palivové čerpadlo
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
palivové čerpadlo
dobrý den, sháním palivové čerpadlo i starší za rozumnou cenu na Daewoo Nexia 1.5
Nexia 1996, zelená metalíza, centrál, elektrika, no krasavec
- Reklama
Re: palivové čerpadlo
...to sehina " starší " nemá smysl, palivové čerpadlo časem odchází s tím se prostě nedá nic dělat, kromě toho nevyjíždět nádrž do prázdna, bylo tady už dost polemiky o tom, no nakonec nové originál stojí okolo 3tisíc Kč, přidám ještě dvě adresy www.autodilykrc.cz a www.czdrafel.cz a obě mají zásilkovou službu...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: palivové čerpadlo
Díky díky, no zkusime to checknout
Nexia 1996, zelená metalíza, centrál, elektrika, no krasavec
Re: palivové čerpadlo
...to sehina nemáš zač, ještě pokud budeš dávat nové čerpadlo ( kup si originál komplet i s víčkem nádrže ) nezapomeň na gumové těsnění, staré je vymačkané a smrděl by Ti v autě benzín astojí pět peněz, já teď nevím ale určitě do 100 Kč...a nejezdi na doraz, čerpadla nemají rádi provoz na " sucho ", nechladí se a ani nemažou a to právě benzínem...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
Naposledy upravil(a) Serpico dne úte pro 01, 2009 17:32, celkem upraveno 1 x.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: palivové čerpadlo
ak bude davat nove cerpadlo, stare treba odlozit, mozno sa da opravit
Re: palivové čerpadlo
Mne funguje bez problemov stare po oprave (teda vycisteni) a este bude fungovat mnoho rokov, ono tam okrem uhlikov a komutatora ani nie je co by mohlo odist, fibrova tesniaca "podlozka" a loziska su oproti uhlikom a komutatoru nesmrtelne a cerpadlo je kovove zubove, cize tiez nesmrtelne. Len komutator ma o nejaky ten milimeter mensi priemer a uhliky som nemal s cim porovnat ale tipujem ze tiez uz nebudu plnej dlzky . A kvoli tomu ze niekde nacerpate stary alebo pancovany benzin kupovat nove cerpadlo, pretoze stare sa upchalo mi nepripada ako idealne riesenie. Ano v dnesnom svete je to nestandardne riesenie, pretoze dnes sa uz meni pomaly aj ked nejde vyviahnut popolnik cele auto . Ze je cerpadlo zalisovane to nie je neprekonatelna prekazka. Najma v cechach, tu na slovensku to moze byt poblem, pretoze najst firmu, ktora predava tesnenia tu je celkom problem. Zatial viem o jedinej aj to je v BB.
Mimochodom mne menili cely starter pretoze "pani mechanici" nevedeli ze dosadacie plochy pre starter aj pre kablove ocka maju byt ciste. A ja som vtedy nemal inu moznost, pretoze 350km od domova a v snehovej brecke bez naradia by som si to opravit nedokazal. Ten "novy" sa samozrejme po par rokoch "pokazil" z uplne rovnakej priciny. Takze teraz mam doma nahradny keby sa naozaj nebodaj pokazil .
Ak je v tomto pripade podobny dovod pre vymenu cerpadla za nove tak to samozrejme uznavam. Ale stare vyhadzovat je aj tak skoda. Este moze posluzit. Ak to nove bude smejd .
Mimochodom mne menili cely starter pretoze "pani mechanici" nevedeli ze dosadacie plochy pre starter aj pre kablove ocka maju byt ciste. A ja som vtedy nemal inu moznost, pretoze 350km od domova a v snehovej brecke bez naradia by som si to opravit nedokazal. Ten "novy" sa samozrejme po par rokoch "pokazil" z uplne rovnakej priciny. Takze teraz mam doma nahradny keby sa naozaj nebodaj pokazil .
