ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Máte zde někdo ponětí jak (odkud-kam) mají být zapojené hadičky podtlakového ovládání motoru 1.6i 16V 78Kw?
Případně nějaký odkaz kde by se to dalo dohledat. Díky.
Případně nějaký odkaz kde by se to dalo dohledat. Díky.
- Reklama
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Já jsem zakoupil nubiru 1.6 78 kW. Motor nechtěl vůbec jet, zejména na nižších otáčkách a žral jako kyselina. Předběžně se na motor podíval Mr. Palikx a zjistil, že nějaký šikovný serviceman hadičky podtlaku přeházel a aby toho nebylo dost, upevňovací kolénka jsou zpuchřelá a přisávají vzduch. Už po prvím přehození motor začal jet skoro normálně a spotřeba se skoro srovnala. Jakmile seženu nějakou dokumentaci (mám v plánu si nechat poslat polskou verzi Jak na to - nubira, která už vyšla), tak se podělím o info. Zatím hodně štěstí...
Daewoo Nubira, speciální tovární úprava T-34 pro jízdu a parkování v Praze, provedená tuningovou firmou CHTZ (Charkovskij tankovyj zavod). Motor V 12, 367 kW (cca 500 hp), litá kola, plechy 20-70 mm, a tak různě...
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
no
z katalogu dilu se to da docela slusne najit.mozna si s tim dam jednou tu praci a nejak to zkusim vymyslet a namalovat pripadne nejak zkloubit aby to bylo srozumitelne
ale nastesti to neni tak slozite je jich tam jen par.
z katalogu dilu se to da docela slusne najit.mozna si s tim dam jednou tu praci a nejak to zkusim vymyslet a namalovat pripadne nejak zkloubit aby to bylo srozumitelne
ale nastesti to neni tak slozite je jich tam jen par.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Ta knížka o Nubiře v poštině tu na foru je k dispozici sám jsem ji sem dával, myslím je někde u manuálů, nebo se mrkni na www.nubira.wz.cz
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Ahoj, dělal jsem GO motoru a při opětovném složení jsem narazil na problém zapojení podtlaků. Stáhnul jsem už všechny možné manuály a návody, ale nikde to není popsané ani nakreslené. Auto mi na volnoběh jede jakoby na tři válce a má velkou spotřebu. Zároveň v motorovém prostoru slyším takové syčení, jako by někde netěsnil některý z těch podtlaků. Díky moc za rady.
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Já bych spíš poprosil někoho zde o znovu uložení polské knihy jak na to, já jí třeba měl, ale kiksnul mi notas a bylo po srandě...
Jinak jsem někde stáhnul "GM Daewoo EPC". Je to kompletní katalog dílů na vozidla Daewoo a Chevrolet(Matiz, Lanos, Kalos, Nubira, Leganza, Tacuma, Evanda, Spark, Aveo, Lacceti) Tak kdyby někdo měl zájem, má to okolo 500 mega, tak to můžu někde uploadnout
Jinak jsem někde stáhnul "GM Daewoo EPC". Je to kompletní katalog dílů na vozidla Daewoo a Chevrolet(Matiz, Lanos, Kalos, Nubira, Leganza, Tacuma, Evanda, Spark, Aveo, Lacceti) Tak kdyby někdo měl zájem, má to okolo 500 mega, tak to můžu někde uploadnout
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Po srandě není. Jen trošku hledat. Návod PLR je to pořád na svém místě a odkazy jsou funkční.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
prosím pošlete mi někdo popis jak ty podtlaky zapojit
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Podla mna nie je dobre zapajat nieco podla navodu: ruzovy sem, cervena tam, bez znalosti preco a co to robi. Inak je to cesta do pekla.
Hadicky podtlaku je vcelku lahke zapojit. Treba si uvedomit, ze vsetky idu z toho isteho podlaku, za klapkou. To, ci z pravej alebo lavej strany motora, nehra ziadnu ulohu. Prava a lava strana sania je dolezita len kvoli tomu, aby hadicky vystacili a aby sa zbytocne nekrizovali. Takze k podtlaku treba vlastne pripojit tieto 4 veci. Ak si niekto na nieco este spomenie moze doplnit:
1. ovladanie ventilacie. Hadicka iduca od nejakeho zasobnika podtlaku. Ak najdes zasobnik podtlaku, ktory hadicku ma este na sebe tak presne umiestnenie zavisi od jej dlzky, proste kam vyda a aka je hruba.
