Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon dub 26, 2010 10:48
- Bydliště: Bardejov, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
nie nie, zle som sa vyjadril - rozbehol som sa riadne na jednotke, a potom ked som preradil na dvojku, tak som musel velmi jemne pustat spojku, pretoze inac auto velmi poskakovalo. predtym som jazdil na felicii, teraz ma uz 13 rokov, a tiez treba so spojkou jemne zaobchadzat. ale spojka na nubire je podstatne citlivejsia, preto ju pustam este jemnejsie.
mimo temu mi napada - raz davno sme mali Volgu, karoseria GAZ-21 ale motor bol z novsej verzie. a tam sa nam zasekla prevodovka tak, ze jednotku sme zaradit nemohli. tak sme sa rozbiehali na dvojke, a poviem vam, rozbehnut skoro 2 tony do kopca a bez rucnej brzdy, to bol zazitok lava noha na spojke, prava na plyne a sucasne brzde...
este ohladom oleja, ktory som spominal - vyfuk je cierny a mastny. to ma velmi netesi, aj ked som cital, ze do LPG sa pridavaju nejake aditiva na mazanie. tankujem len na slovnafte (raz davnejsie na OMV). olej pozorujem stale na rovnakej urovni, tak neviem, cim by ta mastnota mohla byt. moze to byt voda z LPG zmiesana s tymi aditivami? mate niekto skusenosti s ciernym mastnym vyfukom? dnes som ho kusok utrel zvnutra, aby som zistil, ci bude znova zababrany.
a ako je to s davkovanim LPG pri jazde z kopca a zaradenej rychlosti bez plynu? davkuje sa, alebo idu valce na prazdno? mam splynovac BiGas.
mimo temu mi napada - raz davno sme mali Volgu, karoseria GAZ-21 ale motor bol z novsej verzie. a tam sa nam zasekla prevodovka tak, ze jednotku sme zaradit nemohli. tak sme sa rozbiehali na dvojke, a poviem vam, rozbehnut skoro 2 tony do kopca a bez rucnej brzdy, to bol zazitok lava noha na spojke, prava na plyne a sucasne brzde...
este ohladom oleja, ktory som spominal - vyfuk je cierny a mastny. to ma velmi netesi, aj ked som cital, ze do LPG sa pridavaju nejake aditiva na mazanie. tankujem len na slovnafte (raz davnejsie na OMV). olej pozorujem stale na rovnakej urovni, tak neviem, cim by ta mastnota mohla byt. moze to byt voda z LPG zmiesana s tymi aditivami? mate niekto skusenosti s ciernym mastnym vyfukom? dnes som ho kusok utrel zvnutra, aby som zistil, ci bude znova zababrany.
a ako je to s davkovanim LPG pri jazde z kopca a zaradenej rychlosti bez plynu? davkuje sa, alebo idu valce na prazdno? mam splynovac BiGas.
- Reklama
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Ahojík, zdravim Palikxe, autí už cuká zase, Je to přesně jak tu popisujete, rozjedu se na jedničku a když trochu prudčeji sešlápnu plyn, začne škubat, na dvojku míň, na trojku to nedělá... jinak skáče to na beňoch i na plyn... o něco málo stoupla spotřeba, tak po vejplatě zkusim lambda sondu, kabely a svíčky, uvidíme jestli to přestane.
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
cierny vyfuk je celkom normalka, sadze su aj zo spalovania lpg, ja som mal novy vyfuk za tyzden zvnutra cierny. Mozno sa na tom podpisal aj olej, cca 0.5l na 1000km, cize za ten tyzden to mohli byt tak dve deci, aj ked ono cast z toho isla netesnostami na cestu. A takisto aj benzin, predsa len som nan vtedy este startovaval. Do lpg sa pridava akurat smradidlo, merkaptan najcastejsie. Inak je to len zmes propanu, butanu a nejake stopy inych uhlovodikov, predsa len rafinacia nie je nikdy na 100%. To co povazujes za mastnotu je mozno len skondenzovana voda so sadzami. Pri spalovani uhlovodikov vznika hlavne voda a CO2, a voda najma pri kratkcyh trasach kondenzuje a zbera sa vo vyfuku a pri lpg je jej este viac.ilkoilko píše: este ohladom oleja, ktory som spominal - vyfuk je cierny a mastny. to ma velmi netesi, aj ked som cital, ze do LPG sa pridavaju nejake aditiva na mazanie. tankujem len na slovnafte (raz davnejsie na OMV). olej pozorujem stale na rovnakej urovni, tak neviem, cim by ta mastnota mohla byt. moze to byt voda z LPG zmiesana s tymi aditivami? mate niekto skusenosti s ciernym mastnym vyfukom? dnes som ho kusok utrel zvnutra, aby som zistil, ci bude znova zababrany.
a ako je to s davkovanim LPG pri jazde z kopca a zaradenej rychlosti bez plynu? davkuje sa, alebo idu valce na prazdno? mam splynovac BiGas.
