PROSÍM O RADU
Moderátor: Blue Lanos
PROSÍM O RADU
Dnes jsem půjčil manželce auto do práce a když dojížděla k fabrice tak jí začalo esperko poskakovat a začala blikat kontrolka chyby motoru.Když jsem ho zkusil nastartovat tak to v pohodě jde,ale kolísají otáčky motoru a opravdu bliká kontrolka motoru.Když se přidají otáčky tak to jde,ale ty otáčky stále kolísají a motor nemá žádný výkon.Při přidání otáček se ozve takové bouchání jakoby od filtru nebo spíš někde kolem něj.Poraďte co s tím je prosím.Nechce se mi esperko rušit do teď jezdilo bezvadně. Ivan
- Reklama
Re: PROSÍM O RADU
napridreli ste ložisko na kluke?
Re: PROSÍM O RADU
Nemám tušení co by to mohlo být.Jak poznám přidřené ložisko na klice?
Re: PROSÍM O RADU
pri pridaní a pustení plynu- pri zábere a uvolnení - rachot z bloku motora
Re: PROSÍM O RADU
Když přidám plyn tak se občas ozvalo takový bouchání jako by střelil výfuk.Líp to popsat neumím.Ale nebylo to od bloku motoru ale jakoby přímo ze vzduchového filtru.
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSÍM O RADU
Sviečky,káble,modul zapalovaní pozri to v tomto poradí
Re: PROSÍM O RADU
Vyzkouším to přesně v tom pořadí jak radíš a uvidíme.Jo a ještě jsem chtěl dodat že otáčky se nedostanou přes 2 000 pak se to začne dusit.
Re: PROSÍM O RADU
Pravdepodobne niektorý valec nespaluje.
PS? s výfuku neni cítit divný zápach benzínu????????????????????,
PS? s výfuku neni cítit divný zápach benzínu????????????????????,
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: PROSÍM O RADU
není něco se skrtící klapkou??zkus ji vyčistit tako to může být ono
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: PROSÍM O RADU
Ne benzín z výfuku cítit nejde.
Re: PROSÍM O RADU
Nechcíplo to manželke tak prudko že skočil rozvod?
Re: PROSÍM O RADU
Tak na tohle jsem se ji taky ptal.Nechcíplo jí to.Prý jen najela do zatáčky u nás před fabrikou a začalo jí to poskakovat.Ani nedojela k podniku,dotlačili to.
Re: PROSÍM O RADU
ked blikala kontrolka motoru, tak treba vyblikat chybu, prepojit dva piny v diagnostickom konektore na riadiacej jednotke, a zapnut zapalovanie do polohy beziaceho motoru, navod ako citat kody su tu niekde, alebo aj na kadet.cz
Re: PROSÍM O RADU
Zdravím, s podobným prípadom som sa už aj ja stretol: motor žiaden výkon, buchot pri saní, točil tiež okolo 2OOO, len neblikala kontrolka motora (cvikalo dva hydroštety na dvoch valcoch). Motor má aký zvuk?? Niečo ako traktor?? Olej je v akom stave (je ho dosť/koľko km je od poslednej výmeny)?? Tipoval by som to na zapaľovanie? lenže to búchanie.. - nejde mi to dokopy a zase žeby niečo mechanické? lenže tá kontrolka motora.. - to mi tiež nejde dokopy. Ako ppp píše treba vyblikať chybu čo sa riadiacej nepáči, potom sa bude lepšie špekulovať čo to môže byť.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSÍM O RADU
jaaa by som zacal 300korunovou cievkou v rozdelovaci....
a az potom skusat tie kadejake uvahy, co sa kde pridrelo, co kde skocilo...
kedze vravi ze tam bolo pocut jak to "striela do filtru" a podobne,...
tak ECU zjavne nema dobry signal o tom, kde sa prave "kluka nachadza"..
teda nema asi spravnu informaciu o otackach motora...
a az potom skusat tie kadejake uvahy, co sa kde pridrelo, co kde skocilo...
kedze vravi ze tam bolo pocut jak to "striela do filtru" a podobne,...
tak ECU zjavne nema dobry signal o tom, kde sa prave "kluka nachadza"..
teda nema asi spravnu informaciu o otackach motora...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov