SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Moderátor: Blue Lanos
SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ahoj lidi tak kdysi dávno jsem měl Chevrolet Aveo rv2008 1,4 16V ale jelikož jsem musel trochu investovat jinam rozhodl jsem se koupit něco menšího a s menšími náklady na provoz. Volba byla jasná zas CHEVROLET a jakej? Koupil jsem si Chevrolet SPARK 1,2 16V v LT výbavě:)) o tom kolik stálo a jak výhodně či nevýhodně jsem ho koupil tady vůbec nechci mluvit. Jen chci říct že jako druhej Chevrolet v mim životě mě opět NEZKLAMAL trochu reakce na téma ,,kvalita je otřesná´´
spotřeba se pohybuje od 5,2 až 5,9 když mi jede naplno klima, jezdím do práce 130km (myšleno tam i zpět). Jízdní vlastnosti nečekejte raketu:) ale jede svižně a uhánět s ním 160:)) po dálnici se dá ale optimální je těch 140km/h Chování v zatáčkách bych hodnotil lepší než moje předchozí Aveo:) odhlučnění perfektní:) jedinou slabinou co bych řekl je že když frčíte do prudkého kopce musíte si trochu hrát s řazením ale to s tím musíte počítat když si kupujete tuhle kategorii aut. Takže pokud někdo přemýšlí že vymění první generaci za druhou neváhejte:) budete mile překvapeni:)
takže CHEVROLEŤACI ať se Vám daří na silnici i v životě jen a jen dobře:)
spotřeba se pohybuje od 5,2 až 5,9 když mi jede naplno klima, jezdím do práce 130km (myšleno tam i zpět). Jízdní vlastnosti nečekejte raketu:) ale jede svižně a uhánět s ním 160:)) po dálnici se dá ale optimální je těch 140km/h Chování v zatáčkách bych hodnotil lepší než moje předchozí Aveo:) odhlučnění perfektní:) jedinou slabinou co bych řekl je že když frčíte do prudkého kopce musíte si trochu hrát s řazením ale to s tím musíte počítat když si kupujete tuhle kategorii aut. Takže pokud někdo přemýšlí že vymění první generaci za druhou neváhejte:) budete mile překvapeni:)
takže CHEVROLEŤACI ať se Vám daří na silnici i v životě jen a jen dobře:)
- Reklama
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ahoj ani nevies ako si ma potesil na auto mam podobny nazor ale ty si to pekne zhrnul do par viet.Ak sa ti da hod viac info.
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Skvělé napsané.. Takže by nám už snad mohli věřit, že téhle spotřeby se dá dosáhnout i s klimou.. Nás zítra čeká cesta do Ostravy po dálnici a rozhodně nemíním Sparkyse šetřit, 140km/h určitě pofičíme, ne-li víc, opravdu to dokáže.. Teď nám spotřeba s klimou vychází na nějakých 5,1, uvidím po víkendu, čeká nás cesta okolo 650km.. A vítám tě mezi "Sparkaři"..
Volkswagen Polo Classic, tmavě zelená metla, 1.6 benzín
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
no a i já semusím připojit.....klima jede často a spotřeba se nám pohybuje cca 5,5.....stále doufám že to bude ještě lepší.....jen při předjíždění do kopečku se klimatizace vypíná neboť docela brzdí
Janík
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
ja to volam nitro asi zmenim tlacitko s vlockou za tlacitko s napisom NOS
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Peter, také jsme uvažovali o turbu..
Volkswagen Polo Classic, tmavě zelená metla, 1.6 benzín
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ahoj lidi tak už jsem jednou reagoval ale nějak se to neobjevilo... no zkusím to ještě jednou ale kdyby náhodou to tady někde vyskočilo tak to prosím přejděte:)))....