Ak je v tomto pripade podobny dovod pre vymenu cerpadla za nove tak to samozrejme uznavam. Ale stare vyhadzovat je aj tak skoda. Este moze posluzit. Ak to nove bude smejd .
Re: palivové čerpadlo
...to ppp palivové čerpadlo jsem nikdy nerozdělával právě protože je zapertlované, navíc je v nádrži a tam jsou benzínové výpary, no prostě nerad bych to následně zkratoval v nádrži...děkuji za názor i informaci pro případné opravy, můžeš tak pomoc kolegům na slováči...
....ale jinak s tím startérem to je prostě " vizitka " servisu, soused přijel z hor a tam nechal auto nestartovalo - tedy výměna volnoběžky, uhlíků, rotoru ap. ,... no nicméně doma opět nenastartoval a stačilo málo rozdělat ty velký oka přívodu proudu očistit je a dát zpět, málo ale je tam prostě " odběr proudu " , inu co dodat...
Mějte se fajn
....ale jinak s tím startérem to je prostě " vizitka " servisu, soused přijel z hor a tam nechal auto nestartovalo - tedy výměna volnoběžky, uhlíků, rotoru ap. ,... no nicméně doma opět nenastartoval a stačilo málo rozdělat ty velký oka přívodu proudu očistit je a dát zpět, málo ale je tam prostě " odběr proudu " , inu co dodat...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: palivové čerpadlo
S tymi vyparmi to je celkom sranda, pretoze komutator, ktory predpokladam veselo iskri (aspon na vysavaci priam srsi), je ponoreny v benzine. Cize vtedy vlastne nema co zapalit lebo benzin nehori . Ale ked sa s cerpadlom manipuluje tak je jednak v nadrzi nejaky vzduch a v cerpadle tiez tak sa divim ze to neblafne. Asi sa tak rychlo zaleje palivom ze pripadnu exploziu rychlo zadusi, alebo je tam taka koncentracia vyparov benzinu ze ich iskra nedokaze zapalit.
Inac pri zmontovani cerpadla som mal dva problemy. Na povodny plechovy obal som navaril 3 skrutky, ktorymi som obal stiahol s plastovym telom cerpadla, lenze sa mi skrutky ktorem som nechal kratke a bodol iba na konci rozhadzalia. Pomohla plechova stahovacia paska, ktorou som navarene skrutky umravnil aby sa nerozisli. Keby som ich privaril poriadne tak to nehrozi .
A druha vec, nevedel som utesnit plechovy obal s plastovym vrskom cerpadla. Nakoniec som to poriesil mnozstvom teflonovej pasky na radiatory ale fakt velkym mnozstvom a aj tak to slzilo ale v nadrzi to nevadi. Keby som mal po ruke nejake slusne benzinu odolne tesnenie tak by to utesnit slo jednoduchsie.
Ale rozoberat benzinove cerpadlo odporucam len ak uz nefunguje a mate moznost sa s tym pohrat. Pretoze dat ho dokopy tak aby drzalo aj bez zalisu chce bud zvaracku alebo velmi dobry napad. To druhe som nezohnal .
Este ako pikosku uvediem ze pred rozobratim som ho skusal, ani sa nepohlo, ved sa ani nemohlo, ale zato vinutie tak pekne zhavilo ze odpareny benzin prskal z cerpadla von . A cerpadlo ostalo teple. A neblaflo to . On ten benzin fakt neblafne tak lahko ako to vidite vo filmoch. Ale to neznamena ze to treba podcenovat.
A este treti problem. Pri rozoberani som rostrhol pancusku na cerpadle. Kedze som nechel aby vsetko svinstvo, tkore bolo treba z nadrze vycerpat vbehlo do cerpadla, zamontoval som do nadrze filter z tica a par hadiciek, takze cerpadlo nadalej taha benzin z misky v nadrzi, ktora je tam kvoli odlievaniu benzinu v zakrutach, ale hadickou ide najprv do filtra, a odtial hadickou do cerpadla. Asi by bolo lepsie orientovat filter inak nez som ho umiestnil ale uz som mal toho plne zuby. Povodny plan nevysiel, pretoze cerpadlo aj s filtrom do plastovej misky v nadrzi nevoslo a musel som improvizovat a ruky si macat znova a znova v hnusnom benzine. Filter som uchytil v drotenej objmke o kraj misky takze je napevno a nasavaciu hadicku som ockom z drotu ukotvil na dne misky.
Beniznove cerpadlo uz vypinam pri jazde vyse roka, takze predpokladam prezije auto, ale na benizn to nema ziaden problem ist, len musi cepradlo po dnoch necinnosti par sekund nasavat benzin z filtra kvoli jeho nevhodnej polohe. A nasalo benzin bez problemov aj ked uz hladne ocko vytrvalo svietilo. Akurat ked som mu vsetok stary benzin co isiel vytiahol do bandasky a natankoval novy, tak som mu musel pomoct linetkou (1.5 dcl striekackou) a natiahnut novy benzin cez cerpadlo az do potrubia. Proste nasucho to cez ten filter nevedelo natiahnut.
Inac pri zmontovani cerpadla som mal dva problemy. Na povodny plechovy obal som navaril 3 skrutky, ktorymi som obal stiahol s plastovym telom cerpadla, lenze sa mi skrutky ktorem som nechal kratke a bodol iba na konci rozhadzalia. Pomohla plechova stahovacia paska, ktorou som navarene skrutky umravnil aby sa nerozisli. Keby som ich privaril poriadne tak to nehrozi .
A druha vec, nevedel som utesnit plechovy obal s plastovym vrskom cerpadla. Nakoniec som to poriesil mnozstvom teflonovej pasky na radiatory ale fakt velkym mnozstvom a aj tak to slzilo ale v nadrzi to nevadi. Keby som mal po ruke nejake slusne benzinu odolne tesnenie tak by to utesnit slo jednoduchsie.
Ale rozoberat benzinove cerpadlo odporucam len ak uz nefunguje a mate moznost sa s tym pohrat. Pretoze dat ho dokopy tak aby drzalo aj bez zalisu chce bud zvaracku alebo velmi dobry napad. To druhe som nezohnal .
Este ako pikosku uvediem ze pred rozobratim som ho skusal, ani sa nepohlo, ved sa ani nemohlo, ale zato vinutie tak pekne zhavilo ze odpareny benzin prskal z cerpadla von . A cerpadlo ostalo teple. A neblaflo to . On ten benzin fakt neblafne tak lahko ako to vidite vo filmoch. Ale to neznamena ze to treba podcenovat.
A este treti problem. Pri rozoberani som rostrhol pancusku na cerpadle. Kedze som nechel aby vsetko svinstvo, tkore bolo treba z nadrze vycerpat vbehlo do cerpadla, zamontoval som do nadrze filter z tica a par hadiciek, takze cerpadlo nadalej taha benzin z misky v nadrzi, ktora je tam kvoli odlievaniu benzinu v zakrutach, ale hadickou ide najprv do filtra, a odtial hadickou do cerpadla. Asi by bolo lepsie orientovat filter inak nez som ho umiestnil ale uz som mal toho plne zuby. Povodny plan nevysiel, pretoze cerpadlo aj s filtrom do plastovej misky v nadrzi nevoslo a musel som improvizovat a ruky si macat znova a znova v hnusnom benzine. Filter som uchytil v drotenej objmke o kraj misky takze je napevno a nasavaciu hadicku som ockom z drotu ukotvil na dne misky.
Beniznove cerpadlo uz vypinam pri jazde vyse roka, takze predpokladam prezije auto, ale na benizn to nema ziaden problem ist, len musi cepradlo po dnoch necinnosti par sekund nasavat benzin z filtra kvoli jeho nevhodnej polohe. A nasalo benzin bez problemov aj ked uz hladne ocko vytrvalo svietilo. Akurat ked som mu vsetok stary benzin co isiel vytiahol do bandasky a natankoval novy, tak som mu musel pomoct linetkou (1.5 dcl striekackou) a natiahnut novy benzin cez cerpadlo az do potrubia. Proste nasucho to cez ten filter nevedelo natiahnut.
