Otacky
Moderátor: Blue Lanos
Re: Otacky
no už jsem zde psal, že mám možnost jezdit i s 2,0 dieslem common rail...... zátah je pěkný ale pouze v značně omezeném rozsahu cca 1800 - max. 3500 pak už nic moc..... s atmosferickou 2,0 Nubirou kombi, když občas vyháním pavouky se rozjíždím na 3 -140, 4 - 180 a pak řadím za 5 rozsahy použitelných otáček jsou jsou u benzínu daleko širší, např. na 3 lze jet úplně bez problémů od 40 do 140 tedy od nějakých 1800 ot do 5500. Docela jsem vycukal panáčka s Oktávkou TDI která bez čipu už moc ochotně přes 180 nejde...... byl docela překvapen
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Otacky
Ja to tu čtu tak i tady v otáčkách a akceleraci je velký rozdíl mezi benzińákem i nafťákem
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Otacky
Lenže si uvedom že ten panáček v Octe maj s najväčšou pravdepodobnosťou starý PD a typujem 1.9 77 kW....takže to neni o čom to musí 2.0 benzín dať jak nič. Lebo Octa je na ten motor ťažká...ale s tým 163 hp Cruzovím dieselom-..... serem na to zase sme pri tom istom
vrátime sa k téme ďakujem
vrátime sa k téme ďakujem
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: Otacky
Sak ale 2.0 TDI sa robia v roznych vykonoch. Moze byt aj to co si napisal a nas sused ma Golfa 2.0 TDI 170 koni bez nachipovania. A to uz by na neho nestacil ani 1.8T benzin...chrudoš píše:Diesel by mel vyhrat, vo to nic, je to tak i v technickych udajich, jenze zas zapominate na to vase turbo! Ostatne:
1,8 LT(104kW) vs. 2,0 VDCi (120 kw) je zrychleni 10,2 vs. 8,5, to je snad jasne.
Naproti tomu Octavia:
1,8 TSI (118 kW) vs. 2,0 TDI (103 kW) je zrychleni 7,8 vs. 9,5 - jasny dukaz, ze z mensiho benzinu pridanim turba dostanu daleko vyssi vykon! Jasne, spotreba je 6,9 vs. 4,8, ale to je logicke.
Chlapi, smirte se s tim, ze nic jineho nez spotrebu nemaji ty vase smrady lepsi
A akoze, aby sa nepovedalo, aby som ostal pri teme otacky, tak takemu motoru stacia aj velmi nizke otacky.
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Otacky
Pozor pozor! Vsichni zucastneni necht se ihned presunou do tematu benzin vs. diesel v sekci motory! Na nikoho necekame!
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
Re: Otacky
Celé dobre nikto tu nic nove nenapisal to si tu len potvrdzujete uz desatrocia známe pravdy a to ci auto taha od nizkych alebo az vo vyssich otazkach je uplne jedno nezalezi na tom ci 18-rocny frajeri na 1.9 Sdi (octavka) alebo 1.2 V3 (fabia) deru gumy pri kazdom vyjazde z krizovatky a predbiehaju bez odhadu o vzdialenosti a rychlosti a ci je to vobec bezpecne... Páni ruku na srdce kolki sa pozriete do spetaka ked uz predbiehate auto ci ste dostatocne pred nim aby ste sa mohli zaradit ???
Naposledy upravil(a) fatrc dne úte bře 01, 2011 22:08, celkem upraveno 1 x.
Biely Cruze 1.6 LS PLUS
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Otacky
Tocit do omezovace ja vetsinou protahnu 2 do omezovace a pak se to hybe a neni to zdechle a neposkodis nic od toho tam je
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Otacky
Takze ja sa tiez kuknem vzdy a plus mam aj odhad. A nevadi ze su tu desatrocia stare pravdy, mozno sa objavi nejaky novy poznatok a je tu sranda.
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Otacky
presne tak Kjub
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: Otacky
Jasně že pokaždý,taky je dobrý dívat se i před vybočenim do protisměru do zrcátka, několikrát se mi stalo že sem tam zpozoroval nabušenýho němce jak neohroženě předjíždí celou kolonu a kdybych se nepodíval tak bych mu tam vjel... Prostě člověk musí mít prostor kolem auta v merku neustále...
Chevrolet CRUZE 1.6 LS+ aka Chevíííík
Re: Otacky
Fatrc nejak nechapu, co ti vadi. Ze se auto obcas vytoci do cerveneho, to beres jako projev piratstvi? Ja tohle beru naopak napriklad pri vjizdeni na dalnici jako vhodnou vec, srovnat rychlost s ostatnimi co nejdrive, ostatne to je princip pripojovaciho prihu nikde jinde auto vlastne netocim, protoze nikde clovek nevi, co mu vleti pod kola. A se zrcatkem? samozrejme ze koukam, proc bych koukat nemel? podle sebe soudim tebe?
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca
Re: Otacky
Presne tak. Neznasam, ked je niekto predo mnou a zaradujeme sa na dialnicu (zo 60km/h na 100km/h) a nezrychly ani za toho krista a kamion nas potom vsetkych zablokuje. A auto ma 6t otacok na to, aby sa tam aj niekedy dostalo!
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otacky
Když se tuřeší to zrychlení, otáčky a připojování.... Nevim už odkud ale mam nějak vsugerováno že na dálnici se smí připojovat až pokud má auto aktuální rychlost alespoň 60 (nebo 80?) km/h. Takže ono to zrychlenií k něčemu je.
A pak tu máme retardéry, zužování silnic ve městech kvůki hluku atd. To jsou ty chvíle kdy zpomalim, dam tam za 2 a jedu pomalu (jak to ty buzeranti chtěli) na 6 tis otáček ať si to ticho a klid užijou. Bohužel takhle jsem nucenej poslední dobou projížcdět spoustu měst a vesnic.
A pak tu máme retardéry, zužování silnic ve městech kvůki hluku atd. To jsou ty chvíle kdy zpomalim, dam tam za 2 a jedu pomalu (jak to ty buzeranti chtěli) na 6 tis otáček ať si to ticho a klid užijou. Bohužel takhle jsem nucenej poslední dobou projížcdět spoustu měst a vesnic.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Otacky
Pripojovaci pruh se sklada ze zrychlovaciho useku( cca 50 m), kde mas dosahnout 75 % rychlosti na dalnici, pak z useku manevrovaciho (cca 100 m), kde by ses mel zapojit mezi auta a useku zarazovaciho (cca 80 m), kde konci pruh a pripojit uz se musis. Tzn princip pripojeni je jasny: na 50 metrech to rozhulit, az pak se cpat mezi auta, a ne jak to delaji nekteri experti, ze prejizdeji jeste tu plnou caru na zacatku a ohrozuji tak vsechny. Anebo druhy extrem, jedu 50 km/h az na konec a tam zastavim, protoze jsem se nestihl pripojit
Cruze 1,8 LT (dnes vlastne LTZ) Míca