzavrety v utesnenej nadrzi
Nevyhody lpg:
1. ma vyssie naroky na motor, takze niektore motory, na ktorych vyrobca prilis setril, maju problem s vyfukovymi ventilmi (na lpg konfere na pandore bolo par renault meganov).
2. zlikviduje kufor, kvoli nadrzi
3. problemy pri tankovani - malo cerpaciek, slaba obsluha, mala nadrz = caste tankovanie. Mala nadrz nie je podmienka, ale obvykle vacsia nevojde alebo uberie na prakticnosti a priestore v kufri podstatne viac a navyse aj ked by sa vosla vacsia, tak lpg montaznici z pohodlnosti alebo nevedmosti montuju malu. A neinformovani zakaznici radsej usetria pri montazi tisicku a, ktoru potom minu behom prveho roku na nepohodlnejsom tankovani.
4. problemy pri parkovani, na slovensku nevedia co je to vetrane podzemne parkovisko, je mi jasne ze kvoli par percentam lpg aut je to zbytocne, lenze vetrat treba aj kvoli dizlom a benzinom, skuste si v ba poluse zaparkovat v podzemi a dychat pritom nosom, co vysmrkate do vreckovky. V taliansku su vraj vetrane podzemne garaze bezne a zakaz lpg tam vraj ani nevidiet. Ale to bude asi tym, ze tam jazdi na lpg vraj az 20% aut.
5. vysoka investicia na zaciatku, problemy so zarukou, mizerna kvalita montaznych dielni, bordel v zakonoch.
Ak si niekto este na nieco spomenie tak nech to sem napise.
Ja osobne ak by som mal najazdit 10 a viac tisic km rocne a hlavne na danom aute aspon 100tkm cekovo (na rocny priebeh nie je vzdy vhodne pozerat,dolezity je celkovy) a robil by som kratke trasy do 50 az 100km, tak lpg. Ak pod 50tkm celkovo tak benzin. A inak dizel. Dizel je dobry na dlhe trasy, ale musi byt tichy,
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
S tými čerpačkami na LPG to už nieje také hrozné. Na nádrž sa dá urobiť cca 400-430 km čo sice nieje veľa, ale aspom si vystrieš chrbát na pumpe pri tankovaní. Parkovanie v podzemkách štve aj mňa, ale zvykol som si. Na plyn mam už druhé auto a keď bude časom iné, tak zasa len LPG. Na to čo najazdím mi to vychádza najlepšie.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
ppp-nevyhody LPG
1-jsou jen vyjimky a resitelne vetsinou to maji odrbane japonci ja na LPG na autech co mame je odjezdeno pres 700000km a zaden problem kvuli LPG.
2.Nadrze se davaji misto rezervy takze nelikviduji nic.
3.Stanic uz je plno na kazdem rohu a dojezd uz minimalne 400km na LPG z nadze misto rezervy a jeste dalsi dojezd na benzin v pripade nouze ale bezne neni duvod.
4.zakaz parkovani v podzemkach je jen u nas posranych pobolsevickych zemich ale u nas v CR to uz budou rusit ale i tak problem zaden s tim nemam vzdy se da parkovat venku a neni to zaden problem.
5.investice vracena i driv nez za rok kdyz clovek najede 30000km prumerne 1km -1kc u vetsich obsahu navratnost jeste rychlejsi
U nas montaznici uz maji moznost pojistit skodu zpusobeLPG tudiz nemusi se nikdo bat predelat i nove auto a deje se to ve velkem a kvalita prestaveb u nas je na dobre urovni ale jasne ne vsude a clovek musi trosku si je plorustrovat
Tady se da docist i to ze maji pojisteni na pripadne skody zpusobene provozem na LPG. http://www.auta-lpg.cz/Aktualni-nabidka/
1-jsou jen vyjimky a resitelne vetsinou to maji odrbane japonci ja na LPG na autech co mame je odjezdeno pres 700000km a zaden problem kvuli LPG.
2.Nadrze se davaji misto rezervy takze nelikviduji nic.
3.Stanic uz je plno na kazdem rohu a dojezd uz minimalne 400km na LPG z nadze misto rezervy a jeste dalsi dojezd na benzin v pripade nouze ale bezne neni duvod.
