Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Ahoj, víc jak rok mám takový drobný problém. Při jízdě na 3, když uberu plyn, ozvou se vibrace. Dají se utlumit držením řadící páky. Nevíte co to způsobuje? Byla by oprava nákladná? Dík za informace
Nexia 1,5 gle 8v sedan 1997
- Reklama
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
mě to dělá taky při nižších otáčkách. tam je už vykloktanej ten kloub? so stim? vazelína? nebo jak?
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Tady už se to řešilo https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... %A1n%C3%AD
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Diky moc,precet jsem, pochopil jsem, opravna pouzdra jsem koupil. Ted jsem koukal, kde se nachazi a trosku se nevim rady. Jak to dostanu ven? Predpokladam,ze se to dela shora. Mam tam i hadici z klimatizace, to abych si poridil cviceneho makaka. A ani netusim,jak to vytahnout? Je treba neco povolit? Diky za pripadne rady, fotonavody , videa 3D
Nexia 1,5 gle 8v sedan 1997
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Ahoj skús si pozret ešte v akom stave máš silembloky motora a prevodovky
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Su tri moznosti, kazda sa zacina tym, ze navrchu nahmatas pruzny pliesok, ktory isti a drzi tycku v spominanych puzdrach. Na obrazkoch v spomenutej teme ta tycka ani pliesok nie je. Boky toho pliesku povytiahnes tak aby uz nezapadavali za hlinikovy odliatok a potom ak nebudes mat smolu ten pliesok vytiahnes aj s hriadelkou. Ak budes mat smolu tak ti ostane v ruke len plech a hriadelka ostane vo vnutri. A ta sa potom uz vybera celkom blbo.
A potom si vyberies jednu z moznosti:
1. vymontujes cely ten klukopak von. Rozpojenim pod autom a nad prevodovkou. Roboty ako na kostole ale vidis si na to co robis. Roboty najma s rozpajanim a opatovnym spajanim, pretoze treba potom nastavit vzajomnu polohu rychlostnej paky a tyce co mizne v prevodovke.
2. hmatom vymenis obe puzdierka zhora. Stare vytlacis alebo vypacis cim pride. Skrutkovac, samotna hriadelka co si vytiahol, prstami. Zasunies nove a zasunies hriadleku nazad, zacvaknes nazad boky pliesku na hlinikovy odliatok tak aby drzali tycku v klukopaku. Ak si ich vybral oddelene odporucam ich nejako spojit. Napriklad navrtanim tycky a zoskrutkovat.
3. ako v moznosti 2 akurat zdola. Lepsie na to vidno ale uz si nepamatam ci lepsi alebo horsi pristup pre ruky. Asi zavisi od toho ako vysok mas auto a ako velmi trenujes jogu. Joga sa zide aj pri moznosti 2 .
Ak chces obrazky, tak prebrowsuj allegro.pl a tam najdes mozno nejake fotky vymontovanych prevodoviek aj s tymto klukopakom.
A potom si vyberies jednu z moznosti:
1. vymontujes cely ten klukopak von. Rozpojenim pod autom a nad prevodovkou. Roboty ako na kostole ale vidis si na to co robis. Roboty najma s rozpajanim a opatovnym spajanim, pretoze treba potom nastavit vzajomnu polohu rychlostnej paky a tyce co mizne v prevodovke.
2. hmatom vymenis obe puzdierka zhora. Stare vytlacis alebo vypacis cim pride. Skrutkovac, samotna hriadelka co si vytiahol, prstami. Zasunies nove a zasunies hriadleku nazad, zacvaknes nazad boky pliesku na hlinikovy odliatok tak aby drzali tycku v klukopaku. Ak si ich vybral oddelene odporucam ich nejako spojit. Napriklad navrtanim tycky a zoskrutkovat.
3. ako v moznosti 2 akurat zdola. Lepsie na to vidno ale uz si nepamatam ci lepsi alebo horsi pristup pre ruky. Asi zavisi od toho ako vysok mas auto a ako velmi trenujes jogu. Joga sa zide aj pri moznosti 2 .
