Kjub píše:Musim povedat ze Audi 6 (to novsie) je vacsie a v 2.0 (140 k) citim, ze je trosku zivsie ako moj Cruze, ale iba na zaciatku akceleracie. Cruze reaguje proste trochu oneskorene, ale vykon je dostatocny. Hlavne ked si na tom clovek zajazdi trosku agresivnejsie, nepusti otacky pod 2000, tak vtedy to sila.
No dobre ale aj keby tá AUDI bola aj s 1.9 TDI lepšia tak sa to nedá porovnávať lebo AUDI kúpiš za melón a Cruza za pol to jednoducho nejde porovnávať tieto vozy....
Přesně tak Cruze můžu srovnávat s astrou nebo fluencem, ale s Audi A6 ? I kdyby zrychlení vycházelo pro Cruze lépe, což nevychází, i tak nejde srovnávat nesrovnatelné.
Kdybych na to měl, utratil bych meloun a né tu necelou půlku. A říkal bych si, že nějaké Daewo mi může být víte kde, vůbec nic bych si z toho nedělal
Bílý Cruze 1,8 LT
Yamaha R1
Yamaha R6
MadAss
Opel Omega C
Tohle zase myslim porovnávat trochu jde protože:
Ten 2.0D se cpe jak do Audi tak i do Škodovek.
Porovnáváš cenu ale ta vychází hlavně z výbavy - jak vidno motor v Audině drahej nebude když ve Škodofce za půl mega je taky.
Jde o prostý srovnání parametrů - Audi je težší, má lepší odpich a míň žere při větší váze auta. Z toho mi vycháází že VW motory (naftoně myslim) jsou lepší než rychlokvašky od italskejch loďařů co splašil GM aby vůbec něco pro Evropu měl.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Krtek píše:Tohle zase myslim porovnávat trochu jde protože:
Ten 2.0D se cpe jak do Audi tak i do Škodovek.
Porovnáváš cenu ale ta vychází hlavně z výbavy - jak vidno motor v Audině drahej nebude když ve Škodofce za půl mega je taky.
Jde o prostý srovnání parametrů - Audi je težší, má lepší odpich a míň žere při větší váze auta. Z toho mi vycháází že VW motory (naftoně myslim) jsou lepší než rychlokvašky od italskejch loďařů co splašil GM aby vůbec něco pro Evropu měl.
Tak som to presne myslel. Porovnavam iba parametre vykonu motora k vahe auta... Ako je to mozne, ze Cruze posobi (alebo je) pomalsi, ked ma asi o 10 koni viac a je lahsi?
Inak spotrebu maju skoro rovnaku (Cruze o nieco nizsiu).
Krtek píše:Tohle zase myslim porovnávat trochu jde protože:
Ten 2.0D se cpe jak do Audi tak i do Škodovek.
Porovnáváš cenu ale ta vychází hlavně z výbavy - jak vidno motor v Audině drahej nebude když ve Škodofce za půl mega je taky.
Jde o prostý srovnání parametrů - Audi je težší, má lepší odpich a míň žere při větší váze auta. Z toho mi vycháází že VW motory (naftoně myslim) jsou lepší než rychlokvašky od italskejch loďařů co splašil GM aby vůbec něco pro Evropu měl.
Tak som to presne myslel. Porovnavam iba parametre vykonu motora k vahe auta... Ako je to mozne, ze Cruze posobi (alebo je) pomalsi, ked ma asi o 10 koni viac a je lahsi?
Inak spotrebu maju skoro rovnaku (Cruze o nieco nizsiu).
Práve preto že Cruze má 2.0 VCDI - Variable common raill injection.... sú tam variabilne štelované lopatky turba...preto je na nižších otáčak slabší ťah a aj odozva.... vyskúšané... ak ideš u mna Epica ten istý motor... 2100 ot. začína svišťať turbo... ale ked mám 1600 ot. a poriadne mu zošplánem a tú chviločku vydržím začne turbo svišťať aj v týchto otáčkach... je to podla mňa nešťastne riešené ale no povedz, keby mali motory od VW tak by nikto nechcel ani zázračnú predraženú octaviu a ani kazové a kradnuté VW a všetci by nakupovali Cruze a dostali by sme sa tam kde nechceme....a to že Cruze by nebol vínimočné auto ale mal by to každý....
