Spotřeba
Moderátor: Blue Lanos
Re: spotřeba
To ja kdybych to pri vypalovani takhle honil tak mam z prumeru 7.5 po 10 minutach hned aspon 9.5 a pak uz to neni sance ztahnout protoze za 50 az 100 km to vypaluje znovu
- Reklama
Re: spotřeba
Ten sam problém o spotřebě nafty se vyskytoval již na LACETTI 2,0 CDTi i na CAPTIVA 2,0 VCDi a přešlo to jak vidím i na CRUZE VCDi.
Řeším tento problém dva roky , vše záleží na servisech jak to kde umí. Jsou servisy kde bych to neřešil protože tomu nerozumí. Například při první výměně oleje a palivového filtru - mechanik řádně před demontáží neočistí části tělesa filtru od prachu. Částice prachu se následně dostanou do palivového systému a poškodí se trysky, po nějakých pár set kilometrech od tohoto ukonu začne motor vykazovat zvýšenou spotřebu , která jednou vyletí nahoru a potom zase klesne ale po více kilometrech se už drží nahoře kolem 8,1 litru v průměru.
Dá se to zjistit tak že při SCANU se otestují rozdíly tlaku paliva na tryskách a je tam rozdíl větší než 2% tak už je to špatné. Obyčejně dojde k daleko větším rozdílům tlaku na některé trysce.
Systém COMONRAIL při tlacích 1600barů je velice citlivý.
Servisy tuto závadu vůbec nereflektují , protože u této závady se musí měnit minimálně jeden vstřikovač to je 15,000 Kč ale pozor současně sada vysokotlak potrubí to je dalších 30.000 Kč a k tomu práce. Takže by někdo musel zacálovat takových 50.000 Kč za opravu a pan Chevrolet má pravděpodobně tiichou dohodu se servisama, které to řeší tak že řeknou - " Pane však to jezdí co by jste chtěl!" a vypoklonkují zákazníka.
Bohužel já jsem u Chevroleta neprorazil jelikož jsem byl na to sám. Doufám že si výrobce s Cruzem 2,0 VCDi udělá ostudu protože těchto vozů už se prodalo daleko víc než Captivi a Lacetti a konečně bude tlak zákazníků na to aby Chevrolet dal do pořádku své výrobky. Jinak to budu považovat za jeden veliký podvod na zákazníky.
Tak jsem zvědav kdy se ozvou s dalšími Cruze disesely kvuli spotřebě nebude to dlouho trvat.
A byl bych velice rád kdyby četli toto kompetentní osoby od Chevroletu a dali k tomu své vyjádření, jenže tyto osoby budou zalezlé a potichu jak myšky. Nějak to ustojí.
Kvůli tomuto systému u GM pohořel OPEL protože servis vozidel OPEL stál uplně za prd, a proto dopadne špatně i Chevrolet protože si jej přebral stejný spolek jako vozy OPEL.
Pozor mluvím hlavně o autorizovaných servisech. Nemluvím o Palixovi a mu podobných nadšencích kteří mají snahu.
Pane Chevrolet vzbuďte se Hanba mluvit.
Řeším tento problém dva roky , vše záleží na servisech jak to kde umí. Jsou servisy kde bych to neřešil protože tomu nerozumí. Například při první výměně oleje a palivového filtru - mechanik řádně před demontáží neočistí části tělesa filtru od prachu. Částice prachu se následně dostanou do palivového systému a poškodí se trysky, po nějakých pár set kilometrech od tohoto ukonu začne motor vykazovat zvýšenou spotřebu , která jednou vyletí nahoru a potom zase klesne ale po více kilometrech se už drží nahoře kolem 8,1 litru v průměru.
Dá se to zjistit tak že při SCANU se otestují rozdíly tlaku paliva na tryskách a je tam rozdíl větší než 2% tak už je to špatné. Obyčejně dojde k daleko větším rozdílům tlaku na některé trysce.
Systém COMONRAIL při tlacích 1600barů je velice citlivý.