4.zakaz parkovani v podzemkach je jen u nas posranych pobolsevickych zemich ale u nas v CR to uz budou rusit ale i tak problem zaden s tim nemam vzdy se da parkovat venku a neni to zaden problem.
5.investice vracena i driv nez za rok kdyz clovek najede 30000km prumerne 1km -1kc u vetsich obsahu navratnost jeste rychlejsi
U nas montaznici uz maji moznost pojistit skodu zpusobeLPG tudiz nemusi se nikdo bat predelat i nove auto a deje se to ve velkem a kvalita prestaveb u nas je na dobre urovni ale jasne ne vsude a clovek musi trosku si je plorustrovat
Tady se da docist i to ze maji pojisteni na pripadne skody zpusobene provozem na LPG. http://www.auta-lpg.cz/Aktualni-nabidka/
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
k tym nevyhodam
1. ako som pisal, tak par renault meganov malo "podpalene" vyfukove ventily, tu na konfere ak si dobre pamatam, tak palix pisal dokonca aj o nejakych daewroletoch. Ja som s lpg nemal problem ani na skodovke 741.136 cize sedan ala 120 s inkarnaciou favoritoveho motora a to som na nej vozil najprv niekolkorocny benzin a potom po rozleptani kolena pred nadrzou uz len prach v nadrz . Ani ziadne nastavovanie ventilov sa nekonalo, po cca 30 az 40tkm som to uz ani nesledoval, kedze sa ani nehli. A na espere mam ja 110tkm a predosly majitel na rozstelovanom neriadenom 90tkm a tiez bez problemov. Ale par vynimiek sa naslo, ci to bolo jazdou alebo chybovostou vo vyrobe, alebo cim to neviem.
2. a rezerva ostava kde? no predsa v kufri, ktory bol pred lpg prazdny. Nevozit rezervu je fajn, ak ma clovek na odtahovku a na slovensku aj na pokuty. Rezerva je u nas povinna vybava, na ktorej sa da dobre plnit kvota vybranych pokut.
3. Stanic je plno, v noci su zavrete, cez vikend vacsina, 24x7 su benzinky, kde vas v noci neobsluzia bud vobec, slovnaft, alebo len s problemami, obsluha je jeden clovek, zase slovnaft (ine okrem jurkiho ani lpg nemaju, snad na par vynimiek v mestach mimo hlavnych tras), a musel by zamknut benzinove stojany a predajnu a sami si natankovat mate zakazane. Je pravda, ze u zastrcenejsich benziniek si mozete nataknovat aj sami a obsluha s tym nema poblem, ale ked tankujete na neznamej benzinke, tak sa neodvazite, lebo nasrata obsluha nie je prave prijemna a uz som zazil aj to, ze sa neiktorych dotklo to ze som sa po zazvoneni isiel slusne spytat ci si mozem nataknovat sam pripadne ci nemaju vela prace ci zvoncek vobec poculi (aj take sam i stalo, ze zvoncek nepoculi, asi im nezvonil, ak neviete ako spraven zmacknut tlacidlo so zaoxidovanymi konektormi). A aj ked obsluha pride a je ochotna a dokonca ma aj dobru naladu (mozno zaciatok smeny), tak je to stale zdrzanie, lebo lpg stojan je obvykle dost daleko od budovy, navyse bez vyhovujuceho pristresku v dazdi. Ked to porovnas s tankovanim benzinu, ktoreho tankovanie je podstatne nebezpecnejsie ako lpg a pritom s tym nik nema problem, tak dostupnost tankovania lpg je na slovensku mizerna.
4. Skus si zaparkovat pri novsich nakupnych centrach v BA, kde su parkoviska uz len podzemne, kedze miesta na nadzemne je malo. A novopostavene obytnonakupne komplexy ponukaju majitelom bytov len podzemne parkovacie miesta. Samozrejme lpg vstup zakazany.
5. nepisem o navratnosti ale o investicii a ti co maju starsie auto a chcu lpg tak kvoli ombedzenym financiam tych 1 az 1.5t eur proste nedokazu vzdy naskrabat, takze je to nevyhoda. Co sa tyka kvality, tak s tym mam uz par skusenosti, uz som tu o nich aj pisal. To ze su poisteni nic neznamena, u nas este musia mat navyse vdaka likvidacnemu zakonu (likvidacnemu pre mensich ale sikovnych montaznikov) dost nezmyslenu hotovost na ucte, ale ako som uz uviedol tak lpg si casto davaju menej solventni majitelia aut, takze je pre nich dost tazke sudit sa s lpg montaznikmi. To ze ty s tym problem asi nemas, len potvrdzuje pravidlo.
