Motor občas nechce NASTARTOVAT
Moderátor: Blue Lanos
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
To je fakt, máš pravdu, je tam přesně tento kroužek, tak nechápu, ale proč tamto je popis na Lanos.
A můžu se zeptat, máš informace či zkušenosti, že to dělala tato cívka? Vím, nejde se zaručit 100%, ale udělám cokoliv, aby to ještě chvíli drandilo. Má s tím ještě někdo zušenosti? A jinak děkuji. . .
A můžu se zeptat, máš informace či zkušenosti, že to dělala tato cívka? Vím, nejde se zaručit 100%, ale udělám cokoliv, aby to ještě chvíli drandilo. Má s tím ještě někdo zušenosti? A jinak děkuji. . .
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
- Reklama
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
ano tahle civka obcas zlobi.
da se to poznat na ledce na stredovem tunelu vedle hodin.pokud to nenacte immo tak sviti.
a jeste jedna vec-original alarm od daewoo v lanosu nikdy nebyl.je to neco dodelavaneho
da se to poznat na ledce na stredovem tunelu vedle hodin.pokud to nenacte immo tak sviti.
a jeste jedna vec-original alarm od daewoo v lanosu nikdy nebyl.je to neco dodelavaneho
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
Abych nelhal, ale nikdy jsem si nevšiml při tomto problému, že by LEDka bez přerušování svítila. Jediným faktem je, že mi v krátkých intervalech blikala (ještě před nastartováním ta druhá ledka, co mám na levé straně u štelovače světel, ale to asi tak po každém pátém pokusu o nastartování), ale LEDka imobilizéru mi jen bliká.
S tím alarmem nechci škodit, ale byl tam prostě už od zakoupení v autosalónu Daewoo (Chevrolet) Dědek Náchod, ale od doby, co to zlobí zamykám klíčkem, tedy alarm vůbec není v tu chvíli funkční.
Ale děkuji, asi tu cívku koupím, kéž by mi to pomohlo.
S tím alarmem nechci škodit, ale byl tam prostě už od zakoupení v autosalónu Daewoo (Chevrolet) Dědek Náchod, ale od doby, co to zlobí zamykám klíčkem, tedy alarm vůbec není v tu chvíli funkční.
Ale děkuji, asi tu cívku koupím, kéž by mi to pomohlo.
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
Pokial sa nenacita kluc, LED nesvieti trvale, ale blika s ovela dlhsou periodou, ako ked je vypnute zapalovanie.
Mne tu cievku uz menili dvakrat, nastastie v zaruke.
Mne tu cievku uz menili dvakrat, nastastie v zaruke.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
no slaaaava uz mame zavadu
konecne jsme se dobrali te ledky immobilizeru to je ta na stredovem panelu u hodin a ta NESMI SVITIT ANI BLIKAT !!!!!!!!!!!
ta druha me nezajima je to nejaky dodelany alarm
pokud tedy blika neni nacteny immobilizer a nepojede to
vymen civku spinacky a pokud mas uz jednotku immo menenou melo by to byt ok.
jeste bych klidne zkusil prostrikat konektory na jednotce immo je primo pod volantem takova mala cerna krabicka a vede do ni kabel od te civky co je na spinacce.to najdes hrave.
tak hodne stesti
konecne jsme se dobrali te ledky immobilizeru to je ta na stredovem panelu u hodin a ta NESMI SVITIT ANI BLIKAT !!!!!!!!!!!
ta druha me nezajima je to nejaky dodelany alarm
pokud tedy blika neni nacteny immobilizer a nepojede to
vymen civku spinacky a pokud mas uz jednotku immo menenou melo by to byt ok.
jeste bych klidne zkusil prostrikat konektory na jednotce immo je primo pod volantem takova mala cerna krabicka a vede do ni kabel od te civky co je na spinacce.to najdes hrave.
tak hodne stesti
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
A ani to nebolelo, děkuji všem za poznatky. Cívku jsem objednal, má mi přijít snad do pátku, pak napíši, jak to vše dopadlo. Hezký zbytek dne. . .
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
jj, tak nakoniec pride na moje slova ... blbe kontakty ...
