LPG a Flashlube
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
Re: LPG a Flashlube
tak v carensu je LANDI RENZO.ale jine oznaceni nevim kde hledat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Reklama
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: LPG a Flashlube
Mluvil jsem zlehka s plynarem a rikal ze hlavne japonci citoval mazdu maji mekke sedla a flashlube tam doporucuji a tihle maji pojistku ze se nevim rikal myslim 4 domluvili a maji pojisteni na poskozeni motoru z duvodu provozu na LPG takze bez starosti
Na dotaz jak je to mozne ze se stane ze se motor poskodi rekl ze muze mit i vliv spatne serizeni treba chuda smes a zatim meli problem co pouzili pojisteni za celou dobu jen s jednim autem a pojistovna to zaplatila takze pro zakaznika bez problemu
Co bylo pavle tomu carensu a kolik let a km ujel na lpg?
Na dotaz jak je to mozne ze se stane ze se motor poskodi rekl ze muze mit i vliv spatne serizeni treba chuda smes a zatim meli problem co pouzili pojisteni za celou dobu jen s jednim autem a pojistovna to zaplatila takze pro zakaznika bez problemu
Co bylo pavle tomu carensu a kolik let a km ujel na lpg?
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG a Flashlube
No Já mám v Kráske Landirenzo V05 to asi mal aj Carenz ake keď vetšinou sa do nich dává OMEGAS ale jeho cena je dosť vysoká no nakolko pôvodný OMEGAS bol troška iný ale máme ho v Sanmusse a aj skoro vo všetkých Mazdách a Seatoch no vetšina už má nad 10 rokov ale ani sme je nenastavovali a môj má už 4 rok a zatial nebol na PC jo a OPEL mastil na Landirenzu 8 rokov bez akéhokolvek nastavenia či opravy.Vetšina našich aut z 90tich rokov majú fúru kilákou a dokopy nemáme pomali do čeho siahnuť (ješte že sa musia meniť nádrže a občas membrány).Fakt to môžem odprisiahnuť že Landi je MERCEDES a to keď namontujeme tak auto už len jazdí.No a motory tak asi takto LPGčkové nám tu šlapú ako hodinky ale benzin no to je iná parketa ale tak zasrané motory po LPG nikdy niesú.Nevie možno ide o systém ale My tu problém nemáme a daewaa s plynom majú úctihodné kilometre (daktoré sú na hranici veteránou) a jo flashlube sme nikde nedali ale na Š 105-125 sa museli dávať upraviť sedla výfukových ventilov ale to len u týchto motorov už Favorit sa neupravoval.dokopy zhrnuto kdo raz jazdil na LPG a nemal problém ten už iné palivo nechce to Mám na 100% overené proste tem čo sme montovali tak pred kúpou nového vozu sa hned pítajú či sa dá zamontovať LPG a aj AVEA sa tu u Nás húfne prestavali lebo šrotovné fungovalo no v tedy z modelov aut bolo len AVEO a DACIA ktorá mali povolenie už od nova Já som plynár a mal som ho zatial na dvoch autách a keď to fungovalo v 30 ročnom OPLI tak Kráske to šmakuje ješte viac
Re: LPG a Flashlube
kluci tak ja netvrdim ze je ladni spatne ale ze by plyn neskodil bohuzel rict nemuzu.
nubira byla po smrti,dalsi nubira v podobnem stavu(obe 170 tis a navic rozpadly katalyzator)vitara po smrti ventily-podpalene vule tenkrat mely najeto 45000
starej magentis chod motou strasnej katalyzator v haji najeto cca 105 tis-ten jeste jede ale neustale sviti chyba
Carens podpalene 3 ventily tak ze uz castecne chybela plocha ostatni vyfuky nebyly o nic lepsi vule ventilu nejaka byla
najeto 50000 s pravidelnym servisem.
navic na vetsine plynovych aut odejde palivove cerpadlo o mnoho driv nez by odeslo na aute bez plynu
mozna je to jen par smitek v tom obrovskem rybniku ale majitele carensu to ted bude stat cca 25000 a to jsem to jeste hooodne usetril pouhym zabrousenim nevymenych zdvihatek.
