Zdravím vás pánové, podělím se s vámi o včerejší příběh s první servisní prohlídkou, přeji pěkné a napínavé čtení:) A důležitá poznámka předem. Auto jsem u tohoto prodejce nekoupil.
Vybral sem si servis podle ceny. Konkrétně FAIR AUTOTOP v Ústí n/L, kde mi potvrdili telefonicky i mailem cenu 3650,- Kč s DPH. Takže jsem směle vyrazil a můj vlastní olej se mnou. Takže sem očekával minimálně o 1000,- Kč cenu ještě nižší. Po první výměně informací ohledně toho co tam dělám se začly výhody mého výběru vytrácet. Začlo to tím, že sem řekl, že mám s sebou vlastní olej a proč mám platit jejich předražený olej a že v jiných servisech mi řekli, že si vlastní olej mohu přinést. Poté jsem se zeptal, jestli ta cena 3650,- platí. A to už asi bylo moc
Cituji: " Vy chcete servisní prohlídku za 3650,- a ještě vám tam máme nalít váš olej? To chcete trochu moc ne?". Super jednání co myslíte? Další pokračování byla mírná hádka o ceně. Já jsem si stál na svých slíbených 3650,- a dotyčný pán mě opravil, že takovou cenu mohu chtít tak maximálně na Sparka nebo Aveo. Má otázka :"A kolik tedy u Vás stojí serviska na Cruze?" Odpověď:"Obvyklá cena 8-9 tisíc". Ještě, že mám brýle, které zachytili mé oči valící se z důlků. Tak to už bylo trochu moc. Dal jsem svou nespokojenost najevo a hle. Tento milý pán odešel kamsi dozadu a přišel jiný pán. Vyhledali jsme mail, který jsem jim psal. Email jsme našli. Evidentně pán na vyšším postu byl velmi příjemný a okamžitě řekl, že serviska bude za slíbenou cenu. Tedy 3650,-. Zaměstnanec s kterým jsem se tam předtím přel, tam neustále pobýhal okolo a plácal hovadiny typu "Pán už tady měl být v 15 tisících" atd. Je vidět, že se ani nepodíval co mám za auto. Já nevím, ale jestli někdo pracuje v Autorizovaným servisu a prodejně, tak snad musí vědět, že Cruze nemá v 1,6 diesel. Serviska trvala asi hodinu.
Rozpis prací a ceny: (Ceny bez DPH)
VLOŽKA FILTRU OLEJE 1,4 194,94,-
OLEJ GM 5W/30 1705,17,-
prohlídka 27 000 km
délka 2,3 hod !!! 1 150,-
CELKOVÁ CENA S DPH 3660,-
UPOZORNUJI, ŽE CENA PRO OSTATNÍ BY BYLA MINIMÁLNĚ 8 TISÍC!!!
Vyhodnocovanie-kritéria:
• Solídnosť, ochota a komunikácia se servisov=1
• Prístup k zákazníkom, informovanosti a jednanie so zákazníkom=2
• Celková cena, kvalita i rychlost prevedených služeb=3
• Celkový dojem=1
• Akce a slevy=0