Co sa tyka spotreby lpg pri brzdeni motorom, tak to zavisi od toho co za lpg mas. Co je bigas netusim, mozno peha bude vediet. Ak je to vstrekovanie plynu riadene podla benzinovych vstrekoch, tak nubira 1.6 pri brzdeni motorom vstreky dost obmedzuje, neviem ci ich vypina uplne, tusim nie, aspon podla tyranus scanneru. Ak mas podltakove lpg, tak to zerie pri brzdeni motorom cca tolko ako pri volnobehu pripadne kulilincek viac.
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
jotak to presne jsem mel taky.strasne citlivou spojku.moje zena se s tim poradne nenaucila jezdit nikdy.
po vymene spojky uz snesla uplne vsecko a uz nebylo potreba se tak snazit pri rozjezdu.
pa
po vymene spojky uz snesla uplne vsecko a uz nebylo potreba se tak snazit pri rozjezdu.
pa
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- bjes_des
- Příspěvky: 102
- Registrován: pát srp 21, 2009 22:37
- Bydliště: Nejraději v lese...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Tak tímhle jsi mě fakt pobavil. Volha nebo Moskvič, jo a ještě Poběda - víš, jak se vyráběly? To byl montážní pás, na dva podvozky kastle traktoru, nejlíp Stalince, na třetí podvozek kastle Pobědy...ilkoilko píše:- raz davno sme mali Volgu...
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Jo Nataša, to byl pohodlný tank. Myslím tím tu tří rychlostní, poslední v řadě. V Kladně jsem zařadil za 3 a v Karlových Varech jsem řadil znova. Ovšem jen kvůli tomu, že jsem potřeboval zacouvat na parkoviště. Na tehdejší dobu zlatý auto, až na tu spotřebu, ale při těch cenách.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon dub 26, 2010 10:48
- Bydliště: Bardejov, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Zdravim
tak mam nove info - predvcerom sa zistilo, ze mam deravu odvetravaciu hadicku - ta co ide z motora spat do sania (taka v tvare pismena U). pri kolene kde sa napaja do motora bola diera. vcera som ju vymenil, a cuduj sa svete , to trhanie pri znovustlaceni plynoveho pedalu pri zaradenej rychlosti sa natolko zoslabilo, ze uz to skoro ani nie je citit . Niekedy este jemne myka, ale to by som skor pripisal ten spojke.
a este je vymeneny aj vzduchovy filter - ten povodny bol v jednej stvrtine spaleny, akoby ho mysi obhryzli, a boli v nom diery.
tak mam nove info - predvcerom sa zistilo, ze mam deravu odvetravaciu hadicku - ta co ide z motora spat do sania (taka v tvare pismena U). pri kolene kde sa napaja do motora bola diera. vcera som ju vymenil, a cuduj sa svete , to trhanie pri znovustlaceni plynoveho pedalu pri zaradenej rychlosti sa natolko zoslabilo, ze uz to skoro ani nie je citit . Niekedy este jemne myka, ale to by som skor pripisal ten spojke.
a este je vymeneny aj vzduchovy filter - ten povodny bol v jednej stvrtine spaleny, akoby ho mysi obhryzli, a boli v nom diery.
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon dub 26, 2010 10:48
- Bydliště: Bardejov, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Zdravím
Dlhšie sa tu nikto neozval, tak pridám najnovšie správy:
Celé leto a jeseň som jazdil bez poruchy. Zima začala, všetko ok. Až keď pred týždňom udreli mrazy -19, a potom sústavne okolo -10 a musel som dlhšie jazdiť na benzín, kým sa splyňovač ohrial, a potom sa dalo prepnúť na benzín, nastal problém. Motor na benzíne po určitom čase, asi 5min (alebo 1-2km), stráca ťah a na voľnobehu zdochne. Potom je chvíľu problém ho naštartovať, následne naskočí, ide zase približne rovnakú dobu výborne a potom znova zdochne...
