ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

maracz
Příspěvky: 1
Registrován: sob úno 06, 2010 21:37

ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od maracz »

Máte zde někdo ponětí jak (odkud-kam) mají být zapojené hadičky podtlakového ovládání motoru 1.6i 16V 78Kw?
Případně nějaký odkaz kde by se to dalo dohledat. Díky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
automat
Příspěvky: 30
Registrován: ned bře 21, 2010 08:37
Bydliště: Praha

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od automat »

Já jsem zakoupil nubiru 1.6 78 kW. Motor nechtěl vůbec jet, zejména na nižších otáčkách a žral jako kyselina. Předběžně se na motor podíval Mr. Palikx a zjistil, že nějaký šikovný serviceman hadičky podtlaku přeházel a aby toho nebylo dost, upevňovací kolénka jsou zpuchřelá a přisávají vzduch. Už po prvím přehození motor začal jet skoro normálně a spotřeba se skoro srovnala. Jakmile seženu nějakou dokumentaci (mám v plánu si nechat poslat polskou verzi Jak na to - nubira, která už vyšla), tak se podělím o info. Zatím hodně štěstí...
Daewoo Nubira, speciální tovární úprava T-34 pro jízdu a parkování v Praze, provedená tuningovou firmou CHTZ (Charkovskij tankovyj zavod). Motor V 12, 367 kW (cca 500 hp), litá kola, plechy 20-70 mm, a tak různě...
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od palikx »

no
z katalogu dilu se to da docela slusne najit.mozna si s tim dam jednou tu praci a nejak to zkusim vymyslet a namalovat pripadne nejak zkloubit aby to bylo srozumitelne
ale nastesti to neni tak slozite je jich tam jen par.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od Richard »

Ta knížka o Nubiře v poštině tu na foru je k dispozici sám jsem ji sem dával, myslím je někde u manuálů, nebo se mrkni na www.nubira.wz.cz
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
calimara
Příspěvky: 11
Registrován: pon dub 26, 2010 19:14

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od calimara »

Ahoj, dělal jsem GO motoru a při opětovném složení jsem narazil na problém zapojení podtlaků. Stáhnul jsem už všechny možné manuály a návody, ale nikde to není popsané ani nakreslené. Auto mi na volnoběh jede jakoby na tři válce a má velkou spotřebu. Zároveň v motorovém prostoru slyším takové syčení, jako by někde netěsnil některý z těch podtlaků. Díky moc za rady.
Uživatelský avatar
Vraaaana
Příspěvky: 68
Registrován: ned bře 01, 2009 12:30
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od Vraaaana »

Já bych spíš poprosil někoho zde o znovu uložení polské knihy jak na to, já jí třeba měl, ale kiksnul mi notas a bylo po srandě...

Jinak jsem někde stáhnul "GM Daewoo EPC". Je to kompletní katalog dílů na vozidla Daewoo a Chevrolet(Matiz, Lanos, Kalos, Nubira, Leganza, Tacuma, Evanda, Spark, Aveo, Lacceti) Tak kdyby někdo měl zájem, má to okolo 500 mega, tak to můžu někde uploadnout
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od Vlasta »

Po srandě není. Jen trošku hledat. ;) Návod PLR je to pořád na svém místě a odkazy jsou funkční.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
calimara
Příspěvky: 11
Registrován: pon dub 26, 2010 19:14

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od calimara »

prosím pošlete mi někdo popis jak ty podtlaky zapojit :cry:
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od ppp »

Podla mna nie je dobre zapajat nieco podla navodu: ruzovy sem, cervena tam, bez znalosti preco a co to robi. Inak je to cesta do pekla.

Hadicky podtlaku je vcelku lahke zapojit. Treba si uvedomit, ze vsetky idu z toho isteho podlaku, za klapkou. To, ci z pravej alebo lavej strany motora, nehra ziadnu ulohu. Prava a lava strana sania je dolezita len kvoli tomu, aby hadicky vystacili a aby sa zbytocne nekrizovali. Takze k podtlaku treba vlastne pripojit tieto 4 veci. Ak si niekto na nieco este spomenie moze doplnit:
1. ovladanie ventilacie. Hadicka iduca od nejakeho zasobnika podtlaku. Ak najdes zasobnik podtlaku, ktory hadicku ma este na sebe tak presne umiestnenie zavisi od jej dlzky, proste kam vyda a aka je hruba.
2. odsavanie par beniznu z nadrze z nadobky s aktivnym uhlim. Tuto hadicku treba strcit do eketroventilu, ktory je predpokladam niekde na motore, asi na zadnom plechu, ktory sa tvari ze vystuzuje sanie, aj ked mozno je niekde inde, pretoze prave tento ventil na motore skutocne nemusi byt ale moze. K tomuto ventilu idu dva kabliky, podla schemy by mali byt ruzovy (od F12) a tmavozeleny s bielym pasikom iduci k RJ (pin A13)
3. otvaranie egr. Hadicku od egr treba zapojit na elektroventil, ktory ma mat podla schemy napajanie ruzovym a sivym kablikom.
4. preklapanie sania. Hadicku treba zapojit k ventilu s ruzovym a bielym s ciernym pasikom kablikmi.

Toto je teoria, v praxi som tusim videl len dva ventily na tom plechu pod sanim kde je treti netusim. A zasobnik podtlaku pre klimatizaciu tiez netusim, ale vlastne tusim, myslim, ze je pri alebo na dekli pod ktorym sa skryva filter klimatizacie. A MAP napojit rovno na sanie podla dlzky hadicky, ktora je na MAPe ak u znie je tak podla toho aka vystane a podla priemeru. Nejake hadicky su tusim hrubsie.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od ppp »

A v morawskom zapojenie hadiciek nenajdete.
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od Vlasta »

Já taky nepsal, že ho tam najde. To bylo pro Vraaaana. :PP:
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od ppp »

Ved to ani nebolo pre teba ;) ale pre tych nestastnikov, ktori dufaju ze to tam najdu.
Uživatelský avatar
Vraaaana
Příspěvky: 68
Registrován: ned bře 01, 2009 12:30
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od Vraaaana »

Ale dalo mi to práci, než jsem zjistil že to tam neni :D :D :D

Napíšu panu Morawskemu že má u mě velký významný mínus :D
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od Vlasta »

já zas myslel, že to hledáš kvůli něčemu jinému. :D není nad pořádnou komunikaci. :lol:
V katalogu to vidět není?
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
calimara
Příspěvky: 11
Registrován: pon dub 26, 2010 19:14

Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma

Příspěvek od calimara »

2 PPP. Veliké díky!!!!
O víkendu zvednu auto a mrknu na to co tam mám špatně :?
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“