Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Moderátor: Blue Lanos
Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Dobrý den,
měl bych pár dotazů:
1) Ví prosím někdo z hlavy nastavení směsi na karbecu u tohoto stroje? V servisu ví prd, tak si s tím musím pohrát sám
2) Po výměně rozdělovače (2-3 roky?) mě trápí občasné škytání motoru, hlavně při jízdě do kopce. Projevuje se to tak, jakoby docházel benzín, aneb přískokem vpřed. Někdy stačí na chvíli zastavit a je to ok. Někdy je třeba 400km klid, někdy zas to trápí často. Trápí mě to hlavně v zimě, v létě a s benzínem na první čárce a výš se to skoro neděje-možná jen subjektivní pocit. Myslel jsem že je to ucpaný pal. filtr, ale ten je nedávno nový. Asi to bude něco s elektrikou. Před pár lety nové VN kabely a ten rozdělovač. Dneska čištěny trisky v karbecu. Nejhorší je že nevím kde je chyba, jestli v palivu, nebo v elektrice.
3) Existuje k tomu vůbec dílenská příručka? Mám akorád origo návod k obsluze, ale vědět vůle ventilů, nastavení karbecu a kde se co montuje by bylo moc fajn, taktéž katalog ND by se sešel. Popř. na Opel Kadet, ale s karbecem.
4) Časem mě ještě třeba něco napadne
Předem děkuji za odpovědi
měl bych pár dotazů:
1) Ví prosím někdo z hlavy nastavení směsi na karbecu u tohoto stroje? V servisu ví prd, tak si s tím musím pohrát sám
2) Po výměně rozdělovače (2-3 roky?) mě trápí občasné škytání motoru, hlavně při jízdě do kopce. Projevuje se to tak, jakoby docházel benzín, aneb přískokem vpřed. Někdy stačí na chvíli zastavit a je to ok. Někdy je třeba 400km klid, někdy zas to trápí často. Trápí mě to hlavně v zimě, v létě a s benzínem na první čárce a výš se to skoro neděje-možná jen subjektivní pocit. Myslel jsem že je to ucpaný pal. filtr, ale ten je nedávno nový. Asi to bude něco s elektrikou. Před pár lety nové VN kabely a ten rozdělovač. Dneska čištěny trisky v karbecu. Nejhorší je že nevím kde je chyba, jestli v palivu, nebo v elektrice.
3) Existuje k tomu vůbec dílenská příručka? Mám akorád origo návod k obsluze, ale vědět vůle ventilů, nastavení karbecu a kde se co montuje by bylo moc fajn, taktéž katalog ND by se sešel. Popř. na Opel Kadet, ale s karbecem.
4) Časem mě ještě třeba něco napadne
Předem děkuji za odpovědi
- Reklama
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Keď to škube tak skor elektrika. Vymeniť sviečky, prečistiť rozdelovač,Zkontrolovať cievku a ukostrenie amožno aj káble. To že boli menené neznamená že ich nemohlo preraziť. Nastavenie karburátora neviem ale ja by som ho priškrtil na maximum a potom zvolna pridával zmes podla toho ako by sa to správalo.Treba sa pohrať Vzduch - benzín.
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Ok, díkec jak bude čas tak na to mrknu, ale dělalo mi to jak se starýma Briskama, tak ted s asi rok a půl starými Champion.
S tím karburátorem... to ano, ale určitě je nějaké ozkoušené tovární nastavení, nemám k dispozici brzdu, abych s tím točil po půl otáčce a zkoumal průběh výkonu. Teď to mám nastavené na 3,5 otáčky od utažení.
Z výfuku taky jde nepravidelně bílý kouř s kapičkami - tedy sem tam žere vodu? To znamená prasklé těsnění pod válcema, nebo hlavama? Od dubnu a asi 8000-10 000km to sežralo asi litr vody + oleje asi litr. Stejně prolíná olej po hlavou a víkem ventil, tak by se slušelo to vyměnit Ted mě napadlo, nemůže to dělat ta voda to kuckání?
