Stejnou trasu, kterou denně jezdím s lacettim jsem dnes jel se starým focusem(r.99) a pak hned s lacetti a chci se zeptat jestli vám také Lacetti HB tak nějak poskakuje, oproti focusu jsem cítil daleko více nerovností a téměř neustálé poskakování (a to i tam kde snad žádné nerovnosti nejsou ). Jasně že focus má lepší podvozek, ale Lacetti by ho měl mít měkčí tudíž lépe tlumit nerovnosti - s tím jsem si ho také kupoval. Máte to stejně nebo je s mým něco v nepořádku
Jj taky jsem si původně myslel, že je to pneu - letní jsem měl 195/50 r15 Hankook a když jsem přezul na zimní 185/65 r14 Matador, těšil jsem se na pohodlnou jízdu. Jenže mi to přijde pořád stejný, pokud ne horší Tlak v pneu jsem taky měřil a je to ok... auto má nalítáno necelých 50tis...
Odpoledne jsem vyrazil na vánoční nákup a ještě než jsem vyjel, dohustil jsem pneu (zimní Kumho) přidal jsem cca 0,2 na 2,1 a ..... skáče to jak koza. Letní mám Fuldy a je to paráda. Na jejich stránkách píšou, že zadek by se měl hustit na 1,9 a potom to tolik neskáče.
Lacetti má prostě mizernej podvozek, s tim se smiř. Plave to jako kráva, skáče a drncá na nerovnostech. Ideální je vézt něco hodně těžkýho rozloženýho v celym autě. Pak to alespoň sedí. Můžu říct že se starou Feldou sem se po 5 letech cejtil jistějš než se 7 letou Nubirou (lacík sedan) na kterou sem si ještě nezvyk.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Jezdil jsem s Feldou i s Octavkou I, ale to porovnávání s Feldou je "trochu" přehnané. V každém případě se mi nestalo, že by Lacetti (HB) při 150 na dálnici tak utíkal zadek ze zatáčky jako u Ocátvky I. K Feldě se už vůbec nevyjadřuji.
Teda v porovnání i se starým Meganem(r.00) je to bída, auto je sice krásně tichý a dobře odhlučněný, ale na co ta práce když si skoro vyrazím zuby Mám tam taky 2,1 tak zkusím trochu ubrat snad bude aspoň kapku lepší...jak tohle mohli pustit z výroby teda nechápu...aspoň že exteriér se povedl...všem se líbí a mě zatím taky
Přijde mi že to auto ty nerovnosti spíš přeskakuje než tlumí...Nezkoušeli jste někdo sportovní pružiny? Nejsou zase tak drahé a pokud by to auto trochu zklidnily tak by to za to možná i stálo třeba tyhle http://911customs.cz/inshop/scripts/det ... t=28261003. Má někdo zkušenosti s jízdou na alu 16"?
Tak já nevím, Mám kombíka, ale poskakování necítím. Je to taková plavná jízda, měkkého auta. Když to srovnám s Traficem, což je docela nesrovnalelné, tak to je jak na polštářích vzduchovích
Tak já jsem s Nubirou už nějaký kilometr najel, celkem si na to auto zvyknul a srovnávat i s Oktou I mi přijde dost zcestný. Párkrát jsem jel s kamarádem, on právě v jedničce oktě s 1,8 turbo 150 koní a na běžný okresce jsem mu ujel, kde on šel smykem všech 4 kol, Nubi držela. Další kamarád má dvojku 1,9 TDi PD a teď jsme mojí Nubirou párkrát dali trasu cca 1700 km a říká, že na todle je Nubi příjemnější - pohodlnější než ta Oktávka.
Musím ale uznat, že ve 160 000 kilometrech si už podvozek začíná říkat o investici. Tlumiče, možná siláče... V rychlostech nad 160 - 180 už je prostě zapotřebí neustále kormidlovat
Daewoo Nubira 2004 1,8 CDX. Na plyn ujeto 110 000km, celkově 180 000
no koukam tema ktere me dnes taky prekvapilo.jel jsem hb lacetti a skutecne jsem se nestacil divit.to je uplne strasnej kostitras.zlata stara nubira.jizda po praze s lacetti je utrpeni.na dobre silnici by se ale asi dalo prezit.
samozrejme ze je pravda ze asi lepe sedi diky tomu ze je o neco lehci a o hodne tvrdsi nec octavie a taky o cca 8 let mladsi to se asi nekde ukazat musi zaroven ale taky zalezi na pneumatikach a tlumicich.
mel jsem drobne porovnani s pekrtkem na podzim v adrspachu kde me protahnul velmi krasnymi serpentinami a je pravda ze tam kde on mel pridano v zatacce ja jsem stejnou rychlosti uz klouzal respektive v zatacce pod plynem jsem kola proste utrhnul.ze by to bylo temi 9 let starymi pneumatikami?
ale na komfort jizdy -zlata octavie.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
nevim uz jsem jel i jinym laceti ale tohle je jak bez tlumicu skace to a kazda dira se ozve v celem aute.navic mu tam neco mlati ve vetsich dirach ale jinak opravdu strasny skacu na sedacce jak na zebrinaku.pneu tam jsou skoro novy zimni.znacku nevim.
tlumice vypadaji puvodni ale ja bych rekl ze je to nejakej sportovni special podle tvrdosti.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
dobrý den. To nadměrné třesení na nerovnostech u Lačety budou nejspíš zablokované tlumiče. Je to častá závada tohoto chevroletu. Bohužel k tomu může dojít i po jednom zvednutí na heveru, a to i když předtím to auto bylo vpořádku.
no ale to auto se pri zmacknuti blatniku nebo zahoupani normalne houpe takze zas tak zasekly asi nebudou.
a uprime to slysim poprve ze by bylo neco takoveho mozne.a vsecky najednou?to se mi nejak nezda.
oprava
skutecne se auto ani nehne pri stlaceni blatniku.po zvednuti auta se tlumice zvednou a pri spusteni klesnou ale netlumi.
takze jsou po smrti.to je mi teda novinka
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil