táhne řízení
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Re: táhne řízení
Já je bral v Drafelu a byly originál. Ty moje starý ač se to nezdálo ani neprojevovalo vypadaly dost hrozně. Strach jsem dostal až když byly venku a viděl jsem je na vlastní oči.
- Přílohy
-
- R1.jpg (92.44 KiB) Zobrazeno 3174 x
-
- R11.jpg (97.83 KiB) Zobrazeno 3174 x
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
- Reklama
Re: táhne řízení
to čo ti tady radia su hovadiny je to častá závada na nubirách su to silenbloky predných ramen je to rpkotina ale na rozbitie papule je to akorát hlavne ak chitiš jednym kolesom vodu treba kupit nove silembloky predných ramen na každe strane su dva jeden menši a druhy vetsí . vybrat spodné ramena vylisovat stare silembloky von a nahradit novýma ale daj pozor ako ich tam dáváš lebo ak ich pootočiš o 90 stopnou tak ich odpáliš za mesiác znovu
Re: táhne řízení
Podle mě je lepší koupit komplet nová originální ramena. Až ty ramena vyndá, zjistí, že jsou načatá a stejně je nakonec bude kupovat. Zas takový rozdíl v ceně to není.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: táhne řízení
poku je ta fotka realna tak je to na ho....
je to polskej smejd a ya 10 tis km je po gumach.
drafel taky nevi co mu prijde vydzckz si je kontroluju osobne ale radeji menim silenblokz u tech je to vetsinou v pohode.
nebo kup tohle rameno a do nej nove silenblokz.
a co ten prah?chces ho?
je to polskej smejd a ya 10 tis km je po gumach.
drafel taky nevi co mu prijde vydzckz si je kontroluju osobne ale radeji menim silenblokz u tech je to vetsinou v pohode.
nebo kup tohle rameno a do nej nove silenblokz.
a co ten prah?chces ho?
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: táhne řízení
Ta fotka je udělaná loni v létě při výměně na mém autě. Bylo dovezené z Německa i se servisní knížkou a těch cca 90000km bylo reálných. Auto začalo bouchat na nerovné silnici a letmým kouknutím pod něj bylo vidět jen jeden vymlácený silentblok. A to ještě na té "lepší" straně. Pro jistotu jsem objednal celá ramena a udělal jsem dobře.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: táhne řízení
Hele prahy budu řešit až budou prašule, musim zatim pořešit tohle... napadá mě, jestli ten člověk co mi to měnil je fakt neotočil... ja uvidim, mam teď kontakt na člověka kterej dováží díly do originálních servisů... tak uvidim co je a neni schopnej sehnat, musim ty ramena sundat a kouknu se co je špatně... pak budu řešit jestli má fakt cenu koupit znova silentbloky nebo celýramena...
Re: táhne řízení
citam názory na závadu že auto taha do strany pťi pťidáni plynu a sou to jednoznačne silembloky na spodních ramenách a padl tady názor že dávat tam originály taky tady odeznel názor že delphi nejsou moc dobrý ale je to blbost stači je dat tak jak maji bejt kdyš je mnenite tak se podivejte jak mají bejt prosože ten velkej silemblok se vykláni jen v určitem smneru a když ho otočite o devadesát stupnu tak ho hned odtrhnete
Re: táhne řízení
pozeram na rameno s uz nalisovanym silentblokom:
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 4e01130cb6
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... a8671c279a
a ked na to pozeram, tak je gumenymi uchytmi ako keby pootoceny o 45stupnov smerom na os hriadela a teda aj pozdlznej osi vozidla, a to tak, ze pri akceleracii a brzdeni ma umozneny maly pohyb nez sa zarazi o gumene obmedzovace vykyvu, keby bol teda pootoceny o 90stupnov ako pise comodor tak ma pohyb pri akceleraci a brzdeni zablokovany. Mne to pripada skor ze tak ako je to na fotke z krce tak takto by sa mal skor utrhnut nez ked ho pootocim o 90st. Ale fakt netusim kedy to bude mat v skutocnosti vyssiu zivotnost.
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 4e01130cb6
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... a8671c279a
a ked na to pozeram, tak je gumenymi uchytmi ako keby pootoceny o 45stupnov smerom na os hriadela a teda aj pozdlznej osi vozidla, a to tak, ze pri akceleracii a brzdeni ma umozneny maly pohyb nez sa zarazi o gumene obmedzovace vykyvu, keby bol teda pootoceny o 90stupnov ako pise comodor tak ma pohyb pri akceleraci a brzdeni zablokovany. Mne to pripada skor ze tak ako je to na fotke z krce tak takto by sa mal skor utrhnut nez ked ho pootocim o 90st. Ale fakt netusim kedy to bude mat v skutocnosti vyssiu zivotnost.
Re: táhne řízení
nejde o zadni silentbloky ale o predni PREDEVSIM.
zadni muzou zmeknout ale u nich nejde o pohyb dopredu nebo dozadu ale o pohyb ramene ve vykyvu nahoru a dolu.tak to maji vsecky auta ze pokud neni plny coz byt nemuze tak je presne takhle.i kdyz na obrazku jsou jeste o kousek spatne.na original silenblocich je znacka a ta ma smerovat k prednimu silentbloku.
taky sem slysel ze delphi jsou dobry ale po zkusenostech sou to zmetky nejvetsi.
udajne nejlepsi je firma MOOG
hodne stesti
zadni muzou zmeknout ale u nich nejde o pohyb dopredu nebo dozadu ale o pohyb ramene ve vykyvu nahoru a dolu.tak to maji vsecky auta ze pokud neni plny coz byt nemuze tak je presne takhle.i kdyz na obrazku jsou jeste o kousek spatne.na original silenblocich je znacka a ta ma smerovat k prednimu silentbloku.
taky sem slysel ze delphi jsou dobry ale po zkusenostech sou to zmetky nejvetsi.
udajne nejlepsi je firma MOOG
hodne stesti
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: táhne řízení
no uz mi je to jasne, nasiel som original, kde je to namontovane tak ako by som to namonoval ja keby som si nezapamatal ako bol namontovany, tak aby sa pri akceleracii a brzdeni sielntblok co najmenej deformoval a teda sa co najmenej menila geometria napravy a zaroven aby klavol co ajmensi odpor a aj sa co najmenej nicil pri preperovani
- Přílohy
-
- 1478891918.jpg (182.59 KiB) Zobrazeno 3146 x
Re: táhne řízení
Tak jsem dnes radši vyměnil obě ramena, nakonec silentbloky Delphi nebyly kamenem úrazu, tím byl zadní silentblok, ve kterym jsou ty 2 vymezovací kroužky, a ty tam jaksi ten človíček zapomněl dát... takže se ten zadní roztrhal... CELEJ PROBLÉM...
Re: táhne řízení
ty krouzky nehrajou zasadni roli ale hlavni je jak je silentblok natoceny.pokud byl blbe tak se utrhnul.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil