Protože se mi v přístrojovce rozsvítila kontrolka "Check Engine" kontrolka indikátoru závady, tak jsem navštívil nejbližší servis. Tam mi zjistili pomoci diagnostiky, že to hlásí poruchu a lambdasondou. Chybu vyresetovali. Zatlatil jsem 350,-Kč.
Protože se mi, ale opět po pár dnech znovo rozsvítila kontrolka "Check Engine", tak jsem si od známého půjčil kabel OBDII a netu stáhl prográmek pro diagnostiku ChevroletExplorer_v1.1_cz (http://www.volny.cz/lacetti/lacetti_diag.html) abych zkusil zjistit so se děje. Tento prográmek mi vypsal 7 chybových kódu. Mohl bych poprosit jestli případně někdo nemáte nějaký seznam chybových kódů nebo nejaky jiný lepší software pro diagnostiku pomocí kabelu OBDII (nebo kde bych si to mohl stáhnout) na Chevrolet Lacetti 1,6, 80kW, r.v. 2005.
Předem dík za info
Diagnostika - seznam chyb...
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Diagnostika - seznam chyb...
- Přílohy
-
- diagnostika_seznam_chyb.jpg (138.07 KiB) Zobrazeno 2844 x
Chevrolet Lacetti kombi 1,6/16V 80kW, r.v. 2005, stříbrná metalíza, klimatizace
Daewoo Nubira I. kombi 1,6/16V 78kW SX r.v. 1998, červená, klimatizace
Daewoo Nubira I. kombi 1,6/16V 78kW SX r.v. 1998, červená, klimatizace
- Reklama
Re: Diagnostika - seznam chyb...
seznam diag. kódů i s vysvětlením v češtině je v dokumentaci chevy, která tu je na webu k dispozici
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Re: Diagnostika - seznam chyb...
P0351 a P0352 je porucha obvodu řízení zapalování 1 a 4, 2 a 3
P0480 a P0481 je porucha relé chladícího ventilátoru nízkých a vysokých otáček
P1611 je porucha hlavního relé, nízké napětí
P1230 je porucha relé palivové pumpy, P1538 porucha relé klimatizace.
Takhle to vypadá, že je něco s napájením řídící jednotky, možná špatný aku nebo to hlavní relé, chtělo by to oměřit dobíjení a napájecí napětí řídící jednotky.
P0480 a P0481 je porucha relé chladícího ventilátoru nízkých a vysokých otáček
P1611 je porucha hlavního relé, nízké napětí
P1230 je porucha relé palivové pumpy, P1538 porucha relé klimatizace.
Takhle to vypadá, že je něco s napájením řídící jednotky, možná špatný aku nebo to hlavní relé, chtělo by to oměřit dobíjení a napájecí napětí řídící jednotky.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm