Mám problém s vybíjením baterie. Nejprve jsem si myslel, ze to je po montazi autoradia, ale nakonec jsem s kamosem vytahoval pojistky jednu po druhe a zjistil jsem, že to po odpojení pojistky (30-HORN, BLOWER MOTOR(HIGH) - klakson, motor větráku topení) zmizne.
Nestalo se uz nekomu neco podobneho? Navíc by mne zajimalo, jaky je rozdíl mezi:
30-BLOWER MOTOR(LOW) - motor větráku topení
30-HORN, BLOWER MOTOR(HIGH) - klakson, motor větráku topení
??????
To je větrák jištěný dvouma pojistkama ???
Vybíjení baterky
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Vybíjení baterky
Chad
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Čoveče, ještě si pamatuju, že takhle nám zlobilo auto těsně po koupi v roce 1996. Tehdy byl taky problém v pojistkách, ale nic víc Ti k tomu už bohužel nepovím...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ja som mal problem s vybijanim baterie. Na vine bol spinac osvetlenia kufra. Aj ked som meral bol ok, po 2 dnoch stania sa baterka (1/2 rocna) vybila. Vymenil som na radu servisaka z daewa spinac (dal som tam zo S-120) a odvtedy je vsetko OK. Je tam mala medzera medzi kontaktmi a niekedy sa stane,ze ostane zopnuty...
ahoj podívám se do elektro schéma a pokusím se zítra napsat (jestli mi bude konečne fungovat net) ale zdá se mi to divné ,protože mám pocit žetyto pojistky jsou přes klíček.Ale uvidíme
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Do-bby
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
- Bydliště: Chomutov, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení baterky
no mam s tim take problem. mel jsem pripojene radio (mam prepinani napajeni na radiu - po otoceni klicku a bez - pomoci prehazovani konektoru v radiu)
kdyz to zapojim, aby radio slo po zapnuti klicku, tak to nefunguje ale jen svitim. tak jsem to zapojil obracene aby nebyl zapotrebi klicek.
radio mam vypnute ale po mesici je baterka kaput. ale az ted posledni pul roku. pul roku predtim to fungovalo normalne.
tak ted to resim tak, ze mam radio vyndane a kdyz jedu nekam dal, nebo auto ten den dyl pouzivam tak ho zas zapojim a zasunu zpet.
kdyz to zapojim, aby radio slo po zapnuti klicku, tak to nefunguje ale jen svitim. tak jsem to zapojil obracene aby nebyl zapotrebi klicek.
radio mam vypnute ale po mesici je baterka kaput. ale az ted posledni pul roku. pul roku predtim to fungovalo normalne.
tak ted to resim tak, ze mam radio vyndane a kdyz jedu nekam dal, nebo auto ten den dyl pouzivam tak ho zas zapojim a zasunu zpet.
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)
Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)
Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)