Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Ahoj všem,potřeboval bych poradit.
Mám nubiru 1,6 16V rok výroby 2001 a z ničeho nic mi ne a ne pořádně jet. Pokud přidám plyn auto sebou škube jako by to jelo jen na 3 hrnky pak to zase jede kus normálně,a dle mého názoru to žere více benzínu.Nechal jsem vyměnit svíčky a kabely,měnili mi těsnění pod ventilovým víkem,ale pořád to dělá. Nevím,co jsem tu četl na foru tak možná lambda sonda? EGR ventil? Prosím poraďte ať se něco nepokazí ještě víc.
Díkes Láďa
Mám nubiru 1,6 16V rok výroby 2001 a z ničeho nic mi ne a ne pořádně jet. Pokud přidám plyn auto sebou škube jako by to jelo jen na 3 hrnky pak to zase jede kus normálně,a dle mého názoru to žere více benzínu.Nechal jsem vyměnit svíčky a kabely,měnili mi těsnění pod ventilovým víkem,ale pořád to dělá. Nevím,co jsem tu četl na foru tak možná lambda sonda? EGR ventil? Prosím poraďte ať se něco nepokazí ještě víc.
Díkes Láďa
- Reklama
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Ahoj, mě to nubira dělá taky, chtěl jsem vyměnit o víkendu lambdu... jenže jsem si včera zlomil kotník, tak to zřejmě trochu odložim , svíčky a kabely jsem taky měnil. Ještě mě napadá jestli to nemůže bejt váha vzduchu... Jestli na to přijdeš, dej prosim vědět ať taky nepátram
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Skúste ešte pozret ukostrenie motora a kasne dat to dole vyčistit a namazat a riadne dotiahnut zlé ukostrenie vozidla spôsobuje dost problémov
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Ja by som skusil zisti ktory valec to je a preverit dodavku paliva a iskry. Keby bolo zle ukostrenie motora tak by bol problem s nastartovanim, starter ukostrenie motora preveri najlepsie. Ked je prilis zoxidovana niektora plocha, ktora vedie prud ku starteru tak sa ani neroztoci.
Este ma napada, ze pri akceleracii sa motor naklana, takze je mozne ze ide o nejaku netesnost bud v casom gumenom potrubi alebo mozno niektorej hadicke, ktora ide zo sania. Alebo niektory konektor je uvolneny alebo zoxidovany takze ked nim potiahne kabelaz pri naklone motora tak ma problem.
A nakoniec este znova dodavka paliva a to cerpadlo a filter, pri akceleracii sa snazi RJ dodavat kopu paliva a mozno je ho malo. Ale toto vsetko su len tipy. Osobne by som to napichol na notebook a pozrel sa co sa s tym deje pri akceleracii. Ak to robi aj pri akceleracii s vyradenou rychlostou na mieste tak sa to bude lahsie zistovat.
Este ma napada, ze pri akceleracii sa motor naklana, takze je mozne ze ide o nejaku netesnost bud v casom gumenom potrubi alebo mozno niektorej hadicke, ktora ide zo sania. Alebo niektory konektor je uvolneny alebo zoxidovany takze ked nim potiahne kabelaz pri naklone motora tak ma problem.
A nakoniec este znova dodavka paliva a to cerpadlo a filter, pri akceleracii sa snazi RJ dodavat kopu paliva a mozno je ho malo. Ale toto vsetko su len tipy. Osobne by som to napichol na notebook a pozrel sa co sa s tym deje pri akceleracii. Ak to robi aj pri akceleracii s vyradenou rychlostou na mieste tak sa to bude lahsie zistovat.
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Jedu v pondělí na diagnostiku tak pak dám vědět jak to dopadloVraaaana píše:Ahoj, mě to nubira dělá taky, chtěl jsem vyměnit o víkendu lambdu... jenže jsem si včera zlomil kotník, tak to zřejmě trochu odložim , svíčky a kabely jsem taky měnil. Ještě mě napadá jestli to nemůže bejt váha vzduchu... Jestli na to přijdeš, dej prosim vědět ať taky nepátram
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Teraz ma napada ze som mal nieco podobne na espere, akurat ze auto mi netrhalo len proste neslo, namiesto akceleracie motor zacal rychlo stracat vykon az auto zastavilo. Bola vadna lambda ale takym sposobom ze na volnobehu a obcas aj pri miernej jazde poskytovala dobre udaje ale pri akceleracii sa v nej asi prerusil nejaky kontakt, pretoze na nej slo okamztie napatie na nulu. Tym zblba RJ a ta zmes natolko obohatila ze na benzin ostaval pri akceleracii za vyfukom oblak cierneho dymu ako u naftiakov (neviem ci cipnutych alebo pokazenych). Na preverenie lambdy je najjednoduchsie ju odpojit. Ak auto prestane blbnut je to nou.
