2 otazky okolo Tica :)
Moderátor: Blue Lanos
2 otazky okolo Tica :)
Zdravim
Este stale som majitelom tica ajked poslednu dobu uz pekne stve z problemom na ktory je asi kazdy kratky a to je nepravidelny chod motora ktory mam uz asi 15 000km a asi jediny clovek co ma meracie pristroje na tlaky by to vedel odstranit ale nenasiel si doteraz cas. Naposledy som uz skusal aj vymenit PCV ventil ale ziaden uspesny vysledok kedze to auto uz malo v rukach x odbornikov kazdy povedal to iste proste je to nieco z podtlakom zrejma nejaky snimac ci ventil tam blbne. Ak ma niekdo este nejaky napad pls dajte vediet lebo je to fakt otravne a som rad ze to este stale jazdi.
Moja druha otazka je ohladne pneu mam dilemu ci mozem pouzit rozmer 155/70 R12 ako mam napisane na stitku na rame ? Mal som doteraz stale letne 135/80 R12 nebol som si isty ci na tie original disky dostanem vobec 155/70 R12 (ci tam budu pasovat) a ci to ma zmysel vobec. Tato otazka je ale skor pre buducnost ak este budem stale jazdit na ticu tak dalsie leto by som asi zmenil rozmer letnych pneu.
Kazdopadne idem este asi kupit 2ks FALKEN SN-807 135/80 R12 68 T nasiel som ich za dobru cenu na jednom internetovom obchode. Mam este Toyo 330 2ks z konca predminulej sezony ktore som kupoval koli vynimocnemu stavu ze sa na starych kormoranoch spravila bublina a kedze som doteraz nenasiel Toyo 330 za lepsie cenu resp. rovnaku ako tie Falkeny asi sa musim zmierit s tym ze na jednej naprave budu toyo a na druhej falkeny... este dobre ze nemame zakony ze musia byt vsetky 4 rovnake Ma niekdo skusenosti zo spominanymi falken pneu? Tie Toyo sa mi totiz zdali dost dobre ajked aj pri normalnom jazdeni sa mi zdalo ze sa rychlejsie deru (dezen 5mm ).
Este stale som majitelom tica ajked poslednu dobu uz pekne stve z problemom na ktory je asi kazdy kratky a to je nepravidelny chod motora ktory mam uz asi 15 000km a asi jediny clovek co ma meracie pristroje na tlaky by to vedel odstranit ale nenasiel si doteraz cas. Naposledy som uz skusal aj vymenit PCV ventil ale ziaden uspesny vysledok kedze to auto uz malo v rukach x odbornikov kazdy povedal to iste proste je to nieco z podtlakom zrejma nejaky snimac ci ventil tam blbne. Ak ma niekdo este nejaky napad pls dajte vediet lebo je to fakt otravne a som rad ze to este stale jazdi.
Moja druha otazka je ohladne pneu mam dilemu ci mozem pouzit rozmer 155/70 R12 ako mam napisane na stitku na rame ? Mal som doteraz stale letne 135/80 R12 nebol som si isty ci na tie original disky dostanem vobec 155/70 R12 (ci tam budu pasovat) a ci to ma zmysel vobec. Tato otazka je ale skor pre buducnost ak este budem stale jazdit na ticu tak dalsie leto by som asi zmenil rozmer letnych pneu.
Kazdopadne idem este asi kupit 2ks FALKEN SN-807 135/80 R12 68 T nasiel som ich za dobru cenu na jednom internetovom obchode. Mam este Toyo 330 2ks z konca predminulej sezony ktore som kupoval koli vynimocnemu stavu ze sa na starych kormoranoch spravila bublina a kedze som doteraz nenasiel Toyo 330 za lepsie cenu resp. rovnaku ako tie Falkeny asi sa musim zmierit s tym ze na jednej naprave budu toyo a na druhej falkeny... este dobre ze nemame zakony ze musia byt vsetky 4 rovnake Ma niekdo skusenosti zo spominanymi falken pneu? Tie Toyo sa mi totiz zdali dost dobre ajked aj pri normalnom jazdeni sa mi zdalo ze sa rychlejsie deru (dezen 5mm ).
Daewoo Tico SX 96'
Toyota Corolla GT Coupe - AE86 aka Hachi-Roku
Toyota Corolla GT Coupe - AE86 aka Hachi-Roku
- Reklama
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Falken Sincera na Ticu mam. Za mokra sedej pekne.
Rozmer mam jestli se nepletu 145/70?
Rozmer mam jestli se nepletu 145/70?
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Tak já jsem něco podobného řešil nedávno. Tico neustále cukalo při mimimálním plynu( na 4 rychlost cca 50km/h). Pak přestalo jet úplně,(byl to generátor impulzů) ale než jsem na to přišel vyměnil jsem kabely,svíčky,PCV ventil,cívku,palec a cuká to stále ale už jen při teplém motoru.Tak jsem pátral dál a všiml jsem si že sytič( či co to je ta klapka v karbecu co se otvírá po zahřátí motoru),má po zahřátí být otevřený ale ta pružinka co je na osičce u ozubeného kolečka ji nedrží a při jízdě se drobně otvírá a zavírá . Připadá mi že je vytahaná či co,nebo je krpa někde úplně jinde ,už jsem z toho jelen. Ale jinak jede normálně,spotřeba 4,3l/100 .
Daewoo Tico 0.8 + Mazda Premacy 1.8 - supr auta!!!
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Ja som mal tiež podobný problém a vyriešili to nové sviečky + káble + nastavenie ventilov. Alebo to možno bola len náhoda že to prestalo. Najlepšie keby si zohnal druhý karburátor a vyskúšal to na ňom. Mohlo by to byť aj vňom lebo je to samá hadička a skrutka. Korejci asi nehli po nociach spávať a vymýšľali čo najzložitejší.
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Ale Tico je japonec. A japonci miluji origami. U me S13 to dohnali do vetsich extremu.
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Ccem sa Vás opýtat, je to normálne že ked naštartujem ten motor točí ako besný- na sitič asi po 5 min už otáčky klesnu, ked sa zohreje samozrejme ide motorík pekne. Len ked je studený ide ako by ho chcelo roztrhnúť. Aj Vám to tak robí?
Škoda Roomster TSI
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Samozrejme, to je vlastnost. Po nastartovani to toci tak na 2500 - 3000 otacek a pak to po zahrati zacne klesat.
Daewoo Tico r.v. 96 najeto 151000km, přezdívka Vražda, byla ve Švédsku za 63. rovnoběžkou!
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Preháňaš a to dosť. Podľa mňa otáčky nejdú na viac ako 2000. Ak je to viac, tak je niekde chyba a rozhodne to studenému motoru škodí.
MarianH
MarianH
soooc píše:Samozrejme, to je vlastnost. Po nastartovani to toci tak na 2500 - 3000 otacek a pak to po zahrati zacne klesat.
Re: 2 otazky okolo Tica :)
Ved to že aj ja si myslým že to je o dosť viac ako tých 2000-3000 ale nemá to otáčkomer to len tak podla toho ako motor huči na Aveu.
Škoda Roomster TSI
ODP: 2 otazky okolo Tica :)
Mládeži, je to slutečně tak. V zimě a za studena (záleží na teplotě okolí) jdou otáčky do 3000. V létě je to samozřejmě méně. Já jsem si do Tica otáčkoměr dodatečně přidal. Nejlepší je nastartovat a "rozumnou" jízdou motor zahřát.
Tico - it's fun!