....takže jen jsem chtěl připojit svůj další poznatek.. a to že SPARK opravdu není malé auto:)) my zasvěcení víme ale přece jen důkaz místo slibu:)) viz foto jel jsem minulý týden do Prahy do IKEI protože předělávám byt a potřeboval jsem nějaké komody:) no ale zastavil jsem se ve sportu kde měly akci na kola takže jsem zbrkle koupil i kolo a jak jsem to odvezl bez problému:)) jo a co se týče spotřeby dostal se mi do ruky jeden zlepšovák zatim to testuju ale první poznatky v kopci nemusím vypínat klimu, klesla mi spotřeba při prvním aplikování jsem na nádrž ujel 560 pak nějakejch 620 a teď mi palubní PC ukazuje že bych měl najet 720-730 tak uvidím:) pokud chce někdo info tak mi písněte mail rád Vám to prozradím:)
jinak mějte se krásně a ať auta nezloběj:))
jsem se ale rozepsal:))
....takže jen jsem chtěl připojit svůj další poznatek.. a to že SPARK opravdu není malé auto:)) my zasvěcení víme ale přece jen důkaz místo slibu:)) viz foto jel jsem minulý týden do Prahy do IKEI protože předělávám byt a potřeboval jsem nějaké komody:) no ale zastavil jsem se ve sportu kde měly akci na kola takže jsem zbrkle koupil i kolo a jak jsem to odvezl bez problému:)) jo a co se týče spotřeby dostal se mi do ruky jeden zlepšovák zatim to testuju ale první poznatky v kopci nemusím vypínat klimu, klesla mi spotřeba při prvním aplikování jsem na nádrž ujel 560 pak nějakejch 620 a teď mi palubní PC ukazuje že bych měl najet 720-730 tak uvidím:) pokud chce někdo info tak mi písněte mail rád Vám to prozradím:)
jinak mějte se krásně a ať auta nezloběj:))
jsem se ale rozepsal:))
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Sak to vravim ze kombi je pro chaluparov.Bez urazky chalupa je fajn ale zatial ju nemam.Klobuk dole.
Co sa tyka tej tajnej prisady prezrad som zvedavy....
Co sa tyka tej tajnej prisady prezrad som zvedavy....
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
PeterF píše:Sak to vravim ze kombi je pro chaluparov.Bez urazky chalupa je fajn ale zatial ju nemam.Klobuk dole.
Co sa tyka tej tajnej prisady prezrad som zvedavy....
Noooooo aj ja som zvedavý .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Tak tady čtu kritiku i chálu sparků. Taky jednoho nového zvažuju. Když tady ale čtu spoustu těch příspěvků napříč fórem, mám pocit, že tu je fůra těch, kteří jsou prodejci. Nakolik jsou tedy informace důvěryhodné? Můžete mi jako nováčkovi na fóru poradit? kdo z vás má tedy auto opravdu jako uživatel, můžete přidat recenzi?
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Jasně všichni tady jen prodávaj:) to je jasný ) jestli chceš pošlu ti kopii techničáku že skutečně auto je moje...) a myslim že kolegové mohou udělat to samé a pokud nevěříš lidem kteří to auto maj a používaj tak si myslim že tě nepřesvědčí už nic:)))
jo přatelé vydržte ještě testuju zatim se to osvědčuje ale...raději jěště pár nádrží a pak Vám to prozradim:)))
jo přatelé vydržte ještě testuju zatim se to osvědčuje ale...raději jěště pár nádrží a pak Vám to prozradim:)))
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Ahoj skus si precitat tema raketaaa to je moj sparky a tiez niesom predajca.Do chevroletu som zabludil viac menej nahodou a zatial som naozaj spokojny.....kazdopadne ak auto chces treba sa previezt a poriadne vyskusat ako ti sadne.
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Souhlasím:))
Re: SPARK 2010 LT 1,2 16V poznatky po 14.000km
Díky. Nechtěl jsem říci, že bych nevěřil majitelům aut, ale přeci jen, ma.bre - tady v diskuzi, zobrazím-li si všechny Tvé příspěvky, máš vazbu na Autotop. Nebo se pletu? V kontaktech mi to skoro z toho vyplývá. Opravdu jsem si pročítal tady všechny příspěvky pečlivě. Nikdy jsem neměl "ševrolet", ale z ostatních fór znám, že zaměstnanci prodejních sítí mají tendence mít trochu jednostranný pohled na věc. To je vše, co jsem měl namysli. Máte někdo zkušenosti s prodejcem u nás v Teplicích?