Hádal som palivový filter, starý bol zapchatý tak, že sa ani prefúknuť nedal. Výmena za nový, ten je stále ok, ale problém naďalej pretrváva. Ako pri studenom, tak aj pri teplom motore po chvíli stratí ťah a zdochne. Vymenil som zapaľovacie káble, a dal do benzínu prísadu na prečistenie vstrekov. Stále to isté.
Pritom na LPG ide v poriadku - mám podtlakové LPG zn. Bigas, plyn ide priamo do nasavania vzduchu ešte pred klapku. Dnes ráno som prešiel 2km na benzín, potom som prepol na LPG, reku hurá, nezdochlo. Po ďalšom asi kilometri pri voľnobehu na križovatke zdochlo. Znova som naštartoval, ale auto ani na LPG nemalo ťah, na trojke pri 50tke, nie a nie sa rozbehnúť... Motor šiel veľmi hlučne, triasol sa. Pri opätovnom naštartovaní a jazde na LPG už išlo všetko v poriadku.
Skúsim ešte skontrolovať lambdu a zresetovať riadiacu jednotku. Čo by ešte mohol byť problém? Vďaka.
Dlhšie sa tu nikto neozval, tak pridám najnovšie správy:
Celé leto a jeseň som jazdil bez poruchy. Zima začala, všetko ok. Až keď pred týždňom udreli mrazy -19, a potom sústavne okolo -10 a musel som dlhšie jazdiť na benzín, kým sa splyňovač ohrial, a potom sa dalo prepnúť na benzín, nastal problém. Motor na benzíne po určitom čase, asi 5min (alebo 1-2km), stráca ťah a na voľnobehu zdochne. Potom je chvíľu problém ho naštartovať, následne naskočí, ide zase približne rovnakú dobu výborne a potom znova zdochne...
Hádal som palivový filter, starý bol zapchatý tak, že sa ani prefúknuť nedal. Výmena za nový, ten je stále ok, ale problém naďalej pretrváva. Ako pri studenom, tak aj pri teplom motore po chvíli stratí ťah a zdochne. Vymenil som zapaľovacie káble, a dal do benzínu prísadu na prečistenie vstrekov. Stále to isté.
Pritom na LPG ide v poriadku - mám podtlakové LPG zn. Bigas, plyn ide priamo do nasavania vzduchu ešte pred klapku. Dnes ráno som prešiel 2km na benzín, potom som prepol na LPG, reku hurá, nezdochlo. Po ďalšom asi kilometri pri voľnobehu na križovatke zdochlo. Znova som naštartoval, ale auto ani na LPG nemalo ťah, na trojke pri 50tke, nie a nie sa rozbehnúť... Motor šiel veľmi hlučne, triasol sa. Pri opätovnom naštartovaní a jazde na LPG už išlo všetko v poriadku.
Skúsim ešte skontrolovať lambdu a zresetovať riadiacu jednotku. Čo by ešte mohol byť problém? Vďaka.
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Neviem ci to lpg je riadene alebo neriadene. Ale najlepsie je to (ci zu benzinovu alebo lpg jednotku ak ju ma) napichnut na notebook a pojazdit s tym, a mozno sa ukaze v com je problem. Alebo podla popisu by to mohla byt aj lambda, takze ju treba odpojit a jazdit bez nej na benzin ci to bude nadalej blbnut aj po zahriati motoru. Ak sa auto umudri, tak bola vadna lambda ak nie tak tazko povedat, mozno nieco v zapalovani.
Mimochodom to lpg nepoznam ale kym nema lpg cidlo teploty v plynovaci a nie je nastavene na istu teplotu splynovaca aby povolilo prepnut na plyn, tak staci nastartovat a ked uz voda koluje tak mozno hned po nastartovani prepinat na lpg aj pri -26stC. Ja startujem rovno na lpg. Proste benzin vobec nepouzivam. Mam ho funkcny len kvoli tomu, ze obcas zabudnem nataknovat lpg tak aby som neostal na dialnici.
Mimochodom to lpg nepoznam ale kym nema lpg cidlo teploty v plynovaci a nie je nastavene na istu teplotu splynovaca aby povolilo prepnut na plyn, tak staci nastartovat a ked uz voda koluje tak mozno hned po nastartovani prepinat na lpg aj pri -26stC. Ja startujem rovno na lpg. Proste benzin vobec nepouzivam. Mam ho funkcny len kvoli tomu, ze obcas zabudnem nataknovat lpg tak aby som neostal na dialnici.
