vyblikana chyba
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Re: vyblikana chyba
citam tu tie tvoje problemy... prisavanie znamena ze niekde s sacom trakte je otvor, ktory tam nema byt. (odpajena hadicka, prasknuta hadicka, vadne tesnenie...) motor pri praci na 1. takte (nasavanie) vytvara podtlak a taha do valca vzduch. do toho vzduchu sa vstrekne urcite mnozstvo paliva. to je vypocitane podla uhla otvorenia skrtiacej klapky, zatazenia motora (to sa pocita podla rychlosti, zrychlenia, otacok, otvorenia klapky... ) ale skrtiaca klapka je na zaciatku sania. takze tie hodnoty su vlastne dane na zaciatku. a za tou klapkou je vela roznych pripojeni tych hadiciek. ak je tam niekde netesnost (diera) tak pri nasavani sa tade dostane do valca dalsi vzduch. ale kedze presiel az za skrtiacou klapkou, tak ta RJ o nom vlastne nevie a nepocita s nim. takze sa vstrekne len take mnozstvo paliva, ktore je potrebne na to povodne mnozstvo vzduchu. vysledna zmes je tym padom chudobna lebo je tam vela vzduchu. potom ten motor trha. nasledne sa vo vyfuku objavi velke mnozstvo kyslika (ked je malo benzinu, a vela dzduchu, nie vsetok kyslik sa pouzije pri horeni paliva, a to co sa nespali ide do vyfuku.) a to zaznamena lambda sonda. z toho zase RJ usudi, ze treba pridat benzin (aby sa spalil vsetok kyslik). to potom robi velku spotrebu. ale to iste moze urobit aj deravy alebo netesny vyfuk. ako prudia vyfukove plyny strhavaju so sebou vzduch z okolia (prisavaju dalsi kyslik) a ked to zachyti lambda sonda, RJ prida benzin. takze motor ma bohatsiu zmes ako potrebuje a vlastne sa prachlastava. take velke mnozstvo benzinu nedokaze spalit a potom sa zahadzu sviecky a motor vynechava (trha)ale neprejavi sa to vzdy. lebo bed pridavas, tak ten benzin potrebujes, vtedy netrha. ked uberies plyn alebo ides na ustalenych utackach, je to trhanie vyraznejsie.... takze tak dako to je. no a ta RJ nevie kde je problem tak vyblikava vsetko mozne (podtlak, lambda, zapalovanie...)
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
- Reklama
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv lis 11, 2010 22:19
- Bydliště: Lučenec
Re: vyblikana chyba
aha toto bolo vela na mna....vyfuk nieje nikde deravi ani nic podobne,sviecky som vykrutil a tie su pekne vypalene niesu zanesene,takze podla teba by som mal co pozriet,tie hadicky a sanie je tiez v poriadku ,a daco stou skrtiacou klapkou nemoze byt.......:/(ale aj naspät ak som pisal som siel plynule,a netrhalo auto vobec ani nesvietila ta kontrolka!)michal.sk píše:citam tu tie tvoje problemy... prisavanie znamena ze niekde s sacom trakte je otvor, ktory tam nema byt. (odpajena hadicka, prasknuta hadicka, vadne tesnenie...) motor pri praci na 1. takte (nasavanie) vytvara podtlak a taha do valca vzduch. do toho vzduchu sa vstrekne urcite mnozstvo paliva. to je vypocitane podla uhla otvorenia skrtiacej klapky, zatazenia motora (to sa pocita podla rychlosti, zrychlenia, otacok, otvorenia klapky... ) ale skrtiaca klapka je na zaciatku sania. takze tie hodnoty su vlastne dane na zaciatku. a za tou klapkou je vela roznych pripojeni tych hadiciek. ak je tam niekde netesnost (diera) tak pri nasavani sa tade dostane do valca dalsi vzduch. ale kedze presiel az za skrtiacou klapkou, tak ta RJ o nom vlastne nevie a nepocita s nim. takze sa vstrekne len take mnozstvo paliva, ktore je potrebne na to povodne mnozstvo vzduchu. vysledna zmes je tym padom chudobna lebo je tam vela vzduchu. potom ten motor trha. nasledne sa vo vyfuku objavi velke mnozstvo kyslika (ked je malo benzinu, a vela dzduchu, nie vsetok kyslik sa pouzije pri horeni paliva, a to co sa nespali ide do vyfuku.) a to zaznamena lambda sonda. z toho zase RJ usudi, ze treba pridat benzin (aby sa spalil vsetok kyslik). to potom robi velku spotrebu. ale to iste moze urobit aj deravy alebo netesny vyfuk. ako prudia vyfukove plyny strhavaju so sebou vzduch z okolia (prisavaju dalsi kyslik) a ked to zachyti lambda sonda, RJ prida benzin. takze motor ma bohatsiu zmes ako potrebuje a vlastne sa prachlastava. take velke mnozstvo benzinu nedokaze spalit a potom sa zahadzu sviecky a motor vynechava (trha)ale neprejavi sa to vzdy. lebo bed pridavas, tak ten benzin potrebujes, vtedy netrha. ked uberies plyn alebo ides na ustalenych utackach, je to trhanie vyraznejsie.... takze tak dako to je. no a ta RJ nevie kde je problem tak vyblikava vsetko mozne (podtlak, lambda, zapalovanie...)
Re: vyblikana chyba
ak to teraz neblbne vykasli sa na to. mohla to byt aj spina v benzine alebo voda. mohol sa ti upchat vstrekovac potom to zasklbe a zmagori to aj lambda sondu. a casom to povoli. tych veci je milioooon.
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv lis 11, 2010 22:19
- Bydliště: Lučenec
Re: vyblikana chyba
ved ano ,ale toto sa nestalo prvykrat semtam sa to stava..:/michal.sk píše:ak to teraz neblbne vykasli sa na to. mohla to byt aj spina v benzine alebo voda. mohol sa ti upchat vstrekovac potom to zasklbe a zmagori to aj lambda sondu. a casom to povoli. tych veci je milioooon.
Re: vyblikana chyba
kde tankujes??? skusal si inu benzinku??? pripadne skus vybrat palivove cerpadlo a mrkni sa do nadrze ked budes skoro na dne. (a sviet si baterkou, nie zapalovacom) mozno budes prekvapeny co tam najdes a budes sa divit ze to vobec ide......
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0