Njede to...!!!!
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Re: Njede to...!!!!
Tak ma napadlo, s tym novym cerpadlom nez sa poistka znovu neprepalila to neskakalo? Ci nebolo nahodou na vyssi/nizsi tlak.
Ci sa v servise len pri babrani sa okolo motora nepodarilo niekomu povytiahnut kabel z rozdelovaca. Prekontroloval by som ocne vysokonapatove kable ci su zasunute tam kde maju byt.
A este ktoraze to poistka vyhorela? Cislo. Pretoze poistka F7 ktora by podla schemy mala krmit benzinove cerpaldo zaroven krmi aj vstreky, tak aby nieco v kabelazi nepobabrali. Verim tomu ze kabelaz bola znicena, ak nieco skratovalo tak mohla byt izolacia na vodicoch roztecena a kontakt v senzore tlaku oleja spaleny. Len ktovie co vsetko z kabelaze vymenili.
Ci sa v servise len pri babrani sa okolo motora nepodarilo niekomu povytiahnut kabel z rozdelovaca. Prekontroloval by som ocne vysokonapatove kable ci su zasunute tam kde maju byt.
A este ktoraze to poistka vyhorela? Cislo. Pretoze poistka F7 ktora by podla schemy mala krmit benzinove cerpaldo zaroven krmi aj vstreky, tak aby nieco v kabelazi nepobabrali. Verim tomu ze kabelaz bola znicena, ak nieco skratovalo tak mohla byt izolacia na vodicoch roztecena a kontakt v senzore tlaku oleja spaleny. Len ktovie co vsetko z kabelaze vymenili.
- Reklama
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
já se ti nedivím, ani trochu. kdybych potkal poctivého servisáka, držel bych se ho jako klíště
díky za rady a bezporuchovému ježdění zdar
díky za rady a bezporuchovému ježdění zdar
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
ppp píše:Tak ma napadlo, s tym novym cerpadlom nez sa poistka znovu neprepalila to neskakalo? Ci nebolo nahodou na vyssi/nizsi tlak.
Ci sa v servise len pri babrani sa okolo motora nepodarilo niekomu povytiahnut kabel z rozdelovaca. Prekontroloval by som ocne vysokonapatove kable ci su zasunute tam kde maju byt.
A este ktoraze to poistka vyhorela? Cislo. Pretoze poistka F7 ktora by podla schemy mala krmit benzinove cerpaldo zaroven krmi aj vstreky, tak aby nieco v kabelazi nepobabrali. Verim tomu ze kabelaz bola znicena, ak nieco skratovalo tak mohla byt izolacia na vodicoch roztecena a kontakt v senzore tlaku oleja spaleny. Len ktovie co vsetko z kabelaze vymenili.
musím říct, že jsem měl pocit že to občas skočí, ale teď to je 100krát horší po servise... S tlakem bohužel nemám tušení jaký tam byl, je, nevím jak to zjistit..
Kabely můžu překontrolovat, s autem v zimě nejezdím, chci aby mi vydrželo co nejdéle a tak se budu projíždět snad jen za sucha a krásného počasi. a snad taky bez problémů..
číslo pojistky ti neřeknu, vím jen že tam je opravdu palivové čerpadlo a ještě další věci. Takže jestli jsem tě pochopil správně, jedna z možností je, že sice vyměnili nějakou kabeláž, ale zrovna tu do vstřikování nechali původní a zrovna ta může být taky vádná a dělat problémy jo? Bohužel auto mám teprve roka a moc sem s ním nanajedil a tady se v tom příliš nevyznám
Re: Njede to...!!!!
...ten tlak s benzínového čerpadla bylo první co mi palikx měřil, má být 2,9 - 3,2 u 16V je nepatrně vyšší spolu s kontrolou elektriky do palivého okruhu se zapojí tlakoměr palikx ho má a hned je jasno... jinak odstavit auto na zimu přináší sebou taky problémy, prostě pokud se něco nepohybuje různé ty gumové součásti to degraduje, jinak auto má jezdit a né stát, pak přichází ke slovu zakonzervování např.: aby nezarezly písty, válce, pístky a válečky v prasátkách, spojkové pumpě tam je plášt sice s hliníku ale... po kondenzaci par ap.