2. odsavanie par beniznu z nadrze z nadobky s aktivnym uhlim. Tuto hadicku treba strcit do eketroventilu, ktory je predpokladam niekde na motore, asi na zadnom plechu, ktory sa tvari ze vystuzuje sanie, aj ked mozno je niekde inde, pretoze prave tento ventil na motore skutocne nemusi byt ale moze. K tomuto ventilu idu dva kabliky, podla schemy by mali byt ruzovy (od F12) a tmavozeleny s bielym pasikom iduci k RJ (pin A13)
3. otvaranie egr. Hadicku od egr treba zapojit na elektroventil, ktory ma mat podla schemy napajanie ruzovym a sivym kablikom.
4. preklapanie sania. Hadicku treba zapojit k ventilu s ruzovym a bielym s ciernym pasikom kablikmi.
Toto je teoria, v praxi som tusim videl len dva ventily na tom plechu pod sanim kde je treti netusim. A zasobnik podtlaku pre klimatizaciu tiez netusim, ale vlastne tusim, myslim, ze je pri alebo na dekli pod ktorym sa skryva filter klimatizacie. A MAP napojit rovno na sanie podla dlzky hadicky, ktora je na MAPe ak u znie je tak podla toho aka vystane a podla priemeru. Nejake hadicky su tusim hrubsie.
Hadicky podtlaku je vcelku lahke zapojit. Treba si uvedomit, ze vsetky idu z toho isteho podlaku, za klapkou. To, ci z pravej alebo lavej strany motora, nehra ziadnu ulohu. Prava a lava strana sania je dolezita len kvoli tomu, aby hadicky vystacili a aby sa zbytocne nekrizovali. Takze k podtlaku treba vlastne pripojit tieto 4 veci. Ak si niekto na nieco este spomenie moze doplnit:
1. ovladanie ventilacie. Hadicka iduca od nejakeho zasobnika podtlaku. Ak najdes zasobnik podtlaku, ktory hadicku ma este na sebe tak presne umiestnenie zavisi od jej dlzky, proste kam vyda a aka je hruba.
2. odsavanie par beniznu z nadrze z nadobky s aktivnym uhlim. Tuto hadicku treba strcit do eketroventilu, ktory je predpokladam niekde na motore, asi na zadnom plechu, ktory sa tvari ze vystuzuje sanie, aj ked mozno je niekde inde, pretoze prave tento ventil na motore skutocne nemusi byt ale moze. K tomuto ventilu idu dva kabliky, podla schemy by mali byt ruzovy (od F12) a tmavozeleny s bielym pasikom iduci k RJ (pin A13)
3. otvaranie egr. Hadicku od egr treba zapojit na elektroventil, ktory ma mat podla schemy napajanie ruzovym a sivym kablikom.
4. preklapanie sania. Hadicku treba zapojit k ventilu s ruzovym a bielym s ciernym pasikom kablikmi.
Toto je teoria, v praxi som tusim videl len dva ventily na tom plechu pod sanim kde je treti netusim. A zasobnik podtlaku pre klimatizaciu tiez netusim, ale vlastne tusim, myslim, ze je pri alebo na dekli pod ktorym sa skryva filter klimatizacie. A MAP napojit rovno na sanie podla dlzky hadicky, ktora je na MAPe ak u znie je tak podla toho aka vystane a podla priemeru. Nejake hadicky su tusim hrubsie.
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
A v morawskom zapojenie hadiciek nenajdete.
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Já taky nepsal, že ho tam najde. To bylo pro Vraaaana.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Ved to ani nebolo pre teba ale pre tych nestastnikov, ktori dufaju ze to tam najdu.
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
Ale dalo mi to práci, než jsem zjistil že to tam neni
Napíšu panu Morawskemu že má u mě velký významný mínus
Napíšu panu Morawskemu že má u mě velký významný mínus
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
já zas myslel, že to hledáš kvůli něčemu jinému. není nad pořádnou komunikaci.
V katalogu to vidět není?
V katalogu to vidět není?
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Re: ZAPOJENÍ PODTLAKŮ MOTORU / Schéma
2 PPP. Veliké díky!!!!
O víkendu zvednu auto a mrknu na to co tam mám špatně
O víkendu zvednu auto a mrknu na to co tam mám špatně