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
jasne blbe kontakty ale v tomhle pripade blby snimac.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
Takže mé poznatky na závěr. Včera jsem se vydal na chalupu s novou civkou imobilizéru. Úspěšně jsem ji vyměnil za novou a hned při otočení klíčku, jsem slyšel ten krásný zvuk dlouhého bzučení čerpadla, otočil jsem klíčkem, ale motor provedl skoro ten samý úkon, vyzkoušel jsem to vícekrát, ale pořád to samé, ale čerpadlo už jelo. ŘEKL JSEM SI BATERIE, vytáhl jsem tedy startovací kabely a zkoušel startovat a po několikátém pokusu se mi to opravdu povedlo! Chudák auto bylo po tom stání značně "unavené", ale startovalo bez problému. Proto jsem vše zadělal a dojel k přítelkyni, která je vzdálená asi 30 km od chaloupky. Vše v pořádku, zdržel jsem se tam asi hodinu a když jsem chtěl odjet, dojel jsem (nastal stejný problém jako před výměnou), ale zase jsem si řekl, že to může být baterkou, i když startém točil na jedničku, jen čerpadlo bylo zase jen chvilku slyšet a auto po zažehnutí, chcíplo. Odtáhli jsme ho tedy s "tchánem" (anonymita nadevše) na nabíječku a já mezitím jsme znovu poštrachali imobilizér (kontakty apoD.) a zahýbali s ŘJ. Po připojení baterky byl slyšet krásný zvuk čerpadla a auto bez problému nastartovalo (trvalo to vše tak 1 hod.). A auto mezitím jezdí do teď, tedy uvidím, jak teď odpoledne, ale snad to bylo jen dodatek před výměnou a auto bude brmbovat stále. Děkuji za rady, ale kdyby Vás ještě něco napadlo směřujte to prosím zde. Jistě nepomůžete nejen mně.
Takže závěr: AUTO NESTARTUJE: Vyměnit ŘJ imobilizéru + cívku imobilizéru (černý kroužek u zámku zapalování). Pro všechny do budoucna (pokuď tedy máte potíže podobné všem předemnou)
Takže závěr: AUTO NESTARTUJE: Vyměnit ŘJ imobilizéru + cívku imobilizéru (černý kroužek u zámku zapalování). Pro všechny do budoucna (pokuď tedy máte potíže podobné všem předemnou)
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
no stejne se mi to ale moc nelibi
opet se budu ptat jakmile to nechce chytit co dela kontrolka immo na stredovem panelu?
to je to hlavni co MUSIS kontrolovat pred startem.
to ze se mu nechtelo je mozne ze to bylo ulity nebo neco podobneho.
tak dej vedet co bude dal
opet se budu ptat jakmile to nechce chytit co dela kontrolka immo na stredovem panelu?
to je to hlavni co MUSIS kontrolovat pred startem.
to ze se mu nechtelo je mozne ze to bylo ulity nebo neco podobneho.
tak dej vedet co bude dal
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
Pokaždé, i když to jede a i když to nejede, kontrolka zhasne. Zkoušel jsem startovat s vytaženým imobilizérem a udělalo to úplně to samé jako před výměnou cívky. Tedy čerpadlo jen tam bruklo a motor chytil a zase chcípl.
Ale fakt je, že kontrolka po zapnutí zapalování do polohy ON zhasne a čerpadlo mi prozradí, zda-li nastartuju či ne. Tedy takto to bylo před včerejším prozkoumání všech vývodů. Dnes to půjdu zase zkusit, díky za zájem. . .
Ale fakt je, že kontrolka po zapnutí zapalování do polohy ON zhasne a čerpadlo mi prozradí, zda-li nastartuju či ne. Tedy takto to bylo před včerejším prozkoumání všech vývodů. Dnes to půjdu zase zkusit, díky za zájem. . .
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
Sledujem tuto story z uzasom a drzim palce a verim v stastny koniec aby lanosek zase jezdil !
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
no ona by mela zhasnout.a pokud zhasne melo by bezet cerpadlo dlouho.
pokud bezi cerpadlo jen 1 vterinu a i pres to nechyta neni to immo ale neco dalsiho.
pripadne ten alarm co tam je jeste navic.
tak jak jsi to zkousel ze to chytlo chciplo kdyz jsi neprilozil zrejme pridavny immo tak v kombinaci s nenactenym original immo to proste jezdit nemohlo.
obavam se ze to odchazi ten pridavny immo ja bych ho okamzite vyhodil.
ahoj
pokud bezi cerpadlo jen 1 vterinu a i pres to nechyta neni to immo ale neco dalsiho.
pripadne ten alarm co tam je jeste navic.
tak jak jsi to zkousel ze to chytlo chciplo kdyz jsi neprilozil zrejme pridavny immo tak v kombinaci s nenactenym original immo to proste jezdit nemohlo.
obavam se ze to odchazi ten pridavny immo ja bych ho okamzite vyhodil.
ahoj
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
Este raz to tu napisem. Mne, ked (asi len ciastocne) odisla RJ imobilizera, motor sa spraval presne tak isto - nastartoval a zhasol -, ale LED imobilizera na stredovom paneli NEBLIKALA. LED-ku totiz rozsvecuje a zhasa samotna RJ imobilizera. Teda ak RJ imo nacita spravne kluc, tak LED zhasne, ale pokial sa nedohodnu s ECU, motor nenastartuje. A prave to vraj bola chyba mojho auta, teda chybna komunikacia medzi RJ imo a ECU.
Stale si myslim, ze to bude kontaktova zalezitost, aj vzhladom na to, ze je to zavisle doslova od pocasia.