Mna sa niektore nevyhody netykaju, o kvalitu montaze sa viem postarat vdaka jednej dielni, kde sa predpokladam viem dohodnut z konkretnym vyhotovenim (vsak peha ), dalsie servisovanie si budem robit sam, s tym problem nemam. Nadrz uz mam celkom slusnu, len zatial zle namontovanu, ale cez leto sa uz do nej vode 53 az 60litrov, takze s dojazdom tiez problem mat nebudem. Ale ten zvysok ma proste netesi ale ked uz som sa dal na boj ako lpgckar, tak s tym musim nejako vydrzat . Vyhody zatial prevazuju neyhody. Aspon si to myslim. Tie vyhody a nevyhody som nepisal ako to pocitujem ja, ale pre pripadnych zaujemcov o lpg. Preto napriklad nebudem pisat ze stare auto je fajn, pretoze ma nizku nadobudaciu cenu a lacny servis (u mna na zahrade ) , lebo to plati pre mna. Nie pre 90% ostatnych ludi.
1. ako som pisal, tak par renault meganov malo "podpalene" vyfukove ventily, tu na konfere ak si dobre pamatam, tak palix pisal dokonca aj o nejakych daewroletoch. Ja som s lpg nemal problem ani na skodovke 741.136 cize sedan ala 120 s inkarnaciou favoritoveho motora a to som na nej vozil najprv niekolkorocny benzin a potom po rozleptani kolena pred nadrzou uz len prach v nadrz . Ani ziadne nastavovanie ventilov sa nekonalo, po cca 30 az 40tkm som to uz ani nesledoval, kedze sa ani nehli. A na espere mam ja 110tkm a predosly majitel na rozstelovanom neriadenom 90tkm a tiez bez problemov. Ale par vynimiek sa naslo, ci to bolo jazdou alebo chybovostou vo vyrobe, alebo cim to neviem.
2. a rezerva ostava kde? no predsa v kufri, ktory bol pred lpg prazdny. Nevozit rezervu je fajn, ak ma clovek na odtahovku a na slovensku aj na pokuty. Rezerva je u nas povinna vybava, na ktorej sa da dobre plnit kvota vybranych pokut.
3. Stanic je plno, v noci su zavrete, cez vikend vacsina, 24x7 su benzinky, kde vas v noci neobsluzia bud vobec, slovnaft, alebo len s problemami, obsluha je jeden clovek, zase slovnaft (ine okrem jurkiho ani lpg nemaju, snad na par vynimiek v mestach mimo hlavnych tras), a musel by zamknut benzinove stojany a predajnu a sami si natankovat mate zakazane. Je pravda, ze u zastrcenejsich benziniek si mozete nataknovat aj sami a obsluha s tym nema poblem, ale ked tankujete na neznamej benzinke, tak sa neodvazite, lebo nasrata obsluha nie je prave prijemna a uz som zazil aj to, ze sa neiktorych dotklo to ze som sa po zazvoneni isiel slusne spytat ci si mozem nataknovat sam pripadne ci nemaju vela prace ci zvoncek vobec poculi (aj take sam i stalo, ze zvoncek nepoculi, asi im nezvonil, ak neviete ako spraven zmacknut tlacidlo so zaoxidovanymi konektormi). A aj ked obsluha pride a je ochotna a dokonca ma aj dobru naladu (mozno zaciatok smeny), tak je to stale zdrzanie, lebo lpg stojan je obvykle dost daleko od budovy, navyse bez vyhovujuceho pristresku v dazdi. Ked to porovnas s tankovanim benzinu, ktoreho tankovanie je podstatne nebezpecnejsie ako lpg a pritom s tym nik nema problem, tak dostupnost tankovania lpg je na slovensku mizerna.
4. Skus si zaparkovat pri novsich nakupnych centrach v BA, kde su parkoviska uz len podzemne, kedze miesta na nadzemne je malo. A novopostavene obytnonakupne komplexy ponukaju majitelom bytov len podzemne parkovacie miesta. Samozrejme lpg vstup zakazany.