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon dub 26, 2010 10:48
- Bydliště: Bardejov, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Vdaka za odpoved. Pojazdit s tou odpojenou lambdou vyskusam. Este dnes mi napadlo, ze som neskusal ist na benzin so zohriatym motorom. Tak skusim aj to.
Este som sa vcera sprtal v servisnom manualy, a tam bolo uvedene, ze aj chybny EGR ventil moze sposobovat poskakovanie, zdochynanie na volnobeh alebo zdochynanie pri brzdeni a tiez nerovnomerny chod motora. Zaslepeny ho nemam.
Skor mam pocit, ze motor ide v poriadku, na zaciatku, kedy sa drzi skor vo vyssich otackach. Az neskor, ked sa uz zahreje, zacne robit problemy. Pisal som, ze na LPG ide v poriadku, ale uz aj na LPG sa mi stalo, ze stracal tah. Ak dlhsie zahrievam motor na benzin, je vacsia sanca, ze bude blbnut aj na LPG.
Skusim este po dlhsej bezproblemovej jazde na LPG prepnut znova na benzin, a ci to pojde bez problemov. Tym by sa dalo urcit, ci je problem kvoli teplote motora, (a pri LPG sa tato porucha prejavuje menej vyrazne), alebo to suvisi s typom paliva.
O senzore teploty v splynovaci neviem. Ako by sa to dalo zistit? Kolko kablov ma ist do splynovaca?
Vdaka este raz, a prajem vela pokoja v tomto zhone pred sviatkami
Este som sa vcera sprtal v servisnom manualy, a tam bolo uvedene, ze aj chybny EGR ventil moze sposobovat poskakovanie, zdochynanie na volnobeh alebo zdochynanie pri brzdeni a tiez nerovnomerny chod motora. Zaslepeny ho nemam.
Skor mam pocit, ze motor ide v poriadku, na zaciatku, kedy sa drzi skor vo vyssich otackach. Az neskor, ked sa uz zahreje, zacne robit problemy. Pisal som, ze na LPG ide v poriadku, ale uz aj na LPG sa mi stalo, ze stracal tah. Ak dlhsie zahrievam motor na benzin, je vacsia sanca, ze bude blbnut aj na LPG.
Skusim este po dlhsej bezproblemovej jazde na LPG prepnut znova na benzin, a ci to pojde bez problemov. Tym by sa dalo urcit, ci je problem kvoli teplote motora, (a pri LPG sa tato porucha prejavuje menej vyrazne), alebo to suvisi s typom paliva.
O senzore teploty v splynovaci neviem. Ako by sa to dalo zistit? Kolko kablov ma ist do splynovaca?
Vdaka este raz, a prajem vela pokoja v tomto zhone pred sviatkami
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon dub 26, 2010 10:48
- Bydliště: Bardejov, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Ozaj, s prepinanim benzin/LPG je to takto: ak chcem jazdit na benzin, prepnem rucne na benzin. Ak chcem jazdit na plyn, tak prepnem na LPG, ale stale este ide na benzin, aj vzdy startuje na benzin, ale akonahle stupnu otacky nad 2000, tak samo prepne na LPG. Takze sa mi nezda, ze by mal nejake cidlo teploty.
Jeden mechanik v odbore LPG mi vsak poradil, ze pri 10-15 st.C na splynovaci sa uz moze prepnut na LPG. Tak som si kupil maly teplomer, ktory ma cidlo na kabli, a ten pripevnil zvonku o teleso splynovaca. Az sa zohreje na tych 10 st.C, tak prepnem na LPG.
Jeden mechanik v odbore LPG mi vsak poradil, ze pri 10-15 st.C na splynovaci sa uz moze prepnut na LPG. Tak som si kupil maly teplomer, ktory ma cidlo na kabli, a ten pripevnil zvonku o teleso splynovaca. Az sa zohreje na tych 10 st.C, tak prepnem na LPG.