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Práve preto že Cruze má 2.0 VCDI - Variable common raill injection.... sú tam variabilne štelované lopatky turba...preto je na nižších otáčak slabší ťah a aj odozva.... vyskúšané... ak ideš u mna Epica ten istý motor... 2100 ot. začína svišťať turbo... ale ked mám 1600 ot. a poriadne mu zošplánem a tú chviločku vydržím začne turbo svišťať aj v týchto otáčkach... je to podla mňa nešťastne riešené ale no povedz, keby mali motory od VW tak by nikto nechcel ani zázračnú predraženú octaviu a ani kazové a kradnuté VW a všetci by nakupovali Cruze a dostali by sme sa tam kde nechceme....a to že Cruze by nebol vínimočné auto ale mal by to každý....[/quote]
Tak to je nářez a opět to dokazuje neschopnost GM, tentokrát s turbem pro naftoně (benály asi umí když to vykradli ze Saabů). Variabilní nastavení lopatek turba dostala Kokta který to zvedlo výkon ze 66 na 81 kW a zlepšilo i krouťák a spotřebu, vlastně všechny parametry (a od spoda tahá, tim e vlastně nahradila potřeba dvojitýho turba). Kdežto u GM je to obtáceně. Hmm smutný. Ani se ale moc nedivim. To co umí GM 1.6 16V s variabilnim sánim, dokáže VW sice taky s variabilnim sánim ale jenom 8V
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Krtek píše:Tak to je nářez a opět to dokazuje neschopnost GM, tentokrát s turbem pro naftoně (benály asi umí když to vykradli ze Saabů). Variabilní nastavení lopatek turba dostala Kokta který to zvedlo výkon ze 66 na 81 kW a zlepšilo i krouťák a spotřebu, vlastně všechny parametry (a od spoda tahá, tim e vlastně nahradila potřeba dvojitýho turba). Kdežto u GM je to obtáceně. Hmm smutný. Ani se ale moc nedivim. To co umí GM 1.6 16V s variabilnim sánim, dokáže VW sice taky s variabilnim sánim ale jenom 8V
Je to tak VW má motory na inej úrovni ale povedzme si narovinu. Zrovnateľný GOLF s Cruze a GOLF Vychádza a zhruba o 3 000 € viacej. Takže aj tam sa skrýva lacný peniaz Cruze. Ale povedzme si narovinu. Komu to až tak strašne vadí ? Ja som si na ten motor zvykol a nikdy som nemal s ničím problém. Ide ako hodiny a to že v nižších otáčkach má menší ťah mi nevadí. Pri 90 km/h na 5 akcceleruje slušne a ked potrebujem vypáliť a predbiehať rýchlo, tak sa nachystám a podradím. Ale výhoda VCDI je že má vyrovnaný ťah čo nemá každý diesel. A aj podla jedného článku (link prikladám). Chevrolet má aj slušne tichý diesel takže aj to je ok. Napr. Škoda a VW majú tie diesle hlučnejšie.... každý motor má svoje výhody a nevýhody
A co tak by ste odporucali na vzdialenost 45km rano do roboty a poobede spat, a vcelku za rok tych 40 tisic km asi.
Cruze 1,8 benzin, alebo 2l diesel oba verzie LT. U cruza mi chyba moznost 6 stupna manual a hlavne xenony. Da sa to nejako vyriesit?
a potom este jedno auticko: Octavia 2-1,8 TSI motor. U tej octavie sa mi jedine nepaci, ze sa tam neda dat chromove olemovanie okien, co cruze ma.
Su este nejake velke zasadne rozdiely medzi tymito autami? U dieslu sa strasne bojim toho DPF filtra.Dakujem
Jak jsem psal nejlepsi mas benzin a hodit tam LPG ja jezdim taky denne 100 - 200km a lpg nejlevnejsi provoz TSI od skody je s tim problem na plyn.
U Cruze zatim problem s origo xenony ale vypada ze by mohly byt brzy taky v nabidce.Jedine si tam muzes dat tak jak zase tvuj bratr to je svetylko same
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Takze asi pre mna najlepsie riesenie: 1,8 cruze benzin a hned to hodit na LPG. len aby mi zostala zaruka! A mozno kym sa dostaneme ku kupe auta, tak tie xenony budu..V robote by mi preplacali benzin (podla prveho technickeho) a ja by som mala LPG..
Myslim ze jsou auta z predpripravou na LPG v nekterych zemich se i prodavaji je to vzdy o dohode s prodejcem
Pekne vycurana jezdit na plyn a nechat si proplatit benzin
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG