ozaj, este som zabudol, nasiel som tuto firmu - http://www.lievaj.sk/vybrusy.htm
sidlia v Nitre a robia vybrusy motorov s pouzitim suchej vlozky - to znamena, ze povodne piesty sa mozu po vymene kruzkov znova pouzit, co je vyrazna uspora financii.
Zatial som cital o nich len same dobre referencie, co si o tejto technologii myslite?
A tiez by ma zaujimalo, kolko moze vazit taky odstrojeny blok motora, ktory ide na vybrus? Nitra je z Bardejova dost daleko, a chcel by som blok poslat kurierskou sluzbou, nikde som vsak nenasiel udaj, kolko vazi blok motora a 4 piesty k tomu. Mate o tom nejake info?
Vdaka Prajem pekny den.
klepanie motora
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: klepanie motora
ilkoilko, zdravím odstrojený blok motora 1.5 espero/nexia váži 35kg (nič viac len blok) piesty okolo 1kg jeden, na nubiru to bude asi tak isto blok + piesty cca 4Okg. Tí v NR sú fakt dobrý aj ja by som ti ich odporučil, svoju prácu robia kvalitne.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Re: klepanie motora
Hydroštely niekedy 16 ventil nedokáže natlakovať. zvyčajne po oprave. musíš ich vybrať a ponoriť do oleja a vytlačiť vzduch. je to trochu pracné ale pomůže to 16 ventil ich má dosť tesné a kanálik je malý z jednou dierkou ta k to trochu robí problém.