...s elektrikou se moc nekamarádím a proto ji neseru, končím u pojistek, výměny kabelů zapalování, oříšku zapalování v zámku řízení ap. ...no sem tam něco změřím, jsem prostě mizerný elektrikář...
...při tvých problémech je dobrý mít po ruce druhou nesii například kamaráda a zaměnovat jeho odzkoušený dobrý díly nakonec dělají to i v renomovaných servisech, když prostě neví, vona to taky není sranda najít závadu scanner 11 jim taky všechno neřekne, zrovna nedávno jsem u palikxe " ho " zkoumal a závadu nám nenašel všechny hodnoty byly v normě, startovalo mi to na potřetí, počtvrtý i posedmým protočením startérem...
Mějte se fajn
...s elektrikou se moc nekamarádím a proto ji neseru, končím u pojistek, výměny kabelů zapalování, oříšku zapalování v zámku řízení ap. ...no sem tam něco změřím, jsem prostě mizerný elektrikář...
...při tvých problémech je dobrý mít po ruce druhou nesii například kamaráda a zaměnovat jeho odzkoušený dobrý díly nakonec dělají to i v renomovaných servisech, když prostě neví, vona to taky není sranda najít závadu scanner 11 jim taky všechno neřekne, zrovna nedávno jsem u palikxe " ho " zkoumal a závadu nám nenašel všechny hodnoty byly v normě, startovalo mi to na potřetí, počtvrtý i posedmým protočením startérem...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Njede to...!!!!
Aha, takze vlastne novacik, tak to este budes chvilu opravovat nez to bud nevzdas, alebo to auto dostanes do stavu v ktorom uz budes ochotny tolerovat zvysne chyby .
Ono ked je nejaky problem, tak su dve moznosti:
1. tipnut si v com by mohol byt problem a menit diely. Tu bud treba mat poriadne plnu penazenku alebo vlastnit vrakovisko . Alebo mat stastie.
2. preverit komplet vsetko co suvisi s problemom. Najprv udaje, ktore cez diagnostiku vypluva RJ a ked v nich nebude nejaka nezrovnalost tak potom prejst zasobovanie palivom a elektrinou. Je to zdlhave a nemusi to viest k vysledku a ak nemas diagnostiku a kamarata aspon pocas tej diagnostiky tak aj nerealne, servis je v tomot pripade nepouzitelny, tam obvykle nevedia ze diagnostikovat sa da aj za jazdy.
Este ma napada, lambdu si uz odpojil a skusal prinutit auto skackat bez nej? Ak prestane robit psie kusy tak je pravdepodobne vadna, ak neprestane tak to bude nieco ine, ale ako jednoduchy test by som ho nevynechal.
Co sa tyka kabelaze za F7 som myslel ci neostal nejaky poskodeny kus, ktory si nevsimli. Ale kedze poistku uz neprepaluje tak jedine zeby bol zlomeny. A zlomeny kabel, ktory vacsinou vedie prud sa najst prakticky neda.
A posledne co ma napada, nie je derave to gumene koleno iduce od filterboxu ku klapke na sani? Aj ked toto by benzin nemalo velmi ovplyvnit. A mozno je niekde vytiahnuta nejaka hadicka, takze jedine prekontrolovat ci niekde nieco nie je nezapojene. Jendozilovy kabel nad prevodovkou (ak ho nexie maju) ignorovat, ten sluzi na test a odvzdusnenie benzinoveho cerpadla.
A este nieco, aky stary benzin je v nadrzi?
Ono ked je nejaky problem, tak su dve moznosti:
1. tipnut si v com by mohol byt problem a menit diely. Tu bud treba mat poriadne plnu penazenku alebo vlastnit vrakovisko . Alebo mat stastie.
2. preverit komplet vsetko co suvisi s problemom. Najprv udaje, ktore cez diagnostiku vypluva RJ a ked v nich nebude nejaka nezrovnalost tak potom prejst zasobovanie palivom a elektrinou. Je to zdlhave a nemusi to viest k vysledku a ak nemas diagnostiku a kamarata aspon pocas tej diagnostiky tak aj nerealne, servis je v tomot pripade nepouzitelny, tam obvykle nevedia ze diagnostikovat sa da aj za jazdy.