no a kdyz to tak vidim auta s hydrostavy na ventilech budou mit asi vetsi zivotnost jelikoz teplota ktera tam panuje roztahuje ventily a hydeostav to dokaze vymezit.nenastavitelne zdvihatko ma smulu a tedy vule se zmensuje a ventily nemaj vuli a podpali se.
nic jineho me k tomu nenapada.
nubira byla po smrti,dalsi nubira v podobnem stavu(obe 170 tis a navic rozpadly katalyzator)vitara po smrti ventily-podpalene vule tenkrat mely najeto 45000
starej magentis chod motou strasnej katalyzator v haji najeto cca 105 tis-ten jeste jede ale neustale sviti chyba
Carens podpalene 3 ventily tak ze uz castecne chybela plocha ostatni vyfuky nebyly o nic lepsi vule ventilu nejaka byla
najeto 50000 s pravidelnym servisem.
navic na vetsine plynovych aut odejde palivove cerpadlo o mnoho driv nez by odeslo na aute bez plynu
mozna je to jen par smitek v tom obrovskem rybniku ale majitele carensu to ted bude stat cca 25000 a to jsem to jeste hooodne usetril pouhym zabrousenim nevymenych zdvihatek.
no a kdyz to tak vidim auta s hydrostavy na ventilech budou mit asi vetsi zivotnost jelikoz teplota ktera tam panuje roztahuje ventily a hydeostav to dokaze vymezit.nenastavitelne zdvihatko ma smulu a tedy vule se zmensuje a ventily nemaj vuli a podpali se.
nic jineho me k tomu nenapada.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG a Flashlube
No jo ale my máme stejné problémy práve s autami bez LPGčka fakt tie plyňáky namontujeme a jazdia ale šéf opravuje motory no 90% z nich si k plynu ani nečuchlo a motory zadrené a zasrané karbónom až hrôza a čerpadla no FORD ani plyn nepotrebuje a po 10-15 rokoch sa mu čerpadlo rozsype.Ako vravím v 92 som mal prvé auto s plynom a od tej doby nechcem iné a dokonca som to začal aj montovať no poruchy na motore máme fakt minimálné a vetšinou sa nedá povedať či je na vine LPG . A katalizátor no takto na VWčkách ho vyklepávám asi skoro každý tretí den a to vetšinou opeť bez LPG lebo ono takto tady u Nás sa vlastne do 2000 nemohlo montovať do iného ako Škoda,LADA a Daewoo a tie vozy mastia bez problémou no a Carens má kamarát už pomali 4 rok a LPG od začiatku no aj včera bol tankovať a jazdí dosť tak Já proste LPG vždy obhájím lebo je to uplne normálné palivo ako benzin či nafta a poruchy na autách alespon u Nás nie sú na margo LPGčka vetšie a dokonca (Já som živý príklad) pokud odíde sústava benzinu tak LPG vemi pomôže Já som vďaka tomu nemusel prerušiť dovču v Prahe ale naopak normálne som jazdil
Tohle je ten Carens a majitel naprosto spokojný tedy hlavne spotrebou 8-9 L teraz v zime
Tohle je ten Carens a majitel naprosto spokojný tedy hlavne spotrebou 8-9 L teraz v zime
- Přílohy
-
- jh.jpg (92.31 KiB) Zobrazeno 3006 x
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: LPG a Flashlube
Jak pise Pehacek jak nekdo cuchne k LPG uz jine nechce jen ja ted poridil si novou pracovni karu origo CNG dam info jelikoz dnes kdo chce byt IN tak jezdi na ZEMNI PLYN!
Lega co ma Petr ode me taky je dobrym prikladem uz se blizi k 200000km od novoti na LPG a motor jezdi na 5W30 a leti jak cert tichucky a olej od vymeny do vymeny
Hlava byla delana ted nevim kolem 150000km ale jde to dohledat tady a vypadala super jen jsem ji srovnaval a delala se jen ze zacalo trosku prosakovat tesneni a vsiml jsem si toho vcas nez zacala voda tlacit vic do mororu jen na jednom valci ze zacal hur palit jeden valec...