5. nepisem o navratnosti ale o investicii a ti co maju starsie auto a chcu lpg tak kvoli ombedzenym financiam tych 1 az 1.5t eur proste nedokazu vzdy naskrabat, takze je to nevyhoda. Co sa tyka kvality, tak s tym mam uz par skusenosti, uz som tu o nich aj pisal. To ze su poisteni nic neznamena, u nas este musia mat navyse vdaka likvidacnemu zakonu (likvidacnemu pre mensich ale sikovnych montaznikov) dost nezmyslenu hotovost na ucte, ale ako som uz uviedol tak lpg si casto davaju menej solventni majitelia aut, takze je pre nich dost tazke sudit sa s lpg montaznikmi. To ze ty s tym problem asi nemas, len potvrdzuje pravidlo.
Mna sa niektore nevyhody netykaju, o kvalitu montaze sa viem postarat vdaka jednej dielni, kde sa predpokladam viem dohodnut z konkretnym vyhotovenim (vsak peha ), dalsie servisovanie si budem robit sam, s tym problem nemam. Nadrz uz mam celkom slusnu, len zatial zle namontovanu, ale cez leto sa uz do nej vode 53 az 60litrov, takze s dojazdom tiez problem mat nebudem. Ale ten zvysok ma proste netesi ale ked uz som sa dal na boj ako lpgckar, tak s tym musim nejako vydrzat . Vyhody zatial prevazuju neyhody. Aspon si to myslim. Tie vyhody a nevyhody som nepisal ako to pocitujem ja, ale pre pripadnych zaujemcov o lpg. Preto napriklad nebudem pisat ze stare auto je fajn, pretoze ma nizku nadobudaciu cenu a lacny servis (u mna na zahrade ) , lebo to plati pre mna. Nie pre 90% ostatnych ludi.
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
No a čo tak Hybrid alebo elektromobil kurnik velké auto a kufor ako v maluchu a ešte bordel ako svi...to sú za ludia možno taký bordel majú aj doma
- Přílohy
-
- P160610_09.12[01].JPG (164 KiB) Zobrazeno 4679 x
-
- P160610_09.02[01].JPG (134.04 KiB) Zobrazeno 4679 x
-
- P160610_08.53.JPG (144.27 KiB) Zobrazeno 4679 x
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
HusarJan píše:No a čo tak Hybrid alebo elektromobil kurnik velké auto a kufor ako v maluchu a ešte bordel ako svi...to sú za ludia možno taký bordel majú aj doma
Ijha , to si fotil kufor svojmu zakaznikovy .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
To je parada ty krasne ceny LPG a CNG jen se kocham tankuju usmivam se u placeni s radosti se projizdim
Taky to tak mate?
Taky to tak mate?
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
To je divne nikdo se neraduje s jizdy a tankovani
Dnes kdo poslouchate Impuls je tam agent B a dnes rikal ze uvazuje o zmene pohonu diky Kaddáfímu a uvazuje o CNG ale rekl ze by byl moc tichy a soused by neslysel kdy odjizdi a prijizdi jj taky mame problemy co mame tichy provoz
Dnes kdo poslouchate Impuls je tam agent B a dnes rikal ze uvazuje o zmene pohonu diky Kaddáfímu a uvazuje o CNG ale rekl ze by byl moc tichy a soused by neslysel kdy odjizdi a prijizdi jj taky mame problemy co mame tichy provoz
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
Ja by som sa rád radoval, ale ešte to musím dotiahnuť do konca. Naš prvý Opel Combo mal na plyne najazdených 400 tis. ked išiel na smrt, ale pravdepodobne ešte niekde jazdí. Tento nový ma cca 170 tis a pohoda. Avejko ešte čaká....
Škoda Roomster TSI
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
Co jste meli a mate taky na CNG nebo LPG?
Je to parada si takhle jit natankovat za 16,70l a krasne se jit jen tak projet na vylet a kochat se krajinou
Je to parada si takhle jit natankovat za 16,70l a krasne se jit jen tak projet na vylet a kochat se krajinou
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Benzín, nafta nebo plyn?
Kde tankuješ LPG za 16,70 Kč? Tady v Rožnově je litr za 17,90 Kč.
Tacuma 1.8 + LPG - 72 kW