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Cize tak ako som predpokladal, ziadne cidlo teploty splynovaca nemas, ani ti ho netreba, problem pri prepinani je len v osobe zvanej "Jeden mechanik v odbore LPG". Takychto ludi mam rad. Prdlajs to vie ale usilovne to "radi". Este dufam ze ti odporucal predlzit vymenu oleja pripadne ine samanske veci. Na lpg sa da ist (a da aj startovat) kludne pri teplote motora do -30stC niekedy aj pri nizsej teplote. Jediny suvis to ma s teplotou varu prchavejsej zlozky lpg propanu, ktory sa odparuje pri cca -30stC. Cakat kym sa motor zohreje na 10 az 15stC nema ziadne oddovodnenie okrem yntelygencyje "jedneho mechanika v odbore lpg". Co ti su schopni navymyslat a spastacit pri zastavbe lpg. Pri naozaj velmi nizkych teplotach (okolo a pod -30stC) sa moze stat ze zamrzne splynovac a nemrzka v splynovaci a potom sa motor uchlasta lpg. Ale ked startujes na benzin, tak ani toto nehrozi tak do -40. Otazka je ci niekde u nas bude niekedy taka teplota a ci vtedy este nastartujes aspon na benzin .
Takze ked nechces startovat rovno na lpg (bez uprav to pohodlne ani nepojde) tak kludne proste nastartuj na benzin a hned na prvej rovinke aspon 100m prepni na lpg. Este tym aj usetris motor. Predoze jazda so studenym motorom na benzin (a to nehovorim o nafte, ta je este horsia) olejovej naplni a teda ani motoru velmi neprospieva. Na lpg je to fuk, to aj keby preletelo motorom vobec nespalene je uz vo forme plynu a do oleja sa nema ako dostat. Aspon nie v mnozstvach ako benzin.
Ale zase mozno "mechanikovi z odboru lpg" krivdim. Mozno vedel to na co som ja musel prist az niekolkorocnou prevadzkou a teba len oklamal aby si nespravil tu istu chybu. Najviac totiz benzinovemu cerpadlu a vstrekom vadi stary benzin. A ked budes aspon za studena jazdit na benzin tak je 100% sanca ze nanajvys kazde 3 mesiace kompletne obmenis obsah benzinovej nadrze. Ale radsej by som to robil tak, ze raz za 3 mesiace s plnou lpg nadrzou vyjazdim benzin a potom si nan zase stvrt roka ani nespomeniem.
Takze ked nechces startovat rovno na lpg (bez uprav to pohodlne ani nepojde) tak kludne proste nastartuj na benzin a hned na prvej rovinke aspon 100m prepni na lpg. Este tym aj usetris motor. Predoze jazda so studenym motorom na benzin (a to nehovorim o nafte, ta je este horsia) olejovej naplni a teda ani motoru velmi neprospieva. Na lpg je to fuk, to aj keby preletelo motorom vobec nespalene je uz vo forme plynu a do oleja sa nema ako dostat. Aspon nie v mnozstvach ako benzin.
Ale zase mozno "mechanikovi z odboru lpg" krivdim. Mozno vedel to na co som ja musel prist az niekolkorocnou prevadzkou a teba len oklamal aby si nespravil tu istu chybu. Najviac totiz benzinovemu cerpadlu a vstrekom vadi stary benzin. A ked budes aspon za studena jazdit na benzin tak je 100% sanca ze nanajvys kazde 3 mesiace kompletne obmenis obsah benzinovej nadrze. Ale radsej by som to robil tak, ze raz za 3 mesiace s plnou lpg nadrzou vyjazdim benzin a potom si nan zase stvrt roka ani nespomeniem.
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon dub 26, 2010 10:48
- Bydliště: Bardejov, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Nieco som hladal na internete - http://www.autoplyn.sk/lpg.htm
Je tam uvedena aj teplota varu a tiez, ze sa dodavaju zimne a letne zmesy LPG. Lisia sa pomerom propanu a butanu. Propan ma teplotu varu -42,2°C a butan -0,6°C. Takze startovat aj jazdit na LPG je pri nasich teplotach mozne, osobne by som radsej kvoli tomu butanu pockal aspon kym teplota splynovaca stupne nad nulu. Takze aspon mozem chodit na LPG teraz, kym sa dostanem do servisu.
To s tym benzinom, a starnutim - ja som vacsinou tankoval za 10 eur, a vybehal ho stale pri tom zahrievani, len parkrat v lete som mal pred startom rano na splynovaci vyssiu teplotu ako 10°C. Inac som par sto metrov stale presiel na benzin.
Este k tomu palivovemu cerpadlu - bol tu prispevok, ze niekto na matize dosiel takmer na nulu na benzine, potom vsak dotankoval, ale cerpadlo sa uz poskodilo. Premyslam, ci moze byt chyba v cerpadle, ak idem na benzin, po asi kilometri zdochne. Nasledne znova nastartujem a idem na benzin, a zase po cca kilometri zdochne. Moze to byt cerpadlom? Nemalo by to byt tak, ze ak je chybne, tak uz ani druhykrat nenastartujem, nieto este ist niekam?
