ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od ppp »

V katalogu dielov nieco je, ale z tych kostrbatych obrazkov sa tvar elektroventilov da len tazko odhadnut, snad moze pomoct dlzka hadicky podla obrazku.

Ak sa zajtra dostanem domov vcas na to aby som si spomenul tak skusim sfotit na otcovj nubire nejake ukoncenia hadiciek aspon pre potvrdenie ci som velmi nekecal :) ale len to co vidno zhora. Pod auto v tychto podmienkach nevleziem kymnebudem skutocne musiet.
Hmm vlastne asi budem musiet, cez vikend menim cidlo klepania, takze to necham na vikend.

Este ako tak kukam do katalogu dielov, zda sa ze aj pretlakovy ventil na beniznovej liste je ovladany podtlakom, takze to je dalsia hadicka. Ale uz sa minechce pozerat do schemy, ci ma nejaky elektroventil. Podla tvaru hadicky ide rovno do sania.
A este podla katalogu by mal byt elektroventil ovladania dlzky sania pri nejakej nadobke podtlaku.
A egr by mal mat ventil velmi blizko v smere ako ukazuje nasoska ufa egr a trochu nizsie, ale ci katalog nekeca viac ne zja tak to netusim :).
Najviac je toho asi na strane 329 katalogu (2451 ENGINE VACUUM HOSE (1.5/1.5DOHC)
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od palikx »

neni to slozite.
od klapky vede
1 do map senzoru
2 do zasobniku u filtru klimy
3 velka vede na odsavani par sz nadrze(je tam na to za sanim ventil
a z prava sani je
1 hadicky vede na ovladani klapky sani(maly hribek u sani)a ovladana je od maleho ventilu opet pod sanim
2 je jen kratka na regulator tlaku benzinu
3 je opet od ventilu za sanim a ta vede k egru.
delka hadicek vetsinou vychazi tak ze nejdou prehodit pokud je uz nekdo nevytahal vsecky.
ktery ventil ovlada co presne nevim
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
calimara
Příspěvky: 11
Registrován: pon dub 26, 2010 19:14

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od calimara »

Za sáním na plechu jsou dva ventily, z jednoho vedou dvě tlusté hadičky pro odvětrání nádrže. Z toho druhého vedou dvě tenké hadičky a to jedna do EGR ventilu a druhá má jít kam????? A kam vede hadička z reg.tlaku paliva?? Děkuji
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od palikx »

no hadicka od regulatoru vede do sani z boku.
dnes jsem na to schvalne koukal a ta druha hadicka k egru tak to nevim.ale musi vest nekam do sani.takze pravdepodobne odspodu do klapky.neni to tam poradne videt.
z boku klapky v pravo tedy vede jedna hadicka na mezistenu motoru a kabiny do valcoveho zasobnicku.z nej je koleno k ventilu a od nej jede hadicka k ovladani klapky dlouheho sani obet z boku-v pravo pri pohledu do motoru.
treti je kratka hadicka k regulatoru paliva.
od klapky nahore vede k zasobniku u klima filtru a od nej do kabiny na topeni.druha vede k mapu a treti silna vede k ventilu pod sanim na odvetrani.
od spodu klapky by mely byt jeste 2 jedna silna zluta a pravdepodobne druha -asi ten egr.
pokud je to jinak tak uz sem to zapomel
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
calimara
Příspěvky: 11
Registrován: pon dub 26, 2010 19:14

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od calimara »

Chlapi díky za odpovědi, ale každému se ten popis liší :?
Kdybych mohl poprosit o pár fotek, tak bych to už snad nějak rozlousknul...díky ;)
calimara
Příspěvky: 11
Registrován: pon dub 26, 2010 19:14

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od calimara »

Tak díky...
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“