Pridavny imobilizer bud cerpadlo pripoji, alebo odpoji. To, ako dlho bezi cerpadlo po zapnuti zapalovania urcuje len ECU, urcite nie pridavny imo. Takze ked sa cerpadlo aspon na chvilu rozbehne, musi byt spojene z ECU. To iste zapalovanie. Pridavny imo ho bud uplne odpoji, alebo pripoji. Ak by bolo odpojene, motor sa ani na chvilu nerozbehne. Jedine, ak by pridavny imo priamo spolupracoval s ECU (co je dost nepravdepodobne), alebo - co je mozne - by pridavny imobilizer prerusoval spojenie medzi RJ originalneho imo a ECU. Ak by to bolo tak, tak v pripade poruchy pridavneho imobilizera by sa auto mohlo spravat tak, ako je opisane.
Moj nazor: dokladne preverit spojenie medzi RJ imo a ECU. Pokial to nepomoze, tak asi by bolo najlepsie pouzit diagnostiku, mozno nieco ukaze. V horsom pripade moze byt "sahnuta" ECU, alebo hoci aj nova RJ imobilizera.
Stale si myslim, ze to bude kontaktova zalezitost, aj vzhladom na to, ze je to zavisle doslova od pocasia.
Pridavny imobilizer bud cerpadlo pripoji, alebo odpoji. To, ako dlho bezi cerpadlo po zapnuti zapalovania urcuje len ECU, urcite nie pridavny imo. Takze ked sa cerpadlo aspon na chvilu rozbehne, musi byt spojene z ECU. To iste zapalovanie. Pridavny imo ho bud uplne odpoji, alebo pripoji. Ak by bolo odpojene, motor sa ani na chvilu nerozbehne. Jedine, ak by pridavny imo priamo spolupracoval s ECU (co je dost nepravdepodobne), alebo - co je mozne - by pridavny imobilizer prerusoval spojenie medzi RJ originalneho imo a ECU. Ak by to bolo tak, tak v pripade poruchy pridavneho imobilizera by sa auto mohlo spravat tak, ako je opisane.
Moj nazor: dokladne preverit spojenie medzi RJ imo a ECU. Pokial to nepomoze, tak asi by bolo najlepsie pouzit diagnostiku, mozno nieco ukaze. V horsom pripade moze byt "sahnuta" ECU, alebo hoci aj nova RJ imobilizera.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor občas nechce NASTARTOVAT
Děkuji za poznatek, ale nevím, zda-li jsme si všichni řádně rozuměli. Já nemám žádnou přídavnou jednotku IMOBILiZÉRU, mám je jednu pod volantem, která byla měněna minulý rok v létě a neboť to nepomohlo, poradili jste mi ještě novou cívku imobilizéru, kterou jsem vyměnil tento pátek. Auto po dvou týdenní přestávce po výměně znovu nastartovalo, akorát jsem dojel na vybitou baterii, kterou jsem včera nabil a bez problému nastartoval. Na kontakty imobilizéru (černá krabička pod volantem) jsem koukal, jsou v pořádky a kontaktky na ŘJ se mi nepodařilo vytáhnout, nepochopil jsem ten jejich mechanismus oddělávání, navíc byla tma a ZIMA. Plasty u volantu mám zatím sundané, ale auto zatím nejeví potíže, tak snad mu to vydrží. Je fakt, že v pátek (už po výměně) zklamalo, ale prohrabali jsme všechny kontakty (mezi IMO a ŘJ), vytáhli baterii a jako by se počítač zpamatoval. I hned reagoval.
IMO dioda při klíčku na poloze ON pokaždé zhasne (i když nastartuji či nenastartuji), takže klíč to přečte (popisoval jsem výše). Také jsem zkoušel odpojit na chvíli IMO, co motor udělá a udělal ty samé příznaky jako když "IMO nepřečte klíč" (čerpadlo málo, motor chytne a chcípne). Takže chyba musí být někde kolem IMO a ŘJ. Tu diagnostiku ještě zkusím, ale jak jsem říkal, měl jsem to v originálním servise Daewoo (Chevrolet) a tam jen pokrčeli rameny.
Takže zdůrazňuji, myslím si, že chyba je prostě někde kolem IMO a to je fakt.
IMO dioda při klíčku na poloze ON pokaždé zhasne (i když nastartuji či nenastartuji), takže klíč to přečte (popisoval jsem výše). Také jsem zkoušel odpojit na chvíli IMO, co motor udělá a udělal ty samé příznaky jako když "IMO nepřečte klíč" (čerpadlo málo, motor chytne a chcípne). Takže chyba musí být někde kolem IMO a ŘJ. Tu diagnostiku ještě zkusím, ale jak jsem říkal, měl jsem to v originálním servise Daewoo (Chevrolet) a tam jen pokrčeli rameny.
Takže zdůrazňuji, myslím si, že chyba je prostě někde kolem IMO a to je fakt.
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km