Problémy s navíjením bezp. pásů
Moderátor: Blue Lanos
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Problémy s navíjením bezp. pásů
Mám problém..Autko už má nejaky ten roček za sebou a celkem mi už přestava navíjet bezpočnostní pás... Nemá někdo náhodou zkušenosti s opravou?Díky
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
- Reklama
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pasy
Presne tento problem som mal na lanose. Mne zapadka vyskocila az ked som za pas zatiahol trochu vaecsou silou. Nezdalo sa mi to bezpecne (pri naraze sa to rozopne, je to horsie, ako keby si ho nemal), siel som do servisu a tam mi to opravili.hamupapu píše:Me zase nedrzi pasy kdyz je zapnu,po chvilce obcas vyskoci ze zamku.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s navíjením bezp. pásů
Ja to mam presne tak na lanose, pouzivanom 4 a pol roka. V servise povedali, ze je potrebne vymenit cely navijak (akurat ho v tom case nemali na sklade), ale ze na bezpecnost to nema vplyv. Tak som si zvykol a teraz vzdy, ked odopnem pas, tak mu pomaham rukou, az pokial sa cely nenavije.T-PK píše:Mám problém..Autko už má nejaky ten roček za sebou a celkem mi už přestava navíjet bezpočnostní pás... Nemá někdo náhodou zkušenosti s opravou?Díky
Holt, to mame ako trest za to, ze poctivo pouzivame pasy.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Su dve mozosti :
1 odpojit panacika aby neotrevoval (konektor pod sedackou)
2 rozobrat zamok bezpecnostneho pasu a dat naspat spinac,aby chodil (vypinal sa ) spolu s bezpecnostnym pasom. Ked to rozoberes tak to zbadas... Len neviem ci nebus musiet vyhodit von sedacku... Je tam dost blby pristu. Ja som to robil ked som si opravoval vysedeny bok a sedacku som mal mimo auta...
1 odpojit panacika aby neotrevoval (konektor pod sedackou)
2 rozobrat zamok bezpecnostneho pasu a dat naspat spinac,aby chodil (vypinal sa ) spolu s bezpecnostnym pasom. Ked to rozoberes tak to zbadas... Len neviem ci nebus musiet vyhodit von sedacku... Je tam dost blby pristu. Ja som to robil ked som si opravoval vysedeny bok a sedacku som mal mimo auta...
petrm píše:Zdravím oprava navíjení bezpečnostních pásů je možná jen výměnou celého pásu jedná se o to že je tam hodinová pružina a ta je unavená a navíc nečistoty za ty léta provozu tomu tak nepřidají
Takze odstranit necistoty(riadne to vypucovat) a snad budeme mat zas na rok pokoj s pasmi aj s obchodnikmi s pasmi. Myslim ze tych par rokov je malo na taku straaaasnu uuunavu materialu (hlavne ked sa pouziva len pred cajtami)