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
No já mam palivový čerpadlo i filtr měněnej, takže tim to nebude, jestli je nějaká hadice zpuchřelá tak potěž prdel to hledat... Jinak mě to reaguje i na teplotu vzduchu... kolem 10 - 15 stupňů to jede jak ďas, když je to víc, tak to ještě jde ale nedej bože když zaprší... to auto cuká a radši by jelo dozadu než dopředu. Koukal jsem na to a veškerá elektrika je suchá, vlhkost nikam neprolíná. Jak říkam, já mam podezření na lambdu a váhu vzduchu, jenže váha stojí dost peněz na to abych to zkusil a zjistil že je to něčim jinym...
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
No myslím, že tě můžu uklidnit, váha vzduchu u Nubiry není, je jen čidlo teploty nasávaného vzduchu ( na té hadici mezi filtrem a sáním). Tady je těžké něco hádat, ale zkusím to, v motoru je spousta takovejch tenkejch hadiček jsou všechny zasunutý na svým místě? nepřisává ti to falešnej vzduch přes nějakou tu přírubu hadičky? Standartně bych rozpojil a spojil všechny ty konektory co v motoru najdeš. Zkontroluj u kostřící body nejlépe rozebrat očistit a nakonzervovat a pořádně utáhnout. Jak vypadaly ty svíčky co jsi vyndal z motoru? Měly všechny stejnou barvu? To že to nejede za vlhka by mohl ýt problém v kabelech ke svíčkám, ale ty jsi měnil Možná by to mohlo být i to vysokonapěťové trafo, Nějaká prasklina do které se dostává vlhkost. Někdy se zaslepuje EGR když způsobuje cukání..... No a samo lambda, pokud je ta příčinou, mělo by se to projevovat a když se motor zahřeje, když je studený lambda do řízení motoru nezasahuje........
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Promiň Richarde, měl jsem na mysli snímač tlaku vzduchu, nevim jestli by s tim neměl mít co do činění, mě se totiž zdá, že si motor neumí poradit s vlhkostí a teplotou vzduchu. Kdyby mi někam natekla voda, bude to škubat nebo to nepojede vůbec, mě to prostě ztratí tak 20% výkonu a spotřeba vyleze na úctyhodnejch 15 litrů plynu, a tak 10 benzínu. jinak svíčky byly naprosto v klidu, dal jsem tam boshky na LPG, takže tady problém asi taky nebude. Nevim, až mi sroste noha, zkusim vyměnit tu lambdu, zkontroluju ty hadičky.. už se mi taky 2x stalo že někde vyklouzla... Jinak tady po varech neni nikdo kdo by měl na Nubiru J100 diagnostiku... nebo aspoň o nikom nevim.
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
No já bych chtěl ještě dodat,že když je nastartováno,tak je z výfuku slyšet takové bublání.
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
To máš prdlej vejfuk
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Výfuk je novej!!! a určitě by to kvůli výfuku nedělalo to co to děláVraaaana píše:To máš prdlej vejfuk
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Tak já nevim, už od začátku má nubča takovej bublavej zvuk, pochybuju, že to bude mít spojitost s tim, proč auto nejede... Spíš bych hledal příčinu v tom vejfuku, jestli ti neprdí někde ve spoji nezi dílama a tak...
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
Já vím,že to bublá,ale tohle je něco jiného,už jsem děravej vejfuk měl a že by k vůli tomu auto takhle cukalo? To ne.Jináč vejfuk je vážně novej. A to že se to i někdy dusí bude asi něčím jiným.No uvidíme zítra v autorizovaném servisu na diagnostice.Vraaaana píše:Tak já nevim, už od začátku má nubča takovej bublavej zvuk, pochybuju, že to bude mít spojitost s tim, proč auto nejede... Spíš bych hledal příčinu v tom vejfuku, jestli ti neprdí někde ve spoji nezi dílama a tak...
Re: Cukání při přidání plynu a žrout benzínu!!
hle vrano to je asi vlastnost toho auta me to delalo taky ale pokud je tam jeste porad ta lambda co tenkrat tak uz je asi po smrti.a samozrejme by to odpovidalo na snizeni vykonu a vyssi spotrebu.
je ale divny ze to dela jen nekdy.lambda pokud umre tak obvykle jednou pro vzdy.
do prahy uz nejezdis?pocitac na ten zazrak mam.a navic bych ji rad videl nejak nechapu ze to porad jezdi.
bublavej zvuk muze byt neoriginalnim vyfukem
cukani pokud jsou kabely a svicky nove jsou vstriky nebo spatnej benzin.
lambda vetsinou nezpusobuje skubani.kazdopadne poznas to snadno -pokud ji odpojis a neco se zmeni asi je spatna.
ale udelej to pripadne az po diagnostice.
je ale divny ze to dela jen nekdy.lambda pokud umre tak obvykle jednou pro vzdy.
do prahy uz nejezdis?pocitac na ten zazrak mam.a navic bych ji rad videl nejak nechapu ze to porad jezdi.
bublavej zvuk muze byt neoriginalnim vyfukem
cukani pokud jsou kabely a svicky nove jsou vstriky nebo spatnej benzin.
lambda vetsinou nezpusobuje skubani.kazdopadne poznas to snadno -pokud ji odpojis a neco se zmeni asi je spatna.
ale udelej to pripadne az po diagnostice.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil