Palivové čerpadlo - jeho úprava

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od HusarJan »

Ahojte kedže na niektorých leganzách dotláča palivo,len pri štartovaní ako napr.mne dlho trvalo než motor naskočil a tak som si spravil zapínanie čerpadla spojkovým pedálom dal som tam tlačítkový spínač je prilepený epox. ktorý spúšta čerpadlo pri plne zošlapnutej spojke pri zapnutom zapalovaní spínač je na obrázku ozn.čis.3 z neho idú dva káble do poistkovej skrine v motorovom priestore jeden je napojený na poistku palivového čerpadla šipka č 2 a drúhý je napojený na zapalovanie všetko je plus . Pri zapnutom zapalovaní v tej poistke neni napetie až pri štarte a tak na tú poistku som priviedol plus cez ten vypinač na spojke.Dá sa to spravit aj krajšie odbornejšie ja to mám len dočastne pokial tam nedám nové čerpadlo pri poistke šip.č 1 je relé palivového čerpadla ;)
Přílohy
P101210_18.58.JPG
P101210_18.58.JPG (113.94 KiB) Zobrazeno 7195 x
P101210_18.58[05].JPG
P101210_18.58[05].JPG (142.39 KiB) Zobrazeno 7195 x
P101210_19.53.JPG
P101210_19.53.JPG (125.95 KiB) Zobrazeno 7195 x
Reklama
 

-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od -peha- »

Janko díky je to fakt lahké už som to vyskúšal takže to ješte dotiahnem do konca ale proste som napojil drôtik na tu pojistu a priložil na plus no a čerpadlo beží takže nahodím klúčikové a vypínač a bude to.Ješte raz díky -i -i -i
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od -peha- »

Tak to mám hotové len som tlačítko dal na penel kde je otváranie nádže a kufra :D V motorovom priestore som rozobral tu pojistkovú skrinku a zo spodu som sa naletoval na káblik od pojistky (je to sivý káblik hned na začatku ale to sa lahko zistí podla polohy pojistky) a klúčikové som zobral zo slepého konektora pri ABS ( ale dá sa zobrať aj od pojistiek vnútri).Potom som pretiahol káblik do interiéru a pri zvesku káblov čo idú do zadu som sa dostal až na miesto umiestenia tlačítka no a funguje to :D Tedy až na to že moje čerpadlo už ani po poklepe nenaskočilo takže je KO no nové už je na ceste tak som zvedaví ako sa zlepší štart tedy nie že by bol zlý ale tohle isto pomôže tak ješte raz Janko díky :lol:
Přílohy
od pojistky.jpg
od pojistky.jpg (105.54 KiB) Zobrazeno 7173 x
klúčikové.jpg
klúčikové.jpg (90.33 KiB) Zobrazeno 7173 x
prechod.jpg
prechod.jpg (78.21 KiB) Zobrazeno 7173 x
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od -peha- »

A v interiéru takto ............
Přílohy
káblik.jpg
káblik.jpg (73.57 KiB) Zobrazeno 7173 x
pod kobercom.jpg
pod kobercom.jpg (109.84 KiB) Zobrazeno 7173 x
tlačítko.jpg
tlačítko.jpg (81.35 KiB) Zobrazeno 7173 x
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od conpet »

Díky Janko, teď se jen vykopat do garáže a udělat to :D Vůbec se mě tam nechce, u nás momentálně prší :roll:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od HusarJan »

čav Petko si sa s tým dobre pobavil ja tie káble v tej poist skrinke musím tiež neak upratat :D a to si tam dal tlačítko alebo vypinač ja no tom mieste mám zas ovládanie elektri.antény .To čerpadlo budeš mat orginál,alebo neaká náhrada :?: a ked ho budeš menit vyber všetko z tej nádrže a poriadne to vyčisti té sitká. Len ked jedno nevyčistíš tak ani nové čerpadlo Ti nepomôže :D
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od HusarJan »

conpet píše:Díky Janko, teď se jen vykopat do garáže a udělat to :D Vůbec se mě tam nechce, u nás momentálně prší :roll:
neni zač daj potom vediet či to pomohlo ;)
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od -peha- »