Re: palivové čerpadlo
...já vím ppp benzín jen tak lehce nechytne jako mladí a hloupí frajeři jsme zhasínali hořící cigarety v plné nádrži svých motocyklů, na kterých jsme seděli...
...kamarád co opravoval motorky a dělá to dodnes, zavařil nespočet benzínových nádrží aut i motocyklů, vařil vše já jsem dělal jenom " hasiče ", prostě jsem hlídal a někdy rychle hasil, na odstrojování tapecírenku nebyl většinou čas...
...a nyní mám k benzínu docela úctu, známýmu to bouchlo při vaření a měl přitom kliku, jenom ožeh 1. stupeň...
...ale znáte to s čím kdo zachází, tím taky schází...
Mějte se fajn
...kamarád co opravoval motorky a dělá to dodnes, zavařil nespočet benzínových nádrží aut i motocyklů, vařil vše já jsem dělal jenom " hasiče ", prostě jsem hlídal a někdy rychle hasil, na odstrojování tapecírenku nebyl většinou čas...
...a nyní mám k benzínu docela úctu, známýmu to bouchlo při vaření a měl přitom kliku, jenom ožeh 1. stupeň...
...ale znáte to s čím kdo zachází, tím taky schází...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: palivové čerpadlo
Potrebujem zistit ci je palivove cerpadlo vo vsetkych Nexiach rovnake.. Hlavne ci vykonom bude pasovat cerpadlo z 1.5 8V Sedan Nexie na 1.5 16V Sedan Nexiu.. Za rychle odpovede Dakujem
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: palivové čerpadlo
ano jsou stejne.
jen k rozebirani cerpadla-par jsem jich taky rozebral a hlavni problem byl ze byly usmazene uhliky a uplne roztekly rotor.proste vyhrate upecene.a jedno ktere se zastavilo a melo najeto pul roku bylo zadrene v ozubeni a lozisku.
takze ja videl jen neopravitelne kusy.a urcite by me nenapadlo rozebrane cerpadlo jeste davat dohromady.
spis bych shanel nejake podobne ale levnejsi.hlavne musi byt z auta s MPI treba blba felda stoji 1500 motorek.
jen k rozebirani cerpadla-par jsem jich taky rozebral a hlavni problem byl ze byly usmazene uhliky a uplne roztekly rotor.proste vyhrate upecene.a jedno ktere se zastavilo a melo najeto pul roku bylo zadrene v ozubeni a lozisku.
takze ja videl jen neopravitelne kusy.a urcite by me nenapadlo rozebrane cerpadlo jeste davat dohromady.
spis bych shanel nejake podobne ale levnejsi.hlavne musi byt z auta s MPI treba blba felda stoji 1500 motorek.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: palivové čerpadlo
Dakujem palikx, zas si mi rychlo a ucinne pomohol
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: palivové čerpadlo
co stim čerpadlem mas??mozna bych ti dokazal poradit,,pokud ti dosel benzin a nalil jsi novej a auto porad nejede tak nejdriv zkus povolit hadici u cerpadla nekdy to drzi ten blbej zpetnej ventil a nepusti to a nebo cerpadlo nasalo membranu,,vzdy jsem ho ale rozchodil...
_________________________________________________________________________________________________________________
Daewoo Nexia 1,5 8V 75HP haftback 5dv,,výfuk Remus 13cm průměr ,,audio Autosonic,LG,,dálkovky Wessem 18cm,,výbava Gl
Daewoo Nexia 1,5 8V 75HP haftback 5dv,,výfuk Remus 13cm průměr ,,audio Autosonic,LG,,dálkovky Wessem 18cm,,výbava Gl