Este ma napada, lambdu si uz odpojil a skusal prinutit auto skackat bez nej? Ak prestane robit psie kusy tak je pravdepodobne vadna, ak neprestane tak to bude nieco ine, ale ako jednoduchy test by som ho nevynechal.
Co sa tyka kabelaze za F7 som myslel ci neostal nejaky poskodeny kus, ktory si nevsimli. Ale kedze poistku uz neprepaluje tak jedine zeby bol zlomeny. A zlomeny kabel, ktory vacsinou vedie prud sa najst prakticky neda.
A posledne co ma napada, nie je derave to gumene koleno iduce od filterboxu ku klapke na sani? Aj ked toto by benzin nemalo velmi ovplyvnit. A mozno je niekde vytiahnuta nejaka hadicka, takze jedine prekontrolovat ci niekde nieco nie je nezapojene. Jendozilovy kabel nad prevodovkou (ak ho nexie maju) ignorovat, ten sluzi na test a odvzdusnenie benzinoveho cerpadla.
A este nieco, aky stary benzin je v nadrzi?
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
[quote="Serpico"]...ten tlak s benzínového čerpadla bylo první co mi palikx měřil, má být 2,9 - 3,2 u 16V je nepatrně vyšší spolu s kontrolou elektriky do palivého okruhu se zapojí tlakoměr palikx ho má a hned je jasno... jinak odstavit auto na zimu přináší sebou taky problémy, prostě pokud se něco nepohybuje různé ty gumové součásti to degraduje, jinak auto má jezdit a né stát, pak přichází ke slovu zakonzervování např.: aby nezarezly písty, válce, pístky a válečky v prasátkách, spojkové pumpě tam je plášt sice s hliníku ale... po kondenzaci par ap.
...s elektrikou se moc nekamarádím a proto ji neseru, končím u pojistek, výměny kabelů zapalování, oříšku zapalování v zámku řízení ap. ...no sem tam něco změřím, jsem prostě mizerný elektrikář...
...při tvých problémech je dobrý mít po ruce druhou nesii například kamaráda a zaměnovat jeho odzkoušený dobrý díly nakonec dělají to i v renomovaných servisech, když prostě neví, vona to taky není sranda najít závadu scanner 11 jim taky všechno neřekne, zrovna nedávno jsem u palikxe " ho " zkoumal a závadu nám nenašel všechny hodnoty byly v normě, startovalo mi to na potřetí, počtvrtý i posedmým protočením startérem...
Můžu jen doufat, že když tam je palivové čerpadlo nové, tak by ten tlak měl být vpořádku ne? nebo se s tím dá ještě nějak pohrát?
K tomu odstavení auta. Vím že by bylo lepší ho občas projet, ale vzhledem k tomu že podle mě není vpořádku, že už má nějaký ten rok za sebou a plechy nemají rády sůl, tak jsem si řekl, že to bude rozumnější varianta..
O druhé nexii jsem přemýšlel, je to dostupné auto a dá se sehnat i velmi zachovalý kousek. z kamarádů ji nikdo nemá, takže jsem s tím zatím na holičkách..
Já beru že v servisech vyměňujou a zkoušejí když neví, ale lidem co tam dělají, už přece prošlo rukama x aut a nic by je nemělo překvapit a hned by měli vědět o co se jedná. beru že si to nechají dobře zaplatit, ale jen pokud jsou opravdoví odborníci...
nakonec ale palikx na záhadu přišel jak hádám
...s elektrikou se moc nekamarádím a proto ji neseru, končím u pojistek, výměny kabelů zapalování, oříšku zapalování v zámku řízení ap. ...no sem tam něco změřím, jsem prostě mizerný elektrikář...
...při tvých problémech je dobrý mít po ruce druhou nesii například kamaráda a zaměnovat jeho odzkoušený dobrý díly nakonec dělají to i v renomovaných servisech, když prostě neví, vona to taky není sranda najít závadu scanner 11 jim taky všechno neřekne, zrovna nedávno jsem u palikxe " ho " zkoumal a závadu nám nenašel všechny hodnoty byly v normě, startovalo mi to na potřetí, počtvrtý i posedmým protočením startérem...