Je tam uvedena aj teplota varu a tiez, ze sa dodavaju zimne a letne zmesy LPG. Lisia sa pomerom propanu a butanu. Propan ma teplotu varu -42,2°C a butan -0,6°C. Takze startovat aj jazdit na LPG je pri nasich teplotach mozne, osobne by som radsej kvoli tomu butanu pockal aspon kym teplota splynovaca stupne nad nulu. Takze aspon mozem chodit na LPG teraz, kym sa dostanem do servisu.
To s tym benzinom, a starnutim - ja som vacsinou tankoval za 10 eur, a vybehal ho stale pri tom zahrievani, len parkrat v lete som mal pred startom rano na splynovaci vyssiu teplotu ako 10°C. Inac som par sto metrov stale presiel na benzin.
Este k tomu palivovemu cerpadlu - bol tu prispevok, ze niekto na matize dosiel takmer na nulu na benzine, potom vsak dotankoval, ale cerpadlo sa uz poskodilo. Premyslam, ci moze byt chyba v cerpadle, ak idem na benzin, po asi kilometri zdochne. Nasledne znova nastartujem a idem na benzin, a zase po cca kilometri zdochne. Moze to byt cerpadlom? Nemalo by to byt tak, ze ak je chybne, tak uz ani druhykrat nenastartujem, nieto este ist niekam?
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
Tazko povedat kde je chyba, cerpadlo nema preco umriet ked ide chvilu bez benzinu, je to zubove cerpadlo. Ale ak uz bolo chytene zo zleho benzinu tak odplavenie a vysusenie ho moze dorazit, ale samotne minutie benzinu nema preco znicit cerpadlo.
Preco ma auto problem po 1km na benzin netusim, jedine napichnut notebook na RJ a pozerat co jej preleti svabom ked to umrie.
Preco ma auto problem po 1km na benzin netusim, jedine napichnut notebook na RJ a pozerat co jej preleti svabom ked to umrie.
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon dub 26, 2010 10:48
- Bydliště: Bardejov, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskakování(cukání) při nízké rychlosti
stastny novy rok vsetkym
k tym problemom so zdochynanim motora - spravil som reset ECU tak ako to bolo tu spominane - odpojit bateriu, stlacit brzdovy pedal, potom zapojit bateriu, trikrat na 5 sekund do druhej polohy otocit klucom a vypnut a tak start atd...
musim povedat, ze mi odvtedy motor nikdy sam od seba nezhasol a teda ten reset pomohol. stale je tam vsak nejaky problem, lebo asi 10 min po nastartovani auto strati tah, nevie sa rozbehnut, na trojke pri 60tke nie a nie pridat... vtedy mi pomoze to, ak mozem ist chvilu (10-20sekund) bez stlaceneho plynoveho pedalu - akoby dojazd na zaradenej rychlosti, a nasledne uz motor taha dobre... robi to na LPG, preto mozem vylucit problemy s palivovym cerpadlom, filtrom a podobne. LPG je podtlakove, nie priamy vstrek.
zeby bola zapisana nejaka chyba v riadiacej jednotke? lebo spravi to len raz a potom uz nie... znova az na druhy den, alebo po par hodinach vypnutia motora (mozno po vychladnuti motora).
pekny dnik
k tym problemom so zdochynanim motora - spravil som reset ECU tak ako to bolo tu spominane - odpojit bateriu, stlacit brzdovy pedal, potom zapojit bateriu, trikrat na 5 sekund do druhej polohy otocit klucom a vypnut a tak start atd...
musim povedat, ze mi odvtedy motor nikdy sam od seba nezhasol a teda ten reset pomohol. stale je tam vsak nejaky problem, lebo asi 10 min po nastartovani auto strati tah, nevie sa rozbehnut, na trojke pri 60tke nie a nie pridat... vtedy mi pomoze to, ak mozem ist chvilu (10-20sekund) bez stlaceneho plynoveho pedalu - akoby dojazd na zaradenej rychlosti, a nasledne uz motor taha dobre... robi to na LPG, preto mozem vylucit problemy s palivovym cerpadlom, filtrom a podobne. LPG je podtlakove, nie priamy vstrek.
zeby bola zapisana nejaka chyba v riadiacej jednotke? lebo spravi to len raz a potom uz nie... znova az na druhy den, alebo po par hodinach vypnutia motora (mozno po vychladnuti motora).
pekny dnik