Servisy tuto závadu vůbec nereflektují , protože u této závady se musí měnit minimálně jeden vstřikovač to je 15,000 Kč ale pozor současně sada vysokotlak potrubí to je dalších 30.000 Kč a k tomu práce. Takže by někdo musel zacálovat takových 50.000 Kč za opravu a pan Chevrolet má pravděpodobně tiichou dohodu se servisama, které to řeší tak že řeknou - " Pane však to jezdí co by jste chtěl!" a vypoklonkují zákazníka.
Bohužel já jsem u Chevroleta neprorazil jelikož jsem byl na to sám. Doufám že si výrobce s Cruzem 2,0 VCDi udělá ostudu protože těchto vozů už se prodalo daleko víc než Captivi a Lacetti a konečně bude tlak zákazníků na to aby Chevrolet dal do pořádku své výrobky. Jinak to budu považovat za jeden veliký podvod na zákazníky.
Tak jsem zvědav kdy se ozvou s dalšími Cruze disesely kvuli spotřebě nebude to dlouho trvat.
A byl bych velice rád kdyby četli toto kompetentní osoby od Chevroletu a dali k tomu své vyjádření, jenže tyto osoby budou zalezlé a potichu jak myšky. Nějak to ustojí.
Kvůli tomuto systému u GM pohořel OPEL protože servis vozidel OPEL stál uplně za prd, a proto dopadne špatně i Chevrolet protože si jej přebral stejný spolek jako vozy OPEL.
Pozor mluvím hlavně o autorizovaných servisech. Nemluvím o Palixovi a mu podobných nadšencích kteří mají snahu.
Pane Chevrolet vzbuďte se Hanba mluvit.
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: spotřeba
Ceska republika je na tohle velmi mala aby neco vyresila.
Plyne z toho jedine ze nafta patri tam kde leta patrila do kamen traktoru a nakladaku a v osobaku nema co delat!
Plyne z toho jedine ze nafta patri tam kde leta patrila do kamen traktoru a nakladaku a v osobaku nema co delat!
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba
Někteří řikaj že třeba plyn patří do sporáku....
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: spotřeba
Ano, kdyz nemam na benzin koupim naftu a ne bastlit plyn
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba
No jo lenže Oktávka mi pri 4,2 spotrebe zožere do Budapešti naftu za 30€ a Legynka pri 8,5 plynu len 19€ takže naftu som odstavil a lietám na plyn ako balónik veď takú spotrebu nehodí ani smart
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: spotřeba
Plyn uz davno neni zadne bastleni auta ale naopak a uz dnes snad neni automobilka co by nevyrabela auta z vyroby na plyn nebot uz se pomalu probraly takze Milosku taky se hod do roku 2010milosh píše:Ano, kdyz nemam na benzin koupim naftu a ne bastlit plyn
Naopak plynem i kdyz ho tam pridas zvednes hodnotu auta a pri prodeji se lidi o to skubou co vedi ze je rok 2010
Pro lidi jako ty co jezdi 10000km rocne to vyznam moc nema a jen trjak mas jet dal treba na sraz tak knucis kolik to je km a jak ti automat zere kdezto ja neresim kam jedu kolik km kolik mi to zere a pekne slapu po plynu a u tankovani se usmivam
Az budes s autem jezdit a ne parkovat tak treba budes premyslet jinak ale ja kdyz ted najezdim 60000 - 70000km rocne tak jine reseni neni s autem o spotrebe 10 -15l.