Jinak motor ve skvelem stavu
Lega co ma Petr ode me taky je dobrym prikladem uz se blizi k 200000km od novoti na LPG a motor jezdi na 5W30 a leti jak cert tichucky a olej od vymeny do vymeny
Hlava byla delana ted nevim kolem 150000km ale jde to dohledat tady a vypadala super jen jsem ji srovnaval a delala se jen ze zacalo trosku prosakovat tesneni a vsiml jsem si toho vcas nez zacala voda tlacit vic do mororu jen na jednom valci ze zacal hur palit jeden valec...
Jinak motor ve skvelem stavu
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: LPG a Flashlube
ok ja netvrdim ze to co jezdi je spatne a nektere motory jsou asi v pohode.
ja osobne jsem byl vzdy zastancem plynu motor po jizde na plyn byl vzdycky krasne cistej i olej byl porad jak novy.
ale to byly felicie.od dob co se to zacalo cpat do vseho uz tomu neverim.
je totiz divne ze nejsou problemy s jinymi motory mechanicky co jezdi na benzin.jen s temi na plyn.
na druhou stranu je to mozna dane tim ze proste ty auta spravuju a tak vidim jen to spatne.a plynovek k nam jezdi minimalne.
ja osobne jsem byl vzdy zastancem plynu motor po jizde na plyn byl vzdycky krasne cistej i olej byl porad jak novy.
ale to byly felicie.od dob co se to zacalo cpat do vseho uz tomu neverim.
je totiz divne ze nejsou problemy s jinymi motory mechanicky co jezdi na benzin.jen s temi na plyn.
na druhou stranu je to mozna dane tim ze proste ty auta spravuju a tak vidim jen to spatne.a plynovek k nam jezdi minimalne.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG a Flashlube
Pavle ono je to tak že OPEL (platforma Daewoo),VW koncern,Mercedes,Renault,KIA,VOLVO no proste vetšina aut má dobrý predpoklad na LPG ale pravda je že Japoncúm plyn nechutí tedy máme bezproblémové Mitsubishi aj Forestre a aj Lancer a tie šlapú bez problémou no Honda,Toyota a iné sú velmi problémové ale vetšinou elektronikou a tedy hlavne OPEL je maximálne stavaný motor na plyn a vlastne aj ostatok Nemcov je proste bezproblému no ako vravím sú aj auta ktoré LPG vôbec nesnesú ale našťastie to nije Náš prípad
A Náš autopark
A Náš autopark
- Přílohy
-
- TICO LPG (4).jpg (73.36 KiB) Zobrazeno 3003 x
-
- DSC00277.jpg (103.92 KiB) Zobrazeno 3003 x
-
- DSC00071.jpg (111.39 KiB) Zobrazeno 3003 x
Re: LPG a Flashlube
Je to tak. Jezdil jsem s LPG a teď s benzínem skřípu zuby.
Máte zkušenost, co stojí LPG do Matize? (Mám na mysli celkovou investici, systém Lovato na internetu inzerují od 15 000)
Jaké jsou výhody a nevýhody různých systémů? klasický vs. sekvenční
Asi zbytečná otázka: Lze při přestavbě použít nějaké díly z mého minulého auta? (Lovato - Forman s karb.)
Lze dát nádrž i třeba místo benzínové? (Co potom s rezervním kolem, že..)
Největší nevýhodu v současné době vidím v podzemních garážích - jsou v podstatě všude a pak je plyn dost omezujícím faktorem.
Máte zkušenost, co stojí LPG do Matize? (Mám na mysli celkovou investici, systém Lovato na internetu inzerují od 15 000)
Jaké jsou výhody a nevýhody různých systémů? klasický vs. sekvenční
Asi zbytečná otázka: Lze při přestavbě použít nějaké díly z mého minulého auta? (Lovato - Forman s karb.)
Lze dát nádrž i třeba místo benzínové? (Co potom s rezervním kolem, že..)
Největší nevýhodu v současné době vidím v podzemních garážích - jsou v podstatě všude a pak je plyn dost omezujícím faktorem.