Palivový filtr

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
Scuby
Příspěvky: 31
Registrován: čtv zář 23, 2010 11:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Palivový filtr

Příspěvek od Scuby »

Ahoj, sedí do Nexie palivový filtr z Espera? díky jo a prosím co to znamená když mi sem tam svítí kontrolka motoru?
Daewoo Nexia 97 GLX 16V
Reklama
 

Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Franta P. »

to nevím ale jí budu také měnit palivový fitr. nevíte někdo nějakej zlepčovák abych neukroutil trubky? bude to asi dost zarezlé.
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan

Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Dark69 »

Na lavej strane filtra je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Budes povolovat tu maticu....Na pravej strane filtra nie je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Tam musis povolovat filter, musis tocit filtrom nie maticou co je na trubke....
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Palivový filtr

Příspěvek od ppp »

Vela az daru pri meneni, ja som menil filter benzinu v espere aj s rurkami :) akosi ich po 14 rokoch neslo od seba oddelit ani vo zveraku.
A to preblikavanie kontrolky motora znamena, ze si musis podla navodu tu na fore vyblikat kod chyby a potom mozes spekulovat co s tym.
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Franta P. »

Dark69 píše:Na lavej strane filtra je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Budes povolovat tu maticu....Na pravej strane filtra nie je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Tam musis povolovat filter, musis tocit filtrom nie maticou co je na trubke....
já si taky myslim že to ukroutim. takže na straně od nádrže budu točit matkou a na straně k motoru mám točit filtrem.
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan

Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Serpico »

...to Franto P už dlouho používám " zakusující se klíč "( držíš samozřejmě druhým klíčem matici na filtru ) a nemám problém s uvolněním filtru, ve značkovém servisu mi načaly právě tu převlečnou matku na trubce...ten klíč koupíš ve speciálce, tam kde prodávají nářadí - horní voko je část běžného šestihranu a spodní pohyblivá část má ozubení a to se právě při tlaku povolování zakousne, jinak namazat před montáží nejlepé měděnou pastou - mazivem, běžně používám na výfuk, snese i teplotu...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Palivový filtr

Příspěvek od ppp »

Medena pasta je prilis prechvalena, netvrdim ze na stefty vyfukovych parohov je zla, tam paveze ma zmysel, pretoze po odpareni vacsiny a zhoreni zvysku ropneho podielu ostava medeny prasok alebo grafit v pripade grafitky (ktora je ale podstatne lacnejsia) a tak ide zavit aj po rokoch povolit. Ale na taky spoj ako ma benzinovy filter je zbytocna az nevhodna (ak by sa z nej kus dostal do obehu za filtrom, aj ked si myslim, ze ten medeny prasok v motore nic zle nespravi). V nizkoteplotnych pouzitiach (brzdy, palivovy filter, ..._ sa chova ako obycajny ropny mazaci tuk s bordelom, ktory akurat spini aj ked vdaka bordelu najma v pripade grafitky sa spoj da niekedy povolit aj po vyschnuti ropneho podielu. Ked uz, tak na spoje, ktore potrebujem povolit aj o 10rokov pouzivam silikonovu pastu lukosan M14. Ta na rozdiel od ropnych produktov nevysycha, takze je na mieste v rovnakej konzistencii ako som ju naniesol aj o tych 10rokov. Akurat je na nej nachytany prach. Okrem toho znesie teplotu az 180stC, co ropne tuky zohnatelne beznym smrtelnikom nie, mozno nejake v raketovom priemysle, a od -XXstC po tych 180stC ma rovnaku konzistenciu co u ropnych tukov zase neplati.
Co sa tyka ceny tak tu plati medena >>>> lukosan > grafitka. Kedze na vyfuku spravi grafitka tu istu sluzbu ako medena, nevidim pri medenej paste okrem novej jachty pana tovarnika ziaden prinos.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“