Nafta nehrozi i kdyz mam na ni zdroj a jezdil bych taky za pakatel tak ani nahodou nebo by se mi pri tech kilometrach co najedu uz ve 40 klepaly z tech vibraci ruce a z klepani bych nosil naslouchatko
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: spotřeba
...ale ale vážení " plyn " jako takový byl jako " náhražka " z nouze používán již za války tzv. dřevoplyn nic víc nic míň, naproti tomu nafta má mnohem větší účinnost a menší ztráty a nakonec tím i menší spotřebu ...no 24 hodin Le Mans právě proto vyhrávali " dízly ", zřejmě si budeme muset zvykat na alternativní paliva náhrady fosilních paliv ale jakých to uvidíme, ve hře je elektřina, vodík ale kdoví...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba
To LeMans bych zrovna nevytahoval. To je pro naftu u rozumných lidí akorát ostuda. Maj dvojí pravidla kde je nafta silně zvýhodněná
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: spotřeba
...proč né Krtku vono to vychází z toho že " dízl " je prostě " účinější ", tedy kroutící moment odspodu a menší ztráty a úpravy pravidel se dělali právě proto aby " benziňáky " vůbec mohli konkurovat ale nemůžou, to ti potvrdí i Charouz první auto s benzínovým motorem...je to o konstrukci, ta je prostě u dieslu jiná
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba
No Milánku troška te vyvedem z omylu Zajíždím Superby a to 1,9 / 2,0 / 2,5 TDi a benzinové 1,8 a 1,4 turbo-kompresor v benzine no a tie benzináky položí dízle raz-dva proste sa na ne nafťáky nechytajú je to moja osobná skúsenosť a mimochodom som stále šoknutý z 1,4 lebo to je motor tak do fábie ale omyl v Supríku je to dačo nenormálné a jeho výkon 128 Kw to je náklad Takže momentálne nám vo firme vládnú výkonom a zrýchlením benzinové motory
Re: spotřeba
Ahojte neda mi nereagovat na chvalenie diesla.....taha odspodu len vdaka turbu a rozsah vyuzitelnych otacok je podstatne nizsi ako na preplnovanom bezinovom motore.
Nechapem ludi co furt obhajuju diesel je pravda ze spotreba motora je nizsia a aj to pocitovo taha ale co z toho ked to plati tak od 1800-2000ot po 3900max inak je to mrtve.Verim tomu ze ak sa naozaj bude davat do cruza ta 1,4T tak na priame porovnanie s 2,0VCD pojde lepsie nebude taka tazka na cumak a koniec koncov ani ta spotreba nebude o moc ina.........ale sak to hadam ukaze cas.
Nechapem ludi co furt obhajuju diesel je pravda ze spotreba motora je nizsia a aj to pocitovo taha ale co z toho ked to plati tak od 1800-2000ot po 3900max inak je to mrtve.Verim tomu ze ak sa naozaj bude davat do cruza ta 1,4T tak na priame porovnanie s 2,0VCD pojde lepsie nebude taka tazka na cumak a koniec koncov ani ta spotreba nebude o moc ina.........ale sak to hadam ukaze cas.
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Re: spotřeba
...prosím tě peha srovnávejme srovnatelné a v tom je právě problém přeplňované audi i peuget pro Le Mans je o něčem jiném, než 1,9 TDI nic proti nim jsou to vymakaný úsporný motory, které s " koktou " chodí za pět litrů nafty a právě teď máš příležitost sdělit spotřebu u nových přeplńovaných motorů TSI a jsme u jádra problému " živý " ale " ožratý ochmelka " co se týká spotřeby, v tom je rozdíl oproti přeplňovaným dieslům ale je to daný konstrukcí...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba
No právě že ty porovnáváš neporovnatelný. Diesel s turbem a benzíňáky bez turba. Až budou mít i benzíňáky v LeMans povolený turbo jako to maj nafťáci tak pak se to může porovnávat.Dá se říct že nafta s tuebem konečně dohnala co se týče zrychlení benzín.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: spotřeba
zdravim , tak diskusia ohladom spotreby sa tu pekne rozbehla . no podla mna spotreba neni najmensia u toho benzinu ale tak neni to nic strasne . inak cital som tu ze niektory rozmyslaju nad montazou LPG a ze niektory pockaju na ten benzin s turbom . a tak ( ako laik ) sa spitam dalo by sa dodatocne namontovat turbo do benzinu ?
Chevrolet Cruze 1.6 Base + Klima , cierna carbon