Můžu jen doufat, že když tam je palivové čerpadlo nové, tak by ten tlak měl být vpořádku ne? nebo se s tím dá ještě nějak pohrát?
K tomu odstavení auta. Vím že by bylo lepší ho občas projet, ale vzhledem k tomu že podle mě není vpořádku, že už má nějaký ten rok za sebou a plechy nemají rády sůl, tak jsem si řekl, že to bude rozumnější varianta..
O druhé nexii jsem přemýšlel, je to dostupné auto a dá se sehnat i velmi zachovalý kousek. z kamarádů ji nikdo nemá, takže jsem s tím zatím na holičkách..
Já beru že v servisech vyměňujou a zkoušejí když neví, ale lidem co tam dělají, už přece prošlo rukama x aut a nic by je nemělo překvapit a hned by měli vědět o co se jedná. beru že si to nechají dobře zaplatit, ale jen pokud jsou opravdoví odborníci...
nakonec ale palikx na záhadu přišel jak hádám
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
ppp píše:Aha, takze vlastne novacik, tak to este budes chvilu opravovat nez to bud nevzdas, alebo to auto dostanes do stavu v ktorom uz budes ochotny tolerovat zvysne chyby .
Ono ked je nejaky problem, tak su dve moznosti:
1. tipnut si v com by mohol byt problem a menit diely. Tu bud treba mat poriadne plnu penazenku alebo vlastnit vrakovisko . Alebo mat stastie.
2. preverit komplet vsetko co suvisi s problemom. Najprv udaje, ktore cez diagnostiku vypluva RJ a ked v nich nebude nejaka nezrovnalost tak potom prejst zasobovanie palivom a elektrinou. Je to zdlhave a nemusi to viest k vysledku a ak nemas diagnostiku a kamarata aspon pocas tej diagnostiky tak aj nerealne, servis je v tomot pripade nepouzitelny, tam obvykle nevedia ze diagnostikovat sa da aj za jazdy.
Este ma napada, lambdu si uz odpojil a skusal prinutit auto skackat bez nej? Ak prestane robit psie kusy tak je pravdepodobne vadna, ak neprestane tak to bude nieco ine, ale ako jednoduchy test by som ho nevynechal.
Co sa tyka kabelaze za F7 som myslel ci neostal nejaky poskodeny kus, ktory si nevsimli. Ale kedze poistku uz neprepaluje tak jedine zeby bol zlomeny. A zlomeny kabel, ktory vacsinou vedie prud sa najst prakticky neda.
A posledne co ma napada, nie je derave to gumene koleno iduce od filterboxu ku klapke na sani? Aj ked toto by benzin nemalo velmi ovplyvnit. A mozno je niekde vytiahnuta nejaka hadicka, takze jedine prekontrolovat ci niekde nieco nie je nezapojene. Jendozilovy kabel nad prevodovkou (ak ho nexie maju) ignorovat, ten sluzi na test a odvzdusnenie benzinoveho cerpadla.
A este nieco, aky stary benzin je v nadrzi?
Jo nováček, bohužel.... rád bych šáhl pod kapotu něco vyndal, něco tam dal a aby to jezdilo, ale to se teď určitě nestane.
1) Výměna součástek patří do těch snadnějších úkonů (není potřeba moc přemýšlet, prostě zkoušet). ale peníze na to nemám abych měl součástky na celou nexii
2) Myslím že diagnostiku v servise prováděli, je to pro ně to nejsnadnější, nic nemusí hledat, prostě se jim napíše co je špatně a oni to vymění. Tak si při tom co píšu říkám, že dneska moc opravdových opravářů aut, co by tomu rozuměli, není...
lambdu jsem neodpojoval, ale to je test, který bych snad zvládl a ještě by to mohla být zábava
Pokud měnili kabeláž nebo její část, myslím že tam tu starou nenechávali, to už by jejich úroveň musela klesnou hodně hluboko. Tady tedy doufám, že to udělali jak to umí, vyndat, vyměnit.
Uvolněné hadičky, dráty atp. jsem hledal, to je tak vše co jako začátečník dokážu, ale nic jen tak ve vzduchu neplavalo..