He to tlačítko je vlastne z podtlakového systému LPG a používá sa ako sitič tedy nieje to vypínač ale tlačítko sa dá použiť aké kolvek lebo tam je dosť miesta :lol:
A čerpadlo je dáke anglické
AXE10535 AIRTEX
hmotnost ( v kg ) 0,31
tlak ( v barech) 3,5
druh provozu elektrický

to majú v APM a majú ješte japonské ASHIKA ale to je len na objednávku a je drahšie no má rovnaké parametre a PIERBURG ktorý je vlastne originál v daktorých našich autách už nemajú v ponuke no hlavne bolo aj s krabicou a plovákom a to za 170 € takže som spokojný.Aj to to je len na objednávku ale do týždna by malo byť v nádrži :D A nádrž isto vyčistím a skúsim zohnať ješte to sitko nové ale myslím že v tom neuspejem takže uvidíme až to vyberiem :lol:
Přílohy
E10535.jpg
E10535.jpg (11.53 KiB) Zobrazeno 7150 x
PAT
Příspěvky: 27
Registrován: pon bře 05, 2007 12:35

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od PAT »

Zdravim

Normalne by to malo fungovat tak ze cerpadlo sa spusti pri zapnutom zapalovani a natlakuje palivovy system potrebnym tlakom a potom sa vypne. Rad by som to urobil tiez ale bez nejakych tlacitok a spinacov.
Dalo by sa jednoducho v poistkovej skrini najst a prepojit poistku na ktorej je napatie pri zapnutom zapalovani a poistku palivoveho cerpadla? Tym padom bude cerpadlo bezat stale pri zapnutom zapalovani.
Bude to takto dobre?
Vdaka za rady
Daewoo Leganza 2.0 LPG
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od -peha- »

No musel by si aj tak dať relé lebo na čerpadlo ide stálý a ten štartovací no ten je len 5-10 sekund potom sa odpojí a pre to tam máme tlačítko ale dá sa to treba na dvere (to už má vela aut) tak pri otvorení Ti to natlakuje a štartuješ už na originál pripojenie a tak ako si to popísal by tam do štartovacieho išiel stále prúd a to by asi velmi dobré nebolo :D jo a inak ako to popisuješ tak to stačí vzadu pri čerpadle to klúčikové napetie napojiť na štartovacie to ma napadlo ako prvé ale náš eklektrikár ma od toho odhovoril :D
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od conpet »

Ty dveře mají fábie, otevřeš a slyšíš čerpadlo, dobrá vychytávka -i
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od -peha- »

No ale od toho ma odradilo to že to na dverách má stálý prúd lebo u nás by to znamenalo otvoriš sadnúť zapnúť klúčik a potom zavrieť alebo pokud hned po nasadnutí zavrieš tak zasa otvoriť a preto tohle tlačítko je nenápadné a keď tam dám čierne ani ho nebude vidno a zo sedačky je perfektne dosažitelné takže to nechám tak je to dobrá úprava aj keď Já to skúšal na nečisto len so skúšatkou ale funguje to :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
john
Příspěvky: 85
Registrován: sob kvě 20, 2006 20:41
Bydliště: SK

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od john »

Dnes som moju Leganzu po prvý krát nedokázal naštartovat, zrejme to bude asi na 99% čerpadlom , posledné dva dni horšie štartovala ale dnes len točila,točila a nič , všimol som si že nepočut pri zapnuti zapalovania čerpadlo tak to bude asi ono. Neviete ktoré relátko má tu istú hodnotu ako na čerpadlo ? skusím najprv či tam ide vôbec štava do čerpadla. Kedže so vždy štartoval na benzín a nie na plyn tak sa chcem spýtat pokial zoženiem nové čerpadlo či štartovanie na plyn nejak nepoškodzuje motor alebo splynovač? Mám tam Lovato a taký ovalný čierny prepínač na palubovke ktorý hore má vpravo červenú a vlavo zelenú ledku , v strede je hlavný vypínač a podním sú v rade zelené ledky a červená ktorú ukazuju stav nádrže ako sa dá prepnút aby štartoval motor na plyn? vdaka
DEAWOO LEGANZA 2.0 CDX - STRIEBORNÁ - LPG-XENÓNY - PREDNE A ZADNE PARK. SENZORY - MODUL AUT. ROZSV. SVETIEL, 7-inch Touch Screen 2 Din In-Dash Car DVD Player Built-in GPS Function Dual Zone JZY-817-G
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od kesko »

EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Uživatelský avatar
john
Příspěvky: 85
Registrován: sob kvě 20, 2006 20:41
Bydliště: SK

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Příspěvek od john »

Je to čerpadlom ani netukne, ale na ten núdzový štart som zaboha neprišiel ako to naštartovat na plyn ? poradte niekto presný postup lebo ja som skušal všetky možne varianty ale -P
DEAWOO LEGANZA 2.0 CDX - STRIEBORNÁ - LPG-XENÓNY - PREDNE A ZADNE PARK. SENZORY - MODUL AUT. ROZSV. SVETIEL, 7-inch Touch Screen 2 Din In-Dash Car DVD Player Built-in GPS Function Dual Zone JZY-817-G
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“