S tím karburátorem... to ano, ale určitě je nějaké ozkoušené tovární nastavení, nemám k dispozici brzdu, abych s tím točil po půl otáčce a zkoumal průběh výkonu. Teď to mám nastavené na 3,5 otáčky od utažení.
Z výfuku taky jde nepravidelně bílý kouř s kapičkami - tedy sem tam žere vodu? To znamená prasklé těsnění pod válcema, nebo hlavama? Od dubnu a asi 8000-10 000km to sežralo asi litr vody + oleje asi litr. Stejně prolíná olej po hlavou a víkem ventil, tak by se slušelo to vyměnit Ted mě napadlo, nemůže to dělat ta voda to kuckání?
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Nerobí ti v oleji emulziu. Správa sa inak keď je teplý a keď je studený.Továrenské nastavenie by ti už asi velmi nepomohlo lebo aj ja som mal už trošku vybehanú ihlu a aj keď som škrtil tak stále išlo. Sviečky som tiež skúšal a skončil pri obyčajných.
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
S tou emulzí nevím, ale když vytáhnu kontrolní tyčinku tak je olej ještě v dobré kondici - sice trochu černý, ale nedegradoval.
No a víš kolik otáček je továrenské nastavení? Abych se měl od čeho odrazit a pak doladit dle pocitu. Je to už trochu vyběhaný, má najeto 218tis, tak bych možná trochu směs obohatil, aby to líp startovalo. Ať jsem se šroubkem točil kamkoli tak v rámci +- 0,5 otáčky to mělo stejný zvuk, možná se trochu zvedly, nebo spadly otáčky.
Dneska jsem to byl projet a pročištění karbecu a hadičky asi pomohlo. Uvidíme s najetými kilometry. Stejně bych ale rád ještě přetěsnil části motoru.
No a víš kolik otáček je továrenské nastavení? Abych se měl od čeho odrazit a pak doladit dle pocitu. Je to už trochu vyběhaný, má najeto 218tis, tak bych možná trochu směs obohatil, aby to líp startovalo. Ať jsem se šroubkem točil kamkoli tak v rámci +- 0,5 otáčky to mělo stejný zvuk, možná se trochu zvedly, nebo spadly otáčky.
Dneska jsem to byl projet a pročištění karbecu a hadičky asi pomohlo. Uvidíme s najetými kilometry. Stejně bych ale rád ještě přetěsnil části motoru.
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Nepoznám továrenské nastavenia. Najlepšie uplne priškrtiť a pomaly pridávať a ladiť. Ja som to tiež tak robil. Pevné nervy.
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Vyměnil jsem těsnění pod hlavou-žralo to vodu, filtry, olej, motor si přede jako kotě Má o hodně lepší zátah, komprsi a neškytá to už, prostě echt Ještě vyměním olej v převodovce - nějak to škrtá trochu.
Jen bych potřeboval vědět, kde přesně se nachází termostat? Ví to někdo prosím? Budu měnit chladící kapalinu a termostat je stále v otevřené poloze-tedy velký okruh, tak mám nový, ale jaksi neví kam s ním
Díky moc
Jen bych potřeboval vědět, kde přesně se nachází termostat? Ví to někdo prosím? Budu měnit chladící kapalinu a termostat je stále v otevřené poloze-tedy velký okruh, tak mám nový, ale jaksi neví kam s ním
Díky moc
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
No keď stojíš pred autom tak by mal byť na lavej strane hore. Je na hlave motora taká kovová rúra a naňu sa napája hrubá gumová hadica hneď na rohu chladiča. Termostat je v tej kovovej rúre.Myslim že ju držia dva šroby.
Re: Karburátor - Daewoo Racer 1.5 1989 a další problémy
Paráda, díky moc