Ak chces obrazky, tak prebrowsuj allegro.pl a tam najdes mozno nejake fotky vymontovanych prevodoviek aj s tymto klukopakom.
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Díky moc, přesně tohle jsem chtěl vědět. ...... K těm silentblokum, jak zjistim jejich stav?
Nexia 1,5 gle 8v sedan 1997
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Neviem presne ako to ma nexia ale ak ako espero, tak silentblok motora, teda vpravo v smere jazdy sa da trochu aj pohladom, alebo pohmatom ale zvysne dva len ked ich vyberies.
Skutocne neviem ako na nexii ale na espere je takmer iste ze povodny silentblok motora bude na dva kusy, spodny silentblok prevodovky som mal dopolovice roztrhnuty a lavy sielntblok (v smere jazdy) prevodovky bol uplne v poriadku az na drobne prasklinky v 13rocnej gume.
Skutocne neviem ako na nexii ale na espere je takmer iste ze povodny silentblok motora bude na dva kusy, spodny silentblok prevodovky som mal dopolovice roztrhnuty a lavy sielntblok (v smere jazdy) prevodovky bol uplne v poriadku az na drobne prasklinky v 13rocnej gume.
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Tak vyměněno, byl to opravdu zážitek , ještě teď mě brní ruce. Jsem zvědav, jestli zítra budu řadit a jestli zmizí ty vibrace.
Nexia 1,5 gle 8v sedan 1997
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
dej sem nějaký návod a postup.
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Re: Vibrace , ..asi od řadící páky,převodovky?
Tak hlasim,je to OK!
V podstate to popsal ppp. Je treba odjistit tu obdelnikovou plechovou "pojistku" . Predtim jsem to postrikal olejem na uvolnovani sroubu. Pak kombinovat paceni a otaceni s tou oskou ,na ktere je ta plechova pojistka. Mel jsem asi 3 faze,kdy jsem si rikal,ze to vzdam, neslo to, bal jsem se ulomeni toho plechu. Je treba pouzit vhodny nastroj na "paceni"... sroubovak , ale mne nejvice pomohl mensi pevnejsi nuž (lovecky mikov zavazak) ,ktery se velkou plochou opre do toho plechu. Po vytahnuti osky odsranit stara pouzdra, jedno nahore, druhe je dole. Vtlaceni noveho spodniho pouzdra je taky trochu piplacka, je treba najit polohu paky , pri ktere by to tam slo. Delal jsem to jen po hmatu . Horni pouzdro slo mnohem lepe. Pak zasunout zpet osku. Do pouzder zajela bez problemu , jen poslednich asi 5 mm byla otazka hledani spravne polohy mechanismu, zkusil jsem i lehce tuknout kladivkem pres tycku. Nakonec se povedlo, plechova pojistka zacvakla.
V podstate to popsal ppp. Je treba odjistit tu obdelnikovou plechovou "pojistku" . Predtim jsem to postrikal olejem na uvolnovani sroubu. Pak kombinovat paceni a otaceni s tou oskou ,na ktere je ta plechova pojistka. Mel jsem asi 3 faze,kdy jsem si rikal,ze to vzdam, neslo to, bal jsem se ulomeni toho plechu. Je treba pouzit vhodny nastroj na "paceni"... sroubovak , ale mne nejvice pomohl mensi pevnejsi nuž (lovecky mikov zavazak) ,ktery se velkou plochou opre do toho plechu. Po vytahnuti osky odsranit stara pouzdra, jedno nahore, druhe je dole. Vtlaceni noveho spodniho pouzdra je taky trochu piplacka, je treba najit polohu paky , pri ktere by to tam slo. Delal jsem to jen po hmatu . Horni pouzdro slo mnohem lepe. Pak zasunout zpet osku. Do pouzder zajela bez problemu , jen poslednich asi 5 mm byla otazka hledani spravne polohy mechanismu, zkusil jsem i lehce tuknout kladivkem pres tycku. Nakonec se povedlo, plechova pojistka zacvakla.
Nexia 1,5 gle 8v sedan 1997