Pokud se ptáš na benzín tak ten byl starý odhadem dva týdny, autem jsem jezdil jen dálkové trasy asi 2x za měsíc něco přes 500km (každá jízdy). Benzín se mi v nádrži celkem protáčel. myslíš, že stáří benzínu má na cukání vliv?
Re: Njede to...!!!!
Tu lambu vyskusaj, nie je to nic tazke, ani nemusis liezt pod auto, pekne ju najdes aj s konektorom zhora, len sa trosku predklonit.
Mne auto so starym benzinom neskackalo len netahalo, ale mozno voda v benzine by mohla sposobit skackanie. Este je tu moznost vyjazdit benzin a naliat cerstvy na pumpe, kde sa otaca vela aut. Ale ja nie som benzinista, takze s mizernym benzinom nemam skusenosti len s prirodzene zostarnutym v nadrzi auta .
Mne auto so starym benzinom neskackalo len netahalo, ale mozno voda v benzine by mohla sposobit skackanie. Este je tu moznost vyjazdit benzin a naliat cerstvy na pumpe, kde sa otaca vela aut. Ale ja nie som benzinista, takze s mizernym benzinom nemam skusenosti len s prirodzene zostarnutym v nadrzi auta .
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
Vyzkouším, ale na výsledek si budete muset chvíli počkat. teď s autem nejezdím, až bude trošku tepleji a nebude sníh tak s ním vyjedu, nejpozději však koncem března, to mě čeká technická, tak snad projdu
Ono když to zrovna neskáče, tak to jede dobře a tahá to, to je vpohodě, takže nevím čím to skákání je...
Ono když to zrovna neskáče, tak to jede dobře a tahá to, to je vpohodě, takže nevím čím to skákání je...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Njede to...!!!!
nesledujem od zaciatku ..tak trepnem..
olejove cidlo vymenili, kabelaz opravili ...ale ze jak...
vo vstrekovacoch moze byt bordel, co tam natlacilo po tej vymene tej listy...
a este u 16V nexii sa sem tam stane, ze je zhnita kabelaz pre vstrekovace,...
teda lisovane spoje vo zvezku.... a to to potom skube...
olejove cidlo vymenili, kabelaz opravili ...ale ze jak...
vo vstrekovacoch moze byt bordel, co tam natlacilo po tej vymene tej listy...
a este u 16V nexii sa sem tam stane, ze je zhnita kabelaz pre vstrekovace,...
teda lisovane spoje vo zvezku.... a to to potom skube...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
JRD McLAREN píše:nesledujem od zaciatku ..tak trepnem..
olejove cidlo vymenili, kabelaz opravili ...ale ze jak...
vo vstrekovacoch moze byt bordel, co tam natlacilo po tej vymene tej listy...
a este u 16V nexii sa sem tam stane, ze je zhnita kabelaz pre vstrekovace,...
teda lisovane spoje vo zvezku.... a to to potom skube...
přiznám se že nevím o jaké liště je řeč od nich jsem nic takového neslyšel, tak jestli můžeš upřesnit...
jinak nexii mám 8V tak to co říkáš k 16V se mě snad netýká
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Njede to...!!!!
jo 8V...
takze na vstrekovacoch je taka hlinikova lista....
no a ftej moze byt bordel...
PetrS by ti o tom mohol vypravat...
takze na vstrekovacoch je taka hlinikova lista....
no a ftej moze byt bordel...
PetrS by ti o tom mohol vypravat...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
JRD McLAREN píše:jo 8V...
takze na vstrekovacoch je taka hlinikova lista....
no a ftej moze byt bordel...
PetrS by ti o tom mohol vypravat...
je to tedy věc, kterou si můžu opravit / vyčistit sám,nepotřebuju k tomu nějaké speciální náčiní?
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř říj 20, 2010 18:39
Re: Njede to...!!!!
PetrS již není členem daewoo? ve členech jsem ho neobjevil
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Njede to...!!!!
tutok: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=1&t=16225
strana 2
treba 13ku kluc..
a trocha sikovnosti...
strana 2
treba 13ku kluc